Volvo C40 - '70 Volkswagen T2a - Harley-Davidson FXBB Street Bob
"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
.boxcenter {
width:555px;
float:left;
font-family:Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size:11px;
background-color:#FFFFFF;
margin-bottom:10px;
text-align:left;
line-height: 14px;
}
Het leek mij dat dit moet werken... wordt lichtelijk gestoord van dit probleempje
[ Voor 13% gewijzigd door ergodyne1 op 23-03-2005 22:14 ]
Test je dat via zo'n site ofzo? Ik zou dat toch gewoon lokaal even testen als ik jou was; het is geen enkel probleem om meerdere versies van IE te draaien
Intentionally left blank
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Ik heb IE4, IE5.01, IE5.5sp2 en IE6 naast elkaar draaien en trust me, de oudere versies vertonen wel degelijk de bekende tekortkomingen en bugs. Ik heb zelfs de conditional comments goed aan de praatGunp01nt schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:44:
^^ even offtopic: ik heb hier thuis ook IE5.0 draaien naast 6.0 maar ik heb me altijd afgevraagd of ie nou echt de IE5 rendering engine gebruikt, of stieken toch de IE6 engine. Ik zie nl. nooit verschillen in weergave, zelfs bij sites die toch dingen gebruiken waarvan je zou zeggen dat dat wel verschil oplevert.
GoT bijvoorbeeld is nu nog een rommeltje in IE5.0 (maar dat is lokaal grotendeels al gefixed
[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 23-03-2005 23:01 ]
Intentionally left blank
maf dat ik dan toch wel veel grote internetbedrijven tegenkom die het wel gebruiken...Clay schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:46:
Nou vind ik verdana ook best mooi, maar er scheen iets mis mee te zijn.
Bedankt voor de link trouwens, zal het morgen even installeren, werkt voor IE net even lekkerder als browsercam.comcrisp schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:41:
Je hebt het over IE6 en je laat een plaatje zien van IE/Mac
Test je dat via zo'n site ofzo? Ik zou dat toch gewoon lokaal even testen als ik jou was; het is geen enkel probleem om meerdere versies van IE te draaien