Na een crash start Windows XP Pro niet meer op. Ik krijg de volgende foutmelding:
Als ik naar de map blader en een dir geef krijg ik de foutmelding:
De map verwijderen met rmdir werkt ook niet omdat ik dan de fout krijg dat de map niet leeg is. De /s parameter is ongeldig en kan ik dus ook niet gebruiken.
Na zoeken heb ik al gevonden dat ik het bestand kan kopiëren uit de repair map van windows, maar bij het kopiëren krijg ik de melding 'Kan het bestand niet kopiëren.'
Iemand nog een oplossing om dit te fixen?
Dit gaat allemaal nog, en kan op de recovery console komen.Windows kan niet worden opgestart omdat het bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM
U kunt proberen om dit bestand te repareren door Windows Setup te starten vanaf de originele cd-rom met installatiebestanden.
Kies 'R' in het eerste scherm om de reparatieprocedure te starten.
Als ik naar de map blader en een dir geef krijg ik de foutmelding:
Diezelfde foutmelding krijg ik als ik het bestand system wil verwijderen.Er is een fout opgetreden tijdens het opsommen van de mappen.
De map verwijderen met rmdir werkt ook niet omdat ik dan de fout krijg dat de map niet leeg is. De /s parameter is ongeldig en kan ik dus ook niet gebruiken.
Na zoeken heb ik al gevonden dat ik het bestand kan kopiëren uit de repair map van windows, maar bij het kopiëren krijg ik de melding 'Kan het bestand niet kopiëren.'
Iemand nog een oplossing om dit te fixen?