quote:
[b][message=24604776,noline]videodok schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:47
Ik schakel mijn pc via de remote kabel van mijn headunit. Betekend dus als de radio aangaat, gaat de pc ook aan. Op die manier kan ik ook de pc uitzetten of herstarten, door de radio 5 sec uit te doen en dan weer aan herstart de pc laat ik de radio uit dan blijft de pc uit. Wil ik de radio aan en de pc uit dan sluit ik gewoon de pc af.
Ik kon er een extra schakelaar bij plaatsen, maar ja, als je al een remote kabel hebt lopen voor je versterker waarom niet meteen je carputer schakelen. Oh ja de 100 NX is dus van mij.
http://gathering.tweakers...13826///nissan%2C100%2Cnx
Wat moet je een beetje aan minum spec's hebben ??
Volgens mij kan ik beter een laptop in de kofferbak doen met een speciale case. Minder diefstal gevoelig. Tevens beter te upgraden/date-en via local lan en trekt je batterij niet leeg maar houd wel een access tijd van een dag ofzo op eigen batterij-en ..

kan je lekker remote aan de slag met dat ding

daarnaast kan je hem op eigen batterij-en laten functioneren elke dag zodat de batterij-en ook perfect blijven werken .. nadeel is dat je wel ff moet fine tunen zodat je laptop meteen start ..
ik heb voor een compaq armada, externe HD bracket, extra batterij-en etc ..
max is cpu 1,2 ghz ? (moet wel ergens een 2de hands vandaan halen
vervolgens remote display (mothorized) klaar is vso