Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.
he, een DDR topic op GoT, en het valt me nu pas opLord_Mithril schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:25:
[...]
nadeel van een stalen vind ik de randen, je moet het me schoenen aan spelen, anders haal je je poten open. een Soft mat heeft dat niet.
Vind ik wat relaxter voor thuis om ff te spelen, ipv steeds je schoenen aan te moeten doen
Ikzelf ben medeorganisator van mg-addict: Een VZW die instaat voor de promotie van muzikale games in Belgie. Zelf ben ik een grote fan van DDR, Pop 'n Music en Guitar hero
Over de stalen randen: als je het nog niet zo lang speelt kan ik je juist aanraden om ZONDER schoenen te spelen. Ja het is pijnlijk als je mist, maar juist daardoor leer je veel accurater spelen. Zelf speel ik 9+ voeters zonder schoenen, give it a try
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Mja, ik heb dus net te grote voeten voor die padsBoeb0e schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:18:
[...]
he, een DDR topic op GoT, en het valt me nu pas op
Ikzelf ben medeorganisator van mg-addict: Een VZW die instaat voor de promotie van muzikale games in Belgie. Zelf ben ik een grote fan van DDR, Pop 'n Music en Guitar hero
Over de stalen randen: als je het nog niet zo lang speelt kan ik je juist aanraden om ZONDER schoenen te spelen. Ja het is pijnlijk als je mist, maar juist daardoor leer je veel accurater spelen. Zelf speel ik 9+ voeters zonder schoenen, give it a try
Dan is t echt wat minder prettig zeg maar
Bier, Whiskey en Metal!!
Ben ook wel geinteresseerd in die package namen eigenlijkReZ1987 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:55:
Dat moet ik even thuis nakijken dan hoor (zit atm op stage, gaat wat moeilijk), maar dan post ik het hier wel
Naast de packages met bekende nummers, zijn er ook populaire of 'must-have' packages?MoiZie schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:33:
[...]
Ben ook wel geinteresseerd in die package namen eigenlijk. Als je het zou willen vermelden.. graag!
Het is erg lachuh, vooral over internet (www.stepmaniaonline.com).
En goed voor de conditie natuurlijk. Kan het iedereen aanraden.
Ik wil er niet al teveel geld aan uitgeven, zeker niet nu ik nog niet kan zeggen of ik het wel leuk vindt. Op futuremax verkopenen ze deze maar ik kan moeilijk inschatten of die goed is. Goedkopere kon ik niet echt vinden maar ik zit dan ook niet in de DDR scene.. Iemand die er wat over kan zeggen?
dat setje is prima voor beginnersQuarin schreef op zondag 04 maart 2007 @ 20:55:
Ik denk dat ik dit ook maar ga proberen, eerst met 1 mat en als dat boeiend genoeg is een tweede erbij voor mijn vriendin. Aangezien ik geen console heb wordt dit wel voor de pc.
Ik wil er niet al teveel geld aan uitgeven, zeker niet nu ik nog niet kan zeggen of ik het wel leuk vindt. Op futuremax verkopenen ze deze maar ik kan moeilijk inschatten of die goed is. Goedkopere kon ik niet echt vinden maar ik zit dan ook niet in de DDR scene.. Iemand die er wat over kan zeggen?
je kan ook naar www.ddrnl.com gaan, veel info daar te vinden en veel behulpzame mensen
zelf tegenwoordig zowat elke vrijdag naar Silverstone
daar staan 3 ITG kasten en een Max300 kast ^^
altijd wel gezellig, meestal met 2 tot 5 vrienden avondje daarheen blijft leuk, nu ook al veel custom songs te vinden ervoor en veel DDR mix customs erop
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 05-03-2007 13:42 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
maar ze hebben nog steeds wel alle info voor de beginnende DDR'er
ik kom er ook nooit/zelden, vandaag toevallig weer 1 post gedaan sinds 2 jaar, maar alleen in ITG deel ^^
Kan iemand me zeggen wat een beetje goede songs zijn om mee te oefenen dus welke songs goed zijn om bepaalde technieken te oefenen enzo. En ook welke songs iets zeggen over hoever je bent. Ik wil eigenlijk wel weten hoe goed ik er nou eigenlijk in ben.
[ Voor 76% gewijzigd door Quarin op 09-03-2007 19:31 ]
anders even contact opnemen met Future Max die kunnen het je vast wel vertellen
Ik ben erg tevreden met Stepmania voor de pc. Het is gratis en je kan alle officiële DDR songs + duizenden homemade songs inladen.
Verder kun je alles helemaal customizen door andere skins te laden, andere commentator stemmen te laden, filmpjes bij songs te voegen etc. etc.
Het is dus eigenlijk alle DDR versies in één pakket.
[ Voor 8% gewijzigd door Gizz op 03-05-2007 00:14 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
bedoel je hiermee musicgames, of andere spellen waarbij je moet bewegen?Anoniem: 87302 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 00:10:
Wat zijn zo een beetje de 5 beste DDR of DDR gerelateerde games?
Musicgames raad ik je aan: beatmania
Pump it Up lijkt ook erg veel op DDR, maar die heeft 5 pijlen
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
Anoniem: 87302
Als je ook US games aankan kan ik sterk In The Groove 2 aanraden.
(en nee, geen enkele ddr game is compatibel met de ps3)
[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 03-05-2007 07:53 ]
*opschepmodus* ik speel op dubbele cobaltfluxCpt-Cholo schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 12:32:
Ik heb een tx4000 mat waar ik echt blij mee ben, Cobalt Flux is me echt te duur.
en anders moet je het zelf importeren en met het gewicht van dat ding denk ik dat je bij futuremax echt niet zo slecht uit bent met je prijs hoor
Geniaal en zeer verslavend spel, daarom maar op zoek naar een eigen matje (of matjes).
Mijn voorkeur gaat uit naar de Deluxe Dance Pad v3
Op FutureMax zijn de ervaringen over deze mat erg positief, en ze zien er ook nog eens leuk uit, plus een hoop aansluitmogelijkheden.
Waar ik niet helemaal zeker van ben is het gebruik van twee matten tegelijk (voor 2 verschillende spelers) in stepmania om tegen elkaar te spelen. Ik zie wel de mogelijkheden in het spel, maar kan Windows/stepmania de verschillende matten ook uit elkaar houden ?
En hoe zit dat met de XBOX (hoewel me dat wel goed lijkt zitten) ?
/dev/null
Overigens lijken die pads me erg duur. Heb zelf deze en ben er erg tevreden mee. De mat is lekker dik en voelt goed aan. Een betere mat zou in mijn ogen meteen een metal pad moeten zijn, want met een foam-pad lijkt me verbetering erg lastig.
Vraag me dus af of die deluxe dancepad, die ook foam is, voor de dubbele prijs wel enig voordeel kan bieden?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Zat zelf ook eigenlijk al te twijfelen, voor de vraag maakte het overigens niet zoveel uitGizz schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:40:
Windows ziet het gewoon als joystick 1 en joystick 2, geen probleem hoor.
Overigens lijken die pads me erg duur. Heb zelf deze en ben er erg tevreden mee. De mat is lekker dik en voelt goed aan. Een betere mat zou in mijn ogen meteen een metal pad moeten zijn, want met een foam-pad lijkt me verbetering erg lastig.
Vraag me dus af of die deluxe dancepad, die ook foam is, voor de dubbele prijs wel enig voordeel kan bieden?
Maar inderdaad, dubbele prijs voor iets wat technisch gelijk is, is inderdaad redelijk loos.
Alleen de kleurtjes zijn mooier

in elk geval bedankt voor je snelle reactie
/dev/null
Ik ga denk toch eerst voor een 30 euro matje (samen met nog iemand, is goedkoper), mocht die na een jaartje op zijn en ik vindt het nog steeds interessant bestel ik wel die duurdere.MoiZie schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:05:
Ik heb wel die duurdere variant, en gebruik ze zeer intensief (minstens 3x per week 4 uur achter elkaar). Dit al een jaar en ik zie geen schade / gebruiksslijtage oid. Weet niet hoe het met die goedkopere zit? Ik had ze toen in een package gekocht, 2 dingen met wat spellen erbij voor 120 oid.
/dev/null
http://www.itgshop.eu/sho...01bb0b3f9de584c39fb4d9417
30 euro, met directe usb aansluiting, dus geen dapter meer nodig, schijnen best goed te zijn, wel softmat
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is dat er niet al te veel muziek bij zit en dat je zelf nr's toe kan voegen maar dat dit niet zo goed zou werken. (1 review)
Gruwelijk slecht spel. Ik zou het echt niet kopen, tenzij je wanhopig op zoek bent naar een mat: dan kan je nog altijd het spel zelf wegwerpenxs2tom schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:14:
Is Dance Factory voor de PS2 wat? a.s. zaterdag (1 sept) is deze bij de BartSmit inclusief mat voor 18 euro. Kun je dus niet al te veel van de mat verwachten maar waarschijnlijk een goed/leuk begin.
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is dat er niet al te veel muziek bij zit en dat je zelf nr's toe kan voegen maar dat dit niet zo goed zou werken. (1 review)
Ik koop het denk ik wel. Haal ik bij Play wel een paar andere spellenBoeboe schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:07:
[...]
Gruwelijk slecht spel. Ik zou het echt niet kopen, tenzij je wanhopig op zoek bent naar een mat: dan kan je nog altijd het spel zelf wegwerpen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Het is nog altijd gemakkelijker van gewoon je ps2 met Dancing Stage aan te sluiten (50 nummers per mix) ipv heel je pc te gaan versleuren naar een publieke ruimte (of je moet al in je eentje voor je computer staan springen
Verder boeit het ook niet als je in je eentje achter de pc staat te springen, want het is toch niet leuk om met meerdere mensen te spelen op één mat. En een echte tweaker hoort eigenlijk al een htpc bij de tv te hebben he, hoe kijk je anders HD series/films en andere zooi?
Ook gaan 50 liedjes erg vervelen weet ik uit ervaring. Als je elke maand nieuwe liedjes kunt downloaden blijf je er lekker mee spelen, met altijd dezelfde liedjes belandt de mat al snel weer in de kast.
Nu heb ik een paar vraagjes: haperen alle matten met foam allemaal een beetje? Ik zit nu met 'In the Groove' level 6 & 7 liedjes te oefenen, maar ik word tegengewerkt doordat de knoppen soms een aanraking detecteren terwijl ik gewoon in het midden sta; ook blijft een knop nog wel eens iets te lang een aanraking detecteren terwijl ik er al weer af ben. Dit zorgt dus bij snelle wisselingen voor aardig wat misstappen en een lagere score. Redelijk irritant!
Als ik de foam eruit haal heb ik geen last meer van haperingen, maar ja, dat danst wat irritant. Het lijkt er dus op dat het iets met het foam te maken heeft. Hij heeft altijd al een beetje gehaperd (alletwee de matten), maar het lijkt erger te worden (of meer uit te maken door de hoge snelheid).
Nu heb ik de foam maar aan de onderkant geplakt met plakband, dat scheelt al iets terwijl ik toch de zachte laag behoudt. Iemand nog een beter idee? En hebben de foam-matten van 80 euro ook wel eens last van dit soort haperingen?
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Dat is gewoon dezelfde mat lijkt me, want er is één versie voor PS/PS2/XB/PC.TerraGuy schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:34:
Op het moment zit ik ook al een half jaar te springen op een dansmat (2 matten voor 60 euro bij FutureMax, dezelfde die Gizz aanwijst alleen dan de PS2 versie met een converter voor USB).
Over het blijven hangen van de knoppen: bij 3 matten de eerste 2 á 3 uur last van gehad, daarna totaal niet meer. Mail anders even naar futuremax, die hebben ons toen laten weten dat het meestal na een paar uur weg is (zoals bij ons) en dat je anders de mat kan omruilen.
Tsja, omruilen is denk ik wat laat na een half jaar, en ik heb er ondertussen al aardig wat aan zitten knutselen om te kijken of ik zelf iets aan het probleem kon doen.

Oh, en heeft iemand ervaring met het gebruik van een andere dansmat bij het spel 'Jungle Boek: Groove Party'? Kreeg ik van iemand, maar hij herkent de matten niet. De bijbehorende mat had een ps/2 aansluiting.
Het lijkt me verder dat je gewoon recht hebt op minimaal een jaar garantie. Kun je de tape er niet gewoon weer afhalen?
Kun je een mat als de 3in1 Deluxe DDR Ignition Dance Pad v2 (voor PS/PS2/XB/PC USB) ook aansluiten op een wii, of heb je voor de wii een nieuwe mat nodig?
[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 02-08-2008 17:34 ]
Misschien beetje laat, maar het antwoord is Nee, heb dit zelf ook al geprobeerd.Dijkhuis schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 17:28:
Dit topic is inmiddels een ouwetje, maar ik heb er toch nog een vraag voor:
Kun je een mat als de 3in1 Deluxe DDR Ignition Dance Pad v2 (voor PS/PS2/XB/PC USB) ook aansluiten op een wii, of heb je voor de wii een nieuwe mat nodig?
/dev/null
In antwoord op mijn eigen post:Dijkhuis schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 17:28:
Dit topic is inmiddels een ouwetje, maar ik heb er toch nog een vraag voor:
Er bestaan dus wel degelijk converters, bij voorbeeld deze: http://sewelldirect.com/M...DDR-to-Gamecube_specs.asp . Futuremax heeft hem ook gehad, lees dit commentaar http://www.futuremax.nl/p...cts_id=755&reviews_id=647 . Ik heb er naar geïnformeerd, ze verwachten binnen 4-6 weken weer een dergelijk apparaat in de collectie te hebben. Ik weet nog niet of ik geduldig genoeg ben om op futuremax te wachten of dat ik hem bv van ebay.co.uk haal (ik kan hem niet in een andere NL shop vinden).
Maar het moet dus wel kunnen, een oude dansmat via een converter op je Wii aansluiten...