Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 27 januari 2005

Effe teruglezen? |:(

.....biertje?

Reg. datum: 22 november 2001

wat bedoel je?

staat gewoon een linkje onderin naar de smartphone versie. die is overal te vinden,.,,

Main - Carnagy Alts - Enigmatius 70 Warlock | Churod 80 Shaman

Reg. datum: 13 december 2004

quote:
PDAHazzard schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:55:
Nog steeds niemand die weet waar nieuwe frontjes te koop zijn. Zoals eerder gemeld: grindvloeren en c500's zijn geen vrienden van elkaar. In combinatie met borstzakjes helemaal niet.

Beste uitvinding ooit: gesneden brood
Slechtste uitvinding ooit: borstzakjes....
Is mij ook overkomen: telefoon gevallen en displayscherm kapot. Ik heb de klantenservice gebeld en het probleem voorgelegd. Omdat ik een "goede klant" was (Free 40) en de telefoon net gekocht was, wilden ze 'm eenmalig omruilen voor een nieuwe :) . Envelopje kreeg ik thuis gestuurde en na twee dagen had ik een nieuwe (ik denk een gerefurbished).

het Hardware-Hondje :]

Ik heb het met mijn oude toestel ook gehad (E200). Wat perfect werkt is displex!

http://www.handytuner.at/images/shop/displex.jpg

Daar kreeg ik zelfs diepere krassen helemaal mee weg!! Het enige nadeel is dat het scherm wat matter wordt. Ik vond het resultaar in ieder geval geweldig!

Erhnam wijzigde dit bericht 22-03-2005 16:49 (13%)

http://www.xbmcfreak.nl/

Ik heb er zojuist ook 1 ontvangen, samen met Tomtom Mobile en een 6tal business-abonnementen \o/

Meteen even aan die meneer gevraagd wat er in kon aan mini-SD, blijkbaar werkt 256mb en 512 mb perfect, 1gb werkt ook maar is erg traag omdat de telefoon (of de kaart) alles sequentieel afzoekt, als je de Z moet hebben begint hij bij A te lezen of zo.

Gewend aan een PDA als ik ben mis ik het touchscreen een beetje, als ik bel komt er mooi "agenda" in beeld maar ik kan er niets mee, maar ik ga eerst maar eens de handleiding lezen :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl

Reg. datum: 14 maart 2001

quote:
Carnagy schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:04:
ik vind dat stof klote. eruit krijgen lukt me niet :( erin komt het wel :@

pokkezooi. mensen hier nu wel weer succes met orange en het stof eruit halen?

Vandaag weer even contact gehad met Orange en het antwoord blijft hetzelfde: omdat het toestel al 3x is opgestuurd en gereinigd stopt Orange daar mee. Verder is het ook jammer maar helaas en stof kan altijd in het toestel komen. En daar moet ik (en misschien straks ook andere Orange klanten?) het maar mee doen.
De verklaring is: het toestel zal wel op een verkeerde manier in een stoffige ruimte bewaard worden. Tja, ALS ik het toestel inderdaad op de bouw o.i.d. gebruik kan ik het me nog voorstellen maar hemiparo heeft maar een eenvoudige kantoorbaan.

En nu? Kan ik verder nog iets doen of moet ik me er maar bij neerleggen? Volgens Orange ben ik een van de weinige die het probleem heeft. Maar dan nog? Valt dit onder defect en dus onder garantie? En vooral: hoe kan ik deze garantie claimen? Zelf denk ik dat het WEL onder garantie moet vallen: Orange heeft het toestel zo gemaakt dat ik zelf niet kan reinigen en dus altijd in het repaircentrum moet gebeuren.
Tips en adviezen graag!

(na aanleiding van het telefoongesprek zal ik nog een bevestiging per e-mail of brief krijgen, ik zal deze zo snel mogelijk posten).

got oh got....
Reg. datum: 01 september 2002

ze moeten gewoon deugelijk product leveren, maar uitgaand van mijn ervaringen met orange zal je dit wel niet krijgen.

Op modaco sturen mensen hem vaak direct naar HTC waarbij ze hem wel fixen (maar dat zijn meestal mensen in engeland).

Als je genoeg mensen kunt vinden kan je rechtzaak tegen orange beginnen om gewoon je garantie af te dwingen aangezien je het, neem ik aan, wel gaat winnen (duidelijk, ook door HTC zelf aangegeven, fabrieks(/ontwerps)fout).
http://www.modaco.com/index.php?showtopic=201395

* mockingbird zwaait naar hemiparo .. vodafone werkt er goed op :>

mockingbird wijzigde dit bericht 23-03-2005 13:02 (21%)

even inspiratieloos..

quote:
mockingbird schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:55:
ze moeten gewoon deugelijk product leveren, maar uitgaand van mijn ervaringen met orange zal je dit wel niet krijgen.

Op modaco sturen mensen hem vaak direct naar HTC waarbij ze hem wel fixen (maar dat zijn meestal mensen in engeland).

Als je genoeg mensen kunt vinden kan je rechtzaak tegen orange beginnen om gewoon je garantie af te dwingen aangezien je het, neem ik aan, wel gaat winnen (duidelijk, ook door HTC zelf aangegeven, fabrieks(/ontwerps)fout).
http://www.modaco.com/index.php?showtopic=201395

* mockingbird zwaait naar hemiparo .. vodafone werkt er goed op :>
]Ik weet niet hoe het gesteldt is met de service van Orange betreft dat stof; ik had laatst een softwarefout, heb hem ingeleverd bij een shop, en binnen drie dagen had ik een GLOEDNIEUW toestel, dus over de service van Orange hoor je mj niet Klagen

Reg. datum: 14 maart 2001

Mij ook niet in het begin... totdat ze dit opeens flikken. Kan me best voorstellen dat het niet leuk is en duur voor Orange maar ik kan er ook niks aan doen en heb er zeker niet voor gekozen :(

@mockingbird: dank je voor de link - ben alles eens goed aan het lezen en bekijken of ik wat exacte info van Orange UK kan krijgen en dan op zal sturen naar Orange NL. Ik vindt het jammer dat het op deze manier moet allemaal. Over Vodafone: mijn abbo loopt nog tot november 2005 maar daarna zal het snel prepay worden en daarna bye bye Orange als er echt geen oplossing komt. Niet dat Orange daar nu echt wakker van zal liggen...

[quote]hemiparo schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:16:
Mij ook niet in het begin... totdat ze dit opeens flikken. Kan me best voorstellen dat het niet leuk is en duur voor Orange maar ik kan er ook niks aan doen en heb er zeker niet voor gekozen :(

Ik had elke keer kuren met mijn nokia 3200, die wouden ze na de 3e x ook niet meer repareren, heb toen gedreigdt me abbo. op te zeggen en na de consumerentenbond te stappen, en toen bonden ze wel in.

got oh got....

ik heb trouwens na 1 maand (in mijn bezit) en zo'n 3 maanden in bezit van vorige eigenaar nog geen stof ... waar ik erg blij om ben, want m'n vorige spv was ook net een stofdoek :(

even inspiratieloos..

dan heb je best wel mazzel :)

Reg. datum: 05 december 2000

Ik heb hem nu ook... icm KPN Business select abbo. Werkt prima. Weet alleen niet of ik hem mag houden :)
Maargoed nu nog uitvinden wat je er allemaal mee kan.
Wat ik nu al niet voor elkaar krijg, is een andere beltoon dan de standaard die erin staan instellen. Maar hier kom ik wel achter :)

Reg. datum: 29 januari 2001

Ik heb nu een paar dagen de C500 + TomTom mobile, ik moet zeggen dat ik vrij onder de indruk ben van het toestel.

Nu heb ik een vraag, als je synct met je software pakt hij automatisch Outlook, nu ben ik benieuwd of het mogelijk is met wat rommelen hier en daar om de c500 te synchroniseren met Thunderbird?
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

dan moet je denk ik een ander programma dan Microsoft active sync gaan zoeken. ze bestaan wel. ff googlen dus :)

Reg. datum: 08 november 2004

Vreemd dat ze je niet helpen met het stof. Ik ben sinds kort ook eigenaar van een SPV C500 en geen stof onder het scherm. Mijn maatje heeft een zilveren en die heeft het wel al 4 x gehad... en tot nu toe geen enkele strubbelingen van de Orange Shop.

Gewoon opsturen en het is gefixt.

Tis toch feitelijk ook een hardware probleem.. hij is rond om niet goed gesloten waardoor er stof tussen het scherm kan komen. Maar zoals ik zei Orange heeft er in zijn geval niet moeilijk om gedaan.

In uiterste nood kan je hem ook zelf open maken .. met een torx schroeven draaier. Je verliest dan wel je garantie. Maar je kan wel het stof verwijderen. Interessant als je garantie verlopen is.

Volgens mijn zusje, volgens de meneer bij Orange waar ze de contracten mee regelde, is de zilveren SPV een gespoten zwarte :o

Even afgezien van het feit dat ik het zwaar in twijfel trek (zou een zeer onlogische procedure zijn, stop dan zilveren korrels in de frontjes-pers-machine :P): Dat zou de reden achter het stofprobleem kunnen zijn. Men neme een zwarte SPV, hale er het frontje af, spuite dat zilver en zet het frontje weer terug: voila - tochtgaten....

Komt dat stof alleen / veel meer bij de grijze voor?

Verder heb ik vandaag een 512mb mini-sd kaart gekocht, en heb ik TomTom geprobeerd :) Nu nog uitzoeken hoe je viapunten invoert en ik ben verkocht :9~ De interface werkt oneindig veel beter / sneller dan de routeplanner in de bestelbus van mijn werk (toegegeven, die routeplanner is ook al een aantal jaar oud).

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl

got oh got....

volgens mij is de zwarte juist een overgespoten zilvere :p maja.. kan aan mij liggen hoor (op de randjes naast het display bij die 2 knoppen die je vaak gebruikt komt er namelijk een soort zilveren, of iig naar zilver neigende kleur vandaan).

en lijkt me dat als de zilvere een gespoten zwarte is of vica versa dat ze dat wel doen voor het assembleren 8)7 dus lijkt me sterk dat er daardoor meer stof in komt.

mockingbird wijzigde dit bericht 24-03-2005 08:05 (27%)

even inspiratieloos..

Reg. datum: 23 maart 2004

Weet iemand een goede opensource gps routeplanner? (a la Tom Tom)
Die dus werkt op een smartphone ;)
Maar dan dus niet dat mapopolis wat voor geen ruk loopt. :)

toetje85 wijzigde dit bericht 24-03-2005 09:15 (13%)

AMD 64 4000+ | Asus A8N32-SLI Deluxe | Kingston 2GB | Asus EN7900GT | BeQueit P6-600W

Reg. datum: 24 april 2002

Ik heb ook sinds een tijdje de C500 en nu vraag ik me af of het iemand gelukt is om de pc (met bluetooth dongle) als internet-gateway te gebruiken.
Met andere woorden : hoe kan ik internetten op de C500 via bluetooth ?

Reg. datum: 30 december 2001

quote:
mockingbird schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 08:04:
volgens mij is de zwarte juist een overgespoten zilvere :p maja.. kan aan mij liggen hoor (op de randjes naast het display bij die 2 knoppen die je vaak gebruikt komt er namelijk een soort zilveren, of iig naar zilver neigende kleur vandaan).

en lijkt me dat als de zilvere een gespoten zwarte is of vica versa dat ze dat wel doen voor het assembleren 8)7 dus lijkt me sterk dat er daardoor meer stof in komt.
De C500 heeft een aluminium behuizing die gespoten wordt. Wil je ook zeker weten of de jouwe van alu is: laat hem een paar keer stevig op straat vallen (bij voor keur op klinkers, en het alu komt vanzelf tevoorschijn. Het is dan ook geen zilver kleurtje wat je ziet, maar alu.

Matthijs
Reg. datum: 23 december 2004

Heb de mijne ook opgestuurt naar Orange!
Dinsdag verstuurd, vandaag weer terug. Hij is nu weer stofvrij. Ben benieuwd hoelang ie zo blijft.

404 error: File not found

got oh got....

quote:
theshatter3 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 19:17:
[...]

De C500 heeft een aluminium behuizing die gespoten wordt. Wil je ook zeker weten of de jouwe van alu is: laat hem een paar keer stevig op straat vallen (bij voor keur op klinkers, en het alu komt vanzelf tevoorschijn. Het is dan ook geen zilver kleurtje wat je ziet, maar alu.
naja alu lijkt op zilver ;) het komt er beetje door heen naast het scherm boven de 2 actie knoppen omdat ie daar denk ik een beetje slijt.. nix ernstigs :P

even inspiratieloos..

Reg. datum: 29 januari 2001

quote:
Carnagy schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:55:
dan moet je denk ik een ander programma dan Microsoft active sync gaan zoeken. ze bestaan wel. ff googlen dus :)
Zijn er misschien mensen die suggesties hebben? Ik heb gegoogeld maar kom er niet echt uit.

Matthijs
Reg. datum: 23 december 2004

Wel een beetje lomp dat ze al mijn settings hebben verwijderd. Ze hebben een harde reset uitgevoerd. Lijkt me nou niet echt nodig als ze alleen maar stof onder het scherm vandaan hoefde te halen.

404 error: File not found

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: