Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 22 november 2001

check de startpost eens. staat veel info in.

spellen kosten vrijwel allemaal geld als je de volle versie wil... da's wel jammer :(

Main - Carnagy Alts - Enigmatius 70 Warlock | Churod 80 Shaman

Reg. datum: 24 november 2004

quote:
hey bedankt, maar helaas niets gevonden iemand anders nog tip voor beta versie 0.98 van pocketmusic??

en nu?

quote:
fberkhout schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:09:
[...]

Meerdere bluetooth app idd geen probleem. Maar als je de parrot bleutooth carkit neemt in combinatie met een mutebox zodat het geluid over de autoboxen loopt. Wordt het geluid van bijvoorbeeld tomtom dan ook over de boxen weergegeven????????

Het antwoord is ja, mits juist gemonteerd. Ik heb het gister op de Cebit bij Parrot op de stand getest. Die carkits werken prima en helder zijn ze ook nog. (overigens is deze test gedaan met de 3330 van Parrot, die met GPS module)
Als je gebeld wordt of zelf uitbelt, dan valt uiteraard Neef Stanley's voice weg, maar de navi funcite blijft gewoon werken.

Antec P182+Quattro1000, P35C-DS3R, E8200, Kingston Hyper-X8500-4GB, WD-RPTR in RAID, GTX260-OC,

Reg. datum: 12 maart 2005

quote:
Mad_Cookie schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 18:12:
[...]

Het antwoord is ja, mits juist gemonteerd. Ik heb het gister op de Cebit bij Parrot op de stand getest. Die carkits werken prima en helder zijn ze ook nog. (overigens is deze test gedaan met de 3330 van Parrot, die met GPS module)
Als je gebeld wordt of zelf uitbelt, dan valt uiteraard Neef Stanley's voice weg, maar de navi funcite blijft gewoon werken.
Bedankt voor je reactie! Dat is goed nieuws heb het zelf inmiddels geprobeerd met nokia CK 7w bluetooth carkit. Beide app. werkten prima op c500 maar geluid van TomTom bleef uit de C500 komen. Wat bedoel je precies met "mits juist gemonteerd" ? Wellicht als ik zelfde truc toepas op de nokia CK 7w dan lukt het me daar ook mee?!

Buffel

Reg. datum: 27 januari 2005

Stof
Oh my... ik word er knettergek van. Het stof wordt nu wel heel erg irritant. Toen je je phone hebt opgestuurd, kreeg je toen een refurbished (andere phone) of je eigen phone schoon terug? Ik wil de mijne wel schoon laten maken, maar ik wil geen andere.

Kreeg me eigen weer terug. Instellingen ongewijzigd (incl .gratis internet) ;) .
Heb nu een Krussel case erom, maar die trekken ook stof aan...

Ben bang dat ie over drie maand weer naar Orange kan....(kl*te) :(

.....biertje?

Matthijs
Reg. datum: 23 december 2004

Heb de klantenservice gebeld. Ik krijg nu zo'n mooi envelopje toegestuurd.
Ik ben benieuwd naar het verloop.

404 error: File not found

Reg. datum: 24 november 2004

heeft iemand nog een linkje voor de pocketmusic BETA versie 0.98 niet de 1.1 versie!!
kan em nergens vinden, iemand een tip?

Reg. datum: 11 juni 2002

Zou het ook mogelijk zijn om je C500 te gebruiken als soort van bioscoop voor in de auto. Je zet er een filmpie op, en je sluit je audio uitgang op een of andere manier aan op je versterker, je hebt dan wel een klein schermpie maar toch lache als je een lange reis hebt of ergens lang moet wachten.

Een mogelijke aansluiting:
http://img.photobucket.com/albums/v201/ppgt94/pc-audio-5.jpg

Waar was dat stekkertje ook alweer te vinden, om van je audio uit naar een gewone koptelefoon te komen ?

Reg. datum: 20 november 2003

Uhm een mogelijke aansluiting? Hoeveel C500's heb jij? :+ Ik weet niet waar je de zes kanalen vandaan wilt halen. Het geluid van een spv is gewoon stereo en geen DTS 8.1 ofzo.
Misschien kijken of er een aansluiting zit op je radio zodat je daar de aux ingang van kunt gebruiken.
Zo'n verloopje verkopen ze onder andere bij de Handyman.

Reg. datum: 14 maart 2001

quote:
the_bash schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 01:20:
Heb de klantenservice gebeld. Ik krijg nu zo'n mooi envelopje toegestuurd.
Ik ben benieuwd naar het verloop.
Heb gisteren gebeld omdat ik sinds november voor de derde keer ernstige stoproblemen heb. Nu te horen gekregen dat ze niet meer gaan repareren/schoonmaken omdat dit toch geen nut heeft...? :? Garantie enzo schijnt hierop niet van toepassing te zijn. Gevraagd of ik terug gebeld kan worden met een oplossing maar tot op heden nog niks gehoord... lekker geregeld allemaal.

quote:
hemiparo schreef op zondag 20 maart 2005 @ 20:44:
[...]

Heb gisteren gebeld omdat ik sinds november voor de derde keer ernstige stoproblemen heb. Nu te horen gekregen dat ze niet meer gaan repareren/schoonmaken omdat dit toch geen nut heeft...? :? Garantie enzo schijnt hierop niet van toepassing te zijn. Gevraagd of ik terug gebeld kan worden met een oplossing maar tot op heden nog niks gehoord... lekker geregeld allemaal.

Nou wordt 'ie helemaal fraai. In Tilburg zeiden me ze laatst dat dit gewoon onder garantie viel. Ben van plan 'm ook binnenkort terug te brengen en dan wens ik me niet zo af te laten poeieren.
Ik kan me voorstellen dat Orange zelf geen definitieve oplossing heeft voor het stofprobleem, maar dat moeten ze maar met HTC zien te regelen, in de vorm van schoonmaakkosten of iets dergelijks. Maar in geen geval de consument opzadelen met dit probleem, het is nota bene een telefoon van bijna 200 euri, met abonnement.

Maar goed, op basis van mijn ervaringen met de Orange klantenservice verwacht ik dat het wel goed zal komen.

Matthijs
Reg. datum: 23 december 2004

Ik heb afgelopen donderdag de KS gebeld. Gisteren lag er een mooi envelopje in de bus inclusief een gefrankeerde stempel voor een aangetekende zending. Ik ga 'm morgen opsturen! Bij mij deed die kerel van de KS heel vriendelijk. Het was geen enkel probleem om dit te regelen. IMO moet je niet bij de shop zijn, maar gewoon de KS bellen. Ik krijg de indruk dat ze je daar beter helpen.

404 error: File not found

quote:
djgear17 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 11:46:
...kostenloos kunt donwloaden...
quote:
Hoe gratis is dat gratis? Want als het niet van je 2mb afgaat (en dus via GPRS gaat) dan gaat het toch van je belminuten af? Of zie ik het dan varkeerd?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl

quote:
Paul Nieuwkamp schreef op maandag 21 maart 2005 @ 00:34:
[...]

[...]

Hoe gratis is dat gratis? Want als het niet van je 2mb afgaat (en dus via GPRS gaat) dan gaat het toch van je belminuten af? Of zie ik het dan varkeerd?
Dit zie je helemaal verkeerd inderdaad. Kijk maar even in het Orange World topic dan wordt het snel duidelijk.

Reg. datum: 14 maart 2001

quote:
the_bash schreef op zondag 20 maart 2005 @ 23:41:
IMO moet je niet bij de shop zijn, maar gewoon de KS bellen. Ik krijg de indruk dat ze je daar beter helpen.
was ook bij de KS... niet bij de shop... maar misschien had degene die ik aan de lijn had een slechte dag... deze week nog maar eens proberen...

Reg. datum: 25 februari 2005

Modbreak:
Het is hier geen vraag&aanbod!

bjck wijzigde dit bericht 21-03-2005 11:30 (96%)

Reg. datum: 15 april 2003

Is het misschien zo dat ze het stof probleem in de nieuwe telefoons verholpen hebben? Of is dit probleem ook nog steeds bij nieuwe telefoons aanwezig?

Canon EOS 400D+BG-E3 | Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II | 430EX | Crumpler Stunner

en nu?

quote:
fberkhout schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:36:
[...]

Wat bedoel je precies met "mits juist gemonteerd" ? !

De mutebox moet een advanced versie zijn (eentje die actief kan schakelen, er zijn er ook die gewoon signaal delen op passieve basis). Helaas heb ik niet met eigen ogen kunnen zien of er nog "iets" ni de display (lees product presentatie zuil) verwerkt was, de Parrot onderdelen zaten op de display gemonteerd. Als je door je telefoon contacts surft met de jog van de carkit hoor je een stem die de functionaliteit noemt (helaas kent die bep nog niet alle contacten uit jouw lijst ;) ) en navigating Jane (ik vind haar beter kletsen dan Bram en collega) klepte raak over de speakers middels de BT connectie (zeiden ze dus tegen me)

ik vroeg mij dit laatste ook af, want ik weet niet of je zonder gebruik te maken van je headset aansluiting op de C500 wel geluidsoverdracht kunt doen

Antec P182+Quattro1000, P35C-DS3R, E8200, Kingston Hyper-X8500-4GB, WD-RPTR in RAID, GTX260-OC,

zijn er hier tweakers die nog leuke game tips hebben. een demo van een leuk spel. ikzelf vind de bomberman game leuk en speel die demo dan ook geregeld

dhusss....
Reg. datum: 21 januari 2004

quote:
Tomba schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:48:
In de hoop dat een van jullie dit probleem ook heeft meegemaakt:
Mijn C500 denkt dat de (stereo)headset continue aangesloten is en gaat dus niet meer over via de ingebouwde speaker. Dit betekent dus dat ik mijn telefoon niet over hoor gaan. Als ik via het 'snelmenu' de telefoon op 'normaal' wil zetten gebeurt er niets |:( (hij blijft dus op 'koptelefoon' staan) Het probleem is 'spontaan' ontstaan nadat ik een flinke tijd MP3 geluisterd heb via de headset, waarna hij stopte vanwege tekort aan batterij. (Inmiddels is ie uiteraard wel opgeladen)

Iemand enig idee ? ;(

Ja! heb ik ook gehad. batterij er uit. simmetje en sd-kaartje eruit. Minuutje wachten. In elkaar. Aanzetten en hopla.

Als dat niet werkt: hardreset. Het is niet anders.. :/

Beter géén computer, dan helemáál géén computer.

dhusss....
Reg. datum: 21 januari 2004

Nog steeds niemand die weet waar nieuwe frontjes te koop zijn. Zoals eerder gemeld: grindvloeren en c500's zijn geen vrienden van elkaar. In combinatie met borstzakjes helemaal niet.

Beste uitvinding ooit: gesneden brood
Slechtste uitvinding ooit: borstzakjes....

Beter géén computer, dan helemáál géén computer.

Reg. datum: 15 april 2003

quote:
PDAHazzard schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:55:
Nog steeds niemand die weet waar nieuwe frontjes te koop zijn. Zoals eerder gemeld: grindvloeren en c500's zijn geen vrienden van elkaar. In combinatie met borstzakjes helemaal niet.

Beste uitvinding ooit: gesneden brood
Slechtste uitvinding ooit: borstzakjes....
Ik ben ook naar nieuwe frontjes opzoek. Hier ook een geval van stenen en een borstzakje :S

Canon EOS 400D+BG-E3 | Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II | 430EX | Crumpler Stunner

ik vind dat stof klote. eruit krijgen lukt me niet :( erin komt het wel :@

pokkezooi. mensen hier nu wel weer succes met orange en het stof eruit halen?

Reg. datum: 23 maart 2004

quote:
Carnagy schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:01:
zijn er hier tweakers die nog leuke game tips hebben. een demo van een leuk spel. ikzelf vind de bomberman game leuk en speel die demo dan ook geregeld

Bedoel je deze?:

http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=3713

Ik kan namelijk alleen maar bomberman voor pocketpc vinden :P

AMD 64 4000+ | Asus A8N32-SLI Deluxe | Kingston 2GB | Asus EN7900GT | BeQueit P6-600W

ja die is het. jammergenoeg een demo met max 2 minuten spelen :(

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: