Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 14 maart 2001

quote:
Yannick schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 07:35:
De C500 heeft me zojuist 700 euro gekost, slik. Na 3 weken in Mexico en 1 week in New York blijkt dat m'n telefoon elke 1,5 minuut probeert in te bellen via m'n Internet verbinidng (in Mexico was dat een wap verbinding (inbellen, 2 euro per minuut) en in NY een GPRS verbinding (31 kb per keer).
Zojuist met klantenservice gebeld maar die willen gewoon geld zien. Ik snap niet hoe het kan dat m'n telefoon elke 1,5 minuut loopt in te bellen, heb bovendien het automatisch checken van e-mail uit staan. Iemand enig idee hoe dit kan?

misschien Messenger ingesteld verbinding te maken als dit mogelijk is?

(wel klote voor je)

hemiparo wijzigde dit bericht 11-01-2005 09:18 (4%)

Touch
Reg. datum: 01 maart 2003

quote:
spvrobbert schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 09:07:
[...]
waar dan, URL? alvast bedankt.
Staat in de Topic-Start

Reg. datum: 22 november 2001

quote:
was net in de orange shop. zegt die kerel dat je de telefoon nooit helemaal de batterij leeg mag laten lopen want dan kan de telefoon crashen.

een anders iets zou kunnen is dat 1 van de lagen op m'n scherm of in m'n scherm kapot zou kunnen zijn door druk. te hard erop gedrukt ofzo, wat me sterk lijkt.
iemand ervaring hiermee?

Main - Carnagy Alts - Enigmatius 70 Warlock | Churod 80 Shaman

Hobo en Techniek
Reg. datum: 27 juni 2004

quote:
ik ben bij de spv classic van een meter hoog op mijn scherm gevallen. toen was ook één van de lagen in mijn scherm stuk. maar mijn scherm was toen net een regenboog en je zag scherven zitten. toen heb ik mijn c500 gekocht want ze wouden hem niet repareren.

Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?

eens per jaar word psv kampioe
Reg. datum: 26 december 2000

Hmm ik heb nu een divx filmpje van net geen 200mb, maar als ik die via windows (usb) wil kopieren dan stopt die telkens rond de 25% en begint overnieuw :S:S

wat kan ik hieraan doen, of ben ik de enige met dit
Touch

quote:
Mich schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:46:
Hmm ik heb nu een divx filmpje van net geen 200mb, maar als ik die via windows (usb) wil kopieren dan stopt die telkens rond de 25% en begint overnieuw :S:S

Gewoon laten lopen, hij stopt niet echt.
200mb kan wel een half uurtje duren denk ik.

Je kunt beter een kaartlezertje aanschaffen.

eens per jaar word psv kampioe
Reg. datum: 26 december 2000

quote:
Pamas schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:56:
[...]

Gewoon laten lopen, hij stopt niet echt.
200mb kan wel een half uurtje duren denk ik.

ok kga wel ff proberen dan je hoor het over 30 min :P
en nu?

quote:
ejsinke schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 09:02:
Hallo,

Wil mijn C 500 bestellen bij www.smartphonestunts.nl. Is er iemand die dit ook al gedaan heeft en wat zijn de ervaringen? Kun je voor garantie dan nog steeds naar de Orange Shop?

Groet Erik
even klikken

Antec P182+Quattro1000, P35C-DS3R, E8200, Kingston Hyper-X8500-4GB, WD-RPTR in RAID, GTX260-OC,

doei
Reg. datum: 12 juli 2003

quote:
Mich schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:58:
[...]

ok kga wel ff proberen dan je hoor het over 30 min :P
Dat duurt wel erg lang. :?

hoi

quote:
Pamas schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:56:
[...]
Kan dit ook via een 'normaal' SD kaartlezer? Wat kosten deze kaartlezers anders?

Reg. datum: 22 november 2001

'k heb er 1 voor 8 euro bij de aldi gekocht... :)

Main - Carnagy Alts - Enigmatius 70 Warlock | Churod 80 Shaman

Touch

quote:
hemiparo schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:34:
[...]
Kan dit ook via een 'normaal' SD kaartlezer? Wat kosten deze kaartlezers anders?

Ja, er zit een adapter bij je SDkaartje.
Kaartlezer kost denk ik zo'n 10 a 15 euro.
Probeer wel usb2 te nemen is wel een stuk sneller. (mits dit op je mobo zit.)

Pamas wijzigde dit bericht 11-01-2005 14:59 (27%)

net gebeld en er zit idd een adapter bij - heb kaartlezer op mijn pc dus geen probleem :)

Reg. datum: 16 juli 2003

quote:
Jerome! schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:44:
[...]
Meestal moet je de headset ook nog eens op paining mode zetten door een toetscombinatie, kijk even in de manual van je headset.

Collega gaf net aan dat de aan/uit-knop 10 seconden ingedrukt moet worden, zal het straks thuis eens proberen :)

Terzijde, het viel me net op dat Orange sinds januari de tarieven aangepast heeft. Ik heb een free20, maar blijkbaar is dat nu een free22.50 geworden voor nieuwe abonnees. Er is echter ook een free 12.50 bijgekomen voor de schrapers onder ons (8>. Als het goed is kun je na 6 maanden je abo wijzigen toch? :Y)

Reg. datum: 05 januari 2005

quote:
Mich schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:46:

Volgens mij is dit in ActiveSync 3.8 opgelost. Transfer loopt wel, alleen heel langzaam en de status stopt idd bij 20% en begint dan overnieuw.

Als je in de explorer systeeminfo opvraagt, dat scherm open laat staan en dan de transfer start, zie je dat je used/available memory omhoog resp. omlaag gaat.

en nu?

quote:
Pamas schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:03:
Het zijn zelfgemaakte of bestaande icoontjes.

Ze verwijzen naar deze programma's:
instellingen- tomtom- Task Manager- IE
Smart Explorer- BetaPlayer- Multimedia album- PocketMusic

Heeft bijna iedereen er wel op staan denk ik. :)
..Laat maar... someone edited the mirror site for download. De samrtphone versie linkte naar de PokkePC versie. heb nieuwe download voor Smartphone gegrepen..

Mad_Cookie wijzigde dit bericht 11-01-2005 16:46 (21%)

Antec P182+Quattro1000, P35C-DS3R, E8200, Kingston Hyper-X8500-4GB, WD-RPTR in RAID, GTX260-OC,

Reg. datum: 05 januari 2005

Hier wat handige shortcuts die ik op een ander forum vond, ik wist er al wel een paar, maar die van het rode hoorntje niet:
  • Rode hoorn lang ingedrukt hoeden: toetsblokkering
  • Lang op huisje drukken: Bluetooth-instellingen / Verbreken GPRS-verbinding
  • Aan/uitknop 1 sec indrukken om je profielen te selecteren.
  • Volumeknop naar beneden lang indrukken voor voicedailing
  • Volumeknop naar boven lang indrukken voor alle notities

quote:
Paladijn schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:08:
[...]
Terzijde, het viel me net op dat Orange sinds januari de tarieven aangepast heeft. Ik heb een free20, maar blijkbaar is dat nu een free22.50 geworden voor nieuwe abonnees. Er is echter ook een free 12.50 bijgekomen voor de schrapers onder ons (8>. Als het goed is kun je na 6 maanden je abo wijzigen toch? :Y)
Wijzigingen Orange komen eraan!!

hemiparo wijzigde dit bericht 11-01-2005 16:58 (4%)

sky diver
Reg. datum: 26 november 2001

quote:
Yannick schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 07:35:
De C500 heeft me zojuist 700 euro gekost, slik. Na 3 weken in Mexico en 1 week in New York blijkt dat m'n telefoon elke 1,5 minuut probeert in te bellen via m'n Internet verbinidng (in Mexico was dat een wap verbinding (inbellen, 2 euro per minuut) en in NY een GPRS verbinding (31 kb per keer).
Zojuist met klantenservice gebeld maar die willen gewoon geld zien. Ik snap niet hoe het kan dat m'n telefoon elke 1,5 minuut loopt in te bellen, heb bovendien het automatisch checken van e-mail uit staan. Iemand enig idee hoe dit kan?

Dus wat is je totale rekening eigenlijk hierdoor, als ik mag vragen.
Verbreekt hij ook automatische de verbinding dan?
Heb je programma's geinstalleerd ofzo? Wat zijn de laatste programma's die je hebt geinstalleerd?
Als het van orange zelf telefoontje is enzo en je hebt niks veranderd....
in nederland hier ook last van?
Beetje lullen bij die gasten. Probeer meerdere malen te bellen. zeg dat het door hard-reset komt (wat volgens de gebruiks aanwijzing moest ;) )
Vraag of er een deal uit te slepen ofzo.
Ik heb ook al aantal keren mijn maand abbo kosten eruit gesleept O-)

Bub MC

Totale rekening is 700 euro.

Ja verbinding wordt automatisch verbroken.

In Nederland geen problemen gehad.

Heb heel wat programmas geinstalleerd. Maar als ik taskmanager check dan draaien er standaard geen programma's (kun je ook processen zien?). Er is iig een of ander proces dat probeert te verbinden want als ik geen bereik heb zegt ie ook telkens "Fout, Kan niet kiezen".

Een greep uit de prog's die ik heb geinstalleerd zijn:
Agile Messenger
betaplayer
smart explorer
bluetooth toggler
RJV Sendcontacts
Citytime alarm
PhonTuner
SmartScheme
mapopolis
pocket streets
mobiluck
Orangewinger Media Player
Oxios todo
PocketMusic
RJShortcut
RJTasks
RJTime
Regtweaks

Zodra ik terug ben in Nederland laat ik m'n toestel onderzoeken bij Orange shop en hoop ik dat ze de fout vinden die dan hopelijk bij hun ligt ipv bij mij wegens installeren van stom programma..

Maakt idd best veel uit wie je aan de telefoon hebt maar ze schrijven alles op dus te veel bluffen werkt ook niet.

Touch

Met SP Taskmanager kun je processen zien.
http://www.binarys.com/Do...skMgr/SPTaskMgrEN_2.0.CAB

http://www.binarys.com/images/Screenshots/2.0/TMProcEN.gif

Pamas wijzigde dit bericht 12-01-2005 07:48 (26%)

Reg. datum: 29 januari 2003

quote:
Yannick schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:57:
Heb heel wat programmas geinstalleerd. Maar als ik taskmanager check dan draaien er standaard geen programma's (kun je ook processen zien?). Er is iig een of ander proces dat probeert te verbinden want als ik geen bereik heb zegt ie ook telkens "Fout, Kan niet kiezen".

Heb je toevallig bij email instellingen niet 'automatisch verbinding maken en controleren of er berichten zijn: met een bepaalde interval'.

Daar staat de mededeling:

'houd er rekening mee dat automatisch verbinden kan leiden tot hogere telefoonkosten'

staat bij Start -> 1 (berichten) -> 3 / ? (outlook email / ander ingesteld account) -> menu -> 8 (opties) -> 5 (account instellen) -> 3 / ? (outlook email / ander ingesteld account) -> volgende -> volgende -> volgende -> volgende -> [ daar staan de instellingen voor automatisch verbinden ] -> volgende -> voltooien.

Controleer dat voor ieder account.

Of bij MSN messenger. Start -> 9 (meer..) -> 3 (MSN messenger) --> opties -> passport account -> Dit programma uitvoeren wanneer verbinding actief is [ uitvinken ] -> Gereed. Zou misschien nog iets traffic kunnen veroorzaken wanneer je verbinding hebt gemaakt.

zou het anders ook zo snel niet weten.

Reg. datum: 12 augustus 2003

Vandaag is één van m'n vrienden jarig. Bij Contactpersonen heb ik dat ook ingevuld. Echter, ik zou graag op m'n homescreen willen zien dat hij vandaag jarig is. Hoe doe ik dat?

Reg. datum: 23 maart 2004

Ik ben nog steeds super blij met me c500 :) heerlijk als iemand blij zijn samsung d500 laat zien en ik daarna me c500 uit me zak tover ;) welke dus veel meer mogelijkheden bied :)

Mapopolis heb ik erbop gezet met een gratis kaart van zuidholland erbij... loopt zeer traag en kennelijk kan je bij een demo niet een straat zoeken in de zoekfunctie. Kortom heb er dus niets aan. :P

En heeft iemand ervaring met PocketDivXencoder? Het zit namelijk zo dat als ik een mpg file converteer a 600mb deze er wel uitkomt, maar als *.avi en alleen geluid geeft op me BetaPlayer en geen beeld. :/ wat is hier aan te doen? :?

AMD 64 4000+ | Asus A8N32-SLI Deluxe | Kingston 2GB | Asus EN7900GT | BeQueit P6-600W

| Love All - Serve All |
Reg. datum: 26 november 2002

quote:
toetje85 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:20:

En heeft iemand ervaring met PocketDivXencoder? Het zit namelijk zo dat als ik een mpg file converteer a 600mb deze er wel uitkomt, maar als *.avi en alleen geluid geeft op me BetaPlayer en geen beeld. :/ wat is hier aan te doen? :?
Kijk even bij de instellingen van BetaPlayer
Klik eerst op Options (rechtersoftkey) en ga naar optie 3 (video) 4 (videodriver) en selecteer dan 2 (GDI)

Ga vervolgens weer terug naar het hoofdmenu van je options en kies 9 (settings)
Klik dan op Selectpage (rechtersoftkey) en kies 2 (Player)
stel daar je "Normal Buffer Size" in op 2048 KB en je "Preload at underrun" op 70%

Ga daarna naar pagina 7 (Advanced) en stel daar de volgende waardes in bij de onderste drie boxen: 55 / 700 / -269 (let op die min!)

Bij PocketDivxEncoder wanneer je een filmpje wilt omzetten, ga dan ook naar Geavanceerde instellingen en vink daar de volgende vakjes aan: 2pass encoding / xvid

Zo zou het moeten werken iig, de kwaliteit van de filmpjes zou je gerust op 6(video) en 2(audio) kunnen zetten (en zelfs nog wel hoger, maar veel verschil zou je niet echt merken)

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: