Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 16 juli 2003

Heeft iemand ervaring met de logitech bluetooth headset icm. de C500? Ik kon 2 berichten vinden, maar dit is van een user bij wie het apparaat wel lijkt te werken.

Ik kan de headset niet vinden met mijn c500, andere bluetoothapparaten in de omgeving zie ik wel. De SE van mijn broertje (weet type zo ff niet) kon hem ook niet vinden, de motorola v600 van een collega werkte wel. De bluetooth setting in de c500 staat overigens op 'on' hoewel 'discoverable' ook niet werkt. Heeft iemand enig idee waardoor dit veroorzaakt wordt?

De headset staat trouwens wel aan getuige het blauwe ledje wat vrolijk knippert :)

Reg. datum: 20 november 2003

quote:
Paladijn schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:49:
Heeft iemand ervaring met de logitech bluetooth headset icm. de C500? Ik kon 2 berichten vinden, maar dit is van een user bij wie het apparaat wel lijkt te werken.

Ik kan de headset niet vinden met mijn c500, andere bluetoothapparaten in de omgeving zie ik wel. De SE van mijn broertje (weet type zo ff niet) kon hem ook niet vinden, de motorola v600 van een collega werkte wel. De bluetooth setting in de c500 staat overigens op 'on' hoewel 'discoverable' ook niet werkt. Heeft iemand enig idee waardoor dit veroorzaakt wordt?

De headset staat trouwens wel aan getuige het blauwe ledje wat vrolijk knippert :)
Meestal moet je de headset ook nog eens op paining mode zetten door een toetscombinatie, kijk even in de manual van je headset.

Reg. datum: 31 december 2004

kan iemand me vertellen hoe ik dat gratis internet instellen moet?
kheb um nu aantal dagen in bezit maar krijg het niet voor elkaar.
ik weet dat het eerder in dit forum is behandeld maar ik krijg het niet voor elkaar.

En hoe kan ik mijn .vcf bestandje (wat nu op mijn pc staat) uploaden naar mijn c500 zodat ie ze direct in mijn telefoonboek zet?

thanx already.

Robbert

Reg. datum: 29 september 2002

Help!

Heb net m'n c500 gekocht, wil ik activesync instaleren, blijft ie bij de setup op 92% hangen... al 20 keer geprobeerd, en elke keer loopt ie daar vast :'(

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Of heeft iemand hetzelfde probleem gehad?

Ik had een oude activesync op m'n pc staan van m'n oude spv, maar die heb ik verwijdert, dus daar zou het ook niet aan mogen liggen :X Heb ook nog AvantGo op m'n computer staan die ik er met geen mogelijkheid afkrijg, zou het daar aan kunnen liggen?

Als iemand kan helpen, heel erg bedankt, want zo kan ik niks met m'n nieuwe phone :?

Btw, hij pakt de activesync ook niet als ik em op m'n bureaublad zet en dan probeer te openen, dan wil ie de setup niet eens openen :?

El Gravedigger wijzigde dit bericht 10-01-2005 16:32 (28%)

Done in 60 seconds

quote:
spvrobbert schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:35:
kan iemand me vertellen hoe ik dat gratis internet instellen moet?
kheb um nu aantal dagen in bezit maar krijg het niet voor elkaar.
ik weet dat het eerder in dit forum is behandeld maar ik krijg het niet voor elkaar.

En hoe kan ik mijn .vcf bestandje (wat nu op mijn pc staat) uploaden naar mijn c500 zodat ie ze direct in mijn telefoonboek zet?

thanx already.

Robbert
Het heeft niet in dit forum gestaan, maar in Het Grote Orange World topic.

Nederlands is makkelijker als je denkt!

Touch
Reg. datum: 01 maart 2003

quote:
El Gravedigger schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:53:
Help!

Heb net m'n c500 gekocht, wil ik activesync instaleren, blijft ie bij de setup op 92% hangen... al 20 keer geprobeerd, en elke keer loopt ie daar vast :'(

Download de laatste versie eens, hier te vinden:
http://www.microsoft.com/...wnloads/activesync37.mspx

quote:

Heb ik ook al geprobeerd, en bij die komt ie maar tot 91% :X

Naja heb het nu beetje voor elkaar dat ik activesync wel kan gebruiken, ondanks dat ie steeds vast liep in de setup. Maar hij doet het nu tenminste :+

.. 8)7 heb 1 streepje bereik of helemaal niks thuis. Jay! :'( :|

El Gravedigger wijzigde dit bericht 10-01-2005 17:33 (8%)

Reg. datum: 14 maart 2001

quote:
3.8 is ook al uit (alleen Engels, Duits en Chinees)

Reg. datum: 14 maart 2001

quote:
El Gravedigger schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:31:
[...]
ik ook :( en mijn 3310 geeft meer streepjes. Zojuist met Orange gebeld en ze geven aan dat 'in-huis' het bereik minder kan zijn en niet gegarandeerd is. Mocht er buiten geen of nauwelijks bereik zijn kan er een onderzoek gestart worden...

quote:
hemiparo schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:43:
[...]

ik ook :( en mijn 3310 geeft meer streepjes. Zojuist met Orange gebeld en ze geven aan dat 'in-huis' het bereik minder kan zijn en niet gegarandeerd is. Mocht er buiten geen of nauwelijks bereik zijn kan er een onderzoek gestart worden...
Hmm zal zo eens naar buiten dan 8)7 Hoop toch wel dat ik bereik heb |:(

Reg. datum: 22 november 2001

was net in de orange shop. zegt die kerel dat je de telefoon nooit helemaal de batterij leeg mag laten lopen want dan kan de telefoon crashen.

een anders iets zou kunnen is dat 1 van de lagen op m'n scherm of in m'n scherm kapot zou kunnen zijn door druk. te hard erop gedrukt ofzo, wat me sterk lijkt.

Main - Carnagy Alts - Enigmatius 70 Warlock | Churod 80 Shaman

net een site doorgekregen van iemand en moet hem gewoon met jullie delen mss wel iets leuks voor in de OP

allemaal schitterende thema's voor de smartphone
www.kleinweder.ch

Michieleke wijzigde dit bericht 10-01-2005 19:37 (6%)

GA-X38-DS5, 3Gb pc8500 geheugen, E6750 @ stock, Sapphire Radeon HD3870 @ stock, Coolermast Cm690, Samsung 2232BW, EN EEN IPHONE :D

Reg. datum: 07 januari 2005

quote:
El Gravedigger schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:31:
[...]
Heb ik ook al geprobeerd, en bij die komt ie maar tot 91% :X

Naja heb het nu beetje voor elkaar dat ik activesync wel kan gebruiken, ondanks dat ie steeds vast liep in de setup. Maar hij doet het nu tenminste :+

Ik heb toevallig vorige week ActiveSync 3.8 geinstalleerd en inderdaad blijft ie lang hangen op 92%. Maar uiteindelijk gaat/ging de setup wel door. Misschien toch even langer wachten?

Touch

quote:
Michieleke schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:36:
net een site doorgekregen van iemand en moet hem gewoon met jullie delen mss wel iets leuks voor in de OP

allemaal schitterende thema's voor de smartphone
www.kleinweder.ch
Je bent niet de eerste B)
De HTC Typhoon (Orange SPV C500)

De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 2)

Weet iemand zo uit z'n hoofd wat de maten zijn van het scherm van de c500? Ik herriner dat iemand het ergens gepost had hier ergens, wil graag paar custom made achtergronden maken.

Of heeft iemand ergens een kleine tutorial ervan? Alvast bedankt :)

Touch

176x220

quote:
Key bedankt :) Is das de resolutie met de bovenste zwarte balk eraf? Want ik bedoel niet de screen size, maar de background size, want die zijn verschillend, aangezien op de phone altijd een zwarte balk bovenin zit.

El Gravedigger wijzigde dit bericht 10-01-2005 21:59 (29%)

Oldskool NL

Ik zie in de 3 posts over de C500 nergens ervaringen staan van mensen die hun C500 hebben voorzien van die Amerikaanse update (die uit de openingspost).

Dus bij deze: wie heeft die update gedraaid op de Orange versie van de C500? En wat zijn de ervaringen? (wat werkt er niet meer :)?)

| Xbox 360 | Fuji Finepix S5500 | SE W960i | Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older!

Touch

quote:
El Gravedigger schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:58:
[...]
Key bedankt :) Is das de resolutie met de bovenste zwarte balk eraf? Want ik bedoel niet de screen size, maar de background size, want die zijn verschillend, aangezien op de phone altijd een zwarte balk bovenin zit.

Ik heb geen zwarte balk :9

http://img.photobucket.com/albums/v224/pamas/ss000.bmp
quote:
El Gravedigger schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:30:
wil graag paar custom made achtergronden maken.
Of heeft iemand ergens een kleine tutorial ervan? Alvast bedankt :)

Heb je hier iets aan?
http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=2995

Pamas wijzigde dit bericht 10-01-2005 22:53 (28%)

Hobo en Techniek
Reg. datum: 27 juni 2004

quote:
TheRitz schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:04:
Ik zie in de 3 posts over de C500 nergens ervaringen staan van mensen die hun C500 hebben voorzien van die Amerikaanse update (die uit de openingspost).

Dus bij deze: wie heeft die update gedraaid op de Orange versie van de C500? En wat zijn de ervaringen? (wat werkt er niet meer :)?)
ik heb hem een tijd gelede geprobeert te instaleren maar hij zij dat de update niet geschikt is voor deze telefoon.
quote:
ziet er cool uit. en van welke progjes zijn die icontjes. welke heb je er allemaal opstaan.

souderkeamer wijzigde dit bericht 10-01-2005 22:55 (24%)

Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?

Touch

Het zijn zelfgemaakte of bestaande icoontjes.

Ze verwijzen naar deze programma's:
instellingen- tomtom- Task Manager- IE
Smart Explorer- BetaPlayer- Multimedia album- PocketMusic

Heeft bijna iedereen er wel op staan denk ik. :)

Pamas wijzigde dit bericht 11-01-2005 07:28 (21%)

Bub MC

De C500 heeft me zojuist 700 euro gekost, slik. Na 3 weken in Mexico en 1 week in New York blijkt dat m'n telefoon elke 1,5 minuut probeert in te bellen via m'n Internet verbinidng (in Mexico was dat een wap verbinding (inbellen, 2 euro per minuut) en in NY een GPRS verbinding (31 kb per keer).
Zojuist met klantenservice gebeld maar die willen gewoon geld zien. Ik snap niet hoe het kan dat m'n telefoon elke 1,5 minuut loopt in te bellen, heb bovendien het automatisch checken van e-mail uit staan. Iemand enig idee hoe dit kan?

Reg. datum: 13 december 2004

Hallo,

Wil mijn C 500 bestellen bij www.smartphonestunts.nl. Is er iemand die dit ook al gedaan heeft en wat zijn de ervaringen? Kun je voor garantie dan nog steeds naar de Orange Shop?

Groet Erik

quote:
VisaRider schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:07:
[...]

quote:
VisaRider schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:07:
[...]

waar dan, URL? alvast bedankt.
oh ja, en hoe ik mijn adressbook (.vcf bestand) zo in de c500 kan drukken via bv. active sync?
(zonder gebruik te maken van outlook o.i.d.

greetz. r

(sorry voor hierboven)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: