Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Gisteren me mda gekocht bij de dixons , zie ik na 3 uur een dode pixel rechts boven in het scherm , nou maar hopen dat ze hem willen om ruilen ,
Gelukkig was het hier koop zondag , gelijk naar de dixons gegaan , kon hem gelijk ruilen :9
nou das is natuurlijk klasse !

nu heb ik een nieuwe mda, nou heb ik geprobeerd om die protectorer er op te zetten.
maar het is net te klein , doe ik iets fout ?,
weet iemand een manier om dat stukje plastic er netjes,op te zetten , zonder bubbels en over het hele vlak ?

Reg. datum: 06 november 2004

Zonder bubbels één druppel water eropdoen en bv. met een creditcard gladstrijken en zo het water eronderuit duwen. En idd de screensaver is een klein beetje te klein! Kunt u meer vertellen over die site voor pda movie?

Jah wat zal ik ervan maken
Reg. datum: 11 juni 2001

quote:
strammer_max schreef op zondag 12 december 2004 @ 15:39:
Gisteren me mda gekocht bij de dixons , zie ik na 3 uur een dode pixel rechts boven in het scherm , nou maar hopen dat ze hem willen om ruilen ,
Gelukkig was het hier koop zondag , gelijk naar de dixons gegaan , kon hem gelijk ruilen :9

nu heb ik een nieuwe mda, nou heb ik geprobeerd om die protectorer er op te zetten.
weet iemand een manier om dat stukje plastic er netjes,op te zetten , zonder bubbels en over het hele vlak ?
De meegeleverde screen protector is inderdaad een stuk kleiner dan het scherm, om het bubbel vrij aan te brengen moet je inderdaag een druppel (of meer) aanbrengen, daarna voorzichtig laten vallen (stukje voor stukje) zodat er geen luch onderkomt. succes

De enige echte....

Reg. datum: 25 september 2004

quote:
llpineapple schreef op zondag 12 december 2004 @ 10:03:
Wellicht een tip. Bij Mycom heb ik een asus bluetooth gps muis gekocht. Het is een holux GR-230. Werkt perfect en kost maar 99 euro.

Daar heb ik ook een vraag over. er zit een minuusb autolader bij. Deze is 5 v en 2 ampere. Kan ik deze gebruiken voor het laden van de telefoon (is 5 v 1 ampere)

als ik op Mycom kijk zie ik 2 asus GPS kits:
- ASUS Bluetooth GPS Kit (GPS, autohouder en lader) = 199 euro
- ASUS A620 GPS Kit (GPS, PDA Holder, Car Charger) = 99 euro

Die van 99 euro is volgens mij zonder Bluetooth of heb ik het mis?

http://silverapp1.mycom.n...&productGroupCode=ACC

Reg. datum: 10 december 2004

WIFI & 256mb & wifi kaart van Scandisk

Ik last dit vandaag op het internet:

Wi-Fi:

I solved the Lack of Wi-fi by buying the Sandisk Wi-fi card (The 256mb + wi-fi sandisk card does not work on this unit apparently, but I am planning to test it at a later date), installed easily and I was surfing the net within 2 mins (I am using the new belken pre-n 800% times faster etc access point). Windows 2003SE really does make connecting to wi-fi access points a lot easy than I remember on the XDA II. I'm not too upset that there is no bulit in wi-fi as this units' size doesn't make it hard to carry the sandisk card around as well, plus I don't use the wi-fi that much as I would prefer to use my laptop when out and about. I mainly use the wireless to vnc into my server to remote control it when I'm on the road. I was initially concerned about viewing web pages on the small screen, but I have no problems at all, clear sharp and just as easy to read as the XDA II or pda2k in my opinion. (my eyes aren't the best either as I wear contact lenses).

Heeft iemand al dit kaartje geprobeerd en werkt het goed?
Ik hoor het graag van jullie ;-)

Ja RAMMEN, en niet BEUKEN !!!
Reg. datum: 12 september 2000

Ik heb de Sandisk Wifi & 256 mb kaart. Werkt echt perfect. Internet/MSN/Skype draaien allemaal. En de installatie stelt echt niks voor. Moet alleen nog ff testen hoelang ik met de telefoon kan werken.

Is het internet ook op zondag open?????

quote:
Ferrariboy schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:29:
[...]

als ik op Mycom kijk zie ik 2 asus GPS kits:
- ASUS Bluetooth GPS Kit (GPS, autohouder en lader) = 199 euro
- ASUS A620 GPS Kit (GPS, PDA Holder, Car Charger) = 99 euro

Die van 99 euro is volgens mij zonder Bluetooth of heb ik het mis?

http://silverapp1.mycom.n...&productGroupCode=ACC
volgens mij ook, want de bluetooth gps muisjes zijn niet zo goedkoop..

De enige echte....

Reg. datum: 09 december 2004

als ik kijk naar de plaatjes weet ik zeker dat die van 199 euro de holux is en niet die van 99 euro (die is cker geen bleutooth op de foto hangt een 10 meter kabel aan ) volgende keer beter informatie geven jonge ...... :(

quote:
Ruthger schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:53:
Ik heb de Sandisk Wifi & 256 mb kaart. Werkt echt perfect. Internet/MSN/Skype draaien allemaal. En de installatie stelt echt niks voor. Moet alleen nog ff testen hoelang ik met de telefoon kan werken.
Gaaf, dat zijn mooie berichten!

Reg. datum: 25 september 2004

Weet iemand wat de goedkoopste GPS bluetooth ontvanger is?
En wat is de beste?

Ja RAMMEN, en niet BEUKEN !!!
Reg. datum: 12 september 2000

De Shop heeft de Rikaline BT GPS 6030 voor 107 euro te koop. Deze komt ook erg goed uit te reviews naar voren. Ik denk dat ik die deze week ga bestellen.

ruthger wijzigde dit bericht 12-12-2004 18:05 (11%)

Is het internet ook op zondag open?????

Suikerklontje truc werkt uitstekent. Laat helemaal geen sporen van krassen achter.
weet iemand hoe je je nr onbekent kan zetten ?

quote:
Ferrariboy schreef op zondag 12 december 2004 @ 17:45:
Weet iemand wat de goedkoopste GPS bluetooth ontvanger is?
En wat is de beste?
ik heb de holux gr-231besteld bij pdashop.nl, deze werkt perfect, is klein, kan lang mee en start binnen 5 seconde op ;) deze was volgens mij 179 eurie..

De enige echte....

didio.nl

quote:
strammer_max schreef op zondag 12 december 2004 @ 15:39:

Volgens mij heb ik ook 1 dode pixel, dat wil zeggen, op zwart beeld zie ik ergens 1 pizel blauw, maar als ik het beeld helemaal wit maak zie ik geen blauwe pixel, het is dus alleen bij zwart, wat is dat?

weinig tot niks..

ik heb hier aantal ebooks wat eindigt op .lit
weet iemand welke prog je hier voor moet gebruiken op je ppc

(d)SLR Powered

Houd er wel rekening mee dat de meeste GPS receivers alleen maar GPS doen en je dus geen verkeersinfo krijgt zoals filemeldingen. Hiervoor moet je dan GPRS gebruiken icm met een abbo bij bijvoorbeeld TomTom. Je kunt dus beter op zoek gaan naar een bluetooth GPS receiver welke ook TMC/RDS aan kan, dan is verkeersinfo gratis. De ANWB levert GPS receivers bij hun Engin routeplanner (de bleutooth module is optioneel) welke dit aankunnen, echter kan ik nog niet vinden of je deze ergens los kunt kopen. Mocht iemand mij kunnen vertellen waar ze bluetooth GPS receivers verkopen welke ook TMC/RDS aankunnen dan houd ik me aanbevolen :)

Mark wijzigde dit bericht 12-12-2004 20:33 (3%)

Platforms used : i386 - MIPS - PARISC - PowerPC - Sparc

Reg. datum: 06 november 2004

Als je hem niet meer wilt, dan ben ik wel geïntresseerd in deze gsm! Als je er vanaf wilt laat maar iets weten xjohanx22@hotmail.com
quote:
chisau schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 20:17:
ik gebruik nu een aantal dagen de mda compact en heb nu een klein beetje ervaring met deze toestel . De snes emulator werkt bijna perfect moet ik zeggen, alleen klote is dat je er niet fatsoenlijk er mee kan spelen 99% van de games. De tv remote prog. werkt ook heel lekker tot bereik van ong. 3 meter. betaplayer werkt echt grandioos. pocket plus is een must have.

Nu over de telefoon functie daar ben ik niet helemaal blij mee. (dit is mijn mening)
- klote speaker
- mensen horen je niet zo duidelijk als met andere tel.
-heel onhandig met 1 hand (is nog wel net te doen)
- best wel traag vind ik , ook al heb je alles afgesloten
- veelste groot
- batterij duur is te kort als je met de tel een beetje speelt
-matige handsfree speaker
- je kan niet zien of iemand in gesprek is

+scherm (dus dat je meteen veel tel nr ziet)
+ontvangst

kortom het is een goeie pda maar een matige telefoon (zit er over na te denken om de mda compact gewoon als pda erbij te gebruiken ipv tel.) maar ik kijk er nog een week er tegen aan over ik er niet aan wen.
:)

quote:
johan250_0 schreef op zondag 12 december 2004 @ 15:50:
Zonder bubbels één druppel water eropdoen en bv. met een creditcard gladstrijken en zo het water eronderuit duwen. En idd de screensaver is een klein beetje te klein! Kunt u meer vertellen over die site voor pda movie?

die site , daar kan je zien welke movies op de news forums zijn , als eerste moet je je registreren, en ten tweede moet je een programma hebben die bestanden van news groepen kan downloaden , de voor meer info kan je lezen op ..http://www.tutorialbase.net/
onder de kop "Nieuwsgroepen, FTD"

of
http://www.xs4all.nl/~hugo/Help&hulp.html

Reg. datum: 13 november 2002

quote:
chisau schreef op zondag 12 december 2004 @ 19:54:
ik heb hier aantal ebooks wat eindigt op .lit
weet iemand welke prog je hier voor moet gebruiken op je ppc
microsoft reader
http://www.microsoft.com/reader/

quote:
didio schreef op zondag 12 december 2004 @ 19:01:
[...]

Volgens mij heb ik ook 1 dode pixel, dat wil zeggen, op zwart beeld zie ik ergens 1 pizel blauw, maar als ik het beeld helemaal wit maak zie ik geen blauwe pixel, het is dus alleen bij zwart, wat is dat?

ja dat is een dode pixel want jouw blauwe pixel staat altijd aan !
dus als je het beeld wit is, dan het staat rood,groen,blauw aan, dat maakt samen wit
als je beeld zwart is dan moeten rood groen & blauw uit staan
bij jou blijft blauw aan staan , dat hoort niet !

Reg. datum: 08 maart 2000

quote:
strammer_max schreef op zondag 12 december 2004 @ 21:15:
[...]

ja dat is een dode pixel want jouw blauwe pixel staat altijd aan !
dus als je het beeld wit is, dan het staat rood,groen,blauw aan, dat maakt samen wit
als je beeld zwart is dan moeten rood groen & blauw uit staan
bij jou blijft blauw aan staan , dat hoort niet !
Een dode pixel is wit of zwart, altijd blauw, groen of rood is een dode sub-pixel.
Lekker Fris
Reg. datum: 27 juni 2004

Iemand al contactg geahd ivm de dode pixels en wat hun policy daar in is?

Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.

Ik moet zeggen, ondanks de vele posts van "ik heb em, ik heb em nog niet..."
Vind ik het toch wel prettig te lezen waar mensen em kopen.
Ik heb het hele forum gevolgd, en buiten expansys die erg duur is, en die duitse site,
zoek ik nog steeds naar de ideale deal.
Ik heb een vodafone cashback deal aangevraagd, en hoop snel dit toestel van die cash aan te schaffen. (Aangezien vodafone dit toestel niet aan gaat bieden. )
Ik weet dat iedereen het scherp in de gaten houdt, maar toch...
Van mijn kant wordt het gewaardeerd.

Reg. datum: 12 december 2004

Ik wil toch niet syncen?
De MDA compact lijkt het ultieme apparaat. Een computer(tje) met telefoon en breedband mogelijkheden. Maar zover ik het kan overzien (heb echt gezocht op de forums) komt het er toch op neer dat je de meest gebruikte applicatie, Office, moet syncen. (Exchange server is best kostbaar voor een particulier.) Is er nu niet een oplossing voor de agenda en takenlijst die je online via outlook kan afhandelen? IMAP werkt voor de email binnen outlook al perfect.Online agenda's hebben natuurlijk het nadeel dat ze niet als een applicatie op je MDA staan en dus niet altijd bereikbaar zijn.
18 dec loopt mijn t-mobile abo af dus ik zit enorm te twijfelen. Het klinkt verder allemaal zo goed!

Lekker Fris
Reg. datum: 27 juni 2004

quote:
Luthor schreef op zondag 12 december 2004 @ 23:03:
Ik wil toch niet syncen?
De MDA compact lijkt het ultieme apparaat. Een computer(tje) met telefoon en breedband mogelijkheden. Maar zover ik het kan overzien (heb echt gezocht op de forums) komt het er toch op neer dat je de meest gebruikte applicatie, Office, moet syncen. (Exchange server is best kostbanar voor een particulier.) Is er nu niet een oplossing voor de agenda en takenlijst die je online via outlook kan afhandelen? IMAP werkt voor de email binnen outlook al perfect.Online agenda's hebben natuurlijk het nadeel dat ze niet als een applicatie op je MDA staan en dus niet altijd bereikbaar zijn.
18 dec loopt mijn t-mobile abo af dus ik zit enorm te twijfelen. Het klinkt verder allemaal zo goed!

Ik vroeg dit mijzelf ook af, ik heb namelijk geen idee. Maar ik weet dat er wel mogelijkheden zijn om hem te syncen. Ik heb namelijk een collega dit zien doen op een ip, zijn pc stond thuis en diende als server

ik persoonlijk ga morgen betaling er door heen knallen, hopen dat die duitser beetje snel is met opsturen! iemand ervaring met de duitse shop?

Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: