http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 2]
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicZepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB |
4096MB PC6400 - 800MHz - CL 4.5 | 320GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x64 :-)
KnOeFz wijzigde dit bericht 03-01-2005 17:43 (74%)
I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
ik kan je makkelijk aantonen dat ik em een dag heb, waarom zou ik liegen als ik het op zwart en wit staat?quote:CLB schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:28:
Rainesh staat al eerder in dit topic met 'n vraag om z'n MDA te verkopen dus hij heeft 'm echt geen 1 dag! Goed opletten op de aankoopbon dus, want volgens mij klopt er niks van!
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt." -Rami Belson | Specs!
{AthlonXP 2400+, 1024 MB, GF FX5700le 256MB, Win Vista NL} {BlackBerry Curve 8900} {Sony PS3} {Nikon Coolpix P5000} {Ford Mondeo 1.8i 1st Edition, 2001}
vrouwtje van de klantenservice wist het niet zeker, maar na navraag zei ze dat het wel 5 weken kan duren
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Schiet op T-mobile!
* -CKY2K- gaat eind van de week bellen of alles netjes is aangekomen en het al in behandeling is..
Hattrick! SC Oud-Beijerland (1359602)
Maar dan heb ik al besloten om niet 2e hands te kopen bij een wildvreemde...quote:CLB schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:28:
Rainesh staat al eerder in dit topic met 'n vraag om z'n MDA te verkopen dus hij heeft 'm echt geen 1 dag! Goed opletten op de aankoopbon dus, want volgens mij klopt er niks van!
Reg. datum: 21 oktober 2001
quote:-CKY2K- schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:33:
5 weken is standaard antwoord idd enne als je het contract wat je terug moest sturen goed gelezen had...ook daar staat 5 weken levertijd... Ach kan altijd nog meevallen al heb ik al bevende handjes van het wachten ("al" 2 weken wacht ik nu)
Schiet op T-mobile!
* -CKY2K- gaat eind van de week bellen of alles netjes is aangekomen en het al in behandeling is..
Ik heb mijn MDA binnen 2 weken gekregen... 16 december ontvangen door t-mobile, 28 of 29 december gekregen....
kheb daarvoor wel wat truukjes uit moeten halen
quote:kikkei01 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:39:
[...]
Op zondag? Je hebt hem dus minimaal al 4 dagen...
Ten eerste, dat klopt echt voor geen ene meter. Hoe kom je op 4 dagen? Ik heb em gisteren gekocht (ZONDAG!) bij T-Mobile shop in Den Haag Centrum, hier zijn gwn de winkels 7dagen in de week open! Op het bonnetje kan je zelf zien dat ik het gisteren heb gekocht, geloof je het dan nog steeds niet dan ga je maar vragen in de T-Mobile shop zelf want daar staat het nog in het systeem!
Ik had eerder gepost van dat ik mn mda compact zou verkopen, maar als je goed gelezen hebt dan staat er gwn dat ik het nog niet had maar dat ik een aanbod van T-Mobile had gekregen. Ik twijfelde toen nog of ik het zou nemen of niet, nou gisteren heb ik em gehaald en nu doe ik em weer weg omdat ik t niet echt nodig heb.
Ik snap niet waarom jullie denken dat ik zou liegen als het gwn zwart op wit op t aankoopbewijs staat en zelfs in het systeem van T-Mobile!.
Reg. datum: 20 maart 2004
Ik zit namelijk een beetje met het probleem dak niet goed weet wat ik wil, ik zou hem gaan gebruiken om te bellen en mp3's af te spelen en agenda ed bij te houden. Maar ik zit nu te denken om gewoon mijn oude phone te houden en een mp3 speler te kopen. Wat ik dus jammer vind aan het toestel zelf is dat de bel qualiteiten wat tegen vallen, maar daar is het een PDA voor en niet een phone.
wat betreft bellen, gelijk heb je. Het is immers meer een pda dan een telefoon.
(ik voel me inderdaad op mn teentjes getrapt, omdat ik t gwn raar vind waarom men denkt dat ik hier de boel loop te bedriegen)
Reg. datum: 24 februari 2002
Die hebben niet veel geholpen volgens mij want mijn aanvraag was ook 16 december ontvangen door t-mobile en ik heb hem 28 december binnen gekregen. Zonder truukjesquote:Eastman schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:38:
[...]
Ik heb mijn MDA binnen 2 weken gekregen... 16 december ontvangen door t-mobile, 28 of 29 december gekregen....
kheb daarvoor wel wat truukjes uit moeten halen
Waarschijnlijk omdat het op de meeste mensen erg vreemd over komt om zo'n duur apparaat te kopen, terwijl je al eerder had aangegeven er geen behoefte aan te hebben. Je gaf aan bij eventuele verkoop een prijs te willen vragen die boven de nieuwprijs van duitse webwinkels lag. Mensen gaven je toen andere suggesties waar je niet op hebt gereageerd. Vervolgens koop je het apparaat toch en stel je op een vreemde manier vragen hier als je wat niet lukt bij de intallatie software. En één dag later verkoop je hem weer?!quote:Rainesh schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:05:
...
(ik voel me inderdaad op mn teentjes getrapt, omdat ik t gwn raar vind waarom men denkt dat ik hier de boel loop te bedriegen)
KnOeFz wijzigde dit bericht 03-01-2005 21:22 (8%)
I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt." -Rami Belson | Specs!
Er zijn genoeg mensen die ook echt daadwerkelijk de functies gebruiken van de mda-compact. Ik juist weer niet, een normale telefoon met een agenda functie/camera/bluetooth voldoet al, zoals de T630 of de S65 van siemens. Dus eigelijk wel dom geweest van mij, als ik gwn ff ermee gewerkt had, dan was ik er wel eerder achter gekomen.
Ik ben al lid van t-mobile toen ze nog Ben heten (al meer dan 4 jaar..). In plaats van dat ik beloond wordt dat ik al al die jaren een trouwe klant ben, netjes op tijd betaal en een relax 300 abo heb, moet ik volgens hun website als bestaande abo 35 euro excl btw neerleggen voor hetzelfde toestel...
Ik bergijp dat ze graag nieuwe klanten hebben, maar is er dan niemand bij T-mobile die bedenkt dat je klanten niet alleen moet werven, maar ook moet vasthouden?
Wat hebben ze eraan dat ik mijn abo nu zou opzeggen, en een nieuw abo aanvraag?
kost hun netzoveel (zo niet meer) en zorgt er alleen maar voor dat ik een verwarrend nieuw nummer krijg.
ik ga ze denk ik maar eens een mailtje sturen, want netjes vind ik dit niet.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
quote:KnOeFz schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:20:
[...]
Waarschijnlijk omdat het op de meeste mensen erg vreemd over komt om zo'n duur apparaat te kopen, terwijl je al eerder had aangegeven er geen behoefte aan te hebben. Je gaf aan bij eventuele verkoop een prijs te willen vragen die boven de nieuwprijs van duitse webwinkels lag. Mensen gaven je toen andere suggesties waar je niet op hebt gereageerd. Vervolgens koop je het apparaat toch en stel je op een vreemde manier vragen hier als je wat niet lukt bij de intallatie software. En één dag later verkoop je hem weer?!Dat mag toch op zijn minst een vreemde manier van handelen genoemd worden en ik kan me voorstellen dat zoiets potentiële kopers op zijn minst aan het twijfelen brengt.
Nee gelijk heb je Knoefz. Het komt inderdaad beetje vreemd over, dat zeg ik gwn eerlijk . Maar het is zo van dat ik er achter ben gekomen dat ik t gwn niet nodig heb. Leuk ding, goede functies maar ik gebruik die dingen allemaal niet dus overbodig toch?
Over dat prijs, ik had toen geen flauw idee wat toen een degelijk prijs was om het te verkopen. Maar dat had ik ook gezegd van wat zou een goede richtprijs zijn.
Wat betreft installatie, tja ik had gwn paar probs erbij meer niet. Kan toch?
Reg. datum: 20 mei 2002
ik zit alleen te w8 tot ze dat ding opsturen hij zou volgende week binnen moeten komen
Reg. datum: 05 januari 2004
Ik heb een probleem: Na een hele avond kloten wil het mij niet lukken om mijn sitecom CN-502 ( 100 meter poortje) te configureren voor internet op mijn MDA (zoals meerdere denk ik)
Kan iemand mij nou eens exact vertellen hoe diegene dit voor elkaar heeft gekregen ??
Want ik kom er niet uit ( ook na zorgvuldig doorspitten van dit forum )
Ik heb alle software geinstalleerd van sitecom, tevens heb ik bij apparaatbeheer de Sitecom USB Bluetooth Device zichtbaar.
Wie kan me helpen!!???
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.