Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
no comment...
Reg. datum: 30 september 2003

quote:
morkov schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:45:
Dode sub pixel??
Ik heb bij elke film of spel een rode pixel op dezelfde plaats kan ik dit verhelpen?
Of is hij dood?
Wie o Wie helpt mij.
Een 'dode' pixel die een kleurtje heeft wil wel weer eens gaan werken door er op te tikken (niet te hard!). Als ie 'dood' is en zwart heeft dat geen zin. Had zelf een paar dagen terug een rode pixel gekregen tijdens gebruik van de camera functie. Na een tikje met mijn vinger er op was het gelukkig verholpen. B)

KnOeFz wijzigde dit bericht 03-01-2005 08:03 (5%)
Reden: typo's

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt

Reg. datum: 24 maart 2003

Hmm... M'n MDA doet vaag. Gister toen ik uit de bios kwam was hij leeg. Ik zag alleen nog maar de "start" balk, en kon voor de rest niets doen. (vastgelopen denk ik) ik heb hem toen ik thuis kwam aan de lader gehangen. De volgende dag de MDA opnieuw opgestart en hij deed het weer. Maar nu als ik op de standby knop druk loopt hij gelijk vast :'( Ik heb toen een hardreset gedaan. Tot mijn grote verbazing ging hij niet weer opnieuw die T-mobile shit erop zetten :| Hij bleef gewoon helemaal standaard. Heeft iemand anders hier ook al problemen mee gehad?

Reg. datum: 09 september 2004

[...]

welk progje bedoel je ???
en waar kan ik dat vinden ??[/quote]

Dutch language support (Dutch LEng)

heb nog niet kunnen proberen. moet eerst een Qtek gaankopen
Maar zou wel willen weten wat het juist doet!

http://www.pocketpccity.c...004-9-13-ce-pocketpc.html

D-man678 wijzigde dit bericht 03-01-2005 09:49 (5%)

didio.nl

quote:
D-man schreef op maandag 03 januari 2005 @ 09:47:
[...]

welk progje bedoel je ???
en waar kan ik dat vinden ??

Dutch language support (Dutch LEng)

heb nog niet kunnen proberen. moet eerst een Qtek gaankopen
Maar zou wel willen weten wat het juist doet!

http://www.pocketpccity.c...004-9-13-ce-pocketpc.html
haha werkt perfect.. ik heb nu eindelijk nederlandse word completion.. handig..

weinig tot niks..

Reg. datum: 30 november 2004

Iemand al een goede link voor verloopjes voor de oordopjes van 2,5 mm naar 3,5 mm gevonden?

Arie de Beuker

Reg. datum: 03 februari 2004

Als ik een sms schrijf, geeft de MDA woord alternatieven. Deze zijn allemaal in het engels. Kan ik de nederlandse woorden opslaan, zodat de MDA vanzelf ook nederlandse woord alternatieven geeft? Of moet ik het programma Dutch language support installeren?

didio.nl

quote:
wkienhuis schreef op maandag 03 januari 2005 @ 10:52:
Als ik een sms schrijf, geeft de MDA woord alternatieven. Deze zijn allemaal in het engels. Kan ik de nederlandse woorden opslaan, zodat de MDA vanzelf ook nederlandse woord alternatieven geeft? Of moet ik het programma Dutch language support installeren?
Ja klopt met dat proggie krijg je nederlandse woorden, ik heb het net installed.. is wel een demo en er komen steeds meldingen door je scherm, onhandig.. maar als het goed werkt koop ik het wel.

weinig tot niks..

Reg. datum: 03 februari 2004

Oke, maar leert de mda zelf dus geen woorden, als je ze vaak gebruikt in een sms?

Dubbelzinnig

quote:
didio schreef op maandag 03 januari 2005 @ 10:48:
[...]

haha werkt perfect.. ik heb nu eindelijk nederlandse word completion.. handig..

Kun je dan de engelse uitschakelen?

edit:
Heb het geïnstalleerd, maar het lijkt enkel te werken met het toetsenbord wat erbij zit ofniet? Als ik het normale toetsenbord (minder knoppen en dus wat grotere toetsen, vind ik fijner) gebruik dan is het weer engelse word-completion..

wdekreij wijzigde dit bericht 03-01-2005 11:32 (35%)

Dubbelzinnig

--dubbel--

wdekreij wijzigde dit bericht 03-01-2005 11:31 (96%)

didio.nl

quote:
wdekreij schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:19:
[...]

edit:
Heb het geïnstalleerd, maar het lijkt enkel te werken met het toetsenbord wat erbij zit ofniet? Als ik het normale toetsenbord (minder knoppen en dus wat grotere toetsen, vind ik fijner) gebruik dan is het weer engelse word-completion..
Ja klopt, maar ik had het toetsenbord al zo staan, dus voor mij geen probleem, op deze manier hoef je niet steeds te switchen tussen cijfers en letters..

weinig tot niks..

quote:
wdekreij schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:19:
[...]

edit:

spijtig! had graag een nederlandse intelipad gehad.

heb juist gelezen op site van deze software:
WARNING! You will download a demo version.Only the basic applications will be translated.

dus als iemand het koopt word er blijkbaar meer vertaald....maar wat bedoelen ze met meer???

D-man678 wijzigde dit bericht 03-01-2005 12:24 (21%)

didio.nl

Ja, ik wil niet dat het hele OS vertaald gaat worden, die wil ik lekker op engels houden.

weinig tot niks..

quote:
didio schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:28:
Ja, ik wil niet dat het hele OS vertaald gaat worden, die wil ik lekker op engels houden.
de OS maakt niet uit de intelipad zou leuk zijn! is moeilijk om onderweg je pen te pakken om een bericht te sturen

Reg. datum: 21 oktober 2001

quote:
ATB schreef op maandag 03 januari 2005 @ 00:52:
[...]

Volgens mij kan je dat het beste invoeren als een 'all day event'. Dan komt er in je agenda sowieso een balk bovenin met de naam van de feestdag. Weet alleen niet of het dan ook op je today scherm komt.
Thnx voor je reactie, ik was er zelf inmiddels ook al achter gekomen toen ik op een verjaardag klikte in me mda... stond ook "all day event"

Reg. datum: 01 december 2004

Weet iemand misschien hoe de MMS instellingen moeten staan? Ik heb de GPRS instellingen wel goed staan, alleen weet ik niet hoe ik de MMS instellingen moet krijgen zoals deze waren. Heb namelijk een hard-reset/soft-reset gedaan en die t-mobile crap er niet op gezet, behalve de nodige dingetjes..

Live untill the day you mature
Reg. datum: 03 januari 2005

Heb vorige week abbo verlengt bij T-mobile. Zou nu dus mda-compact moeten krijgen. Iemand enig idee hoelang dat werkelijk duurt? :?

Als ik volwassen ben hang ik mezelf op :D

didio.nl

quote:
TechnoTux schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:06:
Weet iemand misschien hoe de MMS instellingen moeten staan? Ik heb de GPRS instellingen wel goed staan, alleen weet ik niet hoe ik de MMS instellingen moet krijgen zoals deze waren. Heb namelijk een hard-reset/soft-reset gedaan en die t-mobile crap er niet op gezet, behalve de nodige dingetjes..
Ik zou dat ook graag willen weten, maar dan voor Orange.. Ik denk dat niemand het hier weet want ik heb het al twee keer gevraagt..

weinig tot niks..

Reg. datum: 24 januari 2004

Ik heb em nu een dag en flink ermee gespeeld en ik ben tot paar dingetjes gekomen.

+ punten: -leuk dingetje
-krachtige pda functies
-redelijk snel, had langzamer verwacht
-scherm is wel mooi

- punten: -Telefoonfuncties zijn zwaaaaar bagger, kwaliteit van de mic is gwn barslecht.
-hij is net iets te groot, om ook als telefoon te gebruiken. De SDA is dan beter.
-veel probs gehad bij installen van bepaalde aps, zoals spb pocket plus.
-random softresets (uitzichzelf) en zelfs een keer hard-reset!!

Ik vind t zelf nu een onnodig dingetje, was meer een impulsaankoop. Dus ik doe em weer de deur uit, mensen die interesse hebbe kunne me berichtje sturen. Het is meer iets voor later, nu nog niet..

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Papa van Arjun
Reg. datum: 04 november 1999

hmm een hele dag Rainesh?
Wel een beetje te kort om alles te apprecieren lijkt mij...

Ik heb hem zelf niet, maar hoe kom je aan de conclusie dat de mic slecht is? Ter vergelijking met welk toestel?

Bedenk wel dat het OS gedeelte vrij nieuw is, en in de PPC wereld is het niet vreemd om eerst een backup te maken van je pda alvorens je ingrijpende applicaties installeert (xscale, plus, etc.) die de werking van het OS veranderen.

Ik zag hem vandaag bij een vriend. Erg mooi dingetje! Ik heb er even mee gebeld en klonk goed, iets breder dan m'n P900.

Snow Leopard <3 | Windows 7 <3 | iPhone 3G | Ubuntu Nas <3 | iMac 24" | Macbook Unibody 13" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

Archlinux

Tsja ik denk ook dat je dit soort apparaten niet als pure gadget moet kopen, maar meer voor als je een pda/telefoon combo wilt. Dit zoek ik zelf namelijk al een tijdje en kan niet wachten nu tot ik hem zelf binnenkrijg! Als gadget is het gewoon zonde en kan je beter een leuke nokia kopen met zaklamp en kompas en weet ik veel wat allemaal... :P

Lees nu net pas....na 1 dag...hoe kan je dan een goede mening vormen? :?

-CKY2K- wijzigde dit bericht 03-01-2005 14:32 (10%)

Hattrick! SC Oud-Beijerland (1359602)

Reg. datum: 24 januari 2004

ja een hele dag,

t gebeurde net nadat ik alles wilde gaan backuppen 8)7

Ik heb em vergeleken met mn oude telefoontjes, Siemens S55/SE T630/Nokia6230/Nokia6310
en daarvan is geluid gwn veel beter.

ja ok, hoe dan ook ik doe em gwn weg. Dus als je eentje wilt hebben....just say it

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

didio.nl

Ik ben super tevreden over deze telefoon.. precies wat ik al lang wilde hebben..

Heeft er al iemand ervaring met een 2GB kaart in deze telefoon??

weinig tot niks..

Archlinux

quote:
Rainesh schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:22:
ja een hele dag,

Ik heb em vergeleken met mn oude telefoontjes, Siemens S55/SE T630/Nokia6230/Nokia6310

ja ok, hoe dan ook ik doe em gwn weg. Dus als je eentje wilt hebben....just say it
Tsja dat zijn ook "slechts" telefoons, dit apparaatje is weer van een hele andere categorie natuurlijk en niet te vergelijken met "gewone" telefoons... 8)7

Hattrick! SC Oud-Beijerland (1359602)

DoLLe RenDiEr
Reg. datum: 06 augustus 2003

quote:
Rainesh schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:22:
ja een hele dag,

Ik heb wel interesse!! Heb je een email????

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: