one more thing...
De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 2]
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicBerichten: 27
Reg. datum: 01 januari 2005
Ik kom nog even terug op mijn aanvankelijke vraag: Heeft iemand ervaring met het gebruik van de MDA in combinatie met een Bluetooth headset van Jabra (BT-200 of BT-250)?
net binnengehad, btje mee lopen kloten.
Ik krijg Spb Pocket Plus er niet op !!! Derest gaat wel, maar Spb wilt er maar niet op komen. PocketBlinds heb ik er meteen afgegooit omdat mn mda heel raar begon te doen.
Ik heb spb gedownload naar mn pc, waarop ook activesync staat installed. Mda aangesloten, setup gevolgt. Hij is gelijk direct klaar met installen, duurt niet eens een seconde en dan moet ik em voltooien. Op de Mda zelf komt er niks te staan van spb plus. Ik heb hetmeerdere malen geprobeerd ook een softreset.
Kan iemand me helpen?
Ik krijg Spb Pocket Plus er niet op !!! Derest gaat wel, maar Spb wilt er maar niet op komen. PocketBlinds heb ik er meteen afgegooit omdat mn mda heel raar begon te doen.
Ik heb spb gedownload naar mn pc, waarop ook activesync staat installed. Mda aangesloten, setup gevolgt. Hij is gelijk direct klaar met installen, duurt niet eens een seconde en dan moet ik em voltooien. Op de Mda zelf komt er niks te staan van spb plus. Ik heb hetmeerdere malen geprobeerd ook een softreset.
Kan iemand me helpen?
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
euhm dat is versie 3.1 met pocketmusic feature pack 3.1 geinstalleerd of zoietsquote:MLO2 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:58:
[...]
Welke versie is dat, want in de versie die ik heb zie i kdat tabblad dus niet :-/ (anders was het best makkelijk geweest
edit: blijkbaar is dat dus wel zo bij de bundle versie. hm.
CCNA
Reg. datum: 29 juli 2000
Reg. datum: 29 juli 2000
quote:jvs70 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:18:
Ik kom nog even terug op mijn aanvankelijke vraag: Heeft iemand ervaring met het gebruik van de MDA in combinatie met een Bluetooth headset van Jabra (BT-200 of BT-250)?
Jabra BT-200 werkt, een beetje.
Automagisch opnemen doet het niet, moet op het knopje van de BT-200 drukken om op te nemen.
Voice dailling krijg ik ook niet voorelkaar, net zoals naam uit adresboek afspelen bij oproep.
(Ging allemaal wel met P800)
Trouwens weet iemand waar de Jabra BT-500 blijft?
Juist ja, de sales tax was ik even vergeten. Dat verklaart waarom Expansys het ding in NL voor 570 euro verkoopt. Deze is niet eens zoveel goedkoper (Als ik goed uitreken: 550 EUR incl. BTW, excl. shipping costs en invoerrechten).quote:Buiten de standaard 19% BTW die er bovenop komt, vrees ik dat er ook nog eens invoerrechten aan te pas komen. Aangezien er op computerhard- en software geen invoerrechten zitten
Naar mijn mening nog steeds te duur.
Reg. datum: 25 september 2004
Reg. datum: 25 september 2004
Ja maar ik vraag me ook af of telefoons uit Amerika niet gewoon op de 850 band werken. Er zou namelijk wel een I-mate worden gelanceerd speciaal voor Amerika.
Kom net van bij de Orange shop (Den Haag en Rotterdam) vandaan. Helaas geen autolader voor de SPV C500 verkrijgbaar.
Ik moet dat ding hebben voor de MDA compact. T-mobile krijgt hem pas over een paar weken (denken ze). En de andere GSM shops waar de MDA word verkocht hebben geen idee.
Waar is dat ding toch te koop?
Ik moet dat ding hebben voor de MDA compact. T-mobile krijgt hem pas over een paar weken (denken ze). En de andere GSM shops waar de MDA word verkocht hebben geen idee.
Waar is dat ding toch te koop?
can anybody help me???
Reg. datum: 09 december 2004
in het begin met gilbert moet je die lift omhoog halen dan breek dat ding. dus dacht ik dat je dat ding moet lijmen dus waar of hoe moet ik die lijm vinden. Of is er een andere optie wat ik moet doen want ik loop helemaal vast .quote:
5 seconden Googlen geeft dit:quote:chisau schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:07:
[...]
in het begin met gilbert moet je die lift omhoog halen dan breek dat ding. dus dacht ik dat je dat ding moet lijmen dus waar of hoe moet ik die lijm vinden. Of is er een andere optie wat ik moet doen want ik loop helemaal vast .
Walk back to the elevator before going back inside use the crank on the elevator. Go inside open the cabinet; pick up the Toiletry case. Combine the: biscuit ingredients, hair grease, sap and resin in the mixer. Use the crank on the glue this produces and use the crank on the elevator.
Verder lijkt me dit meer iets voor Spielerij
I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
jullie zijn wel leuk over games aan praten, maar kunnen jullie me ook helpen met het installen van spb plus?? want dat lukt voor geen ene meter, maar andere progs weer wel !
quote:Rainesh schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:37:
jullie zijn wel leuk over games aan praten, maar kunnen jullie me ook helpen met het installen van spb plus?? want dat lukt voor geen ene meter, maar andere progs weer wel !
Je hebt nu in 3 uur tijd 3 keer de zelfde vraag gesteld.... als iemand het weet meld ie wel wat voor je. Verder zou je contact op kunnen nemen met de helpdesk van je leverancier van de software? En op zo'n manier op mensen reageren die het over een ander probleem hebben is nu niet bepaald sympathiek.
edit:
Ik heb net ff SpbPocketPlus2 geinstalleerd en kan je vertellen dat het langer als 1 seconde duurt om te installeren. Je draait gewoon de exe op je pc, en die zet dan het proggie op je MDA en het start ook meteen op.
KnOeFz wijzigde dit bericht 02-01-2005 20:23 (17%)
I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
Ja, dat begrijp ik best dat ie langer dan een seconde duurt. Ik kan niet achterhalen waar het mis gaat, want andere progs installt ie gwn zoals het hoort, maar spb plus niet.
Tsja soms heb je iets meer truckjes nodig om je warez te installeren 
Hattrick! SC Oud-Beijerland (1359602)
eindelijk gelukt! ff op mn pc gezocht naar de benodigde .cab file van spb pocket plus, maar mn mda is opeens opnieuw gestart + hard-reset !!! dus nu mag ik weer alles opnieuw gaan doen !! ARGH 
Reg. datum: 29 november 2002
Dode sub pixel??
Ik heb bij elke film of spel een rode pixel op dezelfde plaats kan ik dit verhelpen?
Of is hij dood?
Wie o Wie helpt mij.
Ik heb bij elke film of spel een rode pixel op dezelfde plaats kan ik dit verhelpen?
Of is hij dood?
Wie o Wie helpt mij.
MSI K8N NEO 2 6600 GT 3000+ Corsair 2x512 kit
iemand dit "Dutch language support (Dutch LEng) 4.23"
Programma al gebruikt?
Programma al gebruikt?
MSI K8N NEO 2 6600 GT 3000+ Corsair 2x512 kit
Reg. datum: 21 oktober 2001
Reg. datum: 21 oktober 2001
hoe kan ik feestdagen eigenlijk het best invoeren in outlook?
Zodat ik net zoals bij verjaardagen een regeltje bij appointments krijg.. maar dan niet als een afspraak....
Zodat ik net zoals bij verjaardagen een regeltje bij appointments krijg.. maar dan niet als een afspraak....
Volgens mij kan je dat het beste invoeren als een 'all day event'. Dan komt er in je agenda sowieso een balk bovenin met de naam van de feestdag. Weet alleen niet of het dan ook op je today scherm komt.quote:Eastman schreef op maandag 03 januari 2005 @ 00:15:
hoe kan ik feestdagen eigenlijk het best invoeren in outlook?
oke probleem, ineens is alle data van mn SD kaart af, er stond 174mb in gebruik, maar geen file te zien op de kaart, geformatteerd e.d. soft reset en weer aan de gang. Nu valt mn T-mobile today ding weg, en het systeem werkt raar. Ik heb geprobeert te soft resetten maar het lukt niet, hard reset ook niet 
iemand een idee?
iemand een idee?
one more thing...
jep stom van me om niet even te googlen . but thanx anywayquote:KnOeFz schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:35:
[...]
5 seconden Googlen geeft dit:
Walk back to the elevator before going back inside use the crank on the elevator. Go inside open the cabinet; pick up the Toiletry case. Combine the: biscuit ingredients, hair grease, sap and resin in the mixer. Use the crank on the glue this produces and use the crank on the elevator.
Verder lijkt me dit meer iets voor Spielerij
ik heb ook zoiets gehad, bij mij was mijn sdkaart opeens helemaal gewist na instaleren van een programma (ik weet niet meer welke ) . maak een backup voor het geval .quote:MLO2 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 02:06:
oke probleem, ineens is alle data van mn SD kaart af, er stond 174mb in gebruik, maar geen file te zien op de kaart, geformatteerd e.d. soft reset en weer aan de gang. Nu valt mn T-mobile today ding weg, en het systeem werkt raar. Ik heb geprobeert te soft resetten maar het lukt niet, hard reset ook niet
iemand een idee?
blijkbaar dus pocketmusic.. maarja
it works again, gelukkig had ik een backup.
it works again, gelukkig had ik een backup.
one more thing...
quote:morkov schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:45:
Dode sub pixel??
Of is hij dood?
Wie o Wie helpt mij.
ik denk dat je een dode subpixel heb , dat had ik ook , op een witte achtergrond zie je hem niet, maar op een zwarte wel !
ik heb hem toen gelijk geruild bij de dixons !
quote:
iemand dit "Dutch language support (Dutch LEng) 4.23"
Programma al gebruikt?
welk progje bedoel je ???
en waar kan ik dat vinden ??
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.