Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 03 februari 2004

Heeft er al iemand een mooie intellipad ipv die lelijke t-mobile kleuren. En hoe verander ik die?

Reg. datum: 24 maart 2003

quote:
wkienhuis schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:25:
Heeft er al iemand een mooie intellipad ipv die lelijke t-mobile kleuren. En hoe verander ik die?

Deel 1 even doorlezen en dan weet je het ;)

(uit m'n hoofd gezegd pagina 37 of 38 8) )

Reb87 wijzigde dit bericht 16-12-2004 11:30 (9%)

Reg. datum: 03 februari 2004

@ bin_jackson

Weet ik, ik heb het gelezen. Ik heb m'n telefoontoetsenbord al wel veranderd in de orginele blauw-groen kleur, maar zou graag ook m'n intellipad willen veranderen in die kleur. ik heb alleen nog maar minder mooie intellipad kleuren gezien. Heeft iemand een mooie intellipad en hoe installeer ik die.

Reg. datum: 08 maart 2000

quote:
Mex schreef op donderdag 16 december 2004 @ 10:32:
Ik heb zojuist de mijne opgehaald en aan de lader gehangen (8 uur volgens de handleiding) Net eventjes snel gekeken, de backupbatterij is maar 25%, wordt deze ook mee opgeladen?
Problem solved
Biertje ??
Reg. datum: 11 juni 2001

quote:
En wat was het probleem dan?

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Reg. datum: 01 december 2004

Ik heb net ff een hardreset gedaan gevolgt door een soft reset. ALs ik nu dus een nummer wil bellen is die dialer niet meer zo t-mobile gay. Als ik in de extended_Rom folder kijk zie ik nog een lijstje dingen die dus ook niet zijn uitgevoerd neem ik aan aangezien ik meteen een soft reset heb gedaan. Moet ik daar nog wat dingen van installeren? Of kan het gweoon weg? Hoe hebben jullie dat gedaan?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
AutoRun.exe
Camera_Patch_WWE_B15.sa.CAB
Customize_101124.sa.CAB
EmailWiz_v1.01.0003_NL_1027.CAB
IntelliDialer_T-Mobile_WWE_RC10.CAB
Java_10.1.2.57_WWE.CAB
MMS_Setting_WWE_NL.CAB
TMONL_CustomizeUI_WWE_B14.CAB
TPDisable.exe
UA_Profile_TMO.sa.CAB
Zip_Magician_T-Mobile_WWE_B12.CAB

Caller_ID_WWE_RC10.CAB
Config.txt
Delete_vdisk_shortcut_WWE.sa.CAB
GPRSMonitor_WWE.sa.CAB
IntelliPad_TMO_WWE_B12.CAB
MMS_2.0.0.13_WWE.CAB
Patch_101123.sa.CAB
TMO_WallPaper.bmp
TPEnable.exe
Version_WWE_101124.sa.CAB

Kan iemand mij vertellen waar je in Nederland de I-Mate JAM/Qtek S100 koopt dus niet zown provider versie? Eventueel in combinatie met abbo.

Of maakt dit niks uit en kan je die troep er op de een of andere manier afgooien met die hard en vervolgens soft reset?

Aan de ikariam
Reg. datum: 17 februari 2001

quote:
m00k schreef op donderdag 16 december 2004 @ 01:49:
[...]

yup.

-harde reset doen: soft-reset +powerknop
-dan moet je door alle setup schermen gaan to je het today screen ziet (vlak na tap screen to start using your device)
-bij verschijnen today screen gelijk soft-resetten. Dan installeert ie de t-mobile meuk niet en heb je feitelijk een HTC Magician zoals ie van de fabriek komt, behalve de simlock want die is op andere wijze ingebakken schijnt.

Als je intellidialer en intellipad van de t-mobile extrom laadt dan krijg je de roze ellende. Je kunt proberen de imate rom dialers erop te jassen, maar bij mij geeft ie een error mij 1 van de 2. De skins zitten volgens mij gedeeltelijk ingebakken in de dll, maar ik heb ff geen tijd om daar rustig naar te kijken.

Persoonlijk heb ik leren leven met de t-mobile layout/screens. Ik snap alleen 1 ding niet:
met al hun marketing wijsheid en inzicht.. waarom die thema's zo verschrikkelijk lelijk???? Die ontwerpen lijken op de kunst een kleuter. Het oog wil ook wat nietwaar?
Heb je die intellipad en dialer nodig voor de werking van het apparaat ? of misch kan je wel gewoon een theme programma installeren ?

[ Asus P5B DLX WIFI ][ 2x 2048 PC 8000 OCZ Reaper X 5-5-5-12 ][ e6850 @ 3700Mhz ][ XFX 8800 GTX Extreme ][ WD Raptor & 3x 160gb RAID 0 -|- 4x 320GB Seagate 10 series RAID 0][ YY Cube 0420 Black][ Heatkiller HTF3 Triple -|- Cuplex XT -|- Eheim 1048 ]

Lekker Fris
Reg. datum: 27 juni 2004

Ja, inderdaad dat horen wij ook graag!..

Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.

Reg. datum: 01 december 2004

quote:
Maku schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:58:
[...]

Heb je die intellipad en dialer nodig voor de werking van het apparaat ? of misch kan je wel gewoon een theme programma installeren ?
Nee je kan die ook gewoon niet installeren.. Heb ik ook gedaan, na de softreset gewoon zelf apps eropgezet die ik nodig had en niet die t-mobile crap..

Wat is die intellipad en dialer dan dat de meeste mensen die wel weer trug installeren?

Reg. datum: 15 maart 2004

Yuj ik heb euhm laten weg leggen.
Abbo = T-mobile :P
Als het goed ik krijg ik euhm morgen of zaterdag :D
een kerst kado voor me zelf heheheh

Asus P5Q || Q6700 @ 1.3v 429x7 - 3.0 ghz || OCZ Reaper pc8500 @ 2.1v 429mhz x2 4-4-4-12 || 9600 GT || OCZ Vertex SSD

Je meent het!

quote:
Black-Xjuh schreef op donderdag 16 december 2004 @ 13:50:
Wat is die intellipad en dialer dan dat de meeste mensen die wel weer trug installeren?
Het programma dat je je standaard telefoon toetsen geeft op het scherm.

Reg. datum: 10 december 2004

quote:
Ik heb mijn MDA COMPACT gekocht in Duitsland bij www.blueshop24.de
Je besteld hem een dag van te voren op hun webwinkel en de volgende dag kan je hem gaan ophalen.Het toestel kost 449 Euro en is uiteraard simlockvrij.(duits-engels)zelf in te stellen bij het installeren.
Heeft iemand em hier al gehaald? Engels geinstalleerd, en getest op een netwerk anders dan Vodafone? Anders vraag ik me af waarom sommigen em toch bij Expansys besteld hebben voor meer... ;(

Reg. datum: 13 november 2002

GVD Vorige week dinsdag besteld bij t-mobile (levertijd vijf werkdagen). Bel vandaag met relatiebeheer en dan blijkt dat ik gewoon 5 weken moet wachten op de telefoon omdat ie niet meer op voorraad is
de eikels! mij een beetje vals voorlichten

Reg. datum: 11 februari 2000

quote:
Monalisa schreef op donderdag 16 december 2004 @ 14:20:
GVD Vorige week dinsdag besteld bij t-mobile (levertijd vijf werkdagen). Bel vandaag met relatiebeheer en dan blijkt dat ik gewoon 5 weken moet wachten op de telefoon omdat ie niet meer op voorraad is
de eikels! mij een beetje vals voorlichten

Dat is idd klote, het is op het moment zo dat er zoveel van verkocht worden dat ze een hele nieuwe lading hebben moeten bestellen, en voordat die binnen is ben je ruim een maand verder.

Ik denk dus dat ze net op waren voordat jij je bestelling plaatste, dit is toen langs elkaar heen gelopen, voor iedereen geld nu dat er een levertijd van 5 weken is op de MDA Compact (is al zo vanaf de 11e geloof ik).

Een lege verzameling is deelverzameling van elke verzameling

Heeft iemand al een bluetooth headset werkend gekregen met de MDA compact? bij mij vinden de devices elkaar niet

quote:
Procyon for life schreef op donderdag 16 december 2004 @ 14:27:
[...]

Dat is idd klote, het is op het moment zo dat er zoveel van verkocht worden dat ze een hele nieuwe lading hebben moeten bestellen, en voordat die binnen is ben je ruim een maand verder.

Ik denk dus dat ze net op waren voordat jij je bestelling plaatste, dit is toen langs elkaar heen gelopen, voor iedereen geld nu dat er een levertijd van 5 weken is op de MDA Compact (is al zo vanaf de 11e geloof ik).
ik heb hem de 7e besteld :(

M.a.w. als je dan nog 1 a 2 weken wacht, heeft T-Mobile er geen alleenrecht meer op (eind februari) en kan je em Simlock-vrij kopen? Of zie ik dat verkeerd.. :X

Reg. datum: 16 december 2004

quote:
aximus schreef op woensdag 15 december 2004 @ 00:39:
[...]

Ik heb Photo Contacts (Caller ID) versie 1.20 build 17957 (tools -> about). En kan geen .mp3 selecteren. Welke versie heb jij (hebben jullie)? Je kunt een mp3'tje ook in windows\rings zetten. Hij komt dan in het lijstje van ringtones te staan. Bij mij speelt ie 'm alleen niet af 8)7

Ik heb dezelfde versie en ik kan ook geen mp3 bestanden toevoegen? :?
Weet iemand hier iets voor? Of misschien dat dit op een andere manier wel kan?

quote:
willis schreef op donderdag 16 december 2004 @ 14:34:
M.a.w. als je dan nog 1 a 2 weken wacht, heeft T-Mobile er geen alleenrecht meer op (eind februari) en kan je em Simlock-vrij kopen? Of zie ik dat verkeerd.. :X
bijna wel ja...

Lekker Fris
Reg. datum: 27 juni 2004

Ik ga hem gewoon helemaal flashen naar de default versie van HTC. Ik hoef die Tmobile rotzooi er toch niet op. Op xda-developers vind je info om hem default te krijgen zoals ie eigenlijk uit de fabrie komt.

Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.

quote:
Mooi, ik stuur vanavond mijn cashback contract op, duurt meestal 4 weken voordat je cash terug gestort krijgt, schaf ik tegen die tijd em aan. :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: