Reg. datum: 04 december 2004
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Reg. datum: 11 maart 2004
Nou duzelt het mij een beetje welke schema's we moeten gebruiken om dit project te laten slagen.
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Warom zou je 2 comporten gebruiken....? Je kan met 1 comport 15 knopjes aansluiten dus lijkt me meer dan genoeg. en idd die NES controller hebben geen analoge controller dus dat zo aantesluiten. waarschijnlijk kan je het zelfs aansluiten op de draden die de controller uitkomen.quote:josvg schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:58:
lijkt me heel simpel de controller heeft 8 knoppen (4 punts, start, select, A,je sloopt alles eruit, je maakt een nieuw printje met 2x winamp control schema erop (2x 4 knoppen) die verbind je aan de knoppen in de controller, bouwt alles in, maakt van 2 kabeltjes 1 met een krimpkousje en je gebruikt 2 com poorten.
http://ppjoy.bossstation.dnsalias.org/Docs/PPJoyMain.htm
http://www.arcadecontrols...jbyork/manual/manual.html
http://www.arcadecontrols...abel.com/dpadpro/nes.html
Reg. datum: 16 oktober 2002
Ik heb dus dit schema gebruikt:
maar ik vroeg me wat af he.
Als ik GEEN led heb, hoef ik dan die hele pin 5 niet te gebruiken? Want ik heb nu eigenlijk een soort van stroomkringetje gemaakt van poort 4 naar 5 en daar aan vast heb ik die 1 6 8 en 9 gemaakt. Maar hij werkt niet helemaal lekker. Hij reageert wel, maar niet helemaal hoe die hoort enzo. Dus wou ik even vragen of ik die 5e pin moet gebruiken of dat ik een onderbroken kring moet houden?
Ik heb die gewoon weg gelaten, dus bij 9 gestopt. Het werkt hiero goed.quote:DeDlWrEcKeRl schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:24:
Hey ik ben bezig met een winamp controller maken met 4 knoppen.
Ik heb dus dit schema gebruikt:
[afbeelding]
maar ik vroeg me wat af he.
Als ik GEEN led heb, hoef ik dan die hele pin 5 niet te gebruiken? Want ik heb nu eigenlijk een soort van stroomkringetje gemaakt van poort 4 naar 5 en daar aan vast heb ik die 1 6 8 en 9 gemaakt. Maar hij werkt niet helemaal lekker. Hij reageert wel, maar niet helemaal hoe die hoort enzo. Dus wou ik even vragen of ik die 5e pin moet gebruiken of dat ik een onderbroken kring moet houden?
De car club community | Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Nou ik heb het dus precies zo gedaan, en het werkt niet goedquote:Meneer aard schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:42:
[...]
Ik heb die gewoon weg gelaten, dus bij 9 gestopt. Het werkt hiero goed.
Drawer wijzigde dit bericht 22-03-2005 20:15 (88%)
<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.
Ik moet dit namelijk doen voor een schoolopdracht, en ik ben er nu al langer dan een week mee bezig en heb steeds t zelfde probleem, en donderdag moet het af zijn. Ik denk datjij me wel kan helpen. Daarna kan je me gewoon weer uit je lijst gooien als je wilt..
Donequote:DeDlWrEcKeRl schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 20:51:
meneer aard, zou je mij mischien ALSTUUUBLIEFT even kunnen toevoegen op msn ofzo? zikdalik@hotmail.com
Ik moet dit namelijk doen voor een schoolopdracht, en ik ben er nu al langer dan een week mee bezig en heb steeds t zelfde probleem, en donderdag moet het af zijn. Ik denk datjij me wel kan helpen. Daarna kan je me gewoon weer uit je lijst gooien als je wilt..
De car club community | Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
PSN ID: Flotmeister
Nu wou ik netjes bij de conrad kabels + printplaatje + D-sub connector + leds + knopjes kopen... al bij al nog geen 14 euro.. komt alleen nog wel ff 14 euro bij aan verzendkosten + 'te weinig'-boete
Laat maar
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Intel Core 2 Duo E8200, 2x2GB DDR2-800+, Asus P5QL-E, 4x250GB SATA300, RADEON Sapphire HD3870
het hoeft geen diode te zijn de heel sterk is ofzo, gewoon een lichte diode
Ps. niet meer dan 5 cent per stuk betalen
kippy wijzigde dit bericht 29-04-2005 14:59 (4%)
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Dat kan gewoon ja. Je kunt ze gewoon weglaten. Een potmeter kun je denk ik niet direct gebruiken, iig niet met dit schema. Wel kun je overwegen om stappenschakelaars te gebruiken. Die kun je (meestal) oneindig ver naar links of rechts draaien. Deze geven elke keer een puls als jij hem iets verder draait. Deze zou je gewoon als schakelaars in het schema kunnen aansluiten en dan voor die schakelaars Volume Up en Down kunnen instellenquote:lemming_nl schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:16:
Misschien een domme vraag maar ik vind 15 koppen een beetje veel en 4 weer te weinig. Kan ik van het 15 knoppige schema gewoon wat knoppen afhalen? Vervolgens vroeg ik me af of er een mogelijkheid is om met een potmeter het volume te regelen?
Is het mogelijk om de grootte van de stapjes van volume in te stellen? (de download link in TS werkt niet dus ik kan het programma niet opstarten, ben op zoek naar andere download locaties)quote:brinkdinges schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:27:
[...]
Dat kan gewoon ja. Je kunt ze gewoon weglaten. Een potmeter kun je denk ik niet direct gebruiken, iig niet met dit schema. Wel kun je overwegen om stappenschakelaars te gebruiken. Die kun je (meestal) oneindig ver naar links of rechts draaien. Deze geven elke keer een puls als jij hem iets verder draait. Deze zou je gewoon als schakelaars in het schema kunnen aansluiten en dan voor die schakelaars Volume Up en Down kunnen instellen
Ik zie dat er een turbo functie is. Ik neem aan dat ie dan traploos het volume omhoog en omlaag doet wanneer je een knop in drukt?
lemming_nl wijzigde dit bericht 29-04-2005 15:36 (9%)
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Ja dat werkt perfect, zo regel ik zelf ook mijn vollume.quote:lemming_nl schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:33:
[...]
Is het mogelijk om de grootte van de stapjes van volume in te stellen? (de download link in TS werkt niet dus ik kan het programma niet opstarten, ben op zoek naar andere download locaties)
Ik zie dat er een turbo functie is. Ik neem aan dat ie dan traploos het volume omhoog en omlaag doet wanneer je een knop in drukt?