See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ongeveer 5 seconden met een credit card. Verzenden kan binnen 2-3 dagen met (dure) Courier of tot en met 2 weken via normale post.pingkiller schreef op donderdag 25 november 2004 @ 00:52:
Ik ga denk ik toch maar de US versie kopen. Ik vroeg me alleen wat dingen af.
1.Hoelang duurd het tussen aanvraag en aflevering als je vanuit de us bestelt? Ik heb ook geen idee hoelang geld erover door om van nederland naar amerika te gaan.
Als je die optie hebt lijkt me dat het beste. Doosje + CDtje boeit toch niet zo als je je key eenmaal hebt.2.Ik heb ook een vriend in amerika zitten die het spel voor mij zou kunnen kopen en dan de key te mailen en het parketje per post te doen. Zou dit goedkoper en sneller zijn dan online ergens te bestellen?
[ Voor 7% gewijzigd door Ace op 25-11-2004 01:00 ]
als je iemand daar kent zou ik dat zeker doenpingkiller schreef op donderdag 25 november 2004 @ 00:52:
Ik ga denk ik toch maar de US versie kopen. Ik vroeg me alleen wat dingen af.
1.Hoelang duurd het tussen aanvraag en aflevering als je vanuit de us bestelt? Ik heb ook geen idee hoelang geld erover door om van nederland naar amerika te gaan.
2.Ik heb ook een vriend in amerika zitten die het spel voor mij zou kunnen kopen en dan de key te mailen en het parketje per post te doen. Zou dit goedkoper en sneller zijn dan online ergens te bestellen?
namelijk alleen die key is belangrijk(als je de beta client heb dan)
hij kan dus het nummer naar je mailen en dan via slakken post de rest sturen dat maakt toch niet uit wanneer dat aankomt
op deze manier "zou" je in 1 a 2 uurtjes online kunnen zijn als het eengoede vriend is
Iseci
1 server ligt of lag eruit heb ik vernomen op een ander forum en tevens zou de login queue redelijk lang zijn 40+ mins. De lag zou zich voornamelijk enorm manifesteren als alle kindertjes uit school komen waarbij de onspeelbaarheid nabij zou zijn sommige zeggen dat ze 15-20mins moeten wachten voor respawn. Ligt ook beetje aan server keuze lijkt me.Cthulhu schreef op donderdag 25 november 2004 @ 00:56:
Is er wel te spelen atm op US servers? Schijnt nogal lag te zijn

Char transfer lijkt me heel erg sterk als ze dat zo vroeg al mogelijk maken. En dan zeker nog eens tussen verschillende wereld delen.DeepSeven schreef op donderdag 25 november 2004 @ 01:03:
Maar als EU retail begint, kan iedereen met us account dan meteen naar EU switchen? Dus dan krijg je op dag 1 al allemaal lvl 30+ die van de us afkomen.... ook lekker dan op een pvp server.
Ze kunnen na een paar dagen dan op de eu servers zover ik begrepen heb. Maar het lijkt me sterk dat ze hun toons mee mogen nemen.DeepSeven schreef op donderdag 25 november 2004 @ 01:03:
Maar als EU retail begint, kan iedereen met us account dan meteen naar EU switchen? Dus dan krijg je op dag 1 al allemaal lvl 30+ die van de us afkomen.... ook lekker dan op een pvp server.
@de reacties op mijn post. Bedankt! Denk dat ik maar die vriend inschakel.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Aangezien ik nog steeds de US server meldingen krijg met mijn semi Euro clientCthulhu schreef op donderdag 25 november 2004 @ 00:56:
Is er wel te spelen atm op US servers? Schijnt nogal lag te zijn
Realms listed below in Pacific and Mountain will be coming down for emercency maintenance. ETA is 1 hour
Cenarius
Hyjal
Blackrock
Icecrown
Gorgonnash
Dragonmaw
Cenarion Circle
We are experiencing high network traffic thought our east coast data center. We are working to resolve the issue and will update you further very shortly.
Verwijderd
Je bent je chars dus nooit kwijt... je hebt alleen EXTRA chars op de US servers. Je kan altijd nog verder spelen met die chars als je wilt.DeepSeven schreef op donderdag 25 november 2004 @ 01:20:
Mja, dus eindelijk retail spelen en dan na 2 maanden je chars nog kwijt zijn. Mij niet gezien, ik wacht gewoon nog steeds op EU retail.
Zag overigens ook al een retailer lijstje staan op Blizzard, de Benelux staat er niet bij
Surfin' paradise!
Verwijderd
Nee! Als die andere Nederlanders ook op de US server willen spelenSnappie88 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 01:27:
Maar je zal, hoe dan ook, opnieuw vanaf level 1 moeten beginnen (als je tenminste met andere Nederlanders wilt spelen), en daar gaat het om niet?
Okay, long shot, maar toch
Je hebt vrij veel keuzes als je de US versie hebt...
Hoe gaat blizzard dat straks oplossen met de EU (open) Beta? Als je World of Warcraft pre-ordert mag je in de EU (open) Beta spelen.Beta Keys
De open beta actie voor de Europese versie wordt niet in de Benelux gehouden, aldus de uitgever. Nadere info of reden hiervan zijn ons helaas niet bekend.
Hoe gaat blizzard dat doen? Krijg je een key toegestuurd nadat je betaald hebt? Hoe doen ze dat?
Ik lees nu op een website dat de Benelux hiervan is buitengesloten?
Dus dan weten ze waar je het van pre-odert ofz0? Bedoel, dan bestel ik hem in de UK en kan ik straks wel in de beta komen.
Verwijderd
http://www.leagueofpirates.com/sirvival/queuedance.html
Verwijderd
Hoezo "gematigd" nieuwe servers invoeren?Hi all,
We wanted to let you know that we are bringing up 16 new servers in the Eastern and Central time zones. They should be up in just a few minutes.
Central
Normal -- Thunderhorn
Normal -- Malygos
Normal -- Aggramar
PvP -- Burning Legion
PvP -- Thunderlord
PvP -- Laughing Skull
Eastern
Normal -- Llane
Normal -- Kargath
Normal -- Eonar
Normal -- Gilneas
PvP –- Lightning's Blade
PvP -- Eredar
PvP -- Gorefiend
PvP -- Burning Blade
PvP -- Shadow Moon
RP -- Earthen Ring
@ quakerix: ze checken helemaal niks, ze leveren alleen niet alleen aan winkels in de Benelux. ALs jij in het buitenland zo'n beta pakketje kan kopen, dan kan je gewoon op de (open) EU beta. Kijk wel uit als je in Frankrijk of Duitsland betaald, die krijgen ook gelocalisserde manuals enzo, dus als je een engelse retail versie wilt in januari, kan je beter een winkel uit de andere landen bekijken (of de US versie kopen)
Dat ligt er maar net aan hoe je het ziet. Je kunt in totaal per account 10 characters maken. Als jij 3 horde en 3 alliance chars op je laggy US servers hebt, dan kun je op de EU launch nog maar 4 characters maken...Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 01:24:
[...]
Je bent je chars dus nooit kwijt... je hebt alleen EXTRA chars op de US servers. Je kan altijd nog verder spelen met die chars als je wilt.
Ik wacht ook gewoon. Ik wacht al bijna 40 maanden, dus die laatste twee kunnen er ook nog wel bij.

Verwijderd
Je kan per server 10 characters maken. En totaal 50 verspreid op elke server.PromWarMachine schreef op donderdag 25 november 2004 @ 02:07:
[...]
Dat ligt er maar net aan hoe je het ziet. Je kunt in totaal per account 10 characters maken. Als jij 3 horde en 3 alliance chars op je laggy US servers hebt, dan kun je op de EU launch nog maar 4 characters maken...
Ik wacht ook gewoon. Ik wacht al bijna 40 maanden, dus die laatste twee kunnen er ook nog wel bij.
Ik denk dat er iets veranderd is:Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 02:23:
[...]
Je kan per server 10 characters maken. En totaal 50 verspreid op elke server.
How many characters are allowed per realm?
The current limit is a total of 8 characters on each realm.
als het goed is krijg ik straks mijn key opgestuurd...
nu alleen nog iemand zien te vinden die me kan helpen aan CC gegevens... Of is er al een andere manier gevonden?
Memories of yesterday, will grow, but never die
Correct, echter is Kaap alweer 3 maanden geleden geebayed en ben ik Euro gaan spelen waar vorige week NF uitkwam en sindsdien speel ik pvp server.Blue-eagle schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:01:
Blizzard moet gewoon de US servers open gooien voor EU spelers
Offtopic: Kaap = DAOC/Merlin-Kaap?
Verwijderd
Damn. Er zijn 9 classes en ik wou ze allemaal proberen. 9 zou goed zijn maar 8?PromWarMachine schreef op donderdag 25 november 2004 @ 03:31:
[...]
Ik denk dat er iets veranderd is:
[...]

Verwijderd
en wat lees ik krijgt De benelux geen pre-order jezus komt dat door die vivindi?
Waren zeker een hoop WOW fans bij philips die het niet zo leuk vinden dat Vivendi die pre-order packetten niet gewoon levert zoals het hoort
Verwijderd
Die open-beta actie geldt officieel niet in Nederland. Klote Blizzard
Ik zit zeer te twijfelen of ik Wow wel ga kopen. Het is een zeer leuk spel, maar de houding van blizzard tegenover europe is om te

Beta begint 6 maanden later, Release waarschijnlijk 5 maanden later en doen ze eens een keer iets voor de fans geldt het weer niet voor Nederland.
Ik ga het proberen te preorderen uit Engeland, maar het zal wel zo uitverkocht zijn.
Edit:
Zouden de zweden een zweedse versie krijgen of een engelse?
http://www.ebgames.se/visaProdukt.asp?id=8847
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 09:09 ]
The first casualty in war is always the truth...
De US servers zijn voornamelijk overbelast omdat 50% van alle spelers probeert te spelen op 3 of 4 servers, terwijl er 50+ beschikbaar zijn. Vooral de PVP servers schijnen overvol te zijn, met wachtlijnen van 1000+ personen. Dit komt omdat iedereen op dit moment met z'n level 1 characters wil inloggen in de newbie zone, en de servers dat niet aan kunnen. Volgens Blizzard zullen deze problemen over een paar dagen/weken voorbij zijn, omdat dan de spelers over de gehele WoW map verspreid zijn.Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 08:24:
die us servers zijn nu toch helemaal overbelast? stond op die site.
en wat lees ik krijgt De benelux geen pre-order jezus komt dat door die vivindi?
Er is wel een pre-order in de Benelux. Je kan gewoon de Europese versie van het spel bestellen bij winkels als Dynabyte. Wat er niet is in de Benelux is de pre-order van het spel waarbij je een key krijgt voor de Europese Final Beta (en soundtrack cd). Een lijst met retailers is hier te vinden. Hiervoor zul je dus naar het buitenland moeten. De oplage van deze specifieke pre-order is beperkt. Bovendien moet je er rekening mee houden dat als je het spel in Duitsland of Frankrijk pre-ordered, je waarschijnlijk de Duitse of Franse client krijgt als het spel gereleased wordt (met bijbehorende handleiding).
And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...
Verwijderd
Het is dus duidelijk dat we als NL genaaid worden bij het leven.
Ik wil op de US servers spelen, maar is er al iemand die dat gelukt is met een nederlandse credit card?
Wat moet ik precies doen om daar te KUNNEN spelen? Moet ik de software ook in de US bestellen of is een key genoeg en kan ik dan met de beta client spelen ofzo?
Zit al een week zonder WOW en begin zware afkickverschijnselen te vertonen.
Om op de US servers te spelen heb je een retail key nodig (uit of een normale, of een Collector's Edition, maar dus US versie). Vervolgens heb je een client nodig, die op de retail CDs staat. Echter, als je alleen een key hebt, zou je van de laatste beta client gebruik kunnen maken.Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 09:17:
Ok,
Het is dus duidelijk dat we als NL genaaid worden bij het leven.
Ik wil op de US servers spelen, maar is er al iemand die dat gelukt is met een nederlandse credit card?
Wat moet ik precies doen om daar te KUNNEN spelen? Moet ik de software ook in de US bestellen of is een key genoeg en kan ik dan met de beta client spelen ofzo?
Zit al een week zonder WOW en begin zware afkickverschijnselen te vertonen.
Daarnaast heb je een credit card nodig om je account aan te maken. Echter, alleen accounts met een billing address in de VS, Canada, Australie of Nieuw-Zeeland worden geaccepteerd. Daarbij moet worden opgemerkt dat als je een Amerikaans (en/of Canadees) adres invult, je creditcard nummer wordt gecontroleerd met betrekking tot of het een Amerikaanse creditcard is. Om te kunnen spelen met een Nederlandse creditcard, moet je dus een adres opgeven in Australie of Nieuw-Zeeland, maar gegarandeerd is dit niet. Veel mensen in Europa hebben dit al met succes gedaan.
In de nabije toekomst, kun je het spel ook met gamecards activeren. Deze komen waarschijnlijk 30 november op de markt (in de VS/Canada/Oz dus). Dit komt dus in plaats van creditcard registratie, alhoewel je waarschijnlijk wel een billing address moet invoeren.
And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...
Dit dus.
Hier klopt dus niks van, in Duitsland/Denemarken/Finland is die al helemaal uitverkocht, dus als je de 26e daar wilt bestellen, heb je pech gehad.
Ik hoop dat ik mn CE gewoon in Januari krijg, heb er voor de zekerheid 2 besteld, bij 2 verschillende shops in NL
Het schijnt dat je gewoon een nederlands adres kan gebruiken.
Weet iemand of dit waar is?
En iedereen zeg wel dat de dag van de eu release je kan switchen van us en eu, maar ik had ergens gelezen dat het ergens after release zou gebeuren. Dus kan net zo goed een half jaar later gebeuren.
Kan iemand me antwoord met bron geven?
Wat betreft je eerste vraag staat het antwoord in de openingspost van dit topic:nemo55 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 09:51:
Ik hoorde dat het niks uitmaakt wel adres je gebuikt als je de us-versie besteld.
Het schijnt dat je gewoon een nederlands adres kan gebruiken.
Weet iemand of dit waar is?
En iedereen zeg wel dat de dag van de eu release je kan switchen van us en eu, maar ik had ergens gelezen dat het ergens after release zou gebeuren. Dus kan net zo goed een half jaar later gebeuren.
Kan iemand me antwoord met bron geven?
Je kunt NL adres gebruiken behalve de postcode, die moet Australisch zijn om de CC controle te omzeilen...
wat betreft de tweede vraag heb ik al eerder gelezen dat de omschakeling "shortly" na de realease mogelijk is.. dit betekent overigens niet dat je je character(s) zal kunnen overhevelen van de ene server naar de andere.
Ook dit stond al eerder in dit topic, nl. :
Blizzard has announced that players in one region of the world will not be able to play on alternate regions at the launch of the game. Blizzard has announced that shortly after the Europe, China and Korea launch, customer will be able to play on any server they wish.
[ Voor 15% gewijzigd door RealCato op 25-11-2004 10:04 ]
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Verwijderd
het is idd naaierig dat wij niet mee kunnen doen aan de beta maarja ..
ik heb zin in januari
Ik heb de ce nu maar bij Dynabyte besteld. Maar is het dan zeker dat je de ce krijgt of heb je dan de kans dat ie er niet meer is? Anders zit ik erover te denken om hem via een ander land te bestellen. Dan maar ff wachten na release
We kunnen prima mee doen met de beta, we krijgen alleen geen key kado.Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 10:02:
ik heb hem ook maar bij dynabyte besteld rijd dezelfde dag dat die uitkomt er nog langs..
het is idd naaierig dat wij niet mee kunnen doen aan de beta maarja ..
ik heb zin in januari
Verwijderd
Als je de link van Chtulu Grindtegel volgt naar dat duitse forum, dan zie je het volgende:
die gast heeft een US versie besteld, wilde hem activeren via worldofwarcraft.com, en bij stap 5 werd hij doorgestuurd naar deze site:
https://www.wow-europe.com/en/Wowsegform/webform.aspx
Daarin staat ongeveer het volgende:
Hoi, we hebben gemerkt dat je in de EU woont, maar dat je een US versie hebt besteld. We willen het spelen op US servers vanuit de EU sterk ontmoedigen dus hierbij bieden we je een plekje aan in de EU beta. Als je dit formulier invult krijg je een plekje in EU beta, en later kan je dan op de EU servers spelen. Als je dit formulier niet invult zoek je het maar uit (aka verzin iets anders om toch op US servers te spelen).
Wil je dus in EU beta? Bestel een US versie
Deze mededeling werd mede mogelijk gemaakt door onze IRC afdeling (irc.tweakers.net #wow) van GoT World of Warcraft
Als je van plan bent via een ander land te bestellen raad ik je ebgames.de aan... WoW Pre-Order staat daar voor €45, en bezorgkosten naar Nederland zijn €8; ook moet je vooruitbetalen, maar denk dat je uiteindelijk wel het goedkoopste uit bent qua internationale bestellingen...nemo55 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 10:13:
Bedankt Cato.
Ik heb de ce nu maar bij Dynabyte besteld. Maar is het dan zeker dat je de ce krijgt of heb je dan de kans dat ie er niet meer is? Anders zit ik erover te denken om hem via een ander land te bestellen. Dan maar ff wachten na releasemaar ik moet die ce
Als je trouwens in de buurt van de grens woont kun je ook ff ritje naar Duitsland (bijv. Keulen) maken, maar ja dan ben je ws aan benzine alleen al die 8 euro ook wel kwijt.
Ik woon iig in Maastricht en zit nog licht te twijfelen of ik ff naar Duitsland rij binnenkort..
P.S. kwam nog een leuk foutje tegen op de pre-order pagina van Blizzard, bij de lijst van landen staat "UK French Germany"...beetje vreemd dat Blizz Frankrijk niet de engelse naam van hun land weet..
@ Muppet; kan nergens vinden of dat een localized duitse versie is, kun jij dat wel bevestigen dan weet ik iig dat ik hem niet in duitsland ga halen
@ Silk_dude; en nu nog een Inkoop Actie voor de US versie!
[ Voor 20% gewijzigd door RealCato op 25-11-2004 10:38 ]
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
There is no art to find the minds construction in the face
daarom zijn er localized servers... omdat 90% van de fransen erg slecht engels kanRealCato schreef op donderdag 25 november 2004 @ 10:31:
P.S. kwam nog een leuk foutje tegen op de pre-order pagina van Blizzard, bij de lijst van landen staat "UK French Germany"...beetje vreemd dat Blizz Frankrijk niet de engelse naam van hun land weet..
Verwijderd
leuke pagina..Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 10:26:
@iedereen:
Als je de link van Chtulu Grindtegel volgt naar dat duitse forum, dan zie je het volgende:
die gast heeft een US versie besteld, wilde hem activeren via worldofwarcraft.com, en bij stap 5 werd hij doorgestuurd naar deze site:
https://www.wow-europe.com/en/Wowsegform/webform.aspx
Daarin staat ongeveer het volgende:
Hoi, we hebben gemerkt dat je in de EU woont, maar dat je een US versie hebt besteld. We willen het spelen op US servers vanuit de EU sterk ontmoedigen dus hierbij bieden we je een plekje aan in de EU beta. Als je dit formulier invult krijg je een plekje in EU beta, en later kan je dan op de EU servers spelen. Als je dit formulier niet invult zoek je het maar uit (aka verzin iets anders om toch op US servers te spelen).
Wil je dus in EU beta? Bestel een US versie
Deze mededeling werd mede mogelijk gemaakt door onze IRC afdeling (irc.tweakers.net #wow) van GoT World of Warcraft
Ik heb hem helemaal ingevult + beta key van FilePlanet en hij zegt na submitten ..
Thank you for completing the form.
Our customer service department will provide you with the required information before the European Final Beta.
Ik ben in lijkt het
dus ALLEMAAL JE FP KEY GEBRUIKEN, als je die (nog) hebt...
Verwijderd
Don't wanna ruin the fun, maar bint kwam er op IRC mee aan dat je elke willekeurige key kan invullen, dus ik gok dat ze die nog gaan checkenVerwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:02:
[...]
leuke pagina..
Ik heb hem helemaal ingevult + beta key van FilePlanet en hij zegt na submitten ..
Thank you for completing the form.
Our customer service department will provide you with the required information before the European Final Beta.
Ik ben in lijkt het
dus ALLEMAAL JE FP KEY GEBRUIKEN, als je die (nog) hebt...
Waar kan ik die US bestellen?
het kan ook zijn dat ik per ongeluk een verkeerde key heb ingevuld heVerwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:10:
[...]
Don't wanna ruin the fun, maar bint kwam er op IRC mee aan dat je elke willekeurige key kan invullen, dus ik gok dat ze die nog gaan checken
en lees hier verkeerd als in per ongeluk goed..
Maar ik heb de source code effe doorgelezen, en het lijkt er verdacht veel op dat het gewoon een form is met alleen een email controle erin gebouwd...
jammer
Memories of yesterday, will grow, but never die
Als je geluk hebt pas in Januari, NL doet niet met de Pre-Order actie, zal dus moeten wachten tot die gereleased wordt(begin 2005 dus)Webgnome schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:22:
Ik vraag het nog maar een keer sory als dit over komt als drammen maar ik moet dit gewoon weten. Als ik hem bij dynabyte pre-orderd heb krijg ik hem dan volgnede week een keer binnen of moet ik wachten tot jan 2005?
Net even gebeldCthulhu schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:24:
[...]
Als je geluk hebt pas in Januari, NL doet niet met de Pre-Order actie, zal dus moeten wachten tot die gereleased wordt(begin 2005 dus)
Volgende week komt Vivendi met een persbericht en dan zal dit dus bevestigd worden
Leverancier krijgt morgen ook al US versie van WoW binnen....twijfel dus nog een beetje....
Tja ik heb het ook gewoon geprobeerd met de code van FP.. kan het altijd proberen.. ff mijn ouders hun adres ingevuld.. en ander e-mail adresje die ik toch alleen gebruik voor reclame troep..Bintje schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:23:
het kan ook zijn dat ik per ongeluk een verkeerde key heb ingevuld he
en lees hier verkeerd als in per ongeluk goed..
Maar ik heb de source code effe doorgelezen, en het lijkt er verdacht veel op dat het gewoon een form is met alleen een email controle erin gebouwd...
jammer
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Heel goed, heb er 2 besteld, 1 verpats ik wel weer, schijnt nogal vraag te zijn naar de CENightHawk schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:27:
[...]
Net even gebeld14 januari
en de CE komt ook gewoon hier uit
![]()
Volgende week komt Vivendi met een persbericht en dan zal dit dus bevestigd worden![]()
Leverancier krijgt morgen ook al US versie van WoW binnen....twijfel dus nog een beetje....
Toch straks nog maar eens proberen dan.
Is dat een algemeen persbericht, of alleen voor Nederland(Benelux)?NightHawk schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:27:
[...]
Net even gebeld14 januari
en de CE komt ook gewoon hier uit
![]()
Volgende week komt Vivendi met een persbericht en dan zal dit dus bevestigd worden![]()
Of voor heel Europa?
En dat de CE hier uitkomt is al langer bekend, heb vorige week al besteld bij DB, week daarvoor al via D+
[ Voor 10% gewijzigd door Cthulhu op 25-11-2004 11:33 ]
Denk algemeen, heb mijn leverancier niet al teveel uitgehoord...aangezien bellen en springen en HIEPHOI roepen tegelijk niet zo lekker gaatCthulhu schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:31:
[...]
Is dat een algemeen persbericht, of alleen voor Nederland(Benelux)?
Of voor heel Europa?
7 weken is eigenlijk nog best kort!

[ Voor 14% gewijzigd door sOid op 25-11-2004 11:37 ]
in de nachtelijke uurtjes met je vriendin of met wow spelen...sOidivUs schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:36:
Hmm... nog 7 weken om mensen te waarschuwen dat ze mij vanaf de 14e niet meer zo veel zullen spreken(gaat wel moeilijk met vriendin worden
, nja dat wordt dus veel in de nachtelijke uurtjes spelen
)

Verwijderd
Al geprobeerd met de Beta.. en dat gaat prima samenNightHawk schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:37:
[...]
in de nachtelijke uurtjes met je vriendin of met wow spelen...

http://www.gamersgroup.org/forum51/viewtopic.php?t=668
Leuke bloopers..
[ Voor 18% gewijzigd door Skeiron462 op 25-11-2004 11:44 ]
"we kunnen niet pre-orderen in nederland"
"we kunnen geen beta spelen in nederland"
beiden onzin
Grr heb ik net de start post herschreven!Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:39:
Even ter informatie, ik ben bezig de startpost te herschrijven voor topic deeltje 7. Dus dat er geen mensen dubbel werk gaan doen
Naja doe jij het maar anders, iig nog wat info voor de startpost:
- typfout: "genereerd" -> "genereert"
- typfout: "windwos" -> "windows"
- prijzen voor EU versie zijn bekend en kunnen dus in startpost
- aantal characters is meer dan 8 inmiddels, 12 (geloof ik )
- retail datum van 14 januari kan wel als speculatie in start post, is toch bijna zeker.
En ik had zelf nog het idee om alle race/class info van de worldofwarcraft.com te halen, daar staat veel meer info op dan op Townhall van Blizzard.
Hier dus:
http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/
[ Voor 36% gewijzigd door RealCato op 25-11-2004 12:06 ]
Om en omNightHawk schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:37:
[...]
in de nachtelijke uurtjes met je vriendin of met wow spelen...
Nja, de retail is natuurlijk wel anders dan de Open Beta heh, retail kan je zo lang spelen als je zelf wilt dus is niet nodig om in 1 1/2 week zo veel mogelijk van de WoW-ereld (whehehe leuke woordspeling
FF info over dynabyte..
Release verwacht: 14-01-2005
VOORINSCHRIJVINSPRIJS 59.95
RELEASE 14 JANUARI 2005
RESERVEER NU!
GEEN KLANTENKAARTKORTING!
DE PRIJS NA RELEASE WORDT 69,95
Let op dit is een op = op actie!
http://www.dynabyte.nl/sh...uw.asp?Nr=612567&Zoeken=1
Alsnog een goede actie van dynabyte om 10 euro lager te zitten dan de rest..
Edit Cthulhu: Het zou natuurlijk kunnen dat DB geen CE binnenkrijgt.. Ik bedoel dus degene zonder Final Beta Key voordat hier verwarring over ontstaat.. maar tot zo ver is Dynabyte de eerste met alle kloppende gegevens.. velen sites ook in het buitenland zijn iets later met deze gegevens en daarna komt het op de officiele site te staan.. kijk eens naar release dat de 14de.. waren ze ook erg snel mee en ook de game cards..
[ Voor 44% gewijzigd door Skeiron462 op 25-11-2004 12:21 ]
Bedoel je dit doordat we ons kunnen inschrijven voor ob in dec ofzo, of doordat we de game kunnen importen uit een ander land, of nog een andere manier?Bosmonster schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:42:
"we kunnen geen beta spelen in nederland"
beiden onzin
Je kan je gewoon net als bij de US OB ook inschrijven op een site ja. Het enige vorodeel van zo'n pre-order beta key zegmaar is dat je gegarandeerd zeker weet dat je dr in komt.DeepSeven schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:17:
[...]
Bedoel je dit doordat we ons kunnen inschrijven voor ob in dec ofzo, of doordat we de game kunnen importen uit een ander land, of nog een andere manier?
Als ze die niet krijgen is het op=op zoals gewoonlijk...Cthulhu schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:18:
Vraag me af of DB al die CE ook echt binnen krijgt
Je moet gewoon bij verschillende zaken bestellen, mocht je er meerdere krijgen, raak je ze ook wel weer kwijtNightHawk schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:19:
[...]
Als ze die niet krijgen is het op=op zoals gewoonlijk...
Nee, betaal gewoon als ze me opbellen dat ik mn pakket kan komen ophalen ergens in JanuarisOidivUs schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:23:
Moet ik bij dynabyte vooraf betalen?
Oke dankje, dan laat ik straks ff een vriend van me naar de Dynabyte gaan om aan die medewerker te vragen of we hem gegarandeerd meteen krijgen als hij uit komt... Niet zo'n zin om 8 weken te wachten namelijkCthulhu schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:24:
[...]
Nee, betaal gewoon als ze me opbellen dat ik mn pakket kan komen ophalen ergens in Januari
Antwoord van Dynabyte op m'n mail over de ce:Cthulhu schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:18:
Vraag me af of DB al die CE ook echt binnen krijgt
wij kunnen alleen de normale versie leveren die op 14-01-2005 verwacht
wordt.
zoals eerder vermeld heeft Vivendi BeNeLux besloten om niet mee te doen aan
de pre-order actie. (beta key)
wat wij gaan krijgen is de normale versie, en de collectors box.
zie onderstaande links:
*Gaat niet goed me die links, maar ik neem aan dat iedereen het wel kan vinden*
Verwijderd
Is dat niet een beetje tegenstrijdig? Ik twijfel iig nog, ik wil hem best bij dynabyte bestellen, maar dan wil ik hem wel gegarandeerd op de dag dat hij uitkomt, en niet een week daarna.wij kunnen alleen de normale versie leveren die op 14-01-2005 verwacht
wordt.
Verkoopaantallen in de us zijn trouwens sick! 200.000 in 1 dag
Verwijderd
ik heb ook gewoon een code verzonnen een een reclame emailadres is gevult kan geen kwaad, ik ga denk ik toch wachte op Eu versie dan maar wachten maar veilig.
en de servers van us zitten echt helemaal vol, en gaan gemiddeld 1 of 2 keer per dag er af als ik.
Oftewel de pre-order boxen worden niet geleverd binnen de Benelux zoals bekend was maar op 14 jan worden wel de Collectors Edition(Box) en normale versie verkocht. Beetje rare formulering van dynabyte maar dit is wat ik eruit opmaak.nemo55 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:29:
wij kunnen alleen de normale versie leveren die op 14-01-2005 verwacht
wordt.
zoals eerder vermeld heeft Vivendi BeNeLux besloten om niet mee te doen aan
de pre-order actie. (beta key)
zie onderstaande links:
*Gaat niet goed me die links, maar ik neem aan dat iedereen het wel kan vinden*
Net nog even voor de zekerheid de collectors box vergeleken met de collectors edition zoals deze staat aangegeven bij dynabyte en amazon:
Collectors Box (dynabyte):
- Game op DVD
- ingame pet
- WOW wereld kaart
- soundtrack
- Concept artbook
- behind the scene dvd
- Tevens kun je gedurende 30 dagen gratis spelen met World of Warcraft.
Collectors Edition(amazon):
- The full game on both CD-ROM and DVD-ROM
- 1-month subscription to World of Warcraft
- The Art of World of Warcraft, 200+ page hardcover art book
- World of Warcraft Behind-the-Scenes DVD
- Exclusive in-game pet
- Official soundtrack
- Cloth map charting the continents of Kalimdor, Azeroth, Khaz Modan, and Lordaeron
- Signed Collector's Edition game manual
- 10-Day Free Guest Pass - invite one of your friends to join the epic quest
Wat niet vermeld staat bij dynabyte en waarschijnlijk niet geleverd wordt is de cdrom versie, 10day guest pass en signed CE game manual.
[ Voor 77% gewijzigd door Morpho op 25-11-2004 12:58 ]
Verwijderd
http://www.dynabyte.nl/sh...g=&Top20=&HomeAanbieding=
Waarom zijn er daar te weinig van? produceer gewoon wat extra...
Verwijderd
DarkShadow schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:46:
hmm ik had de CE gepreorderd bij dynabyte, maar die komt dus ook niet, kan iemand bevestigen of dvdboxoffice ze heeft?
Waarom zijn er daar te weinig van? produceer gewoon wat extra...
Daar staat toch echt dat ze gewoon de CE versie gaan verkopen hoor.wat wij gaan krijgen is de normale versie, en de collectors box.
zie onderstaande links:
Het enige dat in Nederland niet is te krijgen is de pre-order beta kit. De rest is gewoon te pre-orderen.
Verwijderd
http://en.wow-europe.com/...-en&t=18152&p=1#post18152
tis wel veel en ik zou het raar vinden als blizzard er geen antwoord op zou geven
Mischien kan je in de startpost ook zetten hoe je met een europese creditcard op een amerikaanse server kan spelen. Het schijnt te kunnen.Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:39:
Even ter informatie, ik ben bezig de startpost te herschrijven voor topic deeltje 7. Dus dat er geen mensen dubbel werk gaan doen
--edit--
Doh,beter lezen.Staat er dus al in.
[ Voor 7% gewijzigd door pingkiller op 25-11-2004 13:28 ]
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Dynabyte heeft dat mailtje idd een beetje raar geformuleerd.
Waar het op neer komt is dit:
Wij leveren geen speciale ce met beta key. Maar wel de normale ce.
Laten we het hopensOidivUs schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:54:
Zou erg dom van ze zijn als ze geen CE's krijgen... Maar denk het wel hoor, maar laten we nu allemaal ff het persbericht van morgen afwachten, dan hoeven we niet meer te speculeren

Wel duitse versie, schiet dus niet echt op
[ Voor 12% gewijzigd door Cthulhu op 25-11-2004 13:11 ]
Een Collector's Edition zoals deze is veel duurder voor Blizzard om te maken dus ik denk dat het echt maar om een eenmalige oplage gaat. En de collectors box van Warcraft isallang niet meer te krijgen voor zover ik weet.....Morpho schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:05:
[...]
Laten we het hopenIk denk dat de Collectors Boxen even ervan uitgaan dat dit hetzelfde is als een CE in redelijk grote hoeveelheden beschikbaar gesteld worden, als je gaat kijken zijn collectors boxen van warcraft en diablo op dit moment ook nog altijd te bestellen.
Dus release 14 jan...Release verwacht: 14-01-2005
VOORINSCHRIJVINSPRIJS 59.95
RELEASE 14 JANUARI 2005
RESERVEER NU!
GEEN KLANTENKAARTKORTING!
DE PRIJS NA RELEASE WORDT 69,95
Let op dit is een op = op actie! Er zijn pre-paid kaarten van 1 maand en 6 maanden beschikbaar. De pre-paid kaart voor 1 maand kost Euro 12,95 en de pre-paid kaart van 6 maanden kost Euro 65,95. Deze speciale collectors box bestaat naast World of Warcraft uit een Concept artbook, behind the scene dvd, ingame huisdier, cd sountrack en een kaart van de wereld van World of Warcraft. Tevens kun je gedurende 30 dagen gratis spelen met World of Warcraft.
Nog 10 minuten voor deadline voor volgende topic
[ Voor 5% gewijzigd door sOid op 25-11-2004 13:20 ]
Hopelijk sturen ze wat extra CE naar Benelux, nu we niet mee kunnen doen met die PO actie
Staat ook al in start post van dit topic...pingkiller schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:00:
[...]
Mischien kan je in de startpost ook zetten hoe je met een europese creditcard op een amerikaanse server kan spelen. Het schijnt te kunnen.
Verwijderd
is et zoveel moeite om naar de winkels te lopen ?
www.aleckor.com/LagSurfing.wmv lol
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 13:32 ]
Daarom is de collectors edition ook duurder dan de normaleNightHawk schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:11:
[...]
Een Collector's Edition zoals deze is veel duurder voor Blizzard om te maken dus ik denk dat het echt maar om een eenmalige oplage gaat. En de collectors box van Warcraft isallang niet meer te krijgen voor zover ik weet.....
Maar ik denk inderdaad dat je gelijk zult krijgen een collectors edition zou geen collectors edition zijn als ie niet "zeer" gelimiteerd beschikbaar zou zijn.
Op shop.blizzard.com staat de w3 collectors edition nog vermeld alleen op out of stock en als je inderdaad de description wat nader leest staat er in limited quantities vermeld foutje

Dynabyte vermeld het als Collectors Box, ik vind dit nog enig sinds vaag is de Box nu echt hetzelfde als de CE of zitten de verschillen hem in het feit dat er geen signed manual bij vermeld wordt en guest pass?sOidivUs schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:17:
Als dynabyte de CE toch niet heeft vind ik het een kwalijke zaak want dit staat _letterlijk_ bij hun op de site voor de CE:
[...]
Dus release 14 jan...
edit:
Nog 10 minuten voor deadline voor volgende topic
[ Voor 24% gewijzigd door Morpho op 25-11-2004 13:37 ]
Geeft niks, die heb ik toch alMorpho schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:35:
[...]
Daarom is de collectors edition ook duurder dan de normaleals het goed aangepakt is met de massa productie van de dvds cd's en world maps dan zou ik niet in zien waarom er niet meer gemaakt kunnen worden als er genoeg vraag naar is.
Maar ik denk inderdaad dat je gelijk zult krijgen een collectors edition zou geen collectors edition zijn als ie niet "zeer" gelimiteerd beschikbaar zou zijn.
Op shop.blizzard.com staat de w3 collectors edition nog vermeld alleen op out of stock en als je inderdaad de description wat nader leest staat er in limited quantities vermeld foutje
Dit topic is gesloten.
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Je hoeft ook niet te melden dat je het spel al gekocht hebt. Let hier op!