Powered
by:
Formule 1, TU Delft, Intel, Metallica, en 'Schaamteloos Jatwerk van Angeloonie'
[2D] Post je 2D stuff maar weer - Part 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topic
1. Is dit met photoshop gemaakt?
2. Zoja... hoe is dat schrift/boek gemaakt?
3. Hoe maak je die letters/woorden? Gewoon zelf tekenen of heb je daar een speciale font voor?
YEAH for it!
1) jups
2) boek heeft een vriendin van me toegevoegd, maar da's een kwestie van google en knippen jatten plakken, zelfde geldt overigens voor die revolver en verschillende andere objecten (meisje, inktvis etc)
3) zelf geschreven, wacom, behalve dat "new day for a new try", dat is wel een fontje.
mophor wijzigde dit bericht 12-07-2005 19:19 (4%)
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
Bedankt! Ik wil zoiets gebruiken voor de contestbox van een site. Dat de tekst als het ware op een oud a4 papier met lijntjes staat. Ik kan echter dat 'used' effect niet echt krijgen. Tips? En weet je toevallig welke font dat 'new day for a new try' is?quote:mophor schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:19:
was die vraag aan mij gericht? neem aan van wel
1) jups
2) boek heeft een vriendin van me toegevoegd, maar da's een kwestie van google en knippen jatten plakken, zelfde geldt overigens voor die revolver en verschillende andere objecten (meisje, inktvis etc)
3) zelf geschreven, wacom, behalve dat "new day for a new try", dat is wel een fontje.
YEAH for it!
Font weet ik zo niet, misschien iemand in het font topic wel, ik kan het anders volgende week voor je vragen
alert(_._);
quote:mophor schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:33:
dat effect is gewoon een beetje brushen met een rotte brush. Op de een of andere manier is "grunge" hier een zoekterm voor geworden.
Font weet ik zo niet, misschien iemand in het font topic wel, ik kan het anders volgende week voor je vragen
Als je dat wilt
Verder hoor ik graag jullie oordeel over het volgende, eens gemaakt als wallpaper voor onze clan. Dat ©-[DHS]-Ace is zwaar lelijk, maar nog geen zin gehad om het aan te passen
Plaatje op imageshack (popups!)
*Klik*
Edit: Tutje gevonden, ga em morgen proberen.
KappuhH wijzigde dit bericht 12-07-2005 21:25 (7%)
YEAH for it!
Eerlijk gezegd vind de wallpaper zo slecht nog nietquote:KappuhH schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:53:
[...]
Als je dat wiltIk heb geprobeerd een soort grungeachtergrond te maken met als achtergrond clouds, die vervagen en beetje geelachtig/bruin te maken maar dat was niet echt een succes te noemen.
Verder hoor ik graag jullie oordeel over het volgende, eens gemaakt als wallpaper voor onze clan. Dat ©-[DHS]-Ace is zwaar lelijk, maar nog geen zin gehad om het aan te passen
[afbeelding]
*Klik*
Edit: Tutje gevonden, ga em morgen proberen.
Clannaam tekst zou ik nog wel aanpassen die zien er te blurry uit.
Heb ik nog even wat anders. De op GOT rondzwervende mensheid poept regelmatig een websiteje uit. Nou hebben we wel het "Post hier je 2d stuff topic", maar wordt het niet eens tijd voor een "post hier je almachtig stoere laatste web werk - Part 1" topic.
Nou heb ik gezocht maar in een forum dat gaat over Webdesign en Graphics is het lastig om te bepalen of er ooit al zo'n topic heeft bestaan ( kom hier met regelmaat en heb het ook nog niet gezien ).
Misschien zijn jullie wel van mening dat het in het 2d topic thuishoort dus graag van feedback hierover. Wie weet zijn er wel wat mensjes die reeds van het bestaan van een dergelijk topic weten.
Gezocht: Processorkracht (veel), voor stijd tegen kinderziektes. Help mee op CURESEERKERS.NL
Inderdaad hele stoere brushes, ik ga ze zeker gebruikenquote:
Ben ik het met je eens. Een topic waar je zegmaar zo even een klein vraagje over webdesign (mbt het uiterlijk, 2d) kunt stellen en dus geen heel topic hoeft te openen. En waar je je webdesignkunsten (wederom mbt het uiterlijk, 2d) kunt tonen. Wat vinden de modjes hiervan? En medetweakers?quote:Ma_rK schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 01:38:
Heb ik nog even wat anders. De op GOT rondzwervende mensheid poept regelmatig een websiteje uit. Nou hebben we wel het "Post hier je 2d stuff topic", maar wordt het niet eens tijd voor een "post hier je almachtig stoere laatste web werk - Part 1" topic.
Nou heb ik gezocht maar in een forum dat gaat over Webdesign en Graphics is het lastig om te bepalen of er ooit al zo'n topic heeft bestaan ( kom hier met regelmaat en heb het ook nog niet gezien ).
Misschien zijn jullie wel van mening dat het in het 2d topic thuishoort dus graag van feedback hierover. Wie weet zijn er wel wat mensjes die reeds van het bestaan van een dergelijk topic weten.
KappuhH wijzigde dit bericht 13-07-2005 16:07 (11%)
YEAH for it!
Maar dan moet het wel met goede regels komen zodat het geen spam of sitecheck-topic ofzo wordt.
Bijvoorbeeld goede onderbouwde lay-outs.
<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.
Btw dit is een beetje offtopic volgens mij
YEAH for it!
een design poneren kan gewoon in dit topic volgens mij. FF een jpg'je van je site layout neerplempen gebeurt hier wel vaker, da's ook geen probleem volgens mij.
alert(_._);
Je zegt het maarquote:mophor schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:49:
sitechecks kunnen op www.sitechecks.nl
een design poneren kan gewoon in dit topic volgens mij. FF een jpg'je van je site layout neerplempen gebeurt hier wel vaker, da's ook geen probleem volgens mij.
Ik heb weer eens met mn site layout zitten kutten:
Het resultaat:

quote:Rakkerzero schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 23:20:
[...]
Je zegt het maar
Het resultaat:
[afbeelding]
Ik vind het er wel goed uitzien op zich, vooral de slogan is leuk... wat ik minder geslaagd vind is dat de verschillende 'titelblokken' (met titels als message, subject etc.) niet echt een geheel lijken te vormen. Vooral de subject lijkt er niet echt tussen passen.
Just my two cents...
Powered
by:
Formule 1, TU Delft, Intel, Metallica, en 'Schaamteloos Jatwerk van Angeloonie'
Een dergelijke site was waarschijnlijk een paar jaar geleden wel hip, daarmee doel ik op het feit dat je praktisch elke 'trendwhore' geval toepast; diagonale lijntjes, overlay rape, pixelstijl, textblock, zo'n beetje alles door elkaar. En ik moet zeggen dat het niet helemaal in balans is... vooral textblocks zijn redelijk passe.quote:Rakkerzero schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 23:20:
[...]
Je zegt het maar
Het resultaat:
[afbeelding]
Reg. datum: 16 september 2001

Maar als ik zou moeten kiezen zou ik gaan voor de onderste. Lekker groot logo heel herkenbaar en lekker simpel
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
www.xone.co.uk
Suriname
http://www.mamboserver.com/
Ik zou persoonlijk voor de 2e versie gaan...
[ Canon EOS 30D + BG-E2 | EF-S 17-55 f/2.8 IS USM | EF 70-200 f/4L IS USM | 430 EX ]
[ newskin interactive ] [ Xbox Live: equationunequal ]
quote:
Vind het er goed uizien. Zo snel niet echt grove dingen die ik minder zou vinden.
2 ookal vind ik 4 ook leukquote:Wat simpele logo's geprobeerd.. c&c heel erg welkom, want logo maken is niet echt mijn doen
Gezocht: Processorkracht (veel), voor stijd tegen kinderziektes. Help mee op CURESEERKERS.NL
Reg. datum: 16 september 2001
Xone kende ik niet eens, denk ook niet dat dat echt problemen zal opleveren
Ik twijvel zelf ook tussen 2 en 4. Zoals Guldan zegt heb je bij de laatst een mooi herkenningsteken a la automerken bijvoorbeeld. Aan de andere kant als ik het geheel met tekst als logo gebruik werkt dat ook weer beter voor de naamsbekendheid.
Ik vind 2 eigenlijk net iets té saai. Iemand nog ideeën?
Is toch weer wat minder saai.
<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.
klik voor groter
Dat is het tot nu toe, maar hoe nu verder? De gradient opties heb ik nu wel zo gehad, en een beetje saaie filters toepassen heb ik ook wel gezien.
Leuke tutors iemand?
Tips ook welkom uiteraard
Als je niet weet wat ik bedoel, kijk hier eens:
http://www.copenhagencruise.com/battles/reh3-mural.html
jarnotjuh wijzigde dit bericht 14-07-2005 22:27 (4%)
Asus P5N-E - Core 2 Duo e6850 - 2048 MB PC6400 - XFX 8800GTS 640mb - Samsung Syncmaster 206BW
Diddle - Lvl 70 mage - Denial
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.