Hoofdcategorieën
Topicacties

[2D] Post je 2D stuff maar weer - Part 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Posten = zilver, lurken = goud
Reg. datum: 16 november 2004

quote:
giant schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 14:02:
[...]
Niet dat ik weet :9 't klinkt ook niet als een fan eigenlijk, valt mij op dat dit alleen bij flash dingen gebeurt :S:S
Misschien is het een geïntegreerde speakerset, die de explosies laat horen en heb je het geluid te laag staan... :+

Powered
by:
Formule 1, TU Delft, Intel, Metallica, en 'Schaamteloos Jatwerk van Angeloonie'

[Voer eendjes, geen oorlog]

Even drie vraagjes aan mophor betreffende deze pic:
http://www.rikkertkoppes.com/images/other/pstennis/MR_7_640.jpg

1. Is dit met photoshop gemaakt?
2. Zoja... hoe is dat schrift/boek gemaakt?
3. Hoe maak je die letters/woorden? Gewoon zelf tekenen of heb je daar een speciale font voor?

YEAH for it!

zie 23648

was die vraag aan mij gericht? neem aan van wel :P
1) jups
2) boek heeft een vriendin van me toegevoegd, maar da's een kwestie van google en knippen jatten plakken, zelfde geldt overigens voor die revolver en verschillende andere objecten (meisje, inktvis etc)
3) zelf geschreven, wacom, behalve dat "new day for a new try", dat is wel een fontje.

mophor wijzigde dit bericht 12-07-2005 19:19 (4%)

var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);

quote:
mophor schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:19:
was die vraag aan mij gericht? neem aan van wel :P
1) jups
2) boek heeft een vriendin van me toegevoegd, maar da's een kwestie van google en knippen jatten plakken, zelfde geldt overigens voor die revolver en verschillende andere objecten (meisje, inktvis etc)
3) zelf geschreven, wacom, behalve dat "new day for a new try", dat is wel een fontje.
Bedankt! Ik wil zoiets gebruiken voor de contestbox van een site. Dat de tekst als het ware op een oud a4 papier met lijntjes staat. Ik kan echter dat 'used' effect niet echt krijgen. Tips? En weet je toevallig welke font dat 'new day for a new try' is?

YEAH for it!

zie 23648

dat effect is gewoon een beetje brushen met een rotte brush. Op de een of andere manier is "grunge" hier een zoekterm voor geworden.

Font weet ik zo niet, misschien iemand in het font topic wel, ik kan het anders volgende week voor je vragen

alert(_._);

quote:
mophor schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:33:
dat effect is gewoon een beetje brushen met een rotte brush. Op de een of andere manier is "grunge" hier een zoekterm voor geworden.

Font weet ik zo niet, misschien iemand in het font topic wel, ik kan het anders volgende week voor je vragen

Als je dat wilt :D Ik heb geprobeerd een soort grungeachtergrond te maken met als achtergrond clouds, die vervagen en beetje geelachtig/bruin te maken maar dat was niet echt een succes te noemen.

Verder hoor ik graag jullie oordeel over het volgende, eens gemaakt als wallpaper voor onze clan. Dat ©-[DHS]-Ace is zwaar lelijk, maar nog geen zin gehad om het aan te passen ;)
Plaatje op imageshack (popups!)
*Klik*

Edit: Tutje gevonden, ga em morgen proberen.

KappuhH wijzigde dit bericht 12-07-2005 21:25 (7%)

YEAH for it!

heeft werk.

quote:
KappuhH schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:53:
[...]

Als je dat wilt :D Ik heb geprobeerd een soort grungeachtergrond te maken met als achtergrond clouds, die vervagen en beetje geelachtig/bruin te maken maar dat was niet echt een succes te noemen.

Verder hoor ik graag jullie oordeel over het volgende, eens gemaakt als wallpaper voor onze clan. Dat ©-[DHS]-Ace is zwaar lelijk, maar nog geen zin gehad om het aan te passen ;)
[afbeelding]
*Klik*

Edit: Tutje gevonden, ga em morgen proberen.
Eerlijk gezegd vind de wallpaper zo slecht nog niet ;)
Clannaam tekst zou ik nog wel aanpassen die zien er te blurry uit.
Ik vind de wallpaper er ook zeker niet slecht uitzien. Ik vind het alleen jammer dat je de clannaam (rechtsonderin) dan zo lafjes/goedkoop afmaakt met een bevel-effect. Maar goed, daar ben ik persoonlijk nooit zo'n fan van. Ik zou deze naam ook in verhouding met het logo ernaast en de andere tekst mooi strak houden (eventueel met de motion blur er nog steeds achter).
blablabla
Reg. datum: 30 maart 2002

serieus stoere brushes: triberadio

Heb ik nog even wat anders. De op GOT rondzwervende mensheid poept regelmatig een websiteje uit. Nou hebben we wel het "Post hier je 2d stuff topic", maar wordt het niet eens tijd voor een "post hier je almachtig stoere laatste web werk - Part 1" topic.

Nou heb ik gezocht maar in een forum dat gaat over Webdesign en Graphics is het lastig om te bepalen of er ooit al zo'n topic heeft bestaan ( kom hier met regelmaat en heb het ook nog niet gezien ).

Misschien zijn jullie wel van mening dat het in het 2d topic thuishoort dus graag van feedback hierover. Wie weet zijn er wel wat mensjes die reeds van het bestaan van een dergelijk topic weten.

Gezocht: Processorkracht (veel), voor stijd tegen kinderziektes. Help mee op CURESEERKERS.NL

Danku danku _/-\o_ Dat copyright dingus zal ik nog weg halen en dan in hetzelfde (dot)font als 'www.americasarmy.com' er weer neerplaatsen. Het is ongeveer mn eerste serieuze werkje met photoshop (eerder eigenlijk alleen maar tutorials gedaan). Ik vond hem zelf eigenlijk ook wel geslaagd :D
quote:
Inderdaad hele stoere brushes, ik ga ze zeker gebruiken :D
quote:
Ma_rK schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 01:38:
Heb ik nog even wat anders. De op GOT rondzwervende mensheid poept regelmatig een websiteje uit. Nou hebben we wel het "Post hier je 2d stuff topic", maar wordt het niet eens tijd voor een "post hier je almachtig stoere laatste web werk - Part 1" topic.

Nou heb ik gezocht maar in een forum dat gaat over Webdesign en Graphics is het lastig om te bepalen of er ooit al zo'n topic heeft bestaan ( kom hier met regelmaat en heb het ook nog niet gezien ).

Misschien zijn jullie wel van mening dat het in het 2d topic thuishoort dus graag van feedback hierover. Wie weet zijn er wel wat mensjes die reeds van het bestaan van een dergelijk topic weten.
Ben ik het met je eens. Een topic waar je zegmaar zo even een klein vraagje over webdesign (mbt het uiterlijk, 2d) kunt stellen en dus geen heel topic hoeft te openen. En waar je je webdesignkunsten (wederom mbt het uiterlijk, 2d) kunt tonen. Wat vinden de modjes hiervan? En medetweakers?

KappuhH wijzigde dit bericht 13-07-2005 16:07 (11%)

YEAH for it!

Prettig gestoord 8)
Reg. datum: 29 november 2004

Vind dat inderdaad ook wel een leuk idee.
Maar dan moet het wel met goede regels komen zodat het geen spam of sitecheck-topic ofzo wordt.
Bijvoorbeeld goede onderbouwde lay-outs.

<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.

Ik ben nog behoorlijk nieuw in dit topic. Maar is er iemand die hier al heel lang zit en graag zon startpost voor een dergelijk topic wil maken? Vinden de moderators dit goed?

Btw dit is een beetje offtopic volgens mij ;)

YEAH for it!

zie 23648

sitechecks kunnen op www.sitechecks.nl

een design poneren kan gewoon in dit topic volgens mij. FF een jpg'je van je site layout neerplempen gebeurt hier wel vaker, da's ook geen probleem volgens mij.

alert(_._);

heeft werk.

quote:
mophor schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:49:
sitechecks kunnen op www.sitechecks.nl

een design poneren kan gewoon in dit topic volgens mij. FF een jpg'je van je site layout neerplempen gebeurt hier wel vaker, da's ook geen probleem volgens mij.
Je zegt het maar :P

Ik heb weer eens met mn site layout zitten kutten:

Het resultaat:
http://www.rakkerzero.net/bp/sitelayout_8.jpg
Posten = zilver, lurken = goud
Reg. datum: 16 november 2004

quote:
Rakkerzero schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 23:20:
[...]

Het resultaat:
[afbeelding]

Ik vind het er wel goed uitzien op zich, vooral de slogan is leuk... wat ik minder geslaagd vind is dat de verschillende 'titelblokken' (met titels als message, subject etc.) niet echt een geheel lijken te vormen. Vooral de subject lijkt er niet echt tussen passen.

Just my two cents...

Powered
by:
Formule 1, TU Delft, Intel, Metallica, en 'Schaamteloos Jatwerk van Angeloonie'

heeft werk.

NU je het zegt, het lijkt idd niet echt 1 geheel. Ik denk dat ik die dingen als message, text, subject er tussen uit haal. navigation ljkt mij goed zo.
Cheer Bear

quote:
Rakkerzero schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 23:20:
[...]

Het resultaat:
[afbeelding]
Een dergelijke site was waarschijnlijk een paar jaar geleden wel hip, daarmee doel ik op het feit dat je praktisch elke 'trendwhore' geval toepast; diagonale lijntjes, overlay rape, pixelstijl, textblock, zo'n beetje alles door elkaar. En ik moet zeggen dat het niet helemaal in balans is... vooral textblocks zijn redelijk passe.
Reg. datum: 16 september 2001

Wat simpele logo's geprobeerd.. c&c heel erg welkom, want logo maken is niet echt mijn doen :P
http://62.131.154.4/logo1.png
http://62.131.154.4/logo2.png
http://62.131.154.4/logo3.png
http://62.131.154.4/logo4.png

Thee-Nerd

* Guldan vind de laatste 2 wel mooi.
Maar als ik zou moeten kiezen zou ik gaan voor de onderste. Lekker groot logo heel herkenbaar en lekker simpel :)

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

dat bolletje doet me een beetje denken aan het xone logo:
www.xone.co.uk

Suriname

Hey! Listen!

...en het bloemetje een beetje aan het Mambo logo:
http://www.mamboserver.com/

Ik zou persoonlijk voor de 2e versie gaan...

[ Canon EOS 30D + BG-E2 | EF-S 17-55 f/2.8 IS USM | EF 70-200 f/4L IS USM | 430 EX ]
[ newskin interactive ] [ Xbox Live: equationunequal ]

blablabla
Reg. datum: 30 maart 2002

quote:

Vind het er goed uizien. Zo snel niet echt grove dingen die ik minder zou vinden.

quote:
Wat simpele logo's geprobeerd.. c&c heel erg welkom, want logo maken is niet echt mijn doen :P
2 ookal vind ik 4 ook leuk

Gezocht: Processorkracht (veel), voor stijd tegen kinderziektes. Help mee op CURESEERKERS.NL

Reg. datum: 16 september 2001

Ja lijkt inderdaad erg op het mambo-logo. Heb er niet aan gedacht. Wou wat afwisselds voor de vormen er tussen doen dus ben gewoon even die custom shapes doorgebladerd en daar stond ie tussen.

Xone kende ik niet eens, denk ook niet dat dat echt problemen zal opleveren :)

Ik twijvel zelf ook tussen 2 en 4. Zoals Guldan zegt heb je bij de laatst een mooi herkenningsteken a la automerken bijvoorbeeld. Aan de andere kant als ik het geheel met tekst als logo gebruik werkt dat ook weer beter voor de naamsbekendheid.

Ik vind 2 eigenlijk net iets té saai. Iemand nog ideeën?

Prettig gestoord 8)
Reg. datum: 29 november 2004

Je zou bij 2 bijvoorbeeld zo'n oranje lijntje in het midden van de letters kunnen laten lopen.
Is toch weer wat minder saai. :)

<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.

O+
Reg. datum: 28 augustus 2002

Ik ben ook van het weekend begonnen met PS, en ben met iemand een "battle" begonnen, een aaneenlopend figuur maken.

http://x3.putfile.com/7/19415245070-thumb.jpg
klik voor groter

Dat is het tot nu toe, maar hoe nu verder? De gradient opties heb ik nu wel zo gehad, en een beetje saaie filters toepassen heb ik ook wel gezien.
Leuke tutors iemand?
Tips ook welkom uiteraard ;)

Als je niet weet wat ik bedoel, kijk hier eens:
http://www.copenhagencruise.com/battles/reh3-mural.html

:)

jarnotjuh wijzigde dit bericht 14-07-2005 22:27 (4%)

Asus P5N-E - Core 2 Duo e6850 - 2048 MB PC6400 - XFX 8800GTS 640mb - Samsung Syncmaster 206BW

Diddle - Lvl 70 mage - Denial

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: