[ My System ][ My Tweakblog ][ WoW: Zeror @ Al'Akir realm ]
[2D] Post je 2D stuff maar weer - Part 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:prototype schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 03:19:
Leuke stijl zeg, dat vector schets gebeuren
Ook even snel mee lopen spelen, en 20 mins later heb je dan dit
[afbeelding]
Moet er duidelijk nog even mee spelen
Kun je pleease een beetje uitleggen hoe dat moet ?? Echt coool!!
Hoe heet die stijl?? * hietahh gaat tutorials zoeken..
hietahh wijzigde dit bericht 06-07-2005 12:32 (8%)
quote:hietahh schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:27:
[...]
het heet prototype-doet-vector-schets-in-blauw-paars-met-pijl-stijl
maar ff serieus, kijk even wat het eigenlijk is: wat lijntjes, wat letters, een pijl en een blokje. Pak een kwast in illustrator en teken wat lijntjes, voeg tekst toe en klaar
denk wel dat prototype ff een wacom ter hand heeft genomen, maar zelfs met de muis is dus nog wel te doen
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
Reg. datum: 03 juni 2005
Inderdaad, hop illustrator, brushje ertegenaan en je een pijltje tekenenquote:mophor schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:02:
wat lijntjes, wat letters, een pijl en een blokje. Pak een kwast in illustrator en teken wat lijntjes, voeg tekst toe en klaar
denk wel dat prototype ff een wacom ter hand heeft genomen, maar zelfs met de muis is dus nog wel te doen
quote:Rakkerzero schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:28:
thanx voor reacties (nu al)
Het copyright berichtje moest ergens geplaatst worden en ik vond dat wel een geschikte plek. Het pixelvormige kan komen omdat het de image enkele keren vergroot en verkleind heb. moet nog gefixt worden. Het is een gewoon vrienden visitekaartje voor mezelf zegmaar. Het maakt dan niet echt uit, vind ik. De vrouw maakt het idd iets te sexistisch
Vorm moet idd ook nog aan gewerkt worden.
Ik denk dat ik de vrouw iets meer ga vectorizen waardoor het iets rustiger wordt (hoop ik)
umm, ik zie nooit een copyright message op een visitekaartje, en als ie erop zou staan niet zo groot en met een stroke eromheen... ook dacht ik in eerste instantie dat het een website was met een vaag menu, vind het er niet uitzien als een visitekaartje... ook staat er normaal niet zoveel info op zo'n kaartje...
en toen ik heel snel keek dacht ik dat die vrouw 1 of ander monster was...
quote:Znorro schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:25:
waarom ga je in hemelsnaam zo moeilijk lopen doen met die gradient mesh, koop photoshopEn ga lekker zitten tekenen, veel relaxer/makkelijker/handiger/misschien ook sneller.
Hehe, 'k ben altijd even in voor een uitdaging
quote:the-edge schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:04:
[...]
Inderdaad, hop illustrator, brushje ertegenaan en je een pijltje tekenen
Hehe, exact
quote:hietahh schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:27:
[...]
Hehe, mophor's antwoord beschrijft het het beste denk ik
Gege, you hit the nail on the head, ook wbt het wacom gedeeltequote:mophor schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:02:
[...]
het heet prototype-doet-vector-schets-in-blauw-paars-met-pijl-stijl
maar ff serieus, kijk even wat het eigenlijk is: wat lijntjes, wat letters, een pijl en een blokje. Pak een kwast in illustrator en teken wat lijntjes, voeg tekst toe en klaar
prototype wijzigde dit bericht 06-07-2005 16:32 (58%)
Reg. datum: 03 januari 2005
Tada Jolinuxator born.

quote:Znorro schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:25:
waarom ga je in hemelsnaam zo moeilijk lopen doen met die gradient mesh, koop photoshopEn ga lekker zitten tekenen, veel relaxer/makkelijker/handiger/misschien ook sneller.
Niet akkoord hoor. Moet jij eens iets proberen te tekenen dat je moet afdrukken, dan moet je op een enorm groot oppervlak beginnen (duurt halve minuut als je dan eens wil saven, sneller is het dus ook al niet). Makkelijker vind ik het ook niet, het is net schilderen en dat is toch niet van de poes. Handiger: zeker niet, want dan moet je in 100den layers gaan werken, terwijl ik nu in een 5-6 tal layers alles steek (met daaronder natuurlijk wel paths).
Nu ja, het blijft natuurlijk subjectief, maar ik denk dat mijn argumenten sterk zijn
Anyway, ik ben gestopt met die gradient mesh van Elisha, ben nu mezelf aan het vectoren:
http://www.deviantart.com/view/20283465/
Comments please!
Bezoek mijn site hier!
Nu heb je het neem ik aan over overtrekken/tekenen. Als ik wat uit mijn hoofd ga tekenen gaat dat ecth niet in een keer lukken met dat illustratorgradientmeshgeval. en 100den layers valt nou ook wel weer mee, hoogstens 5 (bij mij dan) en minder layers is kortere opsla-tijd. En dan ligt het er natuurlijk nog aan op welke kwaliteit je wilt gaan printen. En bij sneller bedoelde ik het tekenen zelf, om in illustrator eerst te gaan zitten schetsen, nette lijntjes maken en dan die vakken in gaan zitten kleuren met je gradient, duurt toch wel een stukkie langer dan in photoshop lijkt mij.quote:Tijs D. schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:40:
[...]
Niet akkoord hoor. Moet jij eens iets proberen te tekenen dat je moet afdrukken, dan moet je op een enorm groot oppervlak beginnen (duurt halve minuut als je dan eens wil saven, sneller is het dus ook al niet). Makkelijker vind ik het ook niet, het is net schilderen en dat is toch niet van de poes. Handiger: zeker niet, want dan moet je in 100den layers gaan werken, terwijl ik nu in een 5-6 tal layers alles steek (met daaronder natuurlijk wel paths).
Nu ja, het blijft natuurlijk subjectief, maar ik denk dat mijn argumenten sterk zijn
wie niet springt heeft een snor
![]() |
Vrouw vervangen door een oog.
Formaat ook aangepast.
Rakkerzero wijzigde dit bericht 07-07-2005 13:05 (18%)
Ik zou 'contact me ' op een andere manier neerzetten.. Zoals het er nu staat vind ik het vrij lelijk.. Die pijl is wel stylishquote:Rakkerzero schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:04:
Nieuwe versie van mn visitekaartje:
[afbeelding]
Vrouw vervangen door een oog.
Formaat ook aangepast.
Volledige mee akkoord, een pixel font gebruik je immers (mijns inziens) enkel voor kleine teksten (niet groter dan 8px).quote:hietahh schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 14:09:
[...]
Ik zou 'contact me ' op een andere manier neerzetten.. Zoals het er nu staat vind ik het vrij lelijk.. Die pijl is wel stylish
Bezoek mijn site hier!
quote:sdomburg schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 14:49:
Ik kan een hoop photoshop filters over een crop van een oog, zodat het net lijkt op een kopie-van-een-kopie-van-een-kopie onder een kopieerapparaat niet echt mooi vinden. Mede doordat ik de connectie tussen een oog en een visitekaartje niet zie.
uhm.. Met een oog kan je contact maken met iemand of iets dmv zien. Visitekaartje is ook om een contact te maken met mensen.
Ik zal nog ff aan die contact me werken en dan vind ik het alweer goed.
wie niet springt heeft een snor
quote:Judge80 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 05:56:
Gemaakt met Photoshop en Flash MX.
Ik ben nog niet helemaal tevreden, miss hebben jullie nog wat opmerkingen?
Het is btw voor een battlefield 2 clan. Dit is geen site check maar dit gaat over het ontwerp van de header!
http://users.pandora.be/m...ite_battlefield/Test2.htm
Ik hoor graag opmerkingen.
Mvg
EDIT: link fixt
Ok hier een update van de header.
http://users.pandora.be/m...Site_battlefield/Test.htm
Text is veranderd, explosies zijn veranderd, paar heli's bijgevoegd...
Ik moet er wel bij zeggen dat er nog geen script achterzit, ik toon gewoon de 3 explosies...
Normaal gezien zou je om de 15/20sec een explosie gaan zien in de final versie.
Ik heb nogal weinig tijd daarmee.
Zo dan ga ik nu aan de verdere layout beginnen
http://www.behindthescreens.nl/ - Nederlandse 2D/3D art en gamedev community.
Ja dit dacht ik dus ook precies. Meestal is een visitekaartje eigenlijk heel leeg en vooral gericht op jouw informatie. Hier lijkt dat een beetje in het niet te vallen.quote:Znorro schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 18:46:
Ik vind het er eerlijk gezegd meer uitzien als een oog met wat tekst, dan je gegevens met een oog. Als je begrijpt wat ik bedoel
quote:Judge80 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:12:
[...]
Ik moet er wel bij zeggen dat er nog geen script achterzit, ik toon gewoon de 3 explosies...
Heb je mooi gedaan zo
Ik zou er niet veel meer aan doen nu.
succes
Ik zou de framerate wat hoger zetten moest ik jou zijn, het komt niet echt vloeiend over. (of misschien was dat de bedoeling?)quote:Judge80 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:12:
[...]
Bezoek mijn site hier!
Kan ook zijn doordat er geen preloader inzit, de file is ongeveer 440Kb.
http://www.behindthescreens.nl/ - Nederlandse 2D/3D art en gamedev community.
quote:Judge80 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:12:
[...]
OMG, iemand enig idee waarom mijn videokaart bij elke flits op de maat mee zoemt? (Serieus! Bzt bzt bzzzzzzt)
Wtf is dit nou weer
Buiten dat, kvind hem zeer vet! En bij mij loopt hij prima vloeiend...
Giant87 wijzigde dit bericht 08-07-2005 14:54 (4%)
quote:giant schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:54:
[...]
OMG, iemand enig idee waarom mijn videokaart bij elke flits op de maat mee zoemt? (Serieus! Bzt bzt bzzzzzzt)
Wtf is dit nou weer
Buiten dat, kvind hem zeer vet! En bij mij loopt hij prima vloeiend...
Heeft je videokaart een feature om de fan sneller te laten lopen bij belasting?
Tip: zorg dat je ook een statische versie van je header hebt (.jpg) die je toont op het moment dat de bezoeker geen flash heeft...
[ Canon EOS 30D + BG-E2 | EF-S 17-55 f/2.8 IS USM | EF 70-200 f/4L IS USM | 430 EX ]
[ newskin interactive ] [ Xbox Live: equationunequal ]
Niet dat ik weetquote:sdomburg schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:02:
[...]
Heeft je videokaart een feature om de fan sneller te laten lopen bij belasting?
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.