| specs | Nikon D40 kit | Nikkor AFS DX 55-200mm f/4-5.6G | De aarde is rond. Net als een pannekoek. | Bevo ergo sum
[2D] Post je 2D stuff maar weer - Part 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topicreturn van haar trouwens:

vind ik wel weer een mooie zet, desaturatie is een slimme zet, d'r zaten wat veel kleurtjes in en je hebt nu echt het idee van "wtf staat hier nu weer op de foto"
mophor wijzigde dit bericht 30-06-2005 19:09 (22%)
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
probeer er wat leuks op terug te sturen
beetje nutteloze bijdrage maar goed als een plaat heel erg mooi is en er echt uit springt dan mag dat gezegd worden dacht ik zo
Reg. datum: 25 december 2004
Maar hoe creër je nu zo'n stijl, ik vind deze stijl namelijk erg mooi.
Doe nu een geruime tijd photoshop ongeveer 1,5 jaar, en krijg dit niet voor elkaar.
pc-bart wijzigde dit bericht 30-06-2005 20:42 (3%)
Reden: typfout
Kwalificeer 'zo'n stijl'.quote:pc-bart schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 20:42:
hij is idd erg mooi.
Maar hoe creër je nu zo'n stijl, ik vind deze stijl namelijk erg mooi.
Doe nu een geruime tijd photoshop ongeveer 1,5 jaar, en krijg dit niet voor elkaar.
Ik vroeg je om 'zo'n stijl' te kwalificeren, dwz. uit te leggen wat je inhoudelijk met zo'n stijl bedoeld, aangezien in die battle ontzettend veel stijlen gebruikt wordenquote:pc-bart schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:47:
wat bedoel je daar precies mee, ik snap het namelijk niet
pc-bart wijzigde dit bericht 30-06-2005 21:54 (27%)
Bedoel je het roodachtige effect? Je zult toch echt een specifiek punt in een specifieke afbeelding aan moeten halen als je wilt dat we wat zinnigs daarover kunnen zeggen.quote:pc-bart schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:53:
Nou bijv de stijl, van de tennis op de vorige pagina in dit forum en de afbeeldding hierboven, zo'n stijl zie je ook vaak in signature's
quote:pc-bart schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:04:
Okeej, ik zal dit morgen even doen
Hoelang doe je ongeveer over zon return? Ik vind ze namelijk wel heel erg stoer!!!quote:mophor schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:08:
tennis doe je in principe met z'n tweeen he (hoewel je ook wel een variant kan bedenken waar je een psd rondstuurt). En we zijn met deze al begonnen, maar misschien is er iemand anders die met je wil tennissen
return van haar trouwens:
[afbeelding]
vind ik wel weer een mooie zet, desaturatie is een slimme zet, d'r zaten wat veel kleurtjes in en je hebt nu echt het idee van "wtf staat hier nu weer op de foto"
YEAH for it!
Reg. datum: 02 februari 2004
Xbox 360 Live GamerTag: KVD88
www.sitechecks.nlquote:Thrilled schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:54:
leuk topic ditwat vinden de experts van www.spam.nl ??
laatst met een groep van 4 man in elkaar geknutseld. de flash film is niet mijn verantwoordig, de website die erachter gelinkt zit dat is mijn werkkritiek is goed, zolang het maar opbouwend is
![]()
het geheel is in fotosoep gemaakt, en voor de rest is het puur html / tabellen / plaatjes... niks ingewikkelds... laat het me weten
Reg. datum: 02 februari 2004
dude, er posten zat mensen hun link van de site, dit is niet mijn bedrijf, ik wil alleen showen wat ik heb gemaakt. ik heb geen zin om alles up te loaden van mezelf dus gebruik gewoon de internet pagina... geen spam!!quote:
Xbox 360 Live GamerTag: KVD88
Geef eens een voorbeeld dan? Want zoals je in de FAQ kunt lezen willen we hier geen sitechecks hebben. sdomburg noemt de enige goede site om dat soort zaken te plaatsen.quote:Thrilled schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 23:17:
[...]
dude, er posten zat mensen hun link van de site, dit is niet mijn bedrijf, ik wil alleen showen wat ik heb gemaakt. ik heb geen zin om alles up te loaden van mezelf dus gebruik gewoon de internet pagina... geen spam!!
andrescholten.nl, SEO en Web Analytics blog
quote:KappuhH schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:07:
[...]
Hoelang doe je ongeveer over zon return? Ik vind ze namelijk wel heel erg stoer!!!
we hebben vanmiddag wat heen en weer zitten gooien, gemiddeld zo'n 30 tot 45 minuten per slag
wat de stijl betreft, da's idd steeds een tikje anders, maken is gewoon een kwestie van weten wat je wilt bereiken, dit kunnen opslitsen in onderdelen, vormen zijn het belangrijkste, kleuren pas je in ps toch wel makkelijk aan.
Om even aan te geven
- eerste plaatje is een spijkerbroek en een plaatje van een of andere leiding verder een plaatje van verfspatten op beton geloof ik en 2 fontjes. Met wat blending modes spelen krijg je dat
- tweede plaatje lijkt me duidelijk: auto met als texture de achtergrond van de eerste, verder wat kleuren tweaken
- derde: kleuren verder getweaked (hue/saturation), een plattegrond eroverheen en een plaatje van een gebouw langs de weg (nauwelijks meer zichtbaar, denk dat ik color dodge blending mode heb gebruikt), verder wat witte strepen getrokken in het perspectief van dat plaatje en een of ander plaatje van een ijskristal zodanig vervormd dat ie als flare gebruikt kon worden
- vierde is een kamer, hue/saturation en de andere plaat getransformed zodat het een wallpaper wordt
- vijfde, een inktvis uit google trekken, zo masken dat ie door de deur komt, belichting wat aanpassen met hue/saturation en levels, meiske ook van google met een motion blur erover
- zesde, hue saturation over het geheel, verder een stuk hout en een dagboek en een leuk lettertypetje.
Dat was het zo'n beetje. Is voornamelijk ervaring over hoe je bepaalde effecten bereikt. Met een potje tennis leer je ook van elkaar, goede vingeroefening ook.
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
Gemaakt met Photoshop en Flash MX.
Ik ben nog niet helemaal tevreden, miss hebben jullie nog wat opmerkingen?
Het is btw voor een battlefield 2 clan. Dit is geen site check maar dit gaat over het ontwerp van de header!
http://users.pandora.be/m...ite_battlefield/Test2.htm
Ik hoor graag opmerkingen.
Mvg
EDIT: link fixt
Judge80 wijzigde dit bericht 01-07-2005 13:50 (3%)
http://www.behindthescreens.nl/ - Nederlandse 2D/3D art en gamedev community.
quote:
Ik zie alleen een groen/bruin scherm met een wit vlak erin
en ja, ik heb flash geinstalleerd...
Hankey wijzigde dit bericht 01-07-2005 11:05 (50%)
[ Canon EOS 30D + BG-E2 | EF-S 17-55 f/2.8 IS USM | EF 70-200 f/4L IS USM | 430 EX ]
[ newskin interactive ] [ Xbox Live: equationunequal ]
idem dito hierquote:Hankey schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:03:
[...]
Ik zie alleen een groen/bruin scherm met een wit vlak erin
en ja, ik heb flash geinstalleerd...
ikanobori wijzigde dit bericht 01-07-2005 11:55 (4%)
over t ontwerp, t komt me nogal bekend voor (de film saving private ryan toevallig
Je zegt verder dat het voor een battlefield clan is, maar is dat 2nd infantry ook de naam van die clan? zo ja dan mag dat er miss wel wat duidelijker uitkomen.
Helemaal mooi zou het zijn als je die figuren op de achtergrond constant voorbij zou kunnen laten lopen, maar dat is wellicht teveel werk
Pendaco wijzigde dit bericht 01-07-2005 13:43 (12%)
"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."
Deze zou moeten werken, er moet wel nog een preloader inkomen. Dus wss even wachten tot hij verschijnt.
Yep ik heb die scene overgenomen, voor een deel dan toch..En ik heb geprobeerd om die mannetjes te laten bewegen believe me;) maar dat werkte niet echt leuk. Ik zou dan een stuk uit de film moeten kunnen knippen en verdelen in frames.. als iemand een progje weet om uit een DVD een scene te halen let me know.
Ik heb een alternatief voor de naam, ik zet dat ook even online dan later.
Mvg
http://www.behindthescreens.nl/ - Nederlandse 2D/3D art en gamedev community.
Knip daarin de desbetreffende scene uit, sla deze op als filmpje.
Vervolgens importeer of open je deze in adobe imageready (zit bij photoshop als ik het goed heb), en daar kan je de frames kiezen die je wil behouden, tuurlijk kan je ook later de nog overbodige frames verwijderen zodat het bestand minder kb'tjes word.
Succes ermee
Btw de header zag er al wel flex uit
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.