[2D] Post je 2D stuff maar weer - Part 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:Splash schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:40:
Bedankt voor de comments allemaal, met hoofdletter B wordt ie zo: (ik neem aan dat je dat bedoelt Znorro)
[afbeelding]
Vinden jullie em zo beter? hij is iig wel consistenter, maar 2 van mijn huisgenoten vonden dat die kleine b het net wat lekkerder op liet vallen...
@Dexter: bedankt voor de tip, maar als ik onder expressieve eisen kijk op die site staat er: "Het misbruik van auteursrechtelijk beschermde teksten of beelden wordt niet geaccepteerd."
Lijkt me dat ik daar wel vrij duidelijk overheen ga, door in klap zowel puma als disney te misbruiken.
Ik moet zeggen dat ik die kleine b volgens mij ook wel iets aardiger vind, maar ik vind het wel moeilijk. Waar ik ook nog aan zat te denken is wat er gebeurt als je die b en het tekeningetje van Pumba in een andere kleur/tint zou doen.
En buutvrij.com is idd misschien dan niet zo'n goeie ivm merkrechten...www.spreadshirt.com misschien?? Heb je ook heeeeel veel mogelijkheden en kun je ook je eigen ontwerp uploaden om te laten drukken.
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Ik vind hem echt geniaal gemaakt. Word wel een leuk tshirt iig lijkt me.quote:Splash schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:40:
Bedankt voor de comments allemaal, met hoofdletter B wordt ie zo: (ik neem aan dat je dat bedoelt Znorro)
[afbeelding]
Vinden jullie em zo beter? hij is iig wel consistenter, maar 2 van mijn huisgenoten vonden dat die kleine b het net wat lekkerder op liet vallen...
@Dexter: bedankt voor de tip, maar als ik onder expressieve eisen kijk op die site staat er: "Het misbruik van auteursrechtelijk beschermde teksten of beelden wordt niet geaccepteerd."
Lijkt me dat ik daar wel vrij duidelijk overheen ga, door in klap zowel puma als disney te misbruiken.
Bwoah, gaaf, Slug en Sage. Van Slug zijn wel goeie foto´s te vinden toch? Check iig even de Epitaph site, daar stonden wel wat goeie ooit.quote:Larixk schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:57:
[...]
jep de lijst is op het moment:
Common
Mos Def
Talib Kweli
Slug
Eyedea
Sage Francis
...
...
probleem is dat van veel gasten weinig goede fotos te vinden zijn.
Nino wijzigde dit bericht 28-06-2005 12:24 (9%)
Join anders #dekroeg op irc.tweakers.net
en als je de B nou eens omdraait?quote:Splash schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:40:
[afbeelding]

wie niet springt heeft een snor
Reg. datum: 03 juni 2005
Gaat denk ik "het strakke" eraf.. Vind hem zo erg mooi, wordt een vet t-shirtquote:Znorro schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:53:
[...]
en als je de B nou eens omdraait?![]()
[afbeelding]
Post je ook nog een keer een foto van jou in het eindresultaat? Ik ben echt heel erg benieuwd, want ik vind het echt een supercool ontwerp!!
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Nog wel even dubben welke b ik er dan op doe, die hoofdletter B omgedraait ziet er idd ook goed uit. Dat soort kleine verschillen zijn echt lastig, dan zit je er maar naar te staren en op het laatst zie je echt helemaal niet meer wat beter is

Reg. datum: 03 juni 2005
quote:
Oei, me ogen
Zwart op wit
the-edge wijzigde dit bericht 28-06-2005 16:03 (5%)
quote:sysmatic schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 01:50:
Net 2 werkjes gedaan voor een paar artgroups.
Software:
- Adobe Photoshop CS2
- Adobe Illustrator CS
Jeuj! Lekker hoog-kwaliteitswerk, gave uitvoering - al ben ik niet al te dol op 't Pathé-achtige font.
Welke groups btw? Lijkt me meer de stijl van Raster dan van Depthcore om maar eens met wat namen te smijten
ableton live 8 | komplete 5 | d.cam synth squad | d16 classic & silverline | en een beetje hardware
Reg. datum: 28 juni 2004
quote:Yoozer schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:27:
[...]
Jeuj! Lekker hoog-kwaliteitswerk, gave uitvoering - al ben ik niet al te dol op 't Pathé-achtige font.
Welke groups btw? Lijkt me meer de stijl van Raster dan van Depthcore om maar eens met wat namen te smijten- maar dan zullen ze voor een nieuw chapter/release zijn (m.a.w. - staan nu nog nergens bij).
Depthcore heb ik ook al wat klaar liggen.
Maar de eerste is voor lucidconcept - www.projectsd.net
en de 2e is voor een nieuwe groep 'resolve art'

let aub niet op de JPEG-compressie
Ik zou het niet dragen als t-shirtopdruk, maar het plaatje is leuk. Stijlvol is vooral het beperkte kleurgebruik en de vormen van de lijnen.quote:Znorro schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:46:
ook iets als een shirtopdruk gemaakt. Het is niet jé van hét maar het is dan ook de eerste keer dat ik zoiets probeer.
[afbeelding]
let aub niet op de JPEG-compressie![]()
Powered
by:
Formule 1, TU Delft, Intel, Metallica, en 'Schaamteloos Jatwerk van Angeloonie'
quote:Znorro schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:46:
ook iets als een shirtopdruk gemaakt. Het is niet jé van hét maar het is dan ook de eerste keer dat ik zoiets probeer.
[afbeelding]
let aub niet op de JPEG-compressie![]()
Hehe, wel grappig, maar het slaat nutuurlijk HE-LE-MAAL nergens op.
Alleen vanwaar dat mexicaanse font?

* klik klik
Gisteren heb ik de Trust 1200 V2 tablet gekocht. Normaal gesproken heb ik het niet zo op Trust, maar ik ben heel erg tevreden, hoewel ik geen enkele ervaring heb met andere tablets als Wacom, dus heb geen vergelijkingsmateriaal.
Maar ik vind het niet eens slecht na een aantal uur klungelen...
"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs
quote:Larixk schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:26:
dank voor de reacties,
het wordt een serie waar ik nog mee verder ga.
Wow...als die serie af is: wallpapertje van bakken en posten
Of van elke naam apart een wallpaper; ziet er iig supervet uit!
leoaq.fm // Spatie Gebruik / Jeune Loop
Thanks en goed idee ! * fietst verder...quote:Znorro schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:14:
Ik vind de kleuren bij de onderste best wel gaaf staan, alleen zou ik dit toch in het handgetekend/wacomtopic zetten
"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs
De afbeelding rechts komt uit een scene van saving private ryan, en ik zou deze in flash willen stoppen zodat de ontploffingen af en toe tevoorschijn komen. Snap je waar ik heen wil?
Opmerkingen over het gehele ontwerp? Ik vind het er nog een beetje kaal uitzien...
Alvast bedankt.
Judge80 wijzigde dit bericht 30-06-2005 00:24 (9%)
http://www.behindthescreens.nl/ - Nederlandse 2D/3D art en gamedev community.
Reg. datum: 28 juni 2004
Tweede zou je er nog wat plaatjes in kunnen gooien van bv Battlefield zelf, wat explosies enzo.
Ik zou ook een andere font keuze nemen, zoek bv. eens 'USAAF Stencil' op, is wel een leuke font en geeft ook wat meer zo;n army gevoel.
Wat meer kleur kan ook geen kwaad al zeg ik het zelf.. oranje/geel misschien?
http://users.pandora.be/m...Site_battlefield/Test.htm
Ik heb ook het font veranderd..
Aan de afbeeldingen wordt gewerkt, daar moet nogwat kleur en kenmerken van het spel bijkomen.
Judge80 wijzigde dit bericht 30-06-2005 00:24 (13%)
http://www.behindthescreens.nl/ - Nederlandse 2D/3D art en gamedev community.
De resultaten tot nu toe:

mijn service

haar return

en de mijne

effect bal van haar

en net nog terug
tot zover, we houden u op de hoogte
mophor wijzigde dit bericht 30-06-2005 17:51 (8%)
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.