Hoofdcategorieën
Topicacties

[2D] Post je 2D stuff maar weer - Part 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Fotosnoepert

quote:
RAZORDUDE schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 00:06:
Ik wou even een wallpaper maken van mijn design studio "core damage".
Wat vinden jullie ervan.

(klik voor groot)
[afbeelding]
Ziet er goed uit. Wel een beetje cliche om zoiets te gebruiken. En het 'logo' heeft nog geen metal uitstraling. NU heeft het meer een plastic uitstraling. Mischein valt daar nog meer aan te werken.
Reg. datum: 16 december 2003

Ik moet voor school een 'huisstijl' maken. Nou heb ik dit als briefpapier
http://home.planet.nl/~logte151/briefpapiertim.jpg

Zelf vind ik het er wel heel leuk uitzien, maar misschien dat de randen toch iets te druk zijn? Alle kleuren zitten binnen gamut.

En even buiten beschouwing laten dat dit behoorlijk duur papier zou worden :P

Pkunk wijzigde dit bericht 24-06-2005 02:08 (12%)

| specs | Nikon D40 kit | Nikkor AFS DX 55-200mm f/4-5.6G | De aarde is rond. Net als een pannekoek. | Bevo ergo sum

Fotosnoepert

Ja randen zijn idd een beetje aan de drukke kant.
Als je die dwars bamboestokjes nu eens weghaald. Dat scheeld al een hoop en je verliest niks aan de huisstijl. Verder zou ik het logo bovenin iets duidelijker naar voren laten komen.
juno-60

quote:
Timlog schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 02:00:
Ik moet voor school een 'huisstijl' maken. Nou heb ik dit als briefpapier
[afbeelding]

Griebels :X.

quote:
Zelf vind ik het er wel heel leuk uitzien, maar misschien dat de randen toch iets te druk zijn? Alle kleuren zitten binnen gamut.

Als je toch bamboe gebruikt : lichte kleuren, 1 enkele lijn, misschien in de hoeken een paar korte stukjes erbij. Dit is praktisch treinrails. Het logo is ook een gruwel, maar ik kan me voorstellen dat je daar weinig aan kan doen. Het ergste is niet het lettertype zelf, maar het feit dat 't uitgerekt en in elkaar gedeukt wordt. Daar heeft men meestal speciale 'condensed' en 'expanded' varianten voor die de leesbaarheid en proporties behouden.

En doe alsjeblieft het adres niet in zo'n opzichtig kader (sowieso, linksboven op de pagina neerzetten die hap). In een gewoon, leesbaar lettertype.

Pak dan op de achtergrond een lichtgele earth tone met misschien heel erg dun een pagode of zo erin, als silhouet.

En even buiten beschouwing laten dat dit behoorlijk duur papier zou worden :P[/quote]

ableton live 8 | komplete 5 | d.cam synth squad | d16 classic & silverline | en een beetje hardware

Reg. datum: 16 december 2003

tnx voor de cc :)
http://home.planet.nl/~logte151/briefpapiertim2.jpg

Het oogt iid een stuk beter zo. Alleen jammer dat de bamboe door het lichter te maken er meer en meer getekend uit gaat zien. Die tekst hou ik wel rechtsonder, alleen twijfel ik nog ever die bamboe eromheen, want als je die weghaalt word het weer zo leeg allemaal. Misschien iets dunner maken. En het lettertype wat ik ervoor ga gebruiken. Deze is te dik/nep/lelijk e.d.

Pkunk wijzigde dit bericht 24-06-2005 13:17 (3%)

| specs | Nikon D40 kit | Nikkor AFS DX 55-200mm f/4-5.6G | De aarde is rond. Net als een pannekoek. | Bevo ergo sum

aka MARAUD3R

quote:
Roland schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 00:38:
erg strak, alleen valt het logo en de naam wat weg door de zwart/gele border er omheen. Ik neem aan dat je de effecten in de border met brushes hebt gemaakt? Mogen van mij wel wat meer aanwezig zijn. Maar houd het wel zorgvuldig! Keep up the good work! :Y)

Ik heb de effecten in de border zelf gemaakt, dus getekend zegmaar met 1px brush.
En inderdaad kon nog wel wat meer beschadigingen bij, zeker aan de buitenrand.
quote:
Rakkerzero schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 00:40:
[...]

Ziet er goed uit. Wel een beetje cliche om zoiets te gebruiken. En het 'logo' heeft nog geen metal uitstraling. NU heeft het meer een plastic uitstraling. Mischein valt daar nog meer aan te werken.

Dit is gewoon mijn stijl, vind metaal een coole uitstraling hebben.
Ik moet inderdaad nog wat oneffenheden toevoegen, om het niet te plastic eruit te laten zien.

RAZORDUDE wijzigde dit bericht 24-06-2005 13:40 (4%)

quote:
RAZORDUDE schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:39:
[...]

Ik heb de effecten in de border zelf gemaakt, dus getekend zegmaar met 1px brush.
En inderdaad kon nog wel wat meer beschadigingen bij, zeker aan de buitenrand.

[...]

Dit is gewoon mijn stijl, vind metaal een coole uitstraling hebben.
Ik moet inderdaad nog wat oneffenheden toevoegen, om het niet te plastic eruit te laten zien.
Met oneffenheden alleen kom je er niet. Metaal heeft de leuke eigenschap dat het vrij veel weerspiegelt, dat zul je dus terug moeten laten komen in je ontwerp om een meer metaal achtige look te krijgen. Zorg dan meteen dat het binnenste gedeelte als geheel wat lichter wordt, nu valt het nogal weg tegen de buitenrand.

Carpe omnia
Reg. datum: 16 november 2004

quote:
Timlog schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:17:
tnx voor de cc :)
Het oogt iid een stuk beter zo. Alleen jammer dat de bamboe door het lichter te maken er meer en meer getekend uit gaat zien. Die tekst hou ik wel rechtsonder, alleen twijfel ik nog ever die bamboe eromheen, want als je die weghaalt word het weer zo leeg allemaal. Misschien iets dunner maken. En het lettertype wat ik ervoor ga gebruiken. Deze is te dik/nep/lelijk e.d.
Het is Yin en Yang :P.

Powered
by:
Formule 1, TU Delft, Intel, Metallica, en 'Schaamteloos Jatwerk van Angeloonie'

met xk, ja

Vectorwerk:
http://www.larixk.nl/archive/i/34.gif
http://www.larixk.nl/uploads/mosdef.gif

wie weet wie het zijn gaat door voor de wasmachine
.diesein

offtopic:
common (of big L :?) en 2pac?
met xk, ja

hmm common klopt,
2pac niet, t is Mos Def.
d((o_o))b
Reg. datum: 17 juni 1999

@Larixk: ik vind ze er in elk geval wel erg kewl uit zien. Vind het wel gaaf dat ze iets sketchy hebben (beetje zoals de clips van Gorillaz).

Keep it up!!

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Carpe omnia

quote:
Dexter schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:16:
@Larixk: ik vind ze er in elk geval wel erg kewl uit zien. Vind het wel gaaf dat ze iets sketchy hebben (beetje zoals de clips van Gorillaz).

Keep it up!!
Idd, stijlvol gedaan m8...

Powered
by:

met xk, ja

dank voor de reacties,
het wordt een serie waar ik nog mee verder ga.
Carpe omnia

quote:
Larixk schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:26:
dank voor de reacties,
het wordt een serie waar ik nog mee verder ga.
Allemaal rapperts?

Powered
by:

Reg. datum: 03 september 2001

parodietje puma logo:
http://mastahserver.student.utwente.nl/users/simon/pumba_thumb.jpg
(klik)

Ga er denk ik t-shirtje van laten drukken, vind em zelf wel geslaagd namelijk :D
c&c?

Splash wijzigde dit bericht 27-06-2005 23:03 (23%)

superheld zonder onderbroek
Reg. datum: 26 juni 2003

haha, ik vind hem ecth goed, alleen zou je misschien i.p.v. een kleine b een grote B kunnen doen, met 2 rondjes i.p.v. 1 zegmaar. dus een B en geen b. Sorry, maar mijn uitlegkunsten zijn ook niet echt ver gevorderd :P

wie niet springt heeft een snor

Reg. datum: 05 juli 2004

quote:
Splash schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:58:
parodietje puma logo:
[afbeelding]
(klik)

Ga er denk ik t-shirtje van laten drukken, vind em zelf wel geslaagd namelijk :D
c&c?

lol, hij is idd best grappig bed8 :D
Alleen ik vind die kleine 'b', tjah er niet echt tussen passen.. hoe zou hij eruit zien met een grote 'B'

http://dny.prolixus.nl/overig/Prolixus_Design_Ad_by_dnY.png

Zomaar iets uit verveling... :) c&c?

borstel wijzigde dit bericht 27-06-2005 23:12 (23%)

d((o_o))b
Reg. datum: 17 juni 1999

quote:
Splash schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:58:
parodietje puma logo:
[afbeelding]
(klik)

c&c?
Erg gaaf!! Zou ik zeker t-shirtje van laten drukken!! www.buutvrij.com is daar wel een goeie voor...zeker als er van jouw ontwerp nog eens wat verkocht worden...levert het ontwerp je nog cash op ook!!

Dexter wijzigde dit bericht 27-06-2005 23:17 (41%)

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Reg. datum: 02 mei 2004

http://www.depinkel.nl/Tweakers/sunset/sunset01_small.jpg

Klik voor een 1600x1200 versie.

De foto is gemaakt door mijn oom met een Canon Eos 20d.

De ahum... diepzinnige tekst is van mijzelf.
Alleen de levels zijn aangepast en beetje bij gecropt verder is de foto nog origineel.

Bedankt voor de comments allemaal, met hoofdletter B wordt ie zo: (ik neem aan dat je dat bedoelt Znorro ;) )
http://mastahserver.student.utwente.nl/users/simon/pumba_big_b.jpg
Vinden jullie em zo beter? hij is iig wel consistenter, maar 2 van mijn huisgenoten vonden dat die kleine b het net wat lekkerder op liet vallen...

@Dexter: bedankt voor de tip, maar als ik onder expressieve eisen kijk op die site staat er: "Het misbruik van auteursrechtelijk beschermde teksten of beelden wordt niet geaccepteerd."
Lijkt me dat ik daar wel vrij duidelijk overheen ga, door in klap zowel puma als disney te misbruiken. :P

met xk, ja

quote:
jep de lijst is op het moment:
Common
Mos Def

Talib Kweli
Slug
Eyedea
Sage Francis
...
...

probleem is dat van veel gasten weinig goede fotos te vinden zijn.
Net 2 werkjes gedaan voor een paar artgroups.
Software:
- Adobe Photoshop CS2
- Adobe Illustrator CS

http://www.sysmatic.net/th1.jpg

http://www.sysmatic.net/th2.jpg
Ze zijn natuurlijk klikbaar voor een grotere versie :]

quote:
sysmatic schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 01:50:
Net 2 werkjes gedaan voor een paar artgroups.
Software:
- Adobe Photoshop CS2
- Adobe Illustrator CS
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zijn natuurlijk klikbaar voor een grotere versie :]

Wow, erg cool, vooral die 2e. Zou je eens kunnen aangeven in hoeverre dit met illustrator, en in hoeverre met photoshop gemaakt is? Ben wel benieuwd, aangezien ik die "dirty" look altijd heel moeilijk te krijgen vindt in illustrator.

offtopic:
Precies een jaar geleden geregd, maar nu pas eerte post? :)

quote:
Splash schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 03:08:
[...]

Wow, erg cool, vooral die 2e. Zou je eens kunnen aangeven in hoeverre dit met illustrator, en in hoeverre met photoshop gemaakt is? Ben wel benieuwd, aangezien ik die "dirty" look altijd heel moeilijk te krijgen vindt in illustrator.

offtopic:
Precies een jaar geleden geregd, maar nu pas eerte post? :)

Hmm ja, eh die dirty look is gedaan met photoshop zelf.
Meerendeels werk met illustrator zijn de shapes etc.
sommige bloemen zijn in illus gedaan een ook enkele bloemen zijn geknipte stockphotos.
Die splatters etc, zwarte figuren zijn eigenlijk allemaal illustrator.
De rest is photoshop, overlay gekloot, kleuren, die 'look' enzo.

offtopic:
Ja ik zie het :D, ik had me dus vorig jaar geregged toen ik ff wat info wou weten over digitale cam's etc, verder niks gepost of iets.
Wou me opnieuw reggen, maar zag dat de email al geregistreerd was, dat was dus blijkbaar ik zelf wat ik ff niet door had :P

sysmatic wijzigde dit bericht 28-06-2005 04:20 (19%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: