| specs | Nikon D40 kit | Nikkor AFS DX 55-200mm f/4-5.6G | De aarde is rond. Net als een pannekoek. | Bevo ergo sum
[2D] Post je 2D stuff maar weer - Part 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:D4Skunk schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:40:
[...]
Ik vind het de max !!![]()
![]()
offtopic:
Welke muziek speel je zoal ? & Hoe lang speel je al gitaar ?
Thanks
Ik ben jaar of 6/7 ooit begonnen met les, 2 jaar gehad, kon nog geen reet want ik oefende nooit. Nu een jaar/anderhalf jaar dat ik meer met vrienden ben gaan jammen enzo en heb laatste jaar mezelf het meeste aangeleerd. Ik speel puur acoustisch, heb een spaanse Alhambra en een western Crafter, en speel vannalles wat er maar acoustisch te spelen valt
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Dat klopt. Is nog heel simpel en een experiment... vind het zelf ook niet zo. Wilde gewoon even wat meningen hebben.quote:Timlog schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:34:
[...]
Ik zie alleen photoshop stijlen. Het ziet er allemaal nogal statisch uit. Probeer eens wat te pielen met wat kwastjes, burn en/of dodge. Daar gaat het misschien iets meer van leven. En die hoge bevel/emboss vink ook niet mooi. Maar gelukkig dat smaken verschillen
Powered
by:
Formule 1, TU Delft, Intel, Metallica, en 'Schaamteloos Jatwerk van Angeloonie'
Reg. datum: 03 juni 2005
Ziet er goed uit, vind de 4e:quote:DarkX schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:19:
Ik zat er aan te denken om custom gitaarplectra te laten bedrukken, nu is alleen nog de vraag: wat moet erop komen te staan? Omdat ik tegenwoordig op een gitaar speel met een tribal achtige inlay:
[afbeelding]
moest ik denken aan een oud tribal achtig probeersel met mijn initialen (RS) in. Dit heeft opzich wel wat als plectrum denk ik, maar misschien dat iemand anders een hipper idee heef?
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
er wel vet uitzien!offtopic: waar laat je je eigen plectrum maken??
the-edge wijzigde dit bericht 21-06-2005 23:19 (1%)
Reden: typo
quote:the-edge schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:16:
[...]
Ziet er goed uit, vind de 4e: [afbeelding] er wel vet uitzien!
offtopic: waar laat je je eigen plectra's maken??
quote:DarkX schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:55:
pickfactory.com
[ My System ][ My Tweakblog ][ WoW: Zeror @ Al'Akir realm ]
Reg. datum: 05 juni 2003
spaced wijzigde dit bericht 22-06-2005 03:41 (10%)
quote:
Ik speel nog maar een jaar of 3 op een stratocaster replica. Ik probeer zowat alles te spelen wat er op tabsrus.nl te vinden is, maar mijn rechterhandtechniek is om bij te huilen
You got a letter from headquarters this morning. / What is it? / It's a big building where generals meet, but that's not important.
quote:spaced schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 03:34:
hey vraagje.. bestaat er een goeie, uitgebreide site met designs/effecten/tutorials/etc waar je kan zoeken en een beetje inspiratie kunt opdoen? beetje als een stock photo site maar dan voor 2d design..
@spaced: Styleboost.com, CSSbeauty.com, CSSreboot.com ..
@nxxt; ik heb al 1000en sites gezien met zo'n layout.. Pak het eens wat creatiever aan, kijk bv op bovengenoemde sites...
@D4Skunk: ik zou ff in je CSS de inputvelden veranderen, die zijn nu standaard, en da's vaak niet zo heel mooi.. Verder best een leuke site hoor... mooi lettertype.. :):)
hietahh wijzigde dit bericht 22-06-2005 09:21 (16%)
quote:D4Skunk schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:03:
[...]
offtopic:
Ik speel nog maar een jaar of 3 op een stratocaster replica. Ik probeer zowat alles te spelen wat er op tabsrus.nl te vinden is, maar mijn rechterhandtechniek is om bij te huilen. Wie weet kom ik je op die site nog wel eens tegen
quote:hietahh schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:17:
[...]
@D4Skunk: ik zou ff in je CSS de inputvelden veranderen, die zijn nu standaard, en da's vaak niet zo heel mooi.. Verder best een leuke site hoor... mooi lettertype.. :):)
Ok, zal ik nog doen.. Thx !!
You got a letter from headquarters this morning. / What is it? / It's a big building where generals meet, but that's not important.
quote:spaced schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 03:34:
hey vraagje.. bestaat er een goeie, uitgebreide site met designs/effecten/tutorials/etc waar je kan zoeken en een beetje inspiratie kunt opdoen? beetje als een stock photo site maar dan voor 2d design..
Ik gebruik meestal: www.tutorialoutpost.com
Daar staan veel tuts voor designs, effecten, en dergelijke voor photoshop/ illustrator/ Flash/ 3d studio max.
Reg. datum: 05 juni 2003
hmm.. ik bedoelde meer echt afzonderlijke elementen, niet zozeer websites.. en met zoekfunctie, ben eigenlijk op zoek naar een bepaald voorbeeld van een idee dat ik heb, een soort 'scheur' in de tijd.. nog meer ideeen?quote:hietahh schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:17:
[...]
@spaced: Styleboost.com, CSSbeauty.com, CSSreboot.com ..
@nxxt; ik heb al 1000en sites gezien met zo'n layout.. Pak het eens wat creatiever aan, kijk bv op bovengenoemde sites...
spaced wijzigde dit bericht 22-06-2005 14:09 (4%)
1

2
Graag opmerkingen, aanmerkingen, suggesties, etc.
WalfredGeesink wijzigde dit bericht 22-06-2005 20:11 (8%)
maar zo issie aardig basic, leuk zou ook zijn om er een echte material texture in te doen, mssn kun je ook proberen in 3d programma te renderen kan je echt mooie effecten maken... maar beetje bevel en zooi erin zou geen kwaad kunne, maak het lekker sterk!
Ik heb een 2e versie toegevoegd, het is nu iets minder standaard. De klimplant is een goed idee.. ga ik even naar kijken.quote:timovdz schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:41:
vind het iets te standaard... zou vet zijn als je er wat opmaak aan zou doen, en bijv iets met klimplanten erlangs wat dooie en wat levende heeft gelijk weer te maken met de naam...
maar zo issie aardig basic, leuk zou ook zijn om er een echte material texture in te doen, mssn kun je ook proberen in 3d programma te renderen kan je echt mooie effecten maken... maar beetje bevel en zooi erin zou geen kwaad kunne, maak het lekker sterk!
Nog niet, het logo is voor de inschrijfpagina voor beta-testers.quote:evaarties schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:33:
Ziet er leuk uit.. ennuh. preview van de game ergens?
quote:WalfredGeesink schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:22:
Momenteel ben ik een logo aan het ontwerpen voor een project; het is een online multiplayer spel waarbij je een eigen beschaving moet opbouwen en technologie moet ontwikkelen. De website wordt heel strak en licht om zo laadtijden en gameplay te bevorderen. Dus ik heb een logo in soortgelijke stijl geprobeerd te maken:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]

• De beschrijving van het spel klinkt als een cheape rip-off van Civilization
• De naam van het spel klinkt als een cheape rip-off van Civilization
• Het logo ziet eruit als een cheape rip-off van Civilization
Wat dat betreft past dit logo uitermate goed, als je doel geen cheape rip-off van Civilization is zou ik dit logo heel snel wegdonderen en zelf met wat meer creativiteit komen.
quote:sdomburg schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:37:
[...]
[afbeelding]
• De beschrijving van het spel klinkt als een cheape rip-off van Civilization
• De naam van het spel klinkt als een cheape rip-off van Civilization
• Het logo ziet eruit als een cheape rip-off van Civilization
Wat dat betreft past dit logo uitermate goed, als je doel geen cheape rip-off van Civilization is zou ik dit logo heel snel wegdonderen en zelf met wat meer creativiteit komen.
Ten eerste had je dit heel wat genuanceerder kunnen brengen, maar:
• Het spel is helemaal niet hetzelfde als Civilization, de verschillen tussen mijn spel en Civilization zijn even groot als bijv. het verschil tussen Red Alert 2 en Starcraft of tussen Halo en Doom.
• Civilization is een woord en het betekent "beschaving". Beschavingen staan centraal in mijn spel en is het dus moeilijk om dat woord te vermijden.
• Dat logo moet onbewust zo zijn geworden (ik heb veel Civilization gespeeld). Ik zou wel gek zijn om te proberen een leuk spel te maken terwijl als het een grote rip-off lijkt van Civilization.
quote:WalfredGeesink schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:59:
[...]
Ten eerste had je dit heel wat genuanceerder kunnen brengen, maar:
• Het spel is helemaal niet hetzelfde als Civilization, de verschillen tussen mijn spel en Civilization zijn even groot als bijv. het verschil tussen Red Alert 2 en Starcraft of tussen Halo en Doom.
• Civilization is een woord en het betekent "beschaving". Beschavingen staan centraal in mijn spel en is het dus moeilijk om dat woord te vermijden.
• Dat logo moet onbewust zo zijn geworden (ik heb veel Civilization gespeeld). Ik zou wel gek zijn om te proberen een leuk spel te maken terwijl als het een grote rip-off lijkt van Civilization.
Mijn reactie was puur gebaseerd op wat je in die post neerzette. Daarin kan ik dus nuanceverschillen tussen die spellen niet aflezen. Mijn hele post klinkt misschien wat ongenuanceerd, maar ik zou er toch zeker wel eens over nadenken als ik jou was. Een soortgelijk spel met een soortgelijke naam zal niet alleen bij mij voor verwarring zorgen, maar ook bij anderen. Een soortgelijk logo erbij maakt het compleet.
Ik zou je dan ook aan willen raden om in ieder geval een compleet ander logo te kiezen en het liefst ook nog eens na te denken over de naam, juist om te voorkomen dat mensen denken dat het om een rip-off of hetzelfde spel gaat.
medical visualisation : http://graphics.tudelft.nl
Kan je verder zelf niet zo goed helpen, heb het meeste met aankloten geleerd ipv via tutorials, meeste tutorials zijn vooral nuttig voor wat standaard effectjes die way overused zijn.
Als je website kan laten zien kan ik zeggen welk logo het beste erbij past en wat eventueel te veranderen valt. Nu kan er nog weinig over vertellen. Nu zou ik zeggen de onderste (de lichte).quote:WalfredGeesink schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:22:
Momenteel ben ik een logo aan het ontwerpen voor een project; het is een online multiplayer spel waarbij je een eigen beschaving moet opbouwen en technologie moet ontwikkelen. De website wordt heel strak en licht om zo laadtijden en gameplay te bevorderen. Dus ik heb een logo in soortgelijke stijl geprobeerd te maken:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
De titel deed me ook gelijk denken aan Civilization, ook een beetje aan Railroad tycoon.
quote:Flapmo schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:21:
Misschien een vraag waar jullie gekl van worden, maar het staat niet in de startpost. Zijn er bekende sites waar goede tutorials te vinden zijn (met name voor photoshop). Of hebben jullie alle kennis uit een boek?
Ik had al eerder www.tutorialoutpost.com gezegd. Die site staan veel links tutorials op.
Ik heb er er veel ervaring mee opgedaan.
Mischien werkt het voor jou ook
Rakkerzero wijzigde dit bericht 22-06-2005 23:00 (51%)
Wat vinden jullie ervan.
(klik voor groot)

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Addicted to Live Graphics
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.