Hoofdcategorieën
Topicacties

[2D] Post je 2D stuff maar weer - Part 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 11 januari 2005

quote:
morreke schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:47:
1 website afgewerkt, ben aan een andere ondertussen bezig !

afgewerkte: http://www.colbys.be

bezig aan http://www.colbys.be/brugstraat/home.html (enkel klikken op jantjes verjaardag werkt)

comments welkom

Eerste wat uiteraard opvalt is het muziekje. Hoewel ik het in dit geval wel gepast vindt, en het ook niet een enorm irritant loop-deuntje is, blijft het ongevraagd afspelen van geluid op websites door veel mensen als een enorme irritatie ervaren worden. :)

Daarnaast hoop ik dat dat fotoalbum in de keurige stijl van de site doorgetrokken wordt, want dat is echt een afknapper. Voor de rest puik werk. :)

Oh, en het kan aan mij liggen, maar is een F5 de enige manier om terug naar Home te geraken?

eastwalk wijzigde dit bericht 11-06-2005 15:54 (7%)

Reg. datum: 29 maart 2004

quote:
eastwalk schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:53:
[...]

Eerste wat uiteraard opvalt is het muziekje. Hoewel ik het in dit geval wel gepast vindt, en het ook niet een enorm irritant loop-deuntje is, blijft het ongevraagd afspelen van geluid op websites door veel mensen als een enorme irritatie ervaren worden. :)

Daarnaast hoop ik dat dat fotoalbum in de keurige stijl van de site doorgetrokken wordt, want dat is echt een afknapper. Voor de rest puik werk. :)

Oh, en het kan aan mij liggen, maar is een F5 de enige manier om terug naar Home te geraken?

ivm dat muziekje, tja ik zou het ook zelf nooit op mijn website zetten maar als dit is wat ze willen, tjah :)

ik was niet van plan om nog aan het fotoalbum te werken, het is gemaakt met zo'n tooltje die het in no time creert. Meer werk wou ik er niet in steken. Het is voor een vriend en hij moet het ook makkelijk zelf kunnen doen. Misschien toch maar even aanpassen dan :)

en je kan enkel met F5 terug naar de home ja, omdat ik die home niet als knop erop wou zetten (6 knoppen was maximum in dit ontwerp ) en omdat er toch geen belangrijke info op de home staat dacht ik van ik laat hem wel weg.

ow ja ... ook een muurtekeningetje gemaakt in dat café.
wel redelijk basic ma bon. aan meer waag ik me nog niet :)

http://www.colbys.be/album/2105/photos/photo44.jpg

heeft werk.

quote:
morreke schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:23:
[...]
en je kan enkel met F5 terug naar de home ja, omdat ik die home niet als knop erop wou zetten (6 knoppen was maximum in dit ontwerp ) en omdat er toch geen belangrijke info op de home staat dacht ik van ik laat hem wel weg.

Je zou dan het draaiende logo als een knop naar home kunnen laten functioneren.
Je ziet dan niet de home-knop hem niet, maar is er wel ;)
Altans zo zou ik het doen dan.

Verder ziet de site er erg mooi uit. toppie!!

Rakkerzero wijzigde dit bericht 11-06-2005 17:39 (5%)

quote:
Rakkerzero schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:39:
[...]

Je zou dan het draaiende logo als een knop naar home kunnen laten functioneren.
Je ziet dan niet de home-knop hem niet, maar is er wel ;)
Altans zo zou ik het doen dan.

Verder ziet de site er erg mooi uit. toppie!!
nice idee !! ga da meteen doen :D

Reg. datum: 25 december 2004

zeer netjes. Maar betaal je nu voor die muziek om die af te laten spelen. Of heb je van elk nummer maar 1 min, want dan is het gratis dacht ik.

quote:
pc-bart schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 18:10:
zeer netjes. Maar betaal je nu voor die muziek om die af te laten spelen. Of heb je van elk nummer maar 1 min, want dan is het gratis dacht ik.
van elk nummer staat er maar een minuuttje ofzo op ! btw. dat café betaalt sabam om de muziek te spelen, geld dit dan niet voor op de website ook ?

Reg. datum: 25 december 2004

ik dacht dat 1 min muziek per artiest (op een website) gratis was. en dat je dan geen kosten af moest dragen. Weet dit echter niet zeker. Dus als je het wil weten zul je het even op moeten zoeken.

pc-bart wijzigde dit bericht 11-06-2005 18:19 (8%)

terrible gibberish
Reg. datum: 22 juli 2003

quote:
pc-bart schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 18:18:
ik dacht dat 1 min muziek per artiest (op een website) gratis was. en dat je dan geen kosten af moest dragen. Weet dit echter niet zeker. Dus als je het wil weten zul je het even op moeten zoeken.
Voor zover ik weet is een sample van 30 sec de max, maar pin me d'r niet op vast

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

met xk, ja

zelfs 30seconden mag niet, zelfs een kick of snare sample van <1 sec. zal gecleared moeten worden.

En het lijkt mij dat het spelen in een horeca gelegenheid en het wereldwijd versturen over internet onder andere regels vallen.
Danteezy!

In het kader van dit project leuke tegeltjes gemaakt:

http://www.artile.org/images/artile/45.jpg
http://www.artile.org/images/artile/39.jpg
http://www.artile.org/images/artile/44.jpg

WAARSCHUWING Bovenstaand bericht is hoogstwaarschijnlijk spam!

zie 23648

zo, * mophor heeft ook weer eens wat geproduceerd

http://www.rikkertkoppes.com/images/assignments/fll_folder+flyer_1.jpg
http://www.rikkertkoppes.com/images/assignments/fll_folder+flyer_2.jpg

een folder en een flyer ter promotie van de FIRST LEGO League

d'r gaat de komende tijd ook weer veel tegen betaling met lego worden gespeeld :D wat een rotwerk heb ik toch :P

var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);

Kind of Blue
Reg. datum: 03 juni 2003

quote:
mophor schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:21:
zo, * mophor heeft ook weer eens wat geproduceerd

[afbeelding]
[afbeelding]

een folder en een flyer ter promotie van de FIRST LEGO League

d'r gaat de komende tijd ook weer veel tegen betaling met lego worden gespeeld :D wat een rotwerk heb ik toch :P

Ik heb dus totaal geen verstand van design, maar persoonlijk vind ik die witte rand op die pagina's nogal 'raar'

quote:
PuCK schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 11:49:
Je zegt het zelf al: het bovenste logo. Waarom zou een logo ingewikkeld moeten? Keep it simple, and clean. Zonder dat ik je tekst had gelezen trok ook dat logo mijn meeste aandacht. Al mag je iets beter de tekst "sofware & consultancy" uitlijnen met "core".

De reden dat ik het logo iets te standaard vind, is omdat het imho niet uitstraalt wat het moet uitstralen :
- dynamiek, 'vloeiend'
- stabiliteit, veiligheid, vertrouwen
- oog voor detail
- creativiteit, misschien zelfs lichtjes onconventioneel

quote:
Overigens vindt ik zelf dat je die ondertekst beter uit het logo weg kan laten. Eventueel wel op de website er onder plakken. Maar wat doe je als je het logo op (klein) briefpapier wilt printen? Ik vrees dat die tekst dan moeilijk leesbaar is.

Die kan ik er natuurlijk uitlaten, maar op sommige zaken moet die tekst er nu eenmaal bij, dus denk ik dat ik hem er het beste meteen bij vermeld, met de optie om hem te verwijderen.

Uitgaande van het logo dat jij het beste vond, ben ik verder gaan *kuch* ontwerpen *kuch*
Ik heb nu echt geprobeerd de zaken uit te stralen die hierboven vermeld staan.

Hier gaan we dan, wip # 16941278946645 ;)

http://users.pandora.be/bull/core/CoreRC2.gif

Ik vind hem persoonlijk terug redelijk geslaagd, al zal ik hem waarschijnlijk morgen archielelijk vinden :D

You got a letter from headquarters this morning. / What is it? / It's a big building where generals meet, but that's not important.

zie 23648

misschien een idee om die punt van die "e" uit te laten komen in het middelpunt van de cirkel ipv de rand?

die witte rand is een speelsheidje die we bewust in de huisstijl hebben gezet iig: http://www.rikkertkoppes.com/news/fll-artwork

alert(_._);

GFX teh pwn!

quote:
D4Skunk schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:45:
[...]

Ik heb dus totaal geen verstand van design, maar persoonlijk vind ik die witte rand op die pagina's nogal 'raar'
quote:
De reden dat ik het logo iets te standaard vind, is omdat het imho niet uitstraalt wat het moet uitstralen :
- dynamiek, 'vloeiend'
- stabiliteit, veiligheid, vertrouwen
- oog voor detail
- creativiteit, misschien zelfs lichtjes onconventioneel

Meer varianten maken dus :P

quote:
Die kan ik er natuurlijk uitlaten, maar op sommige zaken moet die tekst er nu eenmaal bij, dus denk ik dat ik hem er het beste meteen bij vermeld, met de optie om hem te verwijderen.

Inderdaad, je moet denk ik uitgaan van het geheel, en dan kan je altijd bijvoorbeeld de O met frupsels erin ook los gebruiken om heel licht op de ondergrond van je briefpapier te drukken bijvoorbeeld.

quote:
Uitgaande van het logo dat jij het beste vond, ben ik verder gaan *kuch* ontwerpen *kuch*
Ik heb nu echt geprobeerd de zaken uit te stralen die hierboven vermeld staan.

Goed bezig :)

quote:
Hier gaan we dan, wip # 16941278946645 ;)

[afbeelding]

Die 2 o's die je onderaan rood maakt is wel speels, maar voegt niets toe en leidt teveel af. Verder zou ik nog even kloten met de kleurwaardes, probeer eens wat lichtere en donkere varianten, ik vind vooral deze kleur rood niet echt geslaagd. Als je qua ontwerp er dus redelijk uit bent even een blaadje met veel varianten erop maken en deze uitprinten, gezien je waarschijnlijk geen gecalibreerd scherm hebt.

quote:
Ik vind hem persoonlijk terug redelijk geslaagd, al zal ik hem waarschijnlijk morgen archielelijk vinden :D
Ik vind in ieder geval dat er een mooie ontwikkeling in zit, als ik hem vergelijk met je eerdere ontwerpen. Een gemiddeld eenmansbedrijfje heeft (veel) lelijkere logo's, maar het kan natuurlijk altijd beter :P

sdomburg wijzigde dit bericht 13-06-2005 13:06 (4%)

Kind of Blue

quote:
mophor schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:57:
misschien een idee om die punt van die "e" uit te laten komen in het middelpunt van de cirkel ipv de rand?

Ik heb het dus geprobeerd, maar het was echt onleesbaar...
Ik vond trouwens het hele logo iets te 'vet/opdringerig', en heb toen zelf maar mijn letters gebrouwd 8)
quote:
die witte rand is een speelsheidje die we bewust in de huisstijl hebben gezet iig: http://www.rikkertkoppes.com/news/fll-artwork
ow :+
quote:
sdomburg schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:05:
[...]
Meer varianten maken dus :P
Is bij deze gebeurd... ipv een bestaand font te gebruiken heb ik nu zelf wat letters gemodelleerd.
quote:

[...]
Inderdaad, je moet denk ik uitgaan van het geheel, en dan kan je altijd bijvoorbeeld de O met frupsels erin ook los gebruiken om heel licht op de ondergrond van je briefpapier te drukken bijvoorbeeld.
Goed idee, 't wordt eigenlijk wel tijd voor een huisstijl...
quote:

[...]
Goed bezig :)
:P !!!!
quote:

[...]
Die 2 o's die je onderaan rood maakt is wel speels, maar voegt niets toe en leidt teveel af. Verder zou ik nog even kloten met de kleurwaardes, probeer eens wat lichtere en donkere varianten, ik vind vooral deze kleur rood niet echt geslaagd. Als je qua ontwerp er dus redelijk uit bent even een blaadje met veel varianten erop maken en deze uitprinten, gezien je waarschijnlijk geen gecalibreerd scherm hebt.

Die twee O's zijn nu terug standaard. Kleuren is idd een issue, maar 'k heb er nu al echt te veel tijd in gestoken. In het vervolg misschien toch maar beter bij een marketing bureau terecht gaan .. Gierigheid bekoop je altijd ;)
In de loop van volgende week zal ik wel ff wat kleurenschema's uitproberen... Eerst ff kijken of ik nix kan vinden mbt interpretatie/psychologisch effect van kleuren, of is dat BS ?
quote:

[...]
Ik vind in ieder geval dat er een mooie ontwikkeling in zit, als ik hem vergelijk met je eerdere ontwerpen.
Ik ging dat varkentje wel ff zelf wassen omdat ik vroeger nog wat getekend/geschilderd had, maar zoals men zegt : "Grootmoed leidt ten val" (of hoe gaat die uitdrukking nu al weer ??)
* D4Skunk beseft nu eindelijk dat designen een vak apart is 8)7
Het is voor mij echter zeer leerzaam geweest, en zonder jullie was ik waarschijnlijk gewoonweg voor het eerste ontwerp gegaan :+
Onderweg zie je idd een mooie evolutie, en ik ben best trots op de vooruitgang die er in zit.

quote:
Een gemiddeld eenmansbedrijfje heeft (veel) lelijkere logo's, maar het kan natuurlijk altijd beter :P

Muahahaha !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ;)
I dare you !!
(en hoop natuurlijk dat je met een prachtig ontwerp afkomt dat ik dan mag gebruiken ;) )

Ok, hier komt ie :
http://www.corebvba.be/gfx/CoreRC1Banner.gif

*sniff* best wel trots op *sniff* again B)

You got a letter from headquarters this morning. / What is it? / It's a big building where generals meet, but that's not important.

GFX teh pwn!

quote:
D4Skunk schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:50:
[...]

Ik heb het dus geprobeerd, maar het was echt onleesbaar...
Daar was ik al bang voor, maar dat kan je beter bepalen als je het voor je neus ziet en je dus wéér een variant hebt :P
quote:
Ik vond trouwens het hele logo iets te 'vet/opdringerig',
Eens, een dunner font komt wat beter uit, zeker door die wat iele dingen die je in de O hebt.
quote:
en heb toen zelf maar mijn letters gebrouwd 8)
En daar ben ik het dan wat minder mee eens, letterontwerpen is (weer) een vak apart en kost je gewoon ongelooflijk veel tijd. Ik raadt mensen altijd aan veel verschillende lettertypes te proberen, en dan uiteindelijk misschien een heel klein beetje aanpassen, zodat het helemaal áf is. Van de grond af letters brouwen is meestal tijdsverspilling.
quote:
Is bij deze gebeurd... ipv een bestaand font te gebruiken heb ik nu zelf wat letters gemodelleerd.
Zie boven, al hoewel je het er redelijk vanaf brengt. Ik vind de 'e' wat te afwijkend en speels en bij de r sluiten de boog en de schuine stok niet lekker aan imho.[/]
quote:
Goed idee, 't wordt eigenlijk wel tijd voor een huisstijl...
Bij je logo-ontwerp moet je al rekening houden met je huisstijl; je kan niet een compleet andere look-en-feel geven aan je briefpapier of andere kleuren gebruiken op je visitekaartje. Eenheid in het geheel houden je logo en hoe je naar buiten treedt duidelijk en herkenbaar.
quote:
:P !!!!
:P
quote:
Die twee O's zijn nu terug standaard. Kleuren is idd een issue, maar 'k heb er nu al echt te veel tijd in gestoken.
Paar kleurvarianten heb je in een paar minuten gemaakt. Ik vind nu de r weer te fel rood persoonlijk, maar dat kan aan de instellingen van m'n scherm liggen.
quote:
In het vervolg misschien toch maar beter bij een marketing bureau terecht gaan ..

Gierigheid bekoop je altijd ;)
Mwoah, je hebt er veel van geleerd, en dat is onbetaalbaar ( :+ ), je hebt er neem ik aan plezier in gehad en je hebt (flink veel) geld uitgespaard. Een marketingbureau is niet goedkoop!
quote:
In de loop van volgende week zal ik wel ff wat kleurenschema's uitproberen... Eerst ff kijken of ik nix kan vinden mbt interpretatie/psychologisch effect van kleuren, of is dat BS ?
Het is een kleine handreiking, die vooral opgaat voor je hele bedrijfsstijl. Wat harde tinten blauw op een pagina, in combinatie met zwarte/grijze letters doet het leuk voor een koelwagenbedrijf, maar zal voor een zonnestudio niet erg geschikt zijn. Er zijn wel lijstjes op internet (en in m'n ergonomieboek :P ) te vinden, maar daar heb je niet zoveel aan. Kijk gewoon zelf kritisch naar wat je hebt gemaakt en je ziet al snel of iets te kil en strak aandoet, of juist te speels ;)
quote:
Ik ging dat varkentje wel ff zelf wassen omdat ik vroeger nog wat getekend/geschilderd had, maar zoals men zegt : "Grootmoed leidt ten val" (of hoe gaat die uitdrukking nu al weer ??)
* D4Skunk beseft nu eindelijk dat designen een vak apart is 8)7
Ontwerpen is inderdaad een vak apart. Nederlanders die er meestal weinig van snappen noemen zichzelf ook vaak 'designer', want dat klinkt cooler ofzo. Niet verwarren met de term webdesign, dat op zo ingeburgerd is.
quote:
Het is voor mij echter zeer leerzaam geweest, en zonder jullie was ik waarschijnlijk gewoonweg voor het eerste ontwerp gegaan :+
Als ik om me heen kijk doet het me vermoeden dat veel mensen dat doen inderdaad :P
quote:
Onderweg zie je idd een mooie evolutie, en ik ben best trots op de vooruitgang die er in zit.
True.
quote:

Muahahaha !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ;)
I dare you !!
(en hoop natuurlijk dat je met een prachtig ontwerp afkomt dat ik dan mag gebruiken ;) )

Dan moet ik toch echt een uurtarief gaan rekenen zo langzamerhand :P

quote:
Ok, hier komt ie :
[afbeelding]

*sniff* best wel trots op *sniff* again B)
Zie commentaar erover hierboven.
Invader

Ben hier mee bezig: http://www.xs4all.nl/~ravenger/bankofchina.jpg maar ik ben kinda out of inspiration.

Ik dacht eerst wat vierkantjes te maken in de foto met wat effectjes, zodat delen van de foto beter zichtbaar en gedetaileerder zijn dan het grote vlak, maar toen werd het al gauw te druk, omdat ik teveel vakjes had. Dus dacht ik laat ik maar wat grotere vlakken maken vanuit het origineel en geen effecten toepassen, maar toen werd de plaat veel te lomp. Iemand misschien wat suggesties?

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

GFX teh pwn!

De bovenkant van de linkertoren mag wel wat mee gebeuren. De kleur van het vlak tussen de toren voor en achter links is excact hetzelfde, zodat het 1 lomp geheel wordt. Zorg iig. voor een lijn tussen die twee gebouwen, zodat je de vormen duidelijker kan herkennen.
Think Different

Misschien een andere kleur rood eromheen... Dit is echt niet mooi ..
Kind of Blue

* D4Skunk kan er maar niet genoeg van krijgen.
quote:
sdomburg schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:10:
[...]
[...]
En daar ben ik het dan wat minder mee eens, letterontwerpen is (weer) een vak apart en kost je gewoon ongelooflijk veel tijd. Ik raadt mensen altijd aan veel verschillende lettertypes te proberen, en dan uiteindelijk misschien een heel klein beetje aanpassen, zodat het helemaal áf is. Van de grond af letters brouwen is meestal tijdsverspilling.
Heb ik dus al gemerkt, wat ik ook probeer, er 'klopt' precies iets niet...
quote:

[...]
Zie boven, al hoewel je het er redelijk vanaf brengt. Ik vind de 'e' wat te afwijkend en speels en bij de r sluiten de boog en de schuine stok niet lekker aan imho.
Heb ik dus proberen aanpassen, zie hieronder. Ik denk trouwens dat de 'e' niet klopte omdat het geen hoofdletter was, en de 'R' was er natuurlijk wel één. (opm, in de post hierboven heb ik blijkbaar het oorspronkelijke logo al overschreven.. Check het overzicht hieronder...
quote:

[...]
[...]
Paar kleurvarianten heb je in een paar minuten gemaakt. Ik vind nu de r weer te fel rood persoonlijk, maar dat kan aan de instellingen van m'n scherm liggen.

Heb vlug ff gegoogled, en bleek dat een combo blauw/groen het wel redelijk goed zou moeten doen. (In theorie natuurlijk).
Ff proberen en het resultaat afwachten...
quote:

[...]
Mwoah, je hebt er veel van geleerd, en dat is onbetaalbaar ( :+ ), je hebt er neem ik aan plezier in gehad en je hebt (flink veel) geld uitgespaard. Een marketingbureau is niet goedkoop!
[...]
Tjah, als ik mijn uren niet tel heb ik wel veel uitgespaard, maar wanneer ik mijn werkuren reken was het resultaat met een marketingbureau toch wel goedkoper/beter geweest denk ik... Maar idd, ik vind het fun om nieuwe uitdagingen aan te gaan, en dit was er wel 1... :*)
quote:

Het is een kleine handreiking, die vooral opgaat voor je hele bedrijfsstijl. Wat harde tinten blauw op een pagina, in combinatie met zwarte/grijze letters doet het leuk voor een koelwagenbedrijf, maar zal voor een zonnestudio niet erg geschikt zijn. Er zijn wel lijstjes op internet (en in m'n ergonomieboek :P ) te vinden, maar daar heb je niet zoveel aan. Kijk gewoon zelf kritisch naar wat je hebt gemaakt en je ziet al snel of iets te kil en strak aandoet, of juist te speels ;)
[...]
Ontwerpen is inderdaad een vak apart. Nederlanders die er meestal weinig van snappen noemen zichzelf ook vaak 'designer', want dat klinkt cooler ofzo. Niet verwarren met de term webdesign, dat op zo ingeburgerd is.
[...]
Zo ken ik er veel die zichzelf Senior Analist/Programmeur noemen :)
quote:

Als ik om me heen kijk doet het me vermoeden dat veel mensen dat doen inderdaad :P
[...]
True.
Het leuke is dat er steeds constructieve kritiek gekomen is, waardoor ik ook begreep wat ik verkeerd deed... Waarschijnlijk zal het nog wel ff duren vooraleer ik mijn definitief logo kies omdat ik eerst alles wat wil laten bezinken/meningen checken/kleine aanpassingen doen/kleurenschema's bekijken/... .
quote:

[...]
Dan moet ik toch echt een uurtarief gaan rekenen zo langzamerhand :P
[...]
Zie commentaar erover hierboven.

Hehe &gt;:) Is mijn eeuwige dankbaarheid ook voldoende ? ;)

Ok, hier dus een screenshotje v/d evolutie :
http://www.corebvba.be/gfx/CoreExamples.gif

'k Ben der nu wel nog niet uit .. 16 of 17 :P

thinkbasic
Reg. datum: 05 februari 2004

19 :)

http://www.thinkbasic.com

Reg. datum: 16 januari 2005

ook 19, dat groen werkt sterk, en de letters verhouden zich nu ook goed tot elkaar
zie 23648

ik vind die r bij 17 en 19 nu echt goed, ik zou 19 pakken en 17 als monochrome variant.

alert(_._);

Reg. datum: 23 december 2002

yep 19 veruit het beste in die lijst.

http://www.behindthescreens.nl/ - Nederlandse 2D/3D art en gamedev community.

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: