[2D] Post je 2D stuff maar weer - Part 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topic
Deze site is gemaakt, of tenminste ik ben er nog mee bezig, voor een clan. De doelgroep is voornamelijk gamers. Ik heb nu alles in html maar wil graag weten wat andere mensen vinden dan de clan zelf.
Die grijze lijn heb ik weggehaalt.
Tips, ideeen?
Dekay wijzigde dit bericht 21-03-2005 17:19 (62%)
[ Canon EOS 30D + BG-E2 | EF-S 17-55 f/2.8 IS USM | EF 70-200 f/4L IS USM | 430 EX ]
[ newskin interactive ] [ Xbox Live: equationunequal ]
lamaar, opgelost
Znorro wijzigde dit bericht 21-03-2005 19:51 (87%)
wie niet springt heeft een snor
niemand ideen voor de headers en de tabs?quote:de_dominee schreef op zondag 20 maart 2005 @ 13:18:
Hier een WIP van mijn design voor een portfolio pagina. Weinig grafisch werk komt er om deze pagina maar vooral informatie over adviesprojecten. Ik heb een design gemaakt voor de homepage en een detailspage, ben alleen niet tevreden met de headers en tabs, het is daar te leeg en te blauw, iemand suggesties?
[afbeelding]
[afbeelding]
Sixties, Sexy, Horny, Sleazy, Gold, Cheap, Filty
Mischien een idee om dat blauwe blok om de hele site te zetten.
I scream, you scream, we scream for icecream!
Die blokjes, heb ik daar geplaatst zodat ik tijdens het designen snel kleuren kan kiezen, in de definitieve site gaan die er dus uit. Dat blauwe blok, moet de header voorstellen maar het is erg blauw en leeg, vandaar dat ik had gevraagd of iemand suggesties had om dat wat voller te maken.quote:Senzuboon schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:00:
Uhm, waarvoor dient dat grote blauwe blok? En waarvoor dienen die blokjes, is dat om de site in verschillende kleuren te kunnen zien?
Mischien een idee om dat blauwe blok om de hele site te zetten.
Sixties, Sexy, Horny, Sleazy, Gold, Cheap, Filty
edit: ik heb het namelijk net geprobeerd, maar het was me niet gelukt om samen met de vectoren de gradient maps te vergroten.
edit2:Photoshop 7 btw
FlyEragon wijzigde dit bericht 23-03-2005 19:39 (20%)
SDFNYIRW
Nog leuker waren de resultaten: tien posters waarop de voorzitter van de studievereniging rijkelijk was voorzien van mooie snorretjes, sikjes, sigaren, paarden, hoeden en ga zo maar verder. Deze zijn dezelfde avond nog confronterend opgehangen, zodat hij zijn nieuwe alterego's de volgende ochtend kon ontmoeten.
hoe kan je nou het ene voorwerp uit het andere knippen.
ik wil dus hier zo de blauwe vorm uit de roze knippen, hoe doe ik dat?
en hoe doe ik dat als ik een lijn maak dat de hoeken dan recht zijn en niet rond worden, zegmaar punten i.p.v. rondingen. dus hoeken zoals in dit figuur:
b.v.d.
Reg. datum: 29 april 2000
Eerste vraag kan je doen met de pathfinder. Substract from shape area
En voor je tweede probleem is er een filter en dat heet "round corners"
Liquid wijzigde dit bericht 25-03-2005 18:12 (9%)
probleem 2 bedoelt hij precies het tegenovergestelde. volgens mij >> daarvoor heb je 3 opties in het tabje "stroke". Daarmee kun je de uiteindes en de hoeken van een figuur definiërenquote:Liquid schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 18:11:
'Sorry maar dit zijn vrij basic dingen in illustrator.
Eerste vraag kan je doen met de pathfinder. Substract from shape area
En voor je tweede probleem is er een filter en dat heet "round corners"
Reg. datum: 29 april 2000
* Liquid moet leren lezen
sorry Znorro
SDFNYIRW
Een "real life" object zweeft nooit in een ondefinieerbare zwart-gele ruimte
leoaq.fm // Spatie Gebruik / Jeune Loop
btw: nog comments op de auto?
FlyEragon wijzigde dit bericht 25-03-2005 22:45 (9%)
SDFNYIRW
leoaq.fm // Spatie Gebruik / Jeune Loop
Die mag je uitleggenquote:Erkandude schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:58:
Zo, mijn school photoshop opdracht met vectoren is af, tenzij er nog CC is..
Dat zou meteen meer verklaren waarom je problemen had met het scalen van je gradient maps (wist niet eens dat je die had in ps trouwens).
De auto ziet er strak uit, alleen lijkt het raam aan de linkerkant iets naar binnen te staan, vreemd. Komt misschien ook omdat daarna een stuk pikzwart (zonder verloop of highlights) zit. Koplampen zijn erg netjes, luchtinlaat aan de zijkant iets te donker denk ik. Verder zou het contrast in het algemeen wel iets omlaag mogen, minder harde overgangen
Reg. datum: 26 januari 2002
Komt omdat er een luchthapper achter zit. Het raam staat idd wat naar binnen tov de luchthapper. Dit hoort gewoon zo. Wat mij opvalt is het stuk tussen de twee luchthappers. Dit klopt niet. Lijkt met een brush een beetje dicht geschilderd, maar dat het niet helemaal gedekt is.quote:Mr_Kite schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 10:41:
[...]
De auto ziet er strak uit, alleen lijkt het raam aan de linkerkant iets naar binnen te staan, vreemd.
Pagina: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.