Hoofdcategorieën
Topicacties

[2D] Post je 2D stuff maar weer - Part 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
monkey is gone to heaven

quote:
ParoXysm schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 01:19:
Sinds 2 avondjes aan het prutsen met Illustrator, en dit is mijn allereerste projectje:
Hier en daar wat bijgewerkt met Photoshop.

[afbeelding]
Wat een rare borsten :P
Reg. datum: 05 december 2004

http://www.phool-media.com/zooi/GoT.jpg

Deze site is gemaakt, of tenminste ik ben er nog mee bezig, voor een clan. De doelgroep is voornamelijk gamers. Ik heb nu alles in html maar wil graag weten wat andere mensen vinden dan de clan zelf.

Die grijze lijn heb ik weggehaalt.

Tips, ideeen?

Dekay wijzigde dit bericht 21-03-2005 17:19 (62%)

Hey! Listen!

Die lichtgrijze lijn links naast het menu eindigt op een raar punt. Verder ziet het er netjes uit :)...

[ Canon EOS 30D + BG-E2 | EF-S 17-55 f/2.8 IS USM | EF 70-200 f/4L IS USM | 430 EX ]
[ newskin interactive ] [ Xbox Live: equationunequal ]

Ja inderdaad, is me nog niet eens opgevallen, zal het meteen veranderen :) Thanks

superheld zonder onderbroek
Reg. datum: 26 juni 2003

edit:
lamaar, opgelost

Znorro wijzigde dit bericht 21-03-2005 19:51 (87%)

wie niet springt heeft een snor

heb m'n post nu geedit

SMTFM!
Reg. datum: 02 december 2004

quote:
de_dominee schreef op zondag 20 maart 2005 @ 13:18:
Hier een WIP van mijn design voor een portfolio pagina. Weinig grafisch werk komt er om deze pagina maar vooral informatie over adviesprojecten. Ik heb een design gemaakt voor de homepage en een detailspage, ben alleen niet tevreden met de headers en tabs, het is daar te leeg en te blauw, iemand suggesties?

[afbeelding]

[afbeelding]
niemand ideen voor de headers en de tabs?

Sixties, Sexy, Horny, Sleazy, Gold, Cheap, Filty

Uhm, waarvoor dient dat grote blauwe blok? En waarvoor dienen die blokjes, is dat om de site in verschillende kleuren te kunnen zien?

Mischien een idee om dat blauwe blok om de hele site te zetten.

I scream, you scream, we scream for icecream!

SMTFM!
Reg. datum: 02 december 2004

quote:
Senzuboon schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:00:
Uhm, waarvoor dient dat grote blauwe blok? En waarvoor dienen die blokjes, is dat om de site in verschillende kleuren te kunnen zien?

Mischien een idee om dat blauwe blok om de hele site te zetten.
Die blokjes, heb ik daar geplaatst zodat ik tijdens het designen snel kleuren kan kiezen, in de definitieve site gaan die er dus uit. Dat blauwe blok, moet de header voorstellen maar het is erg blauw en leeg, vandaar dat ik had gevraagd of iemand suggesties had om dat wat voller te maken.

Sixties, Sexy, Horny, Sleazy, Gold, Cheap, Filty

Alles van waarde is weerloos
Reg. datum: 19 april 2003

Ik vind die blokjes juist wel leuk, als ware het een proefdruk zeg maar :)

aloha
Reg. datum: 27 oktober 2003

Ik ben bezig met een tekening die geheel is opgebouwd uit vectoren. Als ik het straks eenmaal helemaal ingekleurd heb kan ik dan nog steeds resizen met behoud van kwaliteit? Want daarvoor maak ik de hele afbeelding namelijk in vectoren, zodat ik het later altijd nog makkelijk kan vergroten.

http://home.planet.nl/~karab067/lambo.JPG

edit: ik heb het namelijk net geprobeerd, maar het was me niet gelukt om samen met de vectoren de gradient maps te vergroten.

edit2:Photoshop 7 btw

FlyEragon wijzigde dit bericht 23-03-2005 19:39 (20%)

SDFNYIRW

Wat voor programma doe je dit in dan? Als ik in Illustrator een gradient map heb, kan ik die prima scalen, dat zijn namelijk net zo goed vectoren. Het enige wat je misschien nog moet doen (maar dat heeft niks met die gradient map te maken), is even 1 keer rechtermuis > transform > scale... > en dan 100% maar "scale strokes & styles" aanvinken. Daarna doet hij dat automatisch met dat object als je hem gewoon scalet (wat een stom woord)

Heb afgelopen maandag een workshop Photoshop mogen geven. Best leuk om te ontdekken dat je naast fearsome photoshop skills (subjectief natuurlijk) ook enige didactische skills bezit.

Nog leuker waren de resultaten: tien posters waarop de voorzitter van de studievereniging rijkelijk was voorzien van mooie snorretjes, sikjes, sigaren, paarden, hoeden en ga zo maar verder. Deze zijn dezelfde avond nog confronterend opgehangen, zodat hij zijn nieuwe alterego's de volgende ochtend kon ontmoeten.

nou zit ik toch al een hele tijd met 2 vraagjes over illustrator.
hoe kan je nou het ene voorwerp uit het andere knippen.

ik wil dus hier zo de blauwe vorm uit de roze knippen, hoe doe ik dat?
http://picserver.org/view_image.php/AAN14OPNR173

en hoe doe ik dat als ik een lijn maak dat de hoeken dan recht zijn en niet rond worden, zegmaar punten i.p.v. rondingen. dus hoeken zoals in dit figuur:
http://picserver.org/view_image.php/NN00VD5868EO
b.v.d.

Reg. datum: 29 april 2000

'Sorry maar dit zijn vrij basic dingen in illustrator.

Eerste vraag kan je doen met de pathfinder. Substract from shape area
En voor je tweede probleem is er een filter en dat heet "round corners"

Liquid wijzigde dit bericht 25-03-2005 18:12 (9%)

hartelijk dank. ja ik ben photoshop gewend en daar is het natuurlijk heel anders. wat uiteraard geen excuus is :)

quote:
Liquid schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 18:11:
'Sorry maar dit zijn vrij basic dingen in illustrator.
Eerste vraag kan je doen met de pathfinder. Substract from shape area
En voor je tweede probleem is er een filter en dat heet "round corners"
probleem 2 bedoelt hij precies het tegenovergestelde. volgens mij >> daarvoor heb je 3 opties in het tabje "stroke". Daarmee kun je de uiteindes en de hoeken van een figuur definiëren

Reg. datum: 29 april 2000

hehe, je hebt gehelemaal gelijk.
* Liquid moet leren lezen

sorry Znorro :)

aloha

Zo, mijn school photoshop opdracht met vectoren is af, tenzij er nog CC is..

http://home.planet.nl/~karab067/lambo2.JPG

SDFNYIRW

peace man.

Erkandud, ik vind je fonts niet echt mooi, ze doen afbreuk aan de rest, net zoals de wat saaie achtergrond..., je kan beter strakke achtergrond kiezen en 'm in een plaatje met weg proppen en mooie fonts erbij :)
It might get loud

Die achtergrond is idd erg...niet mooit :P

Een "real life" object zweeft nooit in een ondefinieerbare zwart-gele ruimte ;) Teken iig een horizon.

leoaq.fm // Spatie Gebruik / Jeune Loop

aloha

Morgen dan maar horizon en stuff maken. Ik zocht eigenlijk een mooi handgeschreven stijl lettertype voor de tekst onder de auto maar had het even niet bij de hand. Pics soon!

btw: nog comments op de auto?

FlyEragon wijzigde dit bericht 25-03-2005 22:45 (9%)

SDFNYIRW

It might get loud

Mooi getekend, alleen het stuk tussen de 2 voorste luchtinlaten is erg...vaag.

leoaq.fm // Spatie Gebruik / Jeune Loop

quote:
Erkandude schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:58:
Zo, mijn school photoshop opdracht met vectoren is af, tenzij er nog CC is..
Die mag je uitleggen :)
Dat zou meteen meer verklaren waarom je problemen had met het scalen van je gradient maps (wist niet eens dat je die had in ps trouwens).

De auto ziet er strak uit, alleen lijkt het raam aan de linkerkant iets naar binnen te staan, vreemd. Komt misschien ook omdat daarna een stuk pikzwart (zonder verloop of highlights) zit. Koplampen zijn erg netjes, luchtinlaat aan de zijkant iets te donker denk ik. Verder zou het contrast in het algemeen wel iets omlaag mogen, minder harde overgangen

Reg. datum: 26 januari 2002

quote:
Mr_Kite schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 10:41:
[...]

De auto ziet er strak uit, alleen lijkt het raam aan de linkerkant iets naar binnen te staan, vreemd.
Komt omdat er een luchthapper achter zit. Het raam staat idd wat naar binnen tov de luchthapper. Dit hoort gewoon zo. Wat mij opvalt is het stuk tussen de twee luchthappers. Dit klopt niet. Lijkt met een brush een beetje dicht geschilderd, maar dat het niet helemaal gedekt is.

Pagina: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: