Hoofdcategorieën
Topicacties

[2D] Post je 2D stuff maar weer - Part 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
@phaas: ik vond de vorige beter, maar misschien 3 ipv 2 snorharen?
Resurrection
Reg. datum: 05 oktober 2002

of misschien de snorharen in wit overlaten lopen op het gezicht

Resurrection (362560) VI.195

Reg. datum: 01 september 2002

Ik zag zo veel moois in dit topic :) dus dacht ik laat ik zelf ff wat posten

http://www.xs4all.nl/~eradus/image/limelogo.gif

ben benieuwd wat jullie ervan vinden het is ook nog niet helemaal af maar ben nu eenmaal beter in coden dan in het designen van websites :)

hierop gelijk een vervolg

http://www.xs4all.nl/~eradus/image/limelogo2.gif

nu vraag ik me af dat die barcode daar wel zo mooi staat maar ik moet wat hebben om toch dat lime te breken misschien iemand een idee??

spiddy wijzigde dit bericht 24-02-2005 20:24 (31%)

zie 23648

op zich vind ik het concept wel leuk, maar het komt niet echt over. Ik mis een samenhang. Alles staat maar een beteje los op z'n plek eigenlijk. Probeer wat meer samenhang erin te brengen zou ik zeggen

var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);

Fotosnoepert

Ik ben een tijdje terug samen met een paar vrienden een Counterstrike clan begonnen.
Dus ik dacht laat ik daar maar eens een websiteje voor maken.

Dit is wat ik tot nu toe heb:
http://www.rakkerzero.net/Pictures/weblayout.jpg

Heeft iemand nog tips voor mij?
Ik vind hem nog kaal.
Reg. datum: 01 september 2002

quote:
Rakkerzero schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 22:23:
Ik ben een tijdje terug samen met een paar vrienden een Counterstrike clan begonnen.

[afbeelding]

Ik vind hem nog kaal.
nou een tip kan wezen om er content op te plaatsen aangezien dat het nogal kaal maakt!
Reg. datum: 23 december 2002

quote:

[afbeelding]

Ik vind hem nog kaal.
Uw header, menu en contentbox vloeien niet bepaald in op elkaar. Probeer je content box ook wat af te ronden, zoals je menu en header..

http://www.behindthescreens.nl/ - Nederlandse 2D/3D art en gamedev community.

Fotosnoepert

quote:
Judge80 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 23:10:
[...]

Uw header, menu en contentbox vloeien niet bepaald in op elkaar. Probeer je content box ook wat af te ronden, zoals je menu en header..

Content box is expres niet afgerond ivm de iframe die erin komt. maar iig bedankt.

Ik heb er nu contents in gegooid en hij ziet er niet kaal meer uit.
quote:

[afbeelding]

Ik vind hem nog kaal.
Misschien een tweede kleur dr in verwerken rood ofzo iets

Blog: Pixeldude.nl // Portfolio: Digisphere.nl // Twitter: @Pjotter

Fotosnoepert

quote:
Skyline GTR schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 23:45:
[...]

Misschien een tweede kleur dr in verwerken rood ofzo iets

hmm, misschein maar doen.
Maar waar???
Reg. datum: 16 december 2003

http://home.planet.nl/~logte151/wip.jpg
-klikbaar-
Dis wat ik tot nu toe heb voor een nieuwe wallie voor een clan/community. (ESA) Nog suggesties? Vind het een beetje leeg op de een of andere manier... En nee, ik wil er geen wonderlamp onder :P

| specs | Nikon D40 kit | Nikkor AFS DX 55-200mm f/4-5.6G | De aarde is rond. Net als een pannekoek. | Bevo ergo sum

peace man.

quote:
Brokstuk schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 14:50:
[afbeelding]
-klikbaar-
Dis wat ik tot nu toe heb voor een nieuwe wallie voor een clan/community. (ESA) Nog suggesties? Vind het een beetje leeg op de een of andere manier... En nee, ik wil er geen wonderlamp onder :P
het is nogal onherkenbaar en zegt niets, misschien zou je in die vormen ESA kunnen verwerken?
Reg. datum: 16 december 2003

quote:
Simon schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 14:54:
[...]

het is nogal onherkenbaar en zegt niets, misschien zou je in die vormen ESA kunnen verwerken?
Nou bedankt! Er staat esa :P De E en de S zou je toch wel moeten kunnen herkennen. De S wiebeld zo door omdat het eigenlijk een Ronin teken is wat ik gisteren toevallig op discovery zag. En de a.. sja... Vond ik wel passend zo ^^

Pkunk wijzigde dit bericht 26-02-2005 14:58 (30%)

| specs | Nikon D40 kit | Nikkor AFS DX 55-200mm f/4-5.6G | De aarde is rond. Net als een pannekoek. | Bevo ergo sum

Gekke ZBrush-verslaafde

Nee, nu staat er 'EZA' ... :)

"The probability of life originating on earth is no greater than the chance that a hurricane sweeping through a scrap-yard would have the luck to assemble a Boeing 747"

quote:
Rakkerzero schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 23:46:
[...]

hmm, misschein maar doen.
Maar waar???
Zou ik zo snel ook niet weten. wat ik meestal doe als ik "klem" zit met mijn design is wat van die template site door browsen. Meestal kom ik dan wel wat tegen wat ik kan gebruiken. suc6 verder met je site je gaat zeker de goede kant op :)

Blog: Pixeldude.nl // Portfolio: Digisphere.nl // Twitter: @Pjotter

zie 23648

quote:
prototype schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 21:57:
[...]

Fraai, maar je gebruikt iets te vaak die pattern; vooral in 't logo komt dat niet heel fantastisch uit de verf.

[afbeelding]
Een WIP voor een redesign van xsnetworks :)
ben je nog spannende dingen met die grijze balk boven van plan? niet dat ie misstaat, maar de hele "header" (grijze balk) en plaatje, neemt ontzettend veel ruimte in beslag, zodat zo'n beetje het eerste wat je moet doen scrollen is. Tenminste, dat idee heb ik nu

alert(_._);

Cheer Bear

quote:
mophor schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:33:
[...]

ben je nog spannende dingen met die grijze balk boven van plan? niet dat ie misstaat, maar de hele "header" (grijze balk) en plaatje, neemt ontzettend veel ruimte in beslag, zodat zo'n beetje het eerste wat je moet doen scrollen is. Tenminste, dat idee heb ik nu
http://wwwhome.cs.utwente.nl/~buixn/portfolio/wip3.jpg
Ja ;), daar komt nog 't menu.

prototype wijzigde dit bericht 26-02-2005 20:03 (4%)

zie 23648

ik dacht al zoiets, hippe shit ouwe :P

alert(_._);

Ginkeltjes

Hij ziet er erg netjes uit :)

www.pt2mmo.com (Pristontale 2 Informatie site)

Insanity Rulez!

Tis 2d, dus denk dat het hier thuis hoort,

Wat mij de laatste tijd bezig heeft gehouden:
Mitsubishi Eclipse 2006

Orgineel:
http://img199.exs.cx/img199/5052/mitsubishieclipse2006halfsized.th.jpg

Tuned:
http://img194.exs.cx/img194/3183/eclipse2006sdfxhalfsized7ve.th.jpg

Bijna alles is wel enigsinds aangepast, kan beter zeggen waar ik niet aan heb gezeten :P Das dus de motorkap, 3 verschillende intakes ervoor gemaakt maar alles liet de auto er minder uit zin ipv beter, dus alledrie geschrapt.

Zitten geen andere foto's o.i.d. in verwerkt, alles is handwerk, lang leve wacom anders had ik nu RSI ;-)

The Creative Mind < Photo Portfolio

superheld zonder onderbroek
Reg. datum: 26 juni 2003

Hulde! _/-\o_
het enige plekje waar hij er niet geheel realistisch uit ziet is aan de zijkant, ik zie nou ook niet precies wat er niet klopt maar mss iets met de schaduw ofzo

wie niet springt heeft een snor

Reg. datum: 19 januari 2003

Het was weer eens zondag en ik verveelde me een beetje.
Toen heb ik maar eens een avatertje gemaakt.

http://members.home.nl/pvannuil/1.gif

Wat vinden jullie ervan?
Btw wat betekent c&c?

What's up, bub?
Reg. datum: 13 april 2004

quote:

Critic en Comment (Kritiek en Commentaar).

Maaruh, ik volg dit topic nu al een tijdje, heb nog nooit iets gepost maar dat doet er niet toe :P
Ik zit er nu aan te denken om ook aan te slag te gaan met het ''Grafisch (2D) Ontwerpen'', maar ik heb een klein vraagje: Die ''Pentablets'' (als ik me niet vergis), welke zouden jullie mij aanraden of welke gebruiken jullie?. Ik heb gelezen dat de Wacom Tablets nogal goed zijn, maar bijvoorbeeld een Trust ofzo, zou dat ook kunnen? Als ik er een zou kopen, zou ik hem waarschijnlijk alleen gebruiken voor het maken van Wallpapers.

Yonix wijzigde dit bericht 27-02-2005 23:12 (17%)
Reden: Typo ontdekt :p

Xbox 360 Gamertag: Yonix360

superheld zonder onderbroek
Reg. datum: 26 juni 2003

als je het echt goedkoop wil kan ik je een Aldi/Medion tablet aanraden. die verkopen ze volgens mij om de zoveel tijd voor 35 euro ofzo. A4 formaat dus je kan lekker uithalen en die van mij doet het na 2 jaar nog best. Hij blijft soms wel even hangen ofzo, maar voorderest geen klachten over.

wie niet springt heeft een snor

Insanity Rulez!

Ik heb zelf een Wacom Graphire, hij is wel wat klein (A6), maar dat irriteert me eigenlijk geheel niet, heb em al een paar jaar en hij werkt nogsteeds perfect. Dus die kan ik prima aanraden, en die zijn ook goed te betalen.

The Creative Mind < Photo Portfolio

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: