quote:
chris schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 23:43:
@D-Tox: hoort dat niet in het handgetekend-topic?
En nog wat art van mezelf:
[
afbeelding]
Ik ben nog niet helemaal tevreden over de kleuren van het schild, maar het is ook eigenlijk een soort grapje, het is een wapen voor een Mannendispuut van een érg vrije studentenvereniging, dus stiekem helemaal niet corporaal

Ik zie dat je dat schildje heel moeilijk met afgeronde rechthoeken hebt gemaakt. Dat kan ook met voorgebakken schildjes

... zoek even op DaFont tussen de dingbats, die hebben geloof ik een heel font met schildjes erin enzo. Is wat dynamischer

quote:
leokennis schreef op zondag 23 januari 2005 @ 09:41:
[...]
Ja, omdat GIF niet ge-antialiassed is. Wat ik zou doen is: je hebt een witte achtergrond, dus maak een jpeg met witte achtergrond. Dat ziet niemand toch...
Eigenlijk is PNG hier perfect voor, maar IE hè...
Nu moet iedereen een dikke afbeelding van 1400x1200 downloaden...
Er is echt een veel betere oplossing voor. Snij deze afbeelding eens op in een soort 'schilderijlijst' en zorg dan dat je van de overlappende bloemetjes een paar repen transparante PNG's maakt. Je kunt nu als 'schilderij' in de lijst een iframe of een scrolling div gebruiken, en middels CSS (met z-index) kun je de transparante PNG's er aan de randen overheen leggen.
En PNG transparantie in IE? Dat kan tegenwoordig prima middels het kleine scriptje wat je met Google wel kunt vinden, dit maakt PNG's ook in IE transparant. Twee voorwaarden voor de PNG: hij moet in de IMG tag staan (dus niet in de background) en hij moet minimaal 19 pixels hoog zijn, zoiets (anders maakt het script m zelf minimaal 19 hoog). Klein javascriptje, kun je zo vinden met Google.
quote:
Mwa, jammer dat de achtergrond zo kerstgroen is. De tekst is zo liefdevol, zo mooi en je zou er een meisje echt mee kunnen raken, ... en dan zijn de kleuren gewoon... ja, duf, hard en zwaar. Not my style. Ook heb je verschillende soorten shading gebruikt, op de buik zit geen schaduw (terwijl je die onder de randen van dat jasje écht mist) en op de broek zitten juist weer grote vlakken schaduw. Uniformiteit...
Ohja, en ga anders even langs DaFont.com voor een ander lekker krulletter-font. maakt het al gelijk een stuk minder ...tja, zo uit de windows fonts list gegrepen.
quote:
Is het niet stiekem 'cut to the crap?'

Verder mooi hoor, alleen die spijkerbroek zo valt wel erg op. Ik zou hem in een vreemdere tint, meer aquablauw doen; hij botst nu erg met het even zo felle roze.
En voor welke resolutie had je scissorcity bedacht?
quote:
Haaa nice. Als je dat soort vrouwvormen hebt, je zou ze ook eens gewoon zonder achtergrond (of met egale zandtint) moeten neerzetten, verschillende poses, in serie naast elkaar ofzo. Maakt het beeld sterker. (of had je die vrouw niet zelf getekend

)
quote:
darkdesign schreef op zondag 30 januari 2005 @ 20:13:
Ik had vanochtent foto's gemaakt. En gelijk maar iets van gemaakt. Dit plaatje bestaat uit 2 fotos, een van een boot, en een van een slootje. De tekst is een soort van gedicht in het latijns, watik zelf gemaakt heb. rechts als je goed kijkt zie je oowk een schim.
[
afbeelding]
Feel free to give your honest opinion

Als je die linkerhelft eraf knipt en die bewaart... ik vind de rechterhelft inclusief gedicht in het Latijn
s er eigenlijk helemaal geen toevoeging aan doen. Je linkerhelft had wat betreft antialiassing ook wat smoother gekund. imho

quote:
De kleuren matchen - sorry to say - echt voor geen meter bij elkaar, dit is nou al de 2e keer in één post dat ik mensen becommentariseer over het gebruik van kleur ism roze

, (misschien zit ik gewoon mis). De linkerkant van de flyer is ook nog erg saai, leeg, je zou daar op de achtergrond nog een witte of tussenliggende kleur vorm kunnen zetten, gewoon als bladvulling. Het is eveneens jammer dat de paal uit de mouw lijkt te komen, alsof het een feestje is voor mensen die geen armen maar protheses hebben.
(nou wat over lánge posts?

)
Dark Blue wijzigde dit bericht 07-02-2005 21:51 (4%)