SPV is cool, SPV oké! Heb je 'n SPV? SPV dan mee!
De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 2)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last
Nieuw TopicReg. datum: 24 november 2004
quote:Wipneus schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 17:16:
Zeg er is vást wel iemand met veel verstand van die registry-shit die wel even via dat registry editor prog in Smartione MSN Messenger zo kan tweaken dat hij via Orange World verbindt hč
(Toch? Kan niet? Ik heb pech gehad? Jammer)
Ik denk maar zo: als het met opera kan, dan ook met MSN MEssenger..
nu nog uitvogelen HOE
PSN: Hole-NL | GoT BF3 PS3 Platoon #2
quote:Pamas schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 07:44:
[...]
Dat had ik toch gedaan![]()
Pamas in "De HTC Typhoon (Orange SPV C500)"
404 error: File not found
dit topic is zo langzamerhand wel een beetje erg vol aan het worden...
gebruik agile messenger. Ik vind hem beter werken, en je kan kiezen welke internet verbinding je gebruiktquote:Wipneus schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 17:16:
Zeg er is vást wel iemand met veel verstand van die registry-shit die wel even via dat registry editor prog in Smartione MSN Messenger zo kan tweaken dat hij via Orange World verbindt hč
(Toch? Kan niet? Ik heb pech gehad? Jammer)
| specs | homepage | V3 (ut clan) |
Reg. datum: 14 maart 2001
BlackBerry Bold 9700 | Eminent EM-7080 | Nikon D90 | iPhone 3GS 16GB | iPad 16GB | PlayStation 3 Fat 500GB
quote:Mich schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 20:43:
[...]
gebruik agile messenger. Ik vind hem beter werken, en je kan kiezen welke internet verbinding je gebruikt
Ik heb hem even uitgeprobeerd, ziet er erg mooi uit!
Waar kan ik de instellingen qua verbinding wijzigen?
[edit: eigenlijk ziet het er alleen goed uit en werkt het niet, hij verbindt in het algemeen niet...]
Wipneus wijzigde dit bericht 24-12-2004 23:36 (16%)
SPV is cool, SPV oké! Heb je 'n SPV? SPV dan mee!
Met een beetje knippen kom je een heel eind hoor.quote:hemiparo schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 22:05:
@Mark-A: onderneem jij nog actie richting m5000 voor de te grote folies? Zo heb ik er nog niks aan namelijk...
Pamas wijzigde dit bericht 25-12-2004 00:50 (4%)
BlackBerry Bold 9700 | Eminent EM-7080 | Nikon D90 | iPhone 3GS 16GB | iPad 16GB | PlayStation 3 Fat 500GB
Pamas wijzigde dit bericht 25-12-2004 08:59 (93%)
Tsunami bwa3000/AMD 64 3200+ @ 2300/512 cache/Kingston 3200 2x512 matched pair/Innovatek XXS + NV40/Gainward PowerPack 6800 GT GS/Tagan480/MSI k8n neo plat.
quote:nexxexium schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 11:47:
Wat een kut startpost zeg. Allemaal halve info.
Wel... leef je uit zou ik zeggen!quote:Korakal schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 20:40:
wie wil d'r een nieuwe startpost maken? dit topic is zo langzamerhand wel een beetje erg vol aan het worden...
Reg. datum: 31 oktober 2004
Oh en als ik kies voor een hard-reset, betekent dat dat hij terug gaat naar de 'fabrieksinstellingen zo als hij voor iedere klant komt die hem los in de winkel koopt' of gaat hij terug naar de Orange begin instellingen zoals ik hem uit de doos haalde?
Internetten via Opera werkte goed, al was het dan niet gratis, en na die 'crash' doet het het niet meer, ook al heb ik alle! instellingen goed staan! Internet Explorer internetten werkt gelukkig wel gewoon gratis. Maarja ik kan opera er nu (nog) niet afgooien omdat ik bij programma's verwijderen een lege lijst heb.
Reg. datum: 22 november 2001
hoe krijg ik die erin?
ik krijg bij dit plaatje http://www.coolsmartphone.com/activesync-on.jpg dus geen calender en contactpersonen te zien. alleen Inbox
ik kom ook niet verder als het 3e plaatje. heb dit topic echt veel rondgezocht maar sync doet geen ruk. Ik krijg geen melding of iets sync duurt maar 3 seconden en dan gebeurrt er niks? http://www.coolsmartphone...mp;artid=329&Itemid=3
en hoe kan ik ervoor zorgen dat hij foto's op m'n sd kaart opslaat. want nu komt alles in storage terwijl de phone toch echt op opslagkaart staat? Sjabloonmap staat op opslagkaart (ontdekt)
Carnagy wijzigde dit bericht 25-12-2004 16:14 (67%)
Reg. datum: 21 januari 2001
Kan geen verbinding tot stand brengen. Er ontbreken servergegevens of gebruikersreferenties. Kies Men, Opties, Serverinstellingen en vervolgens verinding om de servernaam en de gebruikersreferenties te controleren en probeer opnieuw.
Doutcode: DEV_9
Carnagy wijzigde dit bericht 25-12-2004 19:53 (9%)
Reg. datum: 26 maart 2000
De telefoon is dan steenkoud, maar na een paar minuten doet de verlichting het weer. Overigens doet de rest van de telefoon het nog normaal.... mp3 luisteren geen probleem scherm doet ook normaal. Alleen het lichtje voor het scherm en toetsenbord doen het niet.
Heeft iemand anders daar ook last van of heb ik gewoon een brakke telefoon die nier tegen de kou kan??????
of is het mischien een beveiliging voor de batterij, als die te koud is dan kan hij minder stroom leveren dus moeten de grote verbruikers uitgezet worden?
En iets totaal anders.....
op de recente siemens telefoons zit een screensaver met een digitale klok... heel simpel lcd zwart cijfers wit geen verlichting.... is er ook zo iets voor de spv-c500?
quote:Mafketel schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 21:51:
De laatste paar weken, als ik thuis kom na 15min door de kou gefietst te hebben, doet mijn verlichting van de telefoon het niet meer.
De telefoon is dan steenkoud, maar na een paar minuten doet de verlichting het weer. Overigens doet de rest van de telefoon het nog normaal.... mp3 luisteren geen probleem scherm doet ook normaal. Alleen het lichtje voor het scherm en toetsenbord doen het niet.
Heeft iemand anders daar ook last van of heb ik gewoon een brakke telefoon die nier tegen de kou kan??????
of is het mischien een beveiliging voor de batterij, als die te koud is dan kan hij minder stroom leveren dus moeten de grote verbruikers uitgezet worden?
En iets totaal anders.....
op de recente siemens telefoons zit een screensaver met een digitale klok... heel simpel lcd zwart cijfers wit geen verlichting.... is er ook zo iets voor de spv-c500?
Ik had vroeger wel dat mijn telefoon langzaam reageerde als die koud was. (het beelscherm dus) met men spv nog geen last van gehad. Dat je beeldscherm te weinig stroom krijgt lijkt me niet. Ik weet alleen niet hoe een lcd (met pixels) reageert op kou.
En je 2e vraag, dat zal ik ook wel is willen weten, want dat mis ik ook behoorlijk
Reg. datum: 12 december 2004
internetten ed lukt prima maar zodra ik een email account aanmaak krijg ik de melding dat ophalen niet lukt en check your connection settings...
inkomende mail server, userid en password zijn 100% goed.
Wat zie ik over het hoofd? Wat zijn de valkuilen hier?
Kan eea te maken hebben met de poort toevoeging in de proxy?
quote:olanjouw schreef op zondag 26 december 2004 @ 00:34:
het lukt me maar niet om m'n mail op te halen van mijn eigen domein.
internetten ed lukt prima maar zodra ik een email account aanmaak krijg ik de melding dat ophalen niet lukt en check your connection settings...
inkomende mail server, userid en password zijn 100% goed.
Wat zie ik over het hoofd? Wat zijn de valkuilen hier?
Kan eea te maken hebben met de poort toevoeging in de proxy?
Misschein probeer je het met de orange world via de aangepaste proxy (ofwel om gratis te internette).
Probeer het dan is door je verbinding op internet acces te zetten
Reg. datum: 12 december 2004
mail versturen via smtp.orange.nl lukt wel
maar bij binnenhalen via mijn pop server krijg ik steeds an error occurred while downloading messages. Verify that you have network coverage and that your account information is correct and then try again
ik heb meerdere domeinen en mailservers, ik heb op alle hetzelfde probleem
ik heb inderdaad de proxy in orange world aangepast. heb zojuist eea weer teruggezet en type veranderd in WAP. Heb nog steeds hetzelfde probleem.
iemand een idee?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last
Dit topic is gesloten.