winroute vindt photoshop 6 niet leuk ?

Pagina: 1
Acties:

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
hoi allen.

ik heb een probleem. Ik draai win2k sp1 met winroute laatste versie (build 24) en photoshop 6. Als photoshop en winroute beide actief zijn, slaat winroute af en toe op hol en slurpt hij 99% cpu power.

winroute en photoshop draaien beide prima afzonderlijk van elkaar. Nu snap ik niet wat winroute met photoshop te maken heeft (waardoor het probleem ontstaat).

ik heb dit probleem gereproduceerd op een amd athlon en een intel cpu. ik denk dat het echt een conflict is tussen winroute en photoshop.

heeft iemand dit ook ? weet iemand een oplossing ? op de support site van adobe kon ik niets vinden mbt conflicten met winroute.

oh jah ik heb genoeg ram in computer zitten dus dat is het ook niet.

Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Verwijderd

Kijk 's in je logfiles wat er allemaal gebeurt,
die zijn er niet voor niets....

• xoror
  • Niet online
als het zo makkelijk was, dat was ik er al lang uit. natuurlijk heb ik de win2k logs bekeken.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Maybe heeft dit te maken met allerlei buffer achtige dingen... Zoek even in de search naar buffer en RubZie dan vind je wel een paar zeer uitgebreide topics erover. Adobe heeft er nog steeds geen oplosing voor, je kan proberen je RAM verbruik op 30% te zetten ofzo, dat hielp bij mij wel.

Al weet ik niet of jij hetzelfde probleem hebt maybe is het wel iets anders... :o

Succez

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

ik had ook precies hetzelfde probleem: winroute en photoshop samen = winroute 100% cpu usage, dus moest je resetten want je kon niks meer doen. Ik heb gezocht naar oplossing op inet, maar nix gevonden :(:(:(:(:(

btw, ik had het probleem met photoshop 5.5 en 6 (5 weet ik niet meer). En ik gebruikte de laatste versie van winroute. Ben nu overgestapt op sygate (waamee ik ook af en toe crashes heb)

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:55
Nog nooit problemen gehad met de combo Photoshop en Winroute

| I've got permission to color outside the lines |

• xoror
  • Niet online
ik ga het in ieder geval proberen. nu zette ik winroute altijd uit als ik ging photoshoppen. toch blijf ik het vaag vinden want ik heb zat ram (256MB) en winroute gebruikt maar 4 MB, hoe kan ie nou op hol slaan door te weinig ram.... d'r is nog altijd zoiets als een swapfile..

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem. Win2k photoshop en winroute kunnen niet makelijk samenwerken. Ik heb overal gezocht; winroute log, windows log en photshop maar niks te vinden. Bovendien is de help op de pagina van wiroute niet echt goed te noemen.... |:(
Pagina: 1