Is het ook mogelijk om bestanden met Active Sync rechtstreeks naar de SD kaart te copieeren? Wat ik nu doe is het volgende: Ik copieer de files van de locatie op de harde schijf naar de folder My Documents/Pocket_PC MyDocuments op de pc en sync dan. De files komen dan in het Ram, waarna ik ze naar de SD kaart copieer. Dat werkt natuurlijk wel met MP3's, omdat die vrij klein zijn, maar AVI bestanden passen niet in het RAM en syncen dus niet. Ook grote aantallen MP3's kunnen er niet op, ik moet ze nu dus een voor een copieren. Het moet toch mogelijk zijn ze in 1x op de SD kaart te zetten vanaf de pc, of kan dat niet?
Verder is die screenprotector echt bagger, heb zeker 4 mm over. Als iemand een betere weet te vinden houd ik me aanbevolen. OOk een tasje waarmee de Compact gewoon bruikbaar is als ie erin zit zou mooi zijn, want aan dit tasje heb je echt helemaal niks!
Waarom is de batterij indicator niet op het today screen te vinden? Ik moet nu steeds naar de settings om te controleren, erg vervelend. Verder iemand al een gratis progje gevonden om running programs gelijk af te sluiten in pl v via Settings?
Voor degenen met een vraag over batterij levensduur: Ik heb het toestel nu 16 uur aan laten staan en vrij normaal gebruikt, paar spelletjes, paar telefoontjes en wat progjes gedraaid en er was 24% van de batterij weg, reken maar uit dus...4 x 16= 64 uur, dus ongeveer 2,5 dagen.
Voor degenen die vragen of SMS mogelijk is zonder stylus: Ja, dat kan. Als je via de groene toets ( telefoon) naar Intellipad gaat en daar bij tools kiest voor textmessage, kun je idd met abc of T9 (alleen Engels) sms of email berichten met je vingers typen. Wel opletten of je de juiste letters raakt, maar mij lukt het prima. Wel voorzichtig doen om het touchscreen niet te beschadigen natuurlijk. Daardoor gaat het wel langzamer dan bij een telefoon, vooral door de regelmatige typefouten. Met de stylus is dus sneller en makkelijker, maar het kan wel zonder.
Verder voor degenen die bij GSMstunts.nl willen bestellen of besteld hebben: Ik kreeg dinsdag een mailtje dat de levertijd ongeveer een week is, ik heb daarna gebeld en wat blijkt: Ze krijgen er 10 a 15 per week, en door de grote lijst van lopende orders kan de levertijd tot 2 a 3 weken oplopen...Kan wel ff duren dus. Sitel.nl en belnu.nl rekenen op 1 a 2 weken, maar dat was gebaseerd op de verwachting dat ze eind deze week binnen zullen komen en dat is nog niet zeker. Smartphoneshop.nl heeft ze op voorraad volgens de website, maar rekent hoge prijzen icm abonnementen: In mijn geval 25 euro meer en nog eens 26,50 aansluitkosten. T4Telecom rekent helemaal veel, 40 euro duurder dan internet shops en 26,50 aansluitkosten.
Ik ben ff naar Dixons geweest (Rotterdam Lijnbaan) daar kreeg ik hem zo mee, ze hadden er twee binnen, nu dus nog hooguit 1. Prijs: 1 euro goedkoper dan bij GSMstunts (bij 1 jarig 225 abo), alleen helaas wel 26,50 aansluitkosten.