Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Magician (i-mate JAM / Qtek S100 / MDA Compact)

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
In control
Reg. datum: 21 januari 2003

quote:
malle_eppy schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:40:
is allemaal leuk en aardig maar wat ik me afvraag is of dat ding wel degelijk gebouwd is, als je nl naar de plaatjes kijkt waar de achterkant is afgebeeld

dan valt me op dat het schaaldeel waar de batterij in verwerkt zit en de bovenkant totaal niet mooi op elkaar aansluiten, 2 verschillende kleuren zijn en dat het bovenste deel zelfs een beetje hol loopt...

komt dat doordat het apparaat op de foto's nog in ontwikkeling is of omdat ie gewoon gammel gemaakt is en zo dus in de winkels ligt.

Het was mij ook op die foto's opgevallen maar nu ik hem zo voor me heb zie ik dat totaal niet terug. Apparaat is/voelt zeer solide. Niets kraakt niets buigt, niets piept.
Zwarte rand rondom geeft uitstekende grip.
Achterkant metaal is idd 2 verschillende kleuren maar het zou me niets verbazen als achterkant boven antenne kunststof is en de rest alu.

Reg. datum: 25 november 2004

ok dan ik ben ook erg benieuwd ik ga van de week ook maar eens bij tfortelecom kieken al moet ik zowiezo wachten tot eind januari.. maar ach hopelijk wordt ie dan icm een 1 jarig abonnement ook gratis..

Reg. datum: 23 november 2004

Zo heb nu eindelijke de Mda Compact! Heb hem net bij belcompany opgehaald. Ze haden er 1 binnen gekregen en die had ik gereserveerd. Dus ik heb wat te doen vanavond!

Remco Online

Dubbelzinnig

* wdekreij is jaloers op Boris553 en remcoonline :(

:+

wdekreij wijzigde dit bericht 25-11-2004 20:47 (7%)

Reg. datum: 20 maart 2004

Dat van die 128MB geheugen is een optie heb ik gelezen bij pocetclub.nl. De 64MB versie is de standaard uitvoering. Maar waar je die speciale versie van 128MB kunt bestellen is mij nog niet helemaal duidelijk. En ik ga denk ik ook liever voor de no branded versie.

Reg. datum: 11 februari 2000

[quote]CLB schreef op woensdag 24 november 2004 @ 23:52:
quote:
Procyon for life schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:09:
nl:
Orange World = 6 euro
SMS 80* 0.22 euro (T-mobile 0.05 cent) = 17.6 euro
MMS 10* 0.50 euro (T-mobile 0.20 cent) = 5 euro
GPRS kosten 5 MB (2 MB gratis daarna ¤ 3 per MB) = 9 euro
Bellen (100 minuten?) * 0.16 cent (gemiddelde kosten, voor het gemak zonder starttarief = 16.00 euro per maand.'

[b]MAAR DIT ZOU IK NIET BIJ HOEVEN BETALEN HOOR DAT GAAT JUIST VAN DIE 30 EURO PER MAAND AF EN KOMT ER NIET BIJ!!!!

Totaal per maand betaal je bij orange: 53,60 euro
DUS IK ZOU GEEN €53,60 KWIJT ZIJN PER MAAND MAAR JUIST VEEL MINDER (30 - 6 van Orange World is 24 over - 17,60 van smsjes is 6,4 euro over - 5 euro mmsen is 1,4 euro over en dan bel ik voor 5 euro per maand ofzo dus dan zou ik iets boven de 30 euro uitkomen namelijk rond de 34 a 35 euro per maand en dus niet in de buurt van de 53,60 wat jij zei! Jij telde 't bij die 30 op maar 't moest er juist vanaf! ;)

Ik heb nooit gezegd dat ik die 16 euro per maand optelde bij de 30 euro.

Je koopt bij Orange gewoon elke maand 30 euro beltegoed in,

Als je alle (verbruiks)kosten bij elkaar optelt (53,60) dan kom je tot de conclusie dat die 30 euro in je bundel te weinig is, je zal dan 23,60 per maand extra moeten betalen.

Snap je?

Je vertelde me dat je nu ongeveer 5 euro per maand betaald, maar dat dat in de toekomst wel weer wordt, vandaar dat ik hier 16 euro voor berekend had (100 minuten bellen).

Bij T-mobile ben je misschien wel hetzelfde kwijt (eigenlijk minder) maar dan kan je daarnaast wel veel meer bellen voor hetzelfde bedrag, in jouw geval dus niet boeiend :)

//
De MDA Compact telefoons worden waarscijnlijk maandag per post afgeleverd, dus nog ff wachten.... :)

Een lege verzameling is deelverzameling van elke verzameling

Reg. datum: 24 september 2003

Mensen !!!

Ik ben vandaag naar de winkel geweest en hij was gewoon SUPER !!!!!!

een vraagteken erbij:
Als je een smsje ontvangt en wil gewoon even zonder die stilo antwoorden
met sms, is dat virtuele toetsenbordje ook met de vingers makkelijk te bedienen ?
En is dit ook het geval als je heel snel even iemand moet bellen ?

Dus dat je niet ALTIJD gebonden bent aan de stilo, ivm snelheid enz

Kunne jullie misschien een screenshotje geven hoe dat toetsenbordje uitziet met normale vingers, dus of het met je vingers ook te bedienen is ???

greetzzzzzzzzzzzzzzzzzz 8)7

It's all about programming...

Reg. datum: 03 september 2002

Zijn de MDA Compacts van T-Mobile nu wel of niet gesimlocked?

quote:
roe1v schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 01:36:
Mensen !!!

Ik ben vandaag naar de winkel geweest en hij was gewoon SUPER !!!!!!

een vraagteken erbij:
Als je een smsje ontvangt en wil gewoon even zonder die stilo antwoorden
met sms, is dat virtuele toetsenbordje ook met de vingers makkelijk te bedienen ?
En is dit ook het geval als je heel snel even iemand moet bellen ?

Dus dat je niet ALTIJD gebonden bent aan de stilo, ivm snelheid enz

Kunne jullie misschien een screenshotje geven hoe dat toetsenbordje uitziet met normale vingers, dus of het met je vingers ook te bedienen is ???

greetzzzzzzzzzzzzzzzzzz 8)7

Als je dit topic had doorgelezen dan had je gezien dat dat mogelijk is.

quote:
Vyper schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 06:53:
Zijn de MDA Compacts van T-Mobile nu wel of niet gesimlocked?

De MDA Compact van T-Mobile is gesimlocked ja, dit stond ook al eerder in dit topic.

Maar goed jongens, laat je niet afschrikken :*) , het is gewoon een beauty :9~
Bij GSMStunts.nl zijn 2 MDA Compact's voor de totaal prijs van 199,95 te koop met twee een jarig zakelijk abbo van 25,00. Dus totaal prijs PER MDA is 399,98. Je moet alleen wel bij de Kamer van Koophandel zijn aangesloten om op deze actie te kunnen reageren. Geen probleem dus :*) De actie geld tot 5 december dit jaar. Zit toch te wachten op de no branded versie en de speciale versie van 128MB denk.

Reg. datum: 13 november 2004

Eindelijk!

Ben gister gebeld door T-mobile dat de MDA begin volgende week met de post komt. Zal dus wel dinsdag worden :9~ ..... Krijg echt zo'n Sinterklaas gevoel, hehehehe

NulEuroHosting.nl
Reg. datum: 04 oktober 2001

quote:
neubauerf schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 08:55:
Eindelijk!

Ben gister gebeld door T-mobile dat de MDA begin volgende week met de post komt. Zal dus wel dinsdag worden :9~ ..... Krijg echt zo'n Sinterklaas gevoel, hehehehe

Same here.

Waarschijnlijk belde ze even omdat de voorraad op was en dat ze maandag weer nieuwe verwachten. Hopelijk komen ze ook echt binnen dat zodat ze maandag daadwerkelijk verzonden kunnen worden!

http://www.nuleurohosting.nl goedkope hosting

Reg. datum: 03 juli 2003

Heeft iemand trouwens al bevestigd dat die Sandisk 256MB + Wifi werkt op de MDA compact? Alleen een fototje van msmobiles.com zegt mij niet zoveel...

Reg. datum: 03 februari 2004

FF een vraagje, in hoeverre zal het schadelijk zijn om het toestel in je broekzak te dragen ivm het touchscreen. Zit er ook een soort toetsenblokkade op?

NulEuroHosting.nl

quote:
wkienhuis schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 15:41:
FF een vraagje, in hoeverre zal het schadelijk zijn om het toestel in je broekzak te dragen ivm het touchscreen. Zit er ook een soort toetsenblokkade op?
Da's inderdaad een goede vraag. Ik ben namelijk niet van plan om dat tasje serieus aan mijn broek te hangen.

Reg. datum: 26 november 2004

Dag mensen! Ik volg nu al een aantal dagen dit forum omdat ik ook wel geinteresseerd ben in deze telefoon! Ik heb echter nog wel aantal vragen>>??

Ik was vandaag in de Belcompany waar ik de telefoon heb kunnen bekijken en vragen heb kunnen stellen. De telefoon wordt helaas niet geleverd met zo'n wifi kaart zoals in duitsland!! Maar ligt erg lekker in de hand. Hierna was ik even naar T-for telecom geweest waar ze me melden dat deze telefoon een software fout bevat en dat ze hem daarom niet gaan verkopen!!! Weet iemand hier meer over>>???

Verder zou ik graag van de mensen die deze telefoon hebben willen weten hoe de batterij levensduur in werkelijkheid is>>???

Hoe de snelheid van de telefoon is>>??

Hoe de bediening in het algemeen gaat>>?? gemakkelijk of lastig etc..

Ik zafg wel dat er een aantal verkort knoppen opzitten voor o.a. de camera wat zeer handig is!!!

Alvast bedankt iedereen en ik hou het topic in de gaten

Greetz!!

NulEuroHosting.nl

quote:
Luuds schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:46:
Dag mensen! Ik volg nu al een aantal dagen dit forum omdat ik ook wel geinteresseerd ben in deze telefoon! Ik heb echter nog wel aantal vragen>>??

Ik was vandaag in de Belcompany waar ik de telefoon heb kunnen bekijken en vragen heb kunnen stellen. De telefoon wordt helaas niet geleverd met zo'n wifi kaart zoals in duitsland!! Maar ligt erg lekker in de hand. Hierna was ik even naar T-for telecom geweest waar ze me melden dat deze telefoon een software fout bevat en dat ze hem daarom niet gaan verkopen!!! Weet iemand hier meer over>>???

Verder zou ik graag van de mensen die deze telefoon hebben willen weten hoe de batterij levensduur in werkelijkheid is>>???

Hoe de snelheid van de telefoon is>>??

Hoe de bediening in het algemeen gaat>>?? gemakkelijk of lastig etc..

Ik zafg wel dat er een aantal verkort knoppen opzitten voor o.a. de camera wat zeer handig is!!!

Alvast bedankt iedereen en ik hou het topic in de gaten

Greetz!!

Welkom op GOT. Het is niet de bedoeling dat wel elkaar bij elke reactie groeten. (zie de regels)

Van die softwarefout lijkt me een beetje onzin. Deze telefoon draait op een versie van pocketpc die al een tijd in omloop is. Als er toch een fout inzit dan kun je hem zelf flashen net als een normale pocket pc. In Duitsland wordt trouwens ook geen SD kaartje MET Wifi erbij gegeven. Deze hoax kwam naar boven omdat er een foto op msnmobiles stond van deze telefoon met zo'n kaartje erin, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets. Als je op de Duitste site kijkt staat er ook niets over beschreven.

De bediening van de telefoon gaat net zo makkelijk als het besturen van windows en als het goed is gaat het ook heel snel. Mijn pocketpc met een 200mhz processor gaat ook heel soepel dus deze moet helemaal lekker lopen.

Als je op de foto's kijkt zie je duidelijk wat knoppen die gebruik van o.a. de camera sneller maakt.

Hopelijk heb ik je al vragen zo beantwoord.

ok ik zal niet meer beginnen met groeten!!
Thanx voor de snelle reply!

Bijna alle vragen zijn beantwoord echter alleen die van de batterij levensduur nog niet maar dat zal alleen boris kunnenbeantwoorden waarschijnlijk, aangezien hij een van de weinige is die de foon ook daadwerkelijk bezit!!

Greetz

Acties:

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie & Meuker
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
Luuds schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:46:

Nou echt wel dat die bij T for Telecom verkocht is/gaat worden. Die gasten die dat zeggen zijn gewoon sukkels die het niet weten, dus beter hun kop kunnen houden.

quote:
Boris533 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:10:
Ik ga zo de mijne ophalen bij T for Telecom, die hebben hem net binnen gekregen
quote:
Boris533 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:06:
Als jij het nou ook nog begreep..... ;)

Heb hem bij T for Telecom gehaald
quote:
Plukkie schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:05:
T for Telecom tilburg heeft er twee op voorraad... kreeg hem alleen niet te zien :(

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift

NulEuroHosting.nl

quote:
Nu doe je het weer :P

ik zal het nooit meer doen _/-\o_

Reg. datum: 21 november 2003

Nog even over t for telecom.. in rotterdam hadden ze eentje die gereserveerd was, maar als ik verzekering zou nemen zou ik hem zo mee krijgen .. lekker voor diegene die hem heeft gereserveerd dan. |:( Was wel een mooi ding btw.

Edit: Weet iemand wanneer hij bij gsmstunts op voorraad is? Ik zie er nix over op de site.

Samster wijzigde dit bericht 26-11-2004 17:42 (19%)

_ Samster _

Even een andere vraag, kun je op zulke pocet pc's ook flash movies afspelen? Of is hier iets voor beschikbaar? Want dan gaat ik wat Flash spellen er op zetten en misschien wel maken ;)

Reg. datum: 25 september 2004

--DON'T OBEY RULES MODE AAN-- O-)

Ik kan hem ook krijgen ivm verzekering enzo. Dat wordt dan maandag. Probleem is dat ik zeker moet weten dat hij simlock vrij kan worden gemaakt, want ik heb naast mijn t-mobile abbo met een paar vrienden een wireless circle abonnement (= gratis bellen).

Kan dat? En waar kan dat?

PS. Ik gebruik dus ook mijn t-mobile kaartje, hoop dat dit berichtje dan niet zo erg is :)

Reg. datum: 29 juli 2000

Na een paar uur vogelen:

Automagisch opnemen met bluetooth headset (jabra bt200) hoe moet dat?
Scherm blokkeren tijdens mp3 luisteren, hoe moet dat?

Landscape is echt te gek!

Gebruiksaanwijzing Windows Mobile 2003 Second Edition

Windows
Version: 4.21.1088
Build: 14235.2.0.0.

Telefoon
Model No.: PM10A
ROM version: 101.00 WWE
ROM date: 10/21/04
Radio version: 1.00.10
Protocol version: 1337.36

Reg. datum: 04 januari 2001

Weet iemand al of en hoe je de simlock van T-mobile van de telefoon af krijgt ? :? :?

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: