Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Magician (i-mate JAM / Qtek S100 / MDA Compact)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Goo goo g'joob
Reg. datum: 13 september 2003

Ik kom net hier en hier nieuwe (wazige) foto's tegen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Reg. datum: 01 september 2003

Hij is echt heeeel mooi!! (AANKLIKBARE FOTOS)

http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art16/mdanew/02.jpg

http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art16/mdanew/03.jpg

http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art16/mdanew/13.jpg

..........
Reg. datum: 19 oktober 1999

Wat een top telefoon, echt alles wat je je maar kunt wensen zit erin. Inclusief een super groot scherm.

Het moet toch niet gekker worden!!!!

Een koe zegt geen blaat
Reg. datum: 18 juni 2003

Hmm,

ik vond de SonyEricsson S700i al uber geil,
maar als ik deze zie, dan raak ik nog uberder geiler van.
En de prijs is nog lager ook als de berichten hier kloppen.
Hoop dat ie erg snel uitkomt want mijn Orange staat op het punt af te lopen
en kan wel een nieuw leuk speeltje gebruiken.

Reg. datum: 25 september 2004

Is er een navigatiesysteem die op deze GSM werkt?

Want TomTom3 schijnt wel op de MDA en MDA2 te werken, en deze gebruiken net zoals de MDA compact (S100) Windows Mobile 2003.

Ferrariboy wijzigde dit bericht 01-11-2004 12:26 (57%)

Goo goo g'joob

quote:
Ferrariboy schreef op 01 november 2004 @ 12:21:
Is er een navigatiesysteem die op deze GSM werkt?

Want TomTom3 schijnt wel op de MDA en MDA2 te werken, en deze gebruiken net zoals de MDA compact (S100) Windows Mobile 2003.

TomTom3 werkt er inderdaad op.. Alle programma's en games die op de MDA en MDA2 werken zouden ook op deze telefoon moeten werken. Inderdaad omdat ze op hetzelfde platform draaien.

Overigens is er wel verschil tussen 'Windows Mobile 2003, Phone Edition' en 'Windows Mobile 2003, Pocket PC Phone Edition'. De Phone Edition programma's kan je niet op de S100 draaien (en andersom) vanwege het touch screen. Alle Pocket PC Phone Edition (2003) apps en games draaien er echter wel op.

Eggy wijzigde dit bericht 01-11-2004 12:38 (5%)

Reg. datum: 15 oktober 2004

quote:
Eggy schreef op 01 november 2004 @ 12:38:
[...]

TomTom3 werkt er inderdaad op.. Alle programma's en games die op de MDA en MDA2 werken zouden ook op deze telefoon moeten werken. Inderdaad omdat ze op hetzelfde platform draaien.

Overigens is er wel verschil tussen 'Windows Mobile 2003, Phone Edition' en 'Windows Mobile 2003, Pocket PC Phone Edition'. De Phone Edition programma's kan je niet op de S100 draaien (en andersom) vanwege het touch screen. Alle Pocket PC Phone Edition (2003) apps en games draaien er echter wel op.
Je weet veel over over de MDA, goed bezig:) Bij espansys.nl hebben ze de prijs van de I-mate Jam iets verlaagd zo te zien. 15 hele euro's, in de pocket dus! Heb veel onderzoek gedaan en de I-mate Jam is toch wel de beste telefoon/pocket pc van het moment naar mijn mening! Moet dan ook gek lopen wil em niet binnnekort gaan aanschaffen.

Goo goo g'joob

quote:
Svennis schreef op 02 november 2004 @ 16:41:
[...]

Je weet veel over over de MDA, goed bezig:) Bij espansys.nl hebben ze de prijs van de I-mate Jam iets verlaagd zo te zien. 15 hele euro's, in de pocket dus! Heb veel onderzoek gedaan en de I-mate Jam is toch wel de beste telefoon/pocket pc van het moment naar mijn mening! Moet dan ook gek lopen wil em niet binnnekort gaan aanschaffen.

Ik wacht in ieder geval dit weekend af. Dan is de MoDaCo meeting namelijk waar de i-Mate Jam getoond zal worden. Ik kan helaas zelf niet maar ik ken genoeg mensen van MoDaCo die mij over hun bevindingen kunnen vertellen.

Ik kan me op dit moment (voor mezelf) geen betere telefoon voorstellen. Hij is ultra klein, snel, heeft een groot scherm en zelfs een MP camera... Ideaal om spellen op te spelen en film(pje)s op te kijken.

Ik zou ook alvast naar games en apps gaan kijken die je erop wilt zetten. Ik zet zelf sowieso worms world party, age of empires, gts racing en pocket irc (app) erop.

Reg. datum: 11 februari 2000

quote:
Eggy schreef op 02 november 2004 @ 17:06:
[...]

Ik wacht in ieder geval dit weekend af. Dan is de MoDaCo meeting namelijk waar de i-Mate Jam getoond zal worden. Ik kan helaas zelf niet maar ik ken genoeg mensen van MoDaCo die mij over hun bevindingen kunnen vertellen.

Ik kan me op dit moment (voor mezelf) geen betere telefoon voorstellen. Hij is ultra klein, snel, heeft een groot scherm en zelfs een MP camera... Ideaal om spellen op te spelen en film(pje)s op te kijken.

Ik zou ook alvast naar games en apps gaan kijken die je erop wilt zetten. Ik zet zelf sowieso worms world party, age of empires, gts racing en pocket irc (app) erop.
Hij is binnen 2 weken bij T-mobile te krijgen icm met een abonnement.

Een lege verzameling is deelverzameling van elke verzameling

quote:
Eggy schreef op 02 november 2004 @ 17:06:
[...]

Precies, is gewoon de ideale telefoon. Ik denk dat ze op die MoDaCo meeting die conclusie ook trekken! Laat je het hier even weten wat die er van vonden?

Heb je een goeie site, waar je een overzicht hebt van de games die erop kunnen dan? Worms en age of empires zijn zekers spellen die erop moeten, klassiekers!

quote:
Procyon for life schreef op 02 november 2004 @ 17:21:
[...]

Waar heb je deze informatie vandaan? Alst zo is, nice! :)

Goo goo g'joob

quote:
Procyon for life schreef op 02 november 2004 @ 17:21:
[...]

quote:
Eggy schreef op 29 oktober 2004 @ 22:56:
Ik sprak net met de admin van msmobiles.com en hij zei dat hij in Duitsland posters had gezien van T-mobile waarop stond dat de MDA Compact op 15 nov gereleased gaat worden.

Dat had ik dus al verwacht :D

Ik zal het zeker even melden wat ze ervan vonden.

Overigens ben ik momenteel bezig met de nieuwe starpost (met de hulp van Ginz) :D

Edit:

De startpost is voorlopig af :P

Eggy wijzigde dit bericht 02-11-2004 22:16 (17%)

Acties: [view]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie & Meuker
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

Mooie startpost :P

Ginz wijzigde dit bericht 02-11-2004 21:39 (100%)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift

Reg. datum: 09 september 2004

heel mooie startpost!

stom vraagje. veel site's noemen deze een low-end PDA???? mis ik iets? hij kan evenveel dan de Qtek 2020, behalve mischien minder geheugen. weet iemand wat ez daarmee bedoelen met die "low-end"? mischien zijn er beperkingen waar ik nog niks van weet? alvast bedankt.

Goo goo g'joob

quote:
D-man schreef op 02 november 2004 @ 23:09:
heel mooie startpost!

stom vraagje. veel site's noemen deze een low-end PDA???? mis ik iets? hij kan evenveel dan de Qtek 2020, behalve mischien minder geheugen. weet iemand wat ez daarmee bedoelen met die "low-end"? mischien zijn er beperkingen waar ik nog niks van weet? alvast bedankt.

Hij is niet (echt) low-end, hiermee doelen ze op de prijs. Er zijn genoeg sites die later in de teksten zeggen "eigenlijk is het toestel helemaal niet low-end, de functies zijn namelijk super".

In vergelijking met de Qtek 9090:

-Geen wifi
-Geen keyboard
-Minder RAM

+Snellere processor
+MP camera
+Super klein
+Goedkoper

Keyboard ben ik blij mee dat hij hem niet heeft (virtueel (touchscreen) toetsenbord is fijner) en wifi kan je alsnog gebruiken door een sdio kaart erin te stoppen.

Reg. datum: 31 oktober 2002

Interessant stukje van howardforums over de I-mate Jam:
quote:
The JAM's PXA270 processor is not only a little faster than the PDA2k's PXA260, but it's wireless MMX instruction set also allows it to increase multimedia performance at lower clock speeds, saving battery life. It also improves battery life over the PDA2k's processor by supporting "SpeedStep" technology. This feature allows the processor to detects the power needed to run a particular application, and alters the amount of power to the processor depending on the application's power requirements...

Basically the new PXA 270 line of processors has been designed for not only increased clock cycles...but also much better power management with a focus on Mobile Devices and battery life.

Een koe zegt geen blaat

Jaja,

hij is er dan.

www.gsmstunts.nl

1-jarige nieuwe abonnementen

Relax 30: ¤ 425,-
Relax 75: ¤ 309,-
Relax 150: ¤ 215,-
Relax 225: ¤ 149,-
Relax 300: ¤ 115,-
Relax 400: ¤ 109,-
Relax 500: ¤ 105,-
Relax 1000: ¤ 95,-

2-jarige nieuwe abonnementen

Relax 30: ¤ 379,-
Relax 75: ¤ 259,-
Relax 150: GRATIS met bonus van ¤ 20,-
Relax 225: GRATIS met bonus van ¤ 20,-
Relax 300: GRATIS met bonus van ¤ 25,-
Relax 400: GRATIS met bonus van ¤ 45,-
Relax 500: GRATIS met bonus van ¤ 50,-
Relax 1000: GRATIS met bonus van ¤ 60,-

icm. t-mobile

Reg. datum: 01 september 2003

quote:
vayip schreef op 04 november 2004 @ 21:40:
1-jarige nieuwe abonnementen

Relax 300: ¤ 115,-
WHAAAT!!!! Zo goedkoop!!! Dat is echt niet normaal. De beste phone voor de laagste prijs. Waarom loopt mn abbo nou nog niet af. :'(

quote:
deuxani schreef op 05 november 2004 @ 00:10:
[...]

WHAAAT!!!! Zo goedkoop!!! Dat is echt niet normaal. De beste phone voor de laagste prijs. Waarom loopt mn abbo nou nog niet af. :'(
Sickkkkkkkkkkk! Mijn abonn is ook nog niet klaar, maar denk er dan zelfs over om gewoon 1 af te sluiten en die paar maandjes met 2 abonnementen te doen! Verbel het toch wel :) Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! :9

Goo goo g'joob

Preview

_O_

Ik zit nu op school en kan de filmpjes niet bekijken en heb de tekst ook nog niet gelezen maar ik dacht laat ik hem toch maar ff posten :)

Edit:

Babelfish vertaling

Eggy wijzigde dit bericht 06-11-2004 22:58 (38%)

Reg. datum: 25 september 2004

Kan je hem vanaf half november ook simlock vrij kopen, of blijft hij alleen leverbaar met T-mobile

Een koe zegt geen blaat

quote:
Ferrariboy schreef op 05 november 2004 @ 19:20:
Kan je hem vanaf half november ook simlock vrij kopen, of blijft hij alleen leverbaar met T-mobile

Zoals elk toestel zal hij ook wel simlock vrij te verkrijgen zijn.
Prijs ligt rond de ¤ 500 las ik hier en daar.

http://www.expansys.nl/

Daar is hij al te bestellen, maar raad je nog aan om efvies te wachten omdat hij nog erg beperkt te verkrijgen is. Daarom is hij nog aan de hoge kant.

Een koe zegt geen blaat

quote:
deuxani schreef op 05 november 2004 @ 00:10:
[...]

Ik zou dan voor de Relax 225 gaan en er ¤ 150 bijbetalen.
Wat je dan kan doen is na een aantal maanden je abbo downgraden naar Relax 150 en betaal je nog maar ¤ 22.50 in de maand.

Betaal je wel ¤ 35 meer voor het toestel, maar dat haal je er wel uit en heb je lagere maandlasten.
Tenzij je echt veel belt en het dan niet zo uitmaakt.

Reg. datum: 02 april 2003

quote:
vayip schreef op 05 november 2004 @ 20:16:
Ik zou dan voor de Relax 225 gaan en er ¤ 150 bijbetalen.
Wat je dan kan doen is na een aantal maanden je abbo downgraden naar Relax 150 en betaal je nog maar ¤ 22.50 in de maand.
Je kan bij T-Mobile helemaal niet downgraden... Je zit je gehele contract aan dezelfde bundel vast.

Een koe zegt geen blaat

Niet downgraden.
Dat is wel flink kut.
Dan wacht ik wel op Orange.
Daar blijft je beltegoed tenminste ook onbeperkt geldig
en kan je er mee online gokken.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: