Reg. datum: 29 november 2003
Reg. datum: 29 november 2003
Op dit moment verw8 ik niet heel veel tweakers op die pagina speciaal.. Denk dat er voor de server gewoon een beetje veel data staat... Dat ie dat miss nie super leuk vindt... Maar wel weer lekker veel nieuwe ledenquote:Funcracker schreef op 18 september 2004 @ 19:36:
[...]
Gaat hier prima doch niet echt snel. Mogelijk zitten er daar teveel tweakers opt moment
membertje van tiem switsj
All my crazy pictures @ chickn.tk
Ik heb me zojuist aangemeld voor de stampede en geen team voorkeur opgegeven. Gooi me maar ergens bij, tenzij de teams me kunnen vertellen waarom ik uitgerekend bij hun ingedeeld moet worden
Koekie?
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Join ..:: DPC~Team~Switch ::..
~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!
Dat is geen zon, dat is zijn kletskopquote:
~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!
Ennuh, nu ik als het goed is bij de stampertjes mee ga tellen, geldt dit ook voor alle andere output die ik deze maand al heb gehad?
Op het stamper forum is het namelijk errug rustig. Aangezien de stampers binnenkort op no. 1 komen te staan lijkt het mij toch wel logisch dat ook dit forum wat meer bezocht moet gaan worden.
Oftewel: stampers unite!
Team Dokkende °l°(..,,); | __-=Team NGS=-__ | Make music, not war
Anders zouden er wel hele grote verschuivingen optreden
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Nou, dan moet ik maar 's flink aan het werk gaanquote:Funcracker schreef op 20 september 2004 @ 14:25:
Je output wordt meegerekend vanaf de dag dat je, je hebt aangemeld.
Anders zouden er wel hele grote verschuivingen optreden
groeten aan iedereen en mischien spreken we mekaar wel op het forum
eedze
Je hebt je opgegeven als musiman2. Klopt dat?quote:musiman2 schreef op 20 september 2004 @ 14:52:
[...]
Nou, dan moet ik maar 's flink aan het werk gaan
Ik kom namelijk wel een musiman tegen in de stats, maar geen musiman2.
Ben jij dat of..?
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Kzag hetquote:
Welkom!
Ik heb trouwens nog steeds een løde die onvindbaar is in de stats.
De GoT nick is: CyberArt.
quote:Funcracker schreef op 20 september 2004 @ 19:27:
[...]
Je hebt je opgegeven als musiman2. Klopt dat?
Ik kom namelijk wel een musiman tegen in de stats, maar geen musiman2.
Ben jij dat of..?
Ik ben musiman2 en musiman. Beide dus. Bij de gathering had ik ooit musiman maar ben wachtwoord / e-mail adres vergeten. Daarom musiman2 daaro. Verder overal musiman.
Ik ben dus ook: deze persoon en deze moet dus bij de stampertjes komen.
musiman wijzigde dit bericht 20-09-2004 20:18 (15%)
Maar ik zie geen musiman2 in de stats (die van de Stampede, die lopen anders dan die van de DPCH) ?quote:musiman2 schreef op 20 september 2004 @ 20:15:
[...]
Ik ben musiman2 en musiman. Beide dus. Bij de gathering had ik ooit musiman maar ben wachtwoord / e-mail adres vergeten. Daarom musiman2 daaro. Verder overal musiman.
Ik ben dus ook: deze persoon en deze moet dus bij de stampertjes komen.
Of kan het zijn dat je mogelijk subteamstats hebt geactiveerd op de statssite van R4NCOR?
Funcracker wijzigde dit bericht 20-09-2004 20:32 (6%)
quote:Funcracker schreef op 20 september 2004 @ 20:31:
[...]
Maar ik zie geen musiman2 in de stats (die van de Stampede, die lopen anders dan die van de DPCH) ?
Of kan het zijn dat je mogelijk subteamstats hebt geactiveerd op de statssite van R4NCOR?
Nee nee nee! Ik ben gewoon musiman in de stats. Alleen op got heb ik musiman2. Maar dat was nood, zoals uitgelegd
Dus volg ff mijn link en je ziet de musiman die vandaag alweer op no. 5 van de daily stats staat met op dit moment ruim 1300 pakketjes.
P.S. We gaan de stampertjes groot maken
musiman wijzigde dit bericht 20-09-2004 20:36 (5%)
quote:musiman2 schreef op 20 september 2004 @ 13:50:
Aangezien de stampers binnenkort op no. 1 komen te staan lijkt het mij toch wel logisch dat ook dit forum wat meer bezocht moet gaan worden.
Ik moet toegeven : die stampertjes hebben wel gevoel voor humor
Gezond is anders want heb nog maagkrampen van het lachen
Maar het worden bijna switcheriaanse handelingen om mensen met 1tjes en 2tjes te krijgen
~ Het switchersleven!!
Nou ja we zullen zien wat die stumpertjes ervan maken...Misschien dat het nog eens spannend wordt aan de top
Have patience my young grasshopperquote:Suicyder schreef op 20 september 2004 @ 23:51:
Sui wacht nog steeds tot hij in ze stampede groep zit...
Alles komt goed!
Wat kan ik hieraan doen? IK weet 100% zeker dat ik dezelfde email heb gebruikt.. Oh ja en als ik op DPC klik voor teams dan krijg ik na een tijdje laden alleen een pic van ChildHoodDiseases... Alleen dit heb ik opgelost om via google te openen.... maar toch rare symptomen....
l33t and l33ch, only two letters apart :D
quote:idef1x schreef op 20 september 2004 @ 23:26:
Poehoe ik kan het even niet goed lezen hoor, want moet even wat traantjes van het lachen om die Musiman2 weg te pinken![]()
Nou ja we zullen zien wat die stumpertjes ervan maken...Misschien dat het nog eens spannend wordt aan de top
Ik is funny
Maar zie ik mij zelf vandaag toch niet in de daily stats voorkomen van de stampede... Anders waren de stampertjes op plek 2 geëindigd, nu maar op 3
Ben ik nu al wel aangemeld? Hoe zit dah? Ennuh, die blokjes van gister (1713 die ik er uitgerekend heb, tellen toch nog wel mee voor de stampertjes?
is goed, maar de koffiejunks lijken me hulp (en die van andere) goed te kunnen gebruikenquote:Funcracker schreef op 21 september 2004 @ 00:09:
[...]
Have patience my young grasshopper
Alles komt goed!
Mocht je naam wel voorkomen in de lijst hieronder, maar zie je jezelf niet terug in de stats of in deze lijst, laat het ons weten dan gaan we op onderzoek uit.
De Stampertjes
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| metallican ToriHino quickkie martijnleunissen Superkruug nickske HaQDaQ Rubbie assembler rembert Gomer Hmmm MeqTrader legacythe2nd sjoers Slush BlackSash pArAd0x ckielstra gassiepaart Airdack edb myxomatose DasCandy musiman2 nl2wam cold abot13 |
Team Caffeine:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| Sparcky Mithrandir (39874?) Suicyder bart1510 ekkodiel Reksie dFrag m277755 The_Goeiste apollovenlo carpin Radiall Holysmokey DTorro scriptkiddie reefer izniegoed Candesco pkemeling Byte_Me websmurf rodemannetje pietje63 Trenq voxit Jurgen eXistenZ wiwi |
De Kletskoppen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| Darkman NeroX voodoo dwaas3 eedze roodhoedje groenalsgras RIVDSL wes112 Dutch_Power_Chicken DaMoUsYs MLvdMeide tozzke webjaap mokerhamer phoenix9 falconnl wibaje Snuffz0r tonyc kimatrix aardkwak Hazuki DaffyDuck DutchJear vinsce lord_eissens twbms |
Whatever:
code:
1
2
3
4
| jortdev joosd Diego DPC_SilentStorm Uhuru |
Wel opgegeven, maar niet gevonden:
code:
1
2
| pinobot J2pc løde |
~ Het switchersleven!!

djklungel wijzigde dit bericht 22-09-2004 14:03 (16%)
~ Het switchersleven!!
~ Het switchersleven!!
Behalve dan voor Stampedesquote:djklungel schreef op 22 september 2004 @ 15:34:
Ik bedacht me al dat het wat te wazig omschreven was, maar aan algemene topics doen we niet hier
Reg. datum: 17 september 2003
Ha, ik geef toe: dit vind ik leuk/goedquote:
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Reg. datum: 21 november 2003
Tja zolang niemand zegt dat ie ze niet leuk vind blijven we ze posten, allemaal uit de verzameling van peppie12quote:
**slap in mijn gezicht voor dit stomme foutje**
sub team = Bitchin_Boeskool (kattukk)
Team Boonanza #9@SoB
quote:djklungel schreef op 22 september 2004 @ 15:34:
Ik bedacht me al dat het wat te wazig omschreven was, maar aan algemene topics doen we niet hier
Ja leuk alleen maar hitparades in /5
Misschien dat de crew hier een keer wat over kan zeggen...quote:MarkB schreef op 20 september 2004 @ 06:50:
Waarom heeft iedereen de dwangmatige behoefte om alles in de DPCH's te behandelen/5 hoeft helemaal niet uit alleen maar DPCH's te bestaan, vragen zoals deze kunnen en mogen m.i. best in een los topic behandelt worden.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Er moet denk ik een scheiding gemaakt worden tussen onderwerpen, zijn het kleine vragen die makkelijk te beantwoorden zijn dan kan je het beste in een DPCH je vraag stellen, dara zitten natuurlijk de mensen die helemaal los zijn op het project.
Maar zijn de vragen niet in de trant van "hoe start ik de client op" en je hebt, na gebruik van de search, geen antwoord kunnen vinden dan is het beter een nieuw topic te beginnen. Zeker als het onderwerp niet of nauwelijks projectspecifiek is is dat een betere keuze. Het grote voordeel is dat je alle DPC'ers bereikt en niet alleen de mensen die toevallig de DPCH lezen.
Ik heb het gevoel dat er een grote drempel ligt om een topic te openen, niet alleen hier maar op heel GoT. Ik zou zeggen, schroom niet als het onderwerp interresant en op redelijk niveau is maar openen gewoon een topic.
Let wel, het beoordelen van topics gebeurt door de modjes en niet door de crew
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Voor de wat moeilijkere dingen (die niet opgelost konden worden door te vragen in een DPCH) mag er gerust een apart topic geopend worden.
Let er wel op, dat als je een topic opent met een vraag, dat je goed omschrijft wat het probleem is, net zoals dat in alle andere tech-fora op GoT verwacht wordt.
@ MarkB: ik meen dat dat in een algemene FAQ staat..... Wellicht dat het opgenomen kan worden in de /5 FAQ ?
Adm.Spock wijzigde dit bericht 23-09-2004 22:20 (2%)
Reden: ik moet sneller leren tikken merk ik :P
De derde DPC Stampede is zojuist officieel tot een einde gekomen. Hoewel de race tussen de Stampede teams voor sommigen aanzienlijk minder spannend was dan voorgaande keren, heeft de Stampede DPC een flinke duw in de rug gegeven en die #1 lijkt er weer aan te komen.
Zoals gebruikelijk komt er in de loop van de dag een officieel topic met daarin de uitslag, en de mogelijkheid elkaar te feliciteren, dus daar ga ik hier nog geen woorden aan vuil maken.
Toch wil ik wel alvast alle deelnemers bedanken!
De laatste Stampede DPCH is zojuist opgeleverd dus ik ga mijn werk weer eens doen