Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson K500 topic

Pagina: 1 2 3 4 5 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 02 november 2004

quote:
ThaDemon schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:47:
[...]

yep, dit ding houdt niet zo van donkere foto's
hoewel lichtere er erg mooi uitzien
Ben ik met je eens, in het donker ziet het er erg pixel uit, en overdag mooi

Iemand al een site gevonden met thema en spelletjes?

quote:
jaguarxj16 schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:08:
Iemand al een site gevonden met thema en spelletjes?

http://gallery.mobile9.com

snellink naar thema's: http://gallery.mobile9.co...csson-k500k500i-themes/1/
snellink naar spelletjes: http://gallery.mobile9.com/c/java-games/1/

enjoy! :)

U N D E R C O N S T R U C T I O N

Hoe kan je die spelletjes op je gsm zette?
Via infrarood kan je niet aan de 'games' dir.

Nature Of Music
Reg. datum: 11 juli 2003

quote:
digichris schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:35:
Hoe kan je die spelletjes op je gsm zette?
Via infrarood kan je niet aan de 'games' dir.
Gewoon Rechtermuisknop op een spel -> Kopieren Naar -> Een computer dichtbij

kan je het frontje van je K500 er afhalen en verwisselen? zoja, waar kan je(online) nieuwe kopen. Wil nu wel weer wat anders dan het zilver :9

Iemand? die iets weet over frontjes?

He mense nice topic :) ga telefoon ook kopuh maar wat is nou prcies dat "Instant messaging " moet je daar voor dokke ofzo? of is da gratis ? nja hopeljk kan iemand ut ff uitlegge:D

thnx

Holy moly!

quote:
drentm0nk schreef op zondag 30 januari 2005 @ 01:33:
He mense nice topic :) ga telefoon ook kopuh maar wat is nou prcies dat "Instant messaging " moet je daar voor dokke ofzo? of is da gratis ? nja hopeljk kan iemand ut ff uitlegge:D

thnx
Ja daar was ik ook benieuwd naar

Een Asus W3J Notebook! | Netspire | Happietaria Delft 2008

Het zou echt super zijn als er een achterklepje uitkomt zonder dat rare draaiding erop, als je nu het achterkantje eraf haalt, zie je dat de camera precies in het midden zit en dat de telefoon zelf geen uitstulping. Dus als SE een beetje slim is brengen ze een glad achterkantje uit, als ze die er standaard bij zouden doen zouden de verkopen ook flink omhoog gaan denk ik.

http://specs.tweak.to/2068

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
drentm0nk schreef op zondag 30 januari 2005 @ 01:33:

thnx

Dat is dit:

Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift

Holy moly!

quote:
DCBJ schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:08:
Het zou echt super zijn als er een achterklepje uitkomt zonder dat rare draaiding erop, als je nu het achterkantje eraf haalt, zie je dat de camera precies in het midden zit en dat de telefoon zelf geen uitstulping. Dus als SE een beetje slim is brengen ze een glad achterkantje uit, als ze die er standaard bij zouden doen zouden de verkopen ook flink omhoog gaan denk ik.
inderdaad dat vind ik ook zo mooi aan de t610. zon strakke achterkant.

Een Asus W3J Notebook! | Netspire | Happietaria Delft 2008

Reg. datum: 20 januari 2003

De K500 is nu te verkrijgen als prepaid telefoontje bij Orange voor maar ¤129,00!
Ik heb verder geen ervaring met Orange dus kan niet zeggen of 't een goede deal is.

ron_stultiens wijzigde dit bericht 13-02-2005 18:57 (4%)

quote:
DCBJ schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:08:

Hier ben ik 't ook volkomen mee eens! Het is misschien wel leuk een bescherming over de lens te hebben, maar dat je de achterkant daarvoor zo moet vervormen? :? Dit had toch wel anders gekunt..

Ik heb trouwens de foon icm Orange Prepaid gekocht en ben er zeer tevreden over!! Wat is dat toch een fijn telefoontje! Khad eerst een t310 met STN 256kleuren schermpje dus je kan al raden hoe groot het verschil is! :P
Reg. datum: 20 november 2002

quote:
Voodooforever schreef op zondag 13 februari 2005 @ 18:56:
De K500 is nu te verkrijgen als prepaid telefoontje bij Orange voor maar ¤129,00!
Ik heb verder geen ervaring met Orange dus kan niet zeggen of 't een goede deal is.

Ik heb deze foon woensdagavond besteld, donderdag verzonden, vandaag de postbode voor de deur, voor 136,50. Mijn telfort prepay sim past er niet in, helaas zijn ze niet vergeten sim- en productlock erop te zetten :+
Er zit trouwens een door Orange aangepaste firmware in... en een Orangestikkertje, niet zo groot, onder de "0 +".

edit: Gelijk maar bij digiplanet.nl een USB irda-adapter gekocht, kan ik tenminste mn foto's en filmpjes overzetten.. Hij was maar 15 euri :)

o2h wijzigde dit bericht 18-02-2005 20:35 (12%)

--== enigmafreak ==--

Ben opzoek gegaan naar aantal leuke sites voor de K500 en ben de volgende tegengekomen:

Als je je registreert op 't forum van Mobile9 (gratis) heb je toegang tot verschillende games en nog veel meer van dat soort spul! :P
Om games op je mobiel te krijgen met je datakabel moet je floAt's Mobile Agent gebruiken.

Is er trouwens een mogelijk om de foon geschikt te maken voor Bluetooth?
was net dit topic aant lezen http://www.esato.com/boar...p?topic=15976&start=0, vandaar.... :*) :*) :P
Dure hobby....:\
Reg. datum: 08 maart 2002

quote:
o2h schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:50:
[...]

Ik heb deze foon woensdagavond besteld, donderdag verzonden, vandaag de postbode voor de deur, voor 136,50. Mijn telfort prepay sim past er niet in, helaas zijn ze niet vergeten sim- en productlock erop te zetten :+
Er zit trouwens een door Orange aangepaste firmware in... en een Orangestikkertje, niet zo groot, onder de "0 +".

edit: Gelijk maar bij digiplanet.nl een USB irda-adapter gekocht, kan ik tenminste mn foto's en filmpjes overzetten.. Hij was maar 15 euri :)

Aangepaste firmware?... Waarvan wijkt de Orange versie af dan van de orginele versie?
MP3-speler wel te gebruiken? Radio ook? Menu helemaal in Oranje of is ie aan te passen, zodat je geeneens merkt dat het om een Orange firmware gaat?

Yellowneck wijzigde dit bericht 02-03-2005 18:43 (93%)

Specs or Specs
Meest recente aankoop: Sony Playstation 3
PSN: Yellowneck

quote:
YellowNeck schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:41:
[...]

Aangepaste firmware?... Waarvan wijkt de Orange versie af dan van de orginele versie?
MP3-speler wel te gebruiken? Radio ook? Menu helemaal in Oranje of is ie aan te passen, zodat je geeneens merkt dat het om een Orange firmware gaat?
Het verschilt niet veel. Er zijn volgensmij 2 icoontjes van Orange toegevoegd in het hoofdmenu, namelijk Orange World (bovenaan midden) en Orange Downloads (helemaal rechtsbovenaan). Met opstarten en afsluiten krijg je een Orange logo tezien. Verder is er nix orange aan.. ;)
Reg. datum: 28 oktober 2004

edit: verkeerde topic

DeLux0r wijzigde dit bericht 03-03-2005 20:59 (112%)

Reg. datum: 21 oktober 2004

Heb een vraag: Kan het frontje van de k500i er af en vervangen worden door een andere. Zo ja, ik kan hem er niet afkrijgen weet iemand hoe het moet.

En kan het geluid van de camera er af als hij een foto maakt.??

boddie wijzigde dit bericht 17-03-2005 14:52 (41%)

voor zover ik weet kan dat frontje er niet af! Het geluidje van de camera kan ik hier ook niet uitzetten, belvolume op 0 heeft geen zin.. Zal wel om 'veiligheidsredenen' zijn gedaan dat niemand ongemerkt foto'tje kan nemen.
Reg. datum: 23 oktober 2004

Frontje kan er wel af, je moet alleen erg veel kracht zetten (ik was eerst ook bang dat hij zou breken).

Ik heb vandaag mn gsm per ongeluk van 1meter hoogte laten vallen...dacht dat ik 'm in mn broekzak had had zitte.. 8)7

Maar nu is er stof gekomen achter het plastic voor het display. Omdat ik dus net lees dat je het frontje kunt verwijderen..is mijn vraag, kan ik dan ook bij dat verdwaalde stof komen? Op 't moment zie je vanallerlei stofjes zitten wat best storend is.. :|
Reg. datum: 23 mei 2004

Ligt eraan, bij mijn k700 kan ik wel het stof van het schermpje zelf afhalen ( dus onder het frontje )
maar heeft het frontje een soort van dubbelglas waar ook stof tussen zit en dat krijg ik niet weg.
Dus het ligt eraan.

één stad, één club ...AJAX AMSTERDAM

Pagina: 1 2 3 4 5 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: