Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.
WhatPulse Online keyboard en muis tracker - Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicIk ben dr bij ...
"Peer" 's the name and Pulsing is the Game !
Ik heb lange tijd meegedaan met Dolphin, maar dit is net ff leuker !
WoW Draenor : Lvl 70 Night Elf Rogue Roveon | LVL 67 Dreanei Paladin Paltarin
[+Wussie] I ate cheaters... [+Wussie] Omfg, worst typo ever >< ...
Heeeeelp!!!
Een megaflush is met zijn allen keys/units/whatever opsparen en dat allemaal in 1 keer flushen (of pulsen in dit geval).
Een stampede is een actie waarbij DPC-ers van andere teams worden opgeroepen zich allemaal tijdelijk op 1 project te storten, zodat we daar ineens omhoog schieten. Aangezien we geen lid van DPC zijn én een stampede vrij nutteloos zou zijn hier, omdat je whatpulse tóch al naast elke andere DC-client kunt draaien is die term hier niet echt van toepassing.
Maar ik doe wel lekker mee met de megaflush hoor
Amerasu - lvl 70 Undead Mage - Ghostlands :: Guild Leader of: <-[ Blood and Tears ]-> :: 2/6 SWP
[+Wussie] I ate cheaters... [+Wussie] Omfg, worst typo ever >< ...
Heeeeelp!!!
Reg. datum: 04 februari 2004
Ik ben dus maar eens door het quakenet team gaan rondstruinen en dan kom je hele rare dingen tegen. Mensen die 6 miljoen keys hebben. Waarvan 5,9 miljoen in 2 dagen in begin september enzo, terwijl ze al maanden meedoen en elke dag pulsen
Ik heb het idee dat veel mensen van de wat langer meelopende teams last hebben (gehad) van buggy clients. Dit vertekent het beeld wel wat.
Moet je dergelijke mensen nou rapporteren of niet? Wat vinden jullie ervan?
Maar zelfs zonder cheaten/bugs moet GOT gewoon eerste worden met zo'n enorm aantal leden.
Amd 2000+ Mobile @ 2500Mhz (250x10) / Shuttle AN35N Ultra 400 / Adata Vitesta DDR500
Powered By C8H10N4O2
Laten we allemaal een paar uur Decathlon (zoals op de goede oude Commodore64) gaan spelen. lopen door continu je linker en rechter pijltoets in te drukken.
Ga gewoon constant de 1500m. lopen!
1x 1500m levert ongeveer 2000/2250
Dus download een C64 emulatortje, download decathlon, als die er niet al bij zit, en sparen maar !
LocalJoost wijzigde dit bericht 23-09-2004 10:59 (1%)
Reden: Typo's
*trriinnng* "IT, Have you turned it off and on again?"
I has a minitown :D
Reg. datum: 10 november 2003
quote:xlent schreef op 23 september 2004 @ 11:03:
Vraagje Ik ben sinds gister ook lid van team got en nu zit ik met het volgende. voor mijn werk ben ik meer met mijn muis bezig dan met mijn toetsenbord. Nu zie ik in de stats dat ik onder iemand sta die meer keystrokes heeft als mij maar ik heb in het totaal meer clicks+strokes bij elkaar. Kan ik hier uit afleiden dat whatpulse alleen naar de keystrokes kijkt.
Zo dus!quote:van het forum van Whatpulse
They don't matter towards a rank, no. And they were added due to popular request, in the condition that they weren't going to rank something.
However, in the next redesign/recode of the website, it will contain a seperate ranking for both keys and clicks. This won't be very soon though.
*trriinnng* "IT, Have you turned it off and on again?"
I has a minitown :D
quote:bullshit! schreef op 23 september 2004 @ 09:49:
die lui bij sultan of king zijn erg vaag, zo is er eentje die 1 jaar spaart en daarna een paar miljoen dumpt, met niet 1 kleine pulse. Ook is er eentje die nooit met zijn muis klikt
heel simpel antwoord:
In de linux client worden de muisclicks niet geregistreerd
Dus waarschijndelijk is het een die hard linux user die het vertikt om onder windows te werken
Fusion Records!
Windows: Re-Boot Linux: Be-Root
Ja whatpulse kijkt alleen maar naar de keystrokes en niet naar de muiskliks. Sommige mensen zetten muiskliks ook uit (snap eigenlijk niet waarom, maar het kan in whatpulse.quote:xlent schreef op 23 september 2004 @ 11:03:
Vraagje Ik ben sinds gister ook lid van team got en nu zit ik met het volgende. voor mijn werk ben ik meer met mijn muis bezig dan met mijn toetsenbord. Nu zie ik in de stats dat ik onder iemand sta die meer keystrokes heeft als mij maar ik heb in het totaal meer clicks+strokes bij elkaar. Kan ik hier uit afleiden dat whatpulse alleen naar de keystrokes kijkt.
Ik heb zelf ook veel muiskliks t.o.v. keykliks. Ben blij dat ie die ook telt
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
Ik vermoed niet dat die extreem hoog zijn: Hoeveel users doen hier aan mee? 10 users ofzo?
Uiteraard hoop ik dat het er meer zijn, ik zal proberen mijn best te doen en vanaf nu ook mee te doen! (hopen dat me nu niet gaat crashen of iets anders)
and we will c
Fusion Records!
En nou ff wat keys sparen
Where words fail, Music speaks
Reg. datum: 04 februari 2004
quote:Roeligan schreef op 23 september 2004 @ 12:08:
Niet dus... kijk eens 2 posts boven je
Ik heb zelf ook veel muiskliks t.o.v. keykliks. Ben blij dat ie die ook telt
Volgens mij zit je nou toch echt fout hoor. Hij telt je muiskliks wel, maar hij ranked ze niet. Op zich wel jammer omdat ik ook veel kliks heb.
Het enige dat telt voor de ranking zijn je keystrokes. Dit gaat wel veranderen in de toekomst (maar dat kan nog lang duren ).
Amd 2000+ Mobile @ 2500Mhz (250x10) / Shuttle AN35N Ultra 400 / Adata Vitesta DDR500
Je hebt helemaal gelijk....
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
hoe wis ik de registerverwijzingen naar whatpulse? zodat ik weer zeg maar min of meer 'clean' eraan kan beginnen
NiTiN wijzigde dit bericht 23-09-2004 16:05 (9%)
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
HKEY_CURRENT_USER\Software
en
HEKEY_LOCAL_MACHINE\Software
denk dat ze daar wel ergens tussen zullen staan
Fusion Records!
maar heb het niet kunnen vinden. daar komt bij dat ik niet zo'n 'regeditor' ben, dus tamelijk terughoudend ben met wijzigen van zaken aldaar.
maar goed nu gaan al mn aanslagen verloren
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
We gaan dus met een aantal alles opsparen tot en met maandag, en gedurende de dag zegmaar het meren deel van de ochtend flushen?
Beters dan!
Wil wel eens checken wat de andere ervan vinden, misschien dat er op het forum bijvoorbeeld van WhatPulse nog leuke topics komen...
Dus, hopelijk doen er zoveel mogelijk mee!! (ja ook jij ja)
Zakken de stats eerst, dan huppa, kick ass omhoog
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.