Toon posts:

Alleen geluid uit de front speakers.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een creative 5.1 speaker-set, maar ik krijg geen geluid uit mijn rear en center-speaker.

Ik heb de FAQ en verscheidene topics doorgelezen, maar kan geen oplossing voor mijn probleem vinden.

Ik heb een Avance A97 Audio geluidskaart.

Mijn videokaart is een GeForce4 MX440 (is dit ook van belang?)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 14:32 ]

Verwijderd

zal maar met de n00b vragen beginnen ;)

Staat windows wel op 5.1?

Staan de rear en sub schuiven open in de volumeregeling?

Zitten de kabeltjes wel in het juiste gaatje?

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:45
heb ik ook wel eens, staat je luidspreker-instelling van het configuratiescherm op 5.1 speakers ? Bij mij verspringt deze af en toe, is raar maar weet niet waar dat aan ligt.

edit:
Ben niet de enige die dat denkt, zie ik wel...

[ Voor 16% gewijzigd door Carpento op 15-08-2004 14:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sjongejonge, na lang zoeken open ik hier eindelijk een topic (ik heb het eerst nog gevraagd op het Hattrick-forum), want ik weet hoe vervelend men het vindt als hier meteeen een topic geopend wordt, heb ik het al gevonden.

Nou ja, in ieder geval bedankt voor de moeite.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-06 11:23
Wat was nou de juiste oplossing? Dan hebben de anderen er ook wat aan :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Te simpel voor woorden. Ik had bij het configuratiescherm alle tabbladen en knoppen geprobeerd, maar niks gevonden. Wat ik echter nog niet had geprobeerd is de audio-configuratie rechtsonder bij de klok. Daar waren de lijn- en microfooningang niet als speakeruitgang ingesteld.

• mkampstra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-02 19:28
Met de juiste drivers installed heb je bij je systeemtoepassingen Rechtsonderin bij de tijd. een blauw logo staan met een gele punt ((o)).
Klik daarop. Dan ga je naar configuratie van luidsprekers en daar zet je m op 6 kanaalsmodus. Heb je een optionele soundbracket dan zet je de Default phone jack aan en anders UIT. Dan zou hij t moeten doen. MAar kan ook weleens automatisch veranderen. Suc6
Pagina: 1