[Divx/dvd-player] Medion MD7457 (Aldi sept 2004)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.841 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-08 07:22

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Lezen is en blijft soms moeilijk hé. Lees nu es gewoon de berichten op eerdere pagina's voor je een vraag gaat posten. Ja, hij ondersteund XVID, en nee, hij is NIET "DiVx certified" maar dat boeit niet omdat hij ze wel afspeelt. certificatie kost alleen maar extra. Top dingetje. DVD's die normale spelers kopzorgen bezorgen spelen er zonder problemen op.

Mis alleen toch de subs enorm. Moet nog es kijken naar een toooltje om ze in te voegen. ideaal voor je verzameling, dvd met 5 divx'jes neemt lekker weinig ruimte in beslag.

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:17

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Geluid is perfect :) i.c.m. met mijn magnat/yahama hifi set..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de Hiteker DIVX DVD Speler HE-940 ondersteund wel srt alleen die is helaas 129.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 11:09
Hoop dat ze niet te snel gaan. want wil er ook een hebben. Maar kan pas tegen de middag een kijkje gaan nemen. Maar weet iemand nu al of er een scart aansluiting opzit of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Laatst online: 13-08 11:47
DropDeadGorgeous schreef op 20 september 2004 @ 10:35:
Ja, hij ondersteund XVID, en nee, hij is NIET "DiVx certified" maar dat boeit niet omdat hij ze wel afspeelt. certificatie kost alleen maar extra.
De Medion MD7457 is wel divx certified
http://www.divx.com/hardware/certified/products.php

Maar er schijnen 2 verschillende chipsets in te zitten waarbij 1 wel divX certified is en de andere niet, de goedkoopste versie heeft de MT1389GE chip en is niet certified maar hoe je nou precies erachter kan komen welke chip er in zit is mij niet duidelijk
Not Certified PreChip/Buggy MT1389GE = Gran Prix,Lifetec 7457,Medion 7457,Nevir 2046,NeoDigits NeuNeo
http://forums.eyo.com.au/arc/t-49417.html

Je weet dus gewoon weg niet of ie divx certified is tenzij je hem open schroeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Sunrise op 20-09-2004 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
Volgens zon spaanse vage site zou hij als je em upgrade met de firmware van deze dvd speler(ELTA8883) wma en ogg ondersteunen maar ook ondertiteling nou is mijn espagnol niet zo best dus zou niet kunnen kloppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
KraveN schreef op 20 september 2004 @ 14:19:
Maar weet iemand nu al of er een scart aansluiting opzit of niet ?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 17:59

jurma

simply connecting...

almar schreef op 20 september 2004 @ 14:52:
Volgens zon spaanse vage site zou hij als je em upgrade met de firmware van deze dvd speler(ELTA8883) wma en ogg ondersteunen maar ook ondertiteling nou is mijn espagnol niet zo best dus zou niet kunnen kloppen...
en welke site was dat dan?, want die ondertiteling vind ik wel interessant.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebas65 schreef op 18 september 2004 @ 18:41:
[...]

Achterzijde is wel hetzelfde alleen hebben ze het een beetje raar weergegeven.
Ze hebben de component uitgangen links ipv rechts gezet (je ziet ook dat het gescheiden is met een orangje streepje) en de scartaansluiting die in het midden zit hebben ze weggelaten, die zit er dus wel op. Verder is alles identiek. Volgens mij is het dus wel gewoon de MD7457.
Uhuh... Zo op het eerste oog te zien lijkt het inderdaad op de MD7457 die ik hier ook heb. BTW, welke DVD-spelers hebben vandaag de dag GEEN SCART-aansluiting meer? Das toch standaard :?

Edit: pics uit de OP:
http://www.dvdboard.de/ga...ia/6/md7457_back_left.jpg
http://www.dvdboard.de/ga...a/6/md7457_back_right.jpg

Komt dus overeen (De foldermakers hebben alleen wat knip en plakwerk verricht...).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 11:09
OK mooi om te weten, ik was alleen van de afbeeldingen in de folder uitgegaan. Dus nu ga ik woensdag zeker even buurten bij de ALDI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:31

flexje

got-father

Ik snap 1 ding niet he, jullie zeggen dat je .sub .idx .ifo nodig hebt om subtitles te kunnen draaien, moet je ze alle 3 nou hebben of is .sub voldoende? Zo ja, dan zou dat wel chill zijn want heb gewoon een progje om .srt om te zetten in .sub :)
A.s. woensdag haal ik de player op bij Aldi :D

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik heb hem ook, en hij speelt werkelijk alles af :D
Daar ben ik wel blij mee :) Goed ding voor een goede prijs :P

Maar één klein nadeeltje, die aparte subwoofer uitgang die is veelste zacht, ik moet het volume van mijn subwoofer heel ver open draaien wil het bas goed eruit komen ( 3x meer dan normaal )...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:48
ZIt hier een versterker ingebouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij niet, Uitgangen sluit je normaal aan op je versterker, en sub woofer is meestal Actief (versterker ingebouwt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Bartjuh schreef op 20 september 2004 @ 18:25:
Ik heb hem ook, en hij speelt werkelijk alles af :D
Hij speelt idd zover ik weet alles af maar veel nieuwe releases zijn te schokkend om naar te kijken tenzij hier misschien een andere chip in zit.
Ik zou wel een paar titels willen noemen die jij of iemand anders zou kunnen testen maar geloof niet dat het hier mag omdat het warez titels zijn.

Ik wil alleen maar even de mensen waarschuwen dat de kans groot is dat bijna alle nieuwe xvid films die uitkomen nauwlijks afspeelbaar zijn, dwz schokkerig beeld.
Ik ben dus al door mijn oude films heen en nu heb ik een beetje zure smaak in mijn mond. :9

[ Voor 24% gewijzigd door Sunrise op 20-09-2004 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-08 02:53
Je mag alles posten zolang het maar geen linkjes zijn ;)

Voor de mensen die twijfelen, je kan um binnen een maand zonder gezeur terug brengen :)

(wel in verpakking enzo ;) )

[ Voor 53% gewijzigd door Sir_Killalot op 20-09-2004 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 09:15

rik

Ik heb zo'n speler staan, mag weg voor 69,00 euro. Kleur: zwart.

Dat stotteren van TDAT, zou dat te verhelpen zijn met een firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rik schreef op 20 september 2004 @ 21:52:
Ik heb zo'n speler staan, mag weg voor 69,00 euro. Kleur: zwart.

Dat stotteren van TDAT, zou dat te verhelpen zijn met een firmware update?
misschien wel intresse, heb er hier ook al 1 staan maar me pa wou er ook 1
maar moest wel zwart zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Laatst online: 08-08 09:15

rik

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 21:58:
[...]

misschien wel intresse, heb er hier ook al 1 staan maar me pa wou er ook 1
maar moest wel zwart zijn :D
Sorry, ik kom er nu achter dat het vervangende apparaat geen optical-out heeft, daardoor kan de verkoop niet doorgaan ben ik bang.

Als iemand de mogelijkheid heeft een zilvere te halen, en zelf een zwarte wil hebben: ik heb een zwarte en wil graag een zilvere! Je zou mij er erg mee geholpen hebben.

[ Voor 57% gewijzigd door rik op 20-09-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-08 17:14

PoweRoy

funky!

flexje schreef op 20 september 2004 @ 18:20:
Ik snap 1 ding niet he, jullie zeggen dat je .sub .idx .ifo nodig hebt om subtitles te kunnen draaien, moet je ze alle 3 nou hebben of is .sub voldoende? Zo ja, dan zou dat wel chill zijn want heb gewoon een progje om .srt om te zetten in .sub :)
A.s. woensdag haal ik de player op bij Aldi :D
helaas alle 3 de files nodig :( sub idx en ifo
ifo kan je niet zelf maken dus gaat niet egt lekker met filmpjes die je op cdtje hebt :P
firmware kan komen maar duurt lang. laatste update was juni ofzo en voor die tijd kwam er een firmware om de maand en nu is t gewoon dood :(
kheb de dvdspeler via de ia voor mijn ouders
fzelf heb ik de dp500 van kiss :9~

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 14:10:
de Hiteker DIVX DVD Speler HE-940 ondersteund wel srt alleen die is helaas 129.-
Ook gehad, weer weggedaan omdat bij xvid kreeg ik breuken in het beeld.
Erg moeilijk uit te leggen, zie het beeld als een puzzel.
Bij hoofden werd het hoofd gedeelte los van de rest van het beeld met blokjes eromheen.

Ik ga die kast gewoon halen woensdag en dan kijken of het iets is.
Mag tot 1 maand terugbrengen :9

Ik hoop eigenlijk dat het net zo slecht als de yamada is anders weet ik niet hoe ik die yamada kwijt moet raken zonder verlies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

almar schreef op 20 september 2004 @ 14:52:
kun je geen link posten naar het forum waar je deze info vandaan hebt? Dit is nl wel interessant. Spelertje is op ontbreken subs na perfect. Ook met nieuwe releases. Standing Tall, around the world in 80 days, Lost in translation zijn redelijk recent en spelen soepel. EN ik ben een zeikerd als het daarom gaat. Ik heb al cd's weggegooid omdat ze iedere seconde een framepje leken te missen dat niemand anders opviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

PoweRoy schreef op 20 september 2004 @ 23:42:
[...]

helaas alle 3 de files nodig :( sub idx en ifo
ifo kan je niet zelf maken dus gaat niet egt lekker met filmpjes die je op cdtje hebt :P
firmware kan komen maar duurt lang. laatste update was juni ofzo en voor die tijd kwam er een firmware om de maand en nu is t gewoon dood :(
kheb de dvdspeler via de ia voor mijn ouders
fzelf heb ik de dp500 van kiss :9~
Dat is wel heeeel erg raar dat dat moet :r
Kun je niet gewoon de ondertiteling, dus *.sub erop zetten en een fake .idx en .ifo ???
Werkt dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

grappig, da's helemaal nog niet zo'n slecht idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntelForce
  • Laatst online: 05-12-2022
DropDeadGorgeous schreef op 21 september 2004 @ 12:39:
grappig, da's helemaal nog niet zo'n slecht idee...
Ik heb al zoiets geprobeerd. Ik had de srt naar sub geconverteerd. En dan ook nog de srt naar idx geconverteerd. Maar ik kon hem niet naar een ifo converten. Dus ik heb gewoon een bestand gemaakt (0KB), genamed to ***.ifo en dan die 4 bestanden (avi, sub, ifo en idx) gebrandt en getest. Herlaas deden de subtitles het nog niet. Misschien lukt het wel als er iets van informatie in de ifo staat. Ik dacht dat de ifo bestand iets te maken had met de hoofdstukken in een film. Als het nu mogelijk was om gewoon een ifo te maken die zegt tegen de DVD-speler, "speel die ondertitels nou maar gewoon af" dan zou dat wel helpen. Als ik thuis ben dan ga ik weer verder proberen. Ook heb ik iets gelezen dat de bestandsnaamlengte klein moest zijn. max 8 tekens ofzo, ik probeer het wel gewoon even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Ben al eens bezig geweest met het tooltje ifo edit. Maar nog niet echt de tijd ervoor genomen. Hier kun je feitelijk ifo files mee maken. Waarmee maakte je die IDX? srt naar sub lukt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 23:06

Quintus

Eg wel! Dus....

Kan iemand misschien voor mij testen of je deze speler ook via een VCR op de TV kunt aansluiten? Omdat dit misschien door beveiliging tegen kopieren naar videoband niet kan.
Ik heb nameliijk een TV zonder Scart maar wel een VCR.

[ Voor 20% gewijzigd door Quintus op 21-09-2004 14:30 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Laatst online: 05-08 21:52
Quintus schreef op 21 september 2004 @ 14:29:
Kan iemand misschien voor mij testen of je deze speler ook via een VCR op de TV kunt aansluiten? Omdat dit misschien door beveiliging tegen kopieren naar videoband niet kan.
Ik heb nameliijk een TV zonder Scart maar wel een VCR.
handleiding van je VCR doorlezen. de mijne kan het. op mijn VCR (wel een montagedeck) kan ik drie externe bronnen aansluiten, dan mijn TV op het VCR kanaal zetten en dan de externe bron selecteren op mijn VCR.

eitje. en als het niet werkt breng je het hele spul toch weer terug? je mag een maand omruilen.

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-08 17:14

PoweRoy

funky!

ik geloof dat in de ifo staat welke subtitles er zijn op de dvd/cd maar is al vele zoektochten naar geweest om er 1 te maken maar het ging niet :(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

PoweRoy schreef op 21 september 2004 @ 14:40:
ik geloof dat in de ifo staat welke subtitles er zijn op de dvd/cd maar is al vele zoektochten naar geweest om er 1 te maken maar het ging niet :(
Mja, we hebben dus 3 bestanden nodig:
- .sub : Ondertiteling
- .ifo : Navigatie van de dvd, waar wat staat en wanneer het moet beginnen (dus ook de ondertiteling)
- .idx : De index met de talen erin

Moet je de .ifo bestanden niet in een VIDEO_TS map stoppen zoals op een echte DVD?
Misschien dat de speler automatisch naar die map zoekt...?
Anders gooi je een paar .ifo's van een echte dvd op een Divx cd...
Download deze maar (van Pulp Fiction :P) :
http://www.whatsup.nl/flex/ifo.rar

Dit krijgen we volgens mij nooit gefixt :D

[ Voor 38% gewijzigd door flexje op 21-09-2004 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

http://www.forodivx.com/showthread/t-22613.html

Iemand die goed spaans kan?

Hier word gezegd volgens mij dat de medion zo goed als identiek is aan een eltac en lifetec speler. alleen volgens mij gaat het met de eltax firmware niet helemaal goed. Maar mijn spaans is belabberd. Volgens mij zijn de laatste postings echter van februari, dus dat ziet er slecht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Babelfish kan er ook niet al te veel nuttigs van maken ...

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

FragDaddy schreef op 21 september 2004 @ 14:33:
[...]

handleiding van je VCR doorlezen. de mijne kan het. op mijn VCR (wel een montagedeck) kan ik drie externe bronnen aansluiten, dan mijn TV op het VCR kanaal zetten en dan de externe bron selecteren op mijn VCR.

eitje. en als het niet werkt breng je het hele spul toch weer terug? je mag een maand omruilen.
Dat is het probleem juist. Deze oude Erres DV391 heb ik geen handleiding meer bij.
Daarom nogmaals mijn vraag of het iemand gelukt is de Divxspeler via een (Erres) VCR aan te sluiten op een scartloze tv?

EDIT: De handleiding heb ik inmiddels gevonden. Daarin wordt zelfs aangegeven hoe je 2 videorecorders op elkaar aansluit om te kopieren en ik lees nergens wat over Macrovision.

[ Voor 13% gewijzigd door Quintus op 21-09-2004 17:34 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

DropDeadGorgeous schreef op 21 september 2004 @ 16:37:
http://www.forodivx.com/showthread/t-22613.html

Iemand die goed spaans kan?

Hier word gezegd volgens mij dat de medion zo goed als identiek is aan een eltac en lifetec speler. alleen volgens mij gaat het met de eltax firmware niet helemaal goed. Maar mijn spaans is belabberd. Volgens mij zijn de laatste postings echter van februari, dus dat ziet er slecht uit.
Mja mn vriendje Babelfish probeerde het te vertalen...
Hij heeft idd een eltax en een lifetec firmware over een medion player gegooid, maar bij de Eltax kreeg ie problemen met Progressive Scan (als ik het goed heb).
De lifetec werkte perfect.

PS. lifetec == medion
ga maar is naar www.lifetec.de

[ Voor 4% gewijzigd door flexje op 21-09-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Bel ik net met Medion (0900 6334660) krijg ik eerst te horen dat de .srt bestanden geconverteerd moeten worden (joh :+ ) en dat ik een tooltje kan vinden op videohelp.com
Gingen we saampjes zoeken naar een tool... niet gevonden, zegt ie daarna:
"Anders gaat u naar de forum van tweakers.net en zoekt u daar op de forum naar topics over de Medion divx player" :+ Like dahh :+

Anyway, daar schieten we dus ook niks mee op. :P
Denk dat we maar de tweakorhamer moeten gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

flexje schreef op 21 september 2004 @ 17:01:
"Anders gaat u naar de forum van tweakers.net en zoekt u daar op de forum naar topics over de Medion divx player"
Hahaha, super helpdesk. Hij probeert iig mee te denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntelForce
DropDeadGorgeous schreef op 21 september 2004 @ 14:20:
Ben al eens bezig geweest met het tooltje ifo edit. Maar nog niet echt de tijd ervoor genomen. Hier kun je feitelijk ifo files mee maken. Waarmee maakte je die IDX? srt naar sub lukt me wel.
Ik heb een .srt naar een .idx kunnen converteren via een post van ThaHandy. Hier een link: Van *.srt naar *.ifo *.idx *.sub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-08 20:43

Gwannoes

Solderen moet je leren

Gwannoes schreef op 20 september 2004 @ 09:16:
Beste mensen, weet iemand wat de geluidskwaliteit van deze speler is? Mijn huisgenoot heeft ooit een aldi-DVDspeler gekocht (was niet van medion trouwens), maar die had echt baggergeluid. Wie kan zichzelf als enigszins kritisch beschouwen en een uitspraak doen over de geluidskwaliteit van de stereo-aansluiting (dus niet de digitale aansluiting want die wordt gewoon door je 5.1-receiver omgezet in analoog...)
Zijn er nog meer mensen die hier iets over kunnen zeggen?

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal,

Misschien kunnen jullie op de volgende link vinden hoe het werkt met het aanmaken van .sub, .idx, .ofi bestanden:
http://www.weethet.nl/dutch/video_ripsubtitles_vobsub.php
Helaas heb ik zelf nog geen tijd gehad om deze methoden uit te proberen, het is dan ook maar een tip.

Kan iemand mij met zekerheid vertellen hoe het nu zit met het afspelen van nieuwe Xvid films, er lijkt in dit forum onenigheid over te bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 18:28:
Hallo Allemaal,

Misschien kunnen jullie op de volgende link vinden hoe het werkt met het aanmaken van .sub, .idx, .ofi bestanden:
Helaas heb ik zelf nog geen tijd gehad om deze methoden uit te proberen, het is dan ook maar een tip.

Kan iemand mij met zekerheid vertellen hoe het nu zit met het afspelen van nieuwe Xvid films, er lijkt in dit forum onenigheid over te bestaan.
Jonges, volgens mij gaat dat .ifo en .idx gebeuren zonder de .vob bestanden niet door. Anders plak ik gewoon de subtitles op mn film bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntelForce
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 18:28:
Hallo Allemaal,

Ja maar daar heb ik dus niks aan omdat ik alleen de Divx (.avi) heb en niet de DVD. Ik wil dat mijn MD 7457 subtitles afspeeld met mijn divx. Deze DVD-Speler schijnt alleen subtitles te kunnen lezen als deze 3 (.idx, .ifo en .sub) aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntelForce
flexje schreef op 21 september 2004 @ 16:49:
[...]

Mja mn vriendje Babelfish probeerde het te vertalen...
Hij heeft idd een eltax en een lifetec firmware over een medion player gegooid, maar bij de Eltax kreeg ie problemen met Progressive Scan (als ik het goed heb).
De lifetec werkte perfect.

PS. lifetec == medion
ga maar is naar www.lifetec.de
Wou je zeggen als ik de MD 7457 flash met de LifeTec firmware dat alles het nog doet en dat de MD 7457 opeens .srt kan lezen? Kan er helemaal naast liggen hoor, volg het niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Ik zit nu erg te twijfelen tussen de Medion of toch maar paar tientjes meer betalen voor de Kiss DP1000

De Kiss ondersteunt bijna alle soorten subtitles.
Of moet ik toch gewoon voor de Medion gaan en wachten op een firmware upgrade of een andere oplossing...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had voorheen een H&B DIVX SPELER 3110 heeft dezelfde chip als de kiss. Deze speler kreeg de bijnaam door kennissen: 'le k*nkerrrr divx speler'

Heb vandaag een medion divx speler gekocht voor 70 euro (dinsdag middag zetten ze ze altijd neer :P) GEen een film schokt, deze spoelt veel sneller voorruit echt realext. VOor die pokke H&B had ik 170 euro betaald :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof best dat ie DVD en oudere Divx goed afspeelt, maar hoe zit het met de nieuwste Xvid releases?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-08 14:31

Bjorker

Cadillacs rule!

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 19:21:
Ik had voorheen een H&B DIVX SPELER 3110 heeft dezelfde chip als de kiss. Deze speler kreeg de bijnaam door kennissen: 'le k*nkerrrr divx speler'

Heb vandaag een medion divx speler gekocht voor 70 euro (dinsdag middag zetten ze ze altijd neer :P) GEen een film schokt, deze spoelt veel sneller voorruit echt realext. VOor die pokke H&B had ik 170 euro betaald :'(
Cool je hebt hem al. _/-\o_
Heb je misschien al een testje gedaan of de speler wel srt subtitles ondersteunt?
Ik heb nog steeds enige hoop dat deze een andere firmware heeft, of een nieuwer model is.. :)

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Laatst online: 01:34
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_39/OFF01.HTM
hier hebben we het dus over :-).

Ik zag hem vandaag ook in het krantje staan, maar toen ik zag dat hij geen xvid speelde heb ik er verder niet meer naar gekeken.
maar nu lees ik hier dus dat hij wel sommige Xvid's afspeelt.

Wat wel jammer is dat hij geen .srt ondersteund maar het is wel mogelijk om er losse .sub files op te zetten klopt dat is dat getest met de machine die vanaf morgen te koop is bij de Aldi in nederland?

edit- dan moet ik ze ermaar bij door muxen

[ Voor 6% gewijzigd door Puch-Maxi op 21-09-2004 21:56 ]

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Puch-Maxi schreef op 21 september 2004 @ 21:51:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_39/OFF01.HTM
hier hebben we het dus over :-).

Ik zag hem vandaag ook in het krantje staan, maar toen ik zag dat hij geen xvid speelde heb ik er verder niet meer naar gekeken.
maar nu lees ik hier dus dat hij wel sommige Xvid's afspeelt.

Wat wel jammer is dat hij geen .srt ondersteund maar het is wel mogelijk om er losse .sub files op te zetten klopt dat is dat getest met de machine die vanaf morgen te koop is bij de Aldi in nederland?

Verklaar je is nader?
Heb je de topic wel goed doorgespit? Want niemand heeft subtitles werkend op deze speler....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntelForce
Puch-Maxi schreef op 21 september 2004 @ 21:51:

Ja zoiets heb ik net ook gedaan. Via deze manier: http://www.divxland.org/permanentsubtitling.htm Doet prima, en snel (30min) en de nieuwe avi was klaar. Geen kwaliteit verlies enzo. Dan maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Sir_Killalot schreef op 20 september 2004 @ 21:04:
Je mag alles posten zolang het maar geen linkjes zijn ;)
Ok deze titels/releases, draaien schokkerig, meer hedendaagse films heb ik nog niet gedownload dus daar kan ik niet veel over zeggen.

Super.Size.Me.LiMiTED.DVDSCR.XviD-DoNE
The.Day.After.Tomorrow.DVDRip.XviD-DoNE
Home.On.The.Range.DVDRiP.XViD-DEiTY (tekenfilm dus je ziet t wat moeilijker)
The Girl Next Door (2004) (TGNDUNRATEDDVDRIPXVID_DEITY.AVI)
Troy.DVDRip.XviD-DoNE

[ Voor 19% gewijzigd door Sunrise op 22-09-2004 03:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkySmell schreef op 21 september 2004 @ 22:49:
[...]

Ok deze titels/releases, draaien schokkerig, meer hedendaagse films heb ik nog niet gedownload dus daar kan ik niet veel over zeggen.

Super.Size.Me.LiMiTED.DVDSCR.XviD-DoNE
The.Day.After.Tomorrow.DVDRip.XviD-DoNE
Home.On.The.Range.DVDRiP.XViD-DEiTY (tekenfilm dus je ziet t wat moeilijker)
Taking.Lives.Unrated.DVDrip.XViD-DVL

Ben er nog meer aan het testen, de rest komt later.
Dus het is ook een barrel de medion :+
Maar je zei dat het te schokkerig ging om te kijken, is het echt zo erg?

Wat ik niet snap is dat ik AMPER codecs verander in mijn computer maar deze apparaten zijn wel heel erg gevoelig voor iets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 22:55:
[...]

Dus het is ook een barrel de medion :+
Maar je zei dat het te schokkerig ging om te kijken, is het echt zo erg?

Wat ik niet snap is dat ik AMPER codecs verander in mijn computer maar deze apparaten zijn wel heel erg gevoelig voor iets nieuws.
Naja een beetje schokken kan ik wel hebben was/is ook wel een beetje divx/xvid eigen, maar dit vind ik niet om aan te zien.
effe soepel effe schokkerig om de seconde ofzoiets :)

En om het jaar update ik wel ffdshow soms is het nodig soms niet, die divx player chipset is volgens mij al 2 a 3 jaar oud.

Het zijn helaas ook geen kleine release groups die de nieuwe films op zo'n manier encoden, de kans dat je in de toekomst meer niet fatsoenlijk afspeelbare rips tegen komt is dan ook groot lijkt mij.

[ Voor 24% gewijzigd door Sunrise op 21-09-2004 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkySmell schreef op 21 september 2004 @ 23:32:
[...]

Naja een beetje schokken kan ik wel hebben was/is ook wel een beetje divx/xvid eigen, maar dit vind ik niet om aan te zien.
effe soepel effe schokkerig om de seconde ofzoiets :)

En om het jaar update ik wel ffdshow soms is het nodig soms niet, die divx player chipset is volgens mij al 2 a 3 jaar oud.

Het zijn helaas ook geen kleine release groups die de nieuwe films op zo'n manier encoden, de kans dat je in de toekomst meer niet fatsoenlijk afspeelbare rips tegen komt is dan ook groot lijkt mij.
Ga zo even door en de Aldi blijft met een hoop zooi zitten :D

Maar hoezo is die chipset 3 jaar oud?
Je kunt ze toch gewoon flashen met nieuw spul.

Ze moeten gewoon een chipset hebben waar je de codec pakket van je computer gewoon op kunt zetten, klaar.

• Sunrise
Nou het blijft een koopje, een gewone dvd speler kost 20 euro goedkoper dus ik heb hem gehouden terwijl ik mijn geld nog terug kon krijgen.
Verder heb ik er plezier van, loopwerk is mooi stil en speelt dus bijna alles.

Ik hoop idd dat er een bios update voor uitkomt maar ik verwacht het eigenlijk niet.
Waar kan ik eigenlijk medion bios update's halen ? geloof dat je die bij de chipset makers moet halen in dit geval mediatek maar daar kan ik niks vinden.
Garantie vervalt waarschijnlijk na een bios-update ?
Las ergens dat er ook veel spelers dood gingen na een bios-update.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-08 13:18

voodooless

Sound is no voodoo!

lees: firmware update :+

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Sunrise
Ik ga pas flashen als ik zeker weet dat het iets oplost met die niet goed afspeelbare films.
Ondertiteling gebruik ik toch niet.

Verwijderd

FunkySmell schreef op 22 september 2004 @ 02:09:
Ik ga pas flashen als ik zeker weet dat het iets oplost met die niet goed afspeelbare films.
Ondertiteling gebruik ik toch niet.
Je hebt 3 jaar garantie, als ie niks meer afspeelt is het ook "defect".
Tegen die tijd heeft aldi wel weer een nieuw apparaat en haal je die :)

Verwijderd

Zit er eigenlijk een scart kabel bij, of kunnen we die weer los gaan kopen..?

• T.T.

T.T.

Sowieso

Ik ga hem ook even kopen, ga nu naar Dordrecht fietsen 8)7

Verwijderd

Ik laat hem dalik mee nemen door men moeder, ;)

Kun je firmware niet zelf schrijven..?

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Toebehoren:

- Multifunctionele afstandsbediening
- Batterijen
- Scart-Kabel

Startpost lezen aub..

Verwijderd

Oohw jah overheen gekeken... :D

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-08 20:43

Gwannoes

Solderen moet je leren

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 07:33:
Zit er eigenlijk een scart kabel bij, of kunnen we die weer los gaan kopen..?
Ik heb hem net in huis. Er zit een SCART-kabel bij, AB + batterijen...
Ziet er mooi uit! Gelukkig is het scherm wel wat anders dan de afbeelding op de website. i.p.v. zo'n lelijk LCD-scherm zit er een pixel-LED scherm in! :)

Het is inderdaad de MD7457

[ Voor 5% gewijzigd door Gwannoes op 22-09-2004 08:52 ]

Hmmz, hier komt dus m'n sig

• T.T.

T.T.

Sowieso

Ik ben ook weer terug,
SCART-kabel - check
Batterijen - check

Aldi-mevrouw gaf nog de tip om een kopie-tje te maken van de kassabon, omdat de inkt nogal snel vervaagt (binnen 3 jaar). :z

Ze hadden er trouwens flink veel staan in Dordrecht (merwedestraat oid). Twee pallets tot 2 meter ofzo vol :o

Nu eerst ff aansluiten

• chux
  • Laatst online: 23-09-2024

chux

...

heb hem net ook gehaald, maar krijg die region code ding niet voor elkaar, die hier op pagina 1 staat.
als ik die la open doe en op clear druk, gebeurt er nix, dan doe ik alsnog die shit, en blijkt dus dan ook dat ie het niet gepakt heeft.
enig idee wat ik verkeerd zou doen?!

• T.T.

T.T.

Sowieso

chux schreef op 22 september 2004 @ 09:37:
heb hem net ook gehaald, maar krijg die region code ding niet voor elkaar, die hier op pagina 1 staat.
als ik die la open doe en op clear druk, gebeurt er nix, dan doe ik alsnog die shit, en blijkt dus dan ook dat ie het niet gepakt heeft.
enig idee wat ik verkeerd zou doen?!
Goed richten en nog een keer opnieuw doen. Hier werkt het wel (eerste keer lukte het bij mij ook niet, tweede keer wel)

Ik probeerde het, toen regio code bekeken en was niet gelukt. Weer uit, open, code invoeren, dicht, uit en controleren -> werkte.

oh btw, ik weet niet of ik wel Clear heb gebruikt?

[ Voor 17% gewijzigd door T.T. op 22-09-2004 09:48 ]

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Klopt idd dat er niks gebeurt als je op Clear drukt...
Vergeet je de 0 niet op het einde ?

• chux
  • Laatst online: 23-09-2024

chux

...

heh heh, eindelijk gelukt, thanx!

kennelijk inderdaad niet helemaal goed gericht bij het eerste code gedeelte.

tot dusver speelt ie alles wat ik erin gestopt heb, wel bij 1 film gehad dat hij bleef hangen, en bij een andere dat er een stuk was wat opeens slowmotion afgespeeld werd terwijl het geluid gewoon normaal doorliep..

Verwijderd

Ook binnen, was helemaal niet druk :? flinke toren van die apparaten.

Nou even bespreken hehe :)

Wat is dat ding LELIJK :D en wat zitten de knoppen onhandig.
Afstandbediening ziet er wel puik uit maar lijkt me niet erg handig die dunne knopjes.

Ballen natuurlijk het gaat erom hoe hij speelt.

Ik heb even wat bekeken discs uit de kast getrokken en de nieuwste was irobot.
Deze speelt hij dus ook schokkend af zoals op de Yamada.
Ik heb wel een vaag vermoeden dat het scherper is op de Medion.
Ik zal later even allebei tegelijk erop zetten met dezelfde film op pauze zetten ofzo.

Ik moet nog wel dat plastic van het snoer afhalen, zo'n plakband ringetje kreeg ik niet open :P

De cd lade is wel mooi, deze gaat goed helemaal open zodat de cd er goed in kan en gleuven aan de zijkant zodat het ook makkelijk eruit kan.

Menu is ook zoals de Yamada, achterkant ziet er ook hetzelfde uit.

Kan dit ding wel op scart rgb worden aangesloten?
Bij mij staat alleen iets van s-video, composiet, yuv.

Hadden ze bij iemand zwarte?
Die wilde ik namelijk maar niks hoor :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 10:06 ]

• kweenie
  • Laatst online: 15-08 13:11
Ik heb hem vannochtend ook eff gehaald, samen met facer hierboven ;)
Was echt heel erg rustig gewoon bij de ALDI!
Voor me stond wel een man die er 3 kocht maar verder nix ;)

'k Heb vrijwel alles getest, moet alleen nog Xvid testen :)
Werkt lekker en geluid is ook wat beter als m'n oude DVD speler, een oude Medion :P

• flexje

flexje

got-father

Vanochtend gehaald, stond nog een berg met van die dingen... (dahh)
Speelde net The Punisher af (Xvid) , ging perfect! Geluid is ook goed.
Alleen.... ondertiteling werkt dus nog steeds niet :(

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Quintus schreef op 21 september 2004 @ 16:44:
[...]

Dat is het probleem juist. Deze oude Erres DV391 heb ik geen handleiding meer bij.
Daarom nogmaals mijn vraag of het iemand gelukt is de Divxspeler via een (Erres) VCR aan te sluiten op een scartloze tv?

EDIT: De handleiding heb ik inmiddels gevonden. Daarin wordt zelfs aangegeven hoe je 2 videorecorders op elkaar aansluit om te kopieren en ik lees nergens wat over Macrovision.
Toch maar gehaald en wat blijkt: In de handleiding van de Medion wordt zelfs aangegeven dat het aansluiten via video mogelijk is. Probleem opgelost dus

Unknown

Verwijderd

Maar nog ff en ander vraagje:

Divx of Xvid Gewoon als CDROM op de root van de cd branden, of moet die nog in aparte mappen met aparten namen..?

Groetjes ivo..

Ps ik heb ook al een speler thuis maar nog niet bekeken

Verwijderd

Net gehaald, werkt prima. Idd. met Scart aansluiting en kabel. Aldi Heemstede had 48 stuks, ging niet echt snel.
Kan buiten de regiocode ook Macrovision uitgeschakeld worden?

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
@stivo: snap niet precies wat je bedoelt, maar de speler ondersteunt gewoon mappen en geeft een menuutje met wat er aan .avi e.d. op de cd staat..

Verwijderd

@PnD : Okee nu is alles duidelijk voor mij, Is wel fijn idd met menu enzo heb nu pauze dus ga ff thuis kijken.. Groetjes

• Chillmeister
  • Laatst online: 15-08 12:37
die foto van de achterzijde is idd verkeerd, er zit gewoon scart op zoals het hoort. Ik geef toe dat het lelijk is en eigenlijk ook liever zwart had. Maar die hadden ze niet. ga vanavond proberen hoe dat ding afspeelt

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:28

The_Duke

ho gek!

nou ik heb m ook en me zelf gebrande xvid/divx moviez draait ie perfect en originele dvd's ook maar de meeste gekopieerde dvd's niet! :(
Het zijn dvd+r's van het merk Bulkpaq en hij leest ze mooi niet! Op de DVD speler van me vriendin, een JVC, doen ze het wel. Het ligt dus gewoon aan dat Medion ding. Beetje jammer want verder is het een prima spelertje.

Nog meer mensen met dvd's die niet leesbaar zijn?

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 22:01

houthakker

Poehé

Hallo mensen, ik ben morgen van plan om ook zo'n spelertje te kopen maar goed, over de ondertiteling. Ik heb dit topic vrij haastig doorgekeken; maar waarom probeert men niet:
- Volgens de weethet guide van een dvd een subtitle te rippen naar IFO, IDX, SUB
- Volgens de geposte links een srt te converteren naar sub, idx
met ifoedit ifo aan te passen/vergelijken?

Ik speculeer maar wat, en als ik tijd had om het te doen (zit nu op m'n werk), dan had ik het graag zelf geprobeerd, maar aangezien ik nog niet zo'n speler heb om te testen...

Specs

• flexje

flexje

got-father

houthakker schreef op 22 september 2004 @ 12:20:
Hallo mensen, ik ben morgen van plan om ook zo'n spelertje te kopen maar goed, over de ondertiteling. Ik heb dit topic vrij haastig doorgekeken; maar waarom probeert men niet:
- Volgens de weethet guide van een dvd een subtitle te rippen naar IFO, IDX, SUB
- Volgens de geposte links een srt te converteren naar sub, idx
met ifoedit ifo aan te passen/vergelijken?

Ik speculeer maar wat, en als ik tijd had om het te doen (zit nu op m'n werk), dan had ik het graag zelf geprobeerd, maar aangezien ik nog niet zo'n speler heb om te testen...
- Omdat we de originele DVD's zeg maar niet bij de hand hebbem ;)
- Srt naar Sub converteren lukt ons wel , maar hoe wil je de ifo / idx aanpassen met ifoedit als je geen ifo's hebt....??? |:(

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Misschien op basis van een andere dvd de ifo converteren. en kijken welke waardes van belang zijn om aan te passen in gebruik met een andere divx file?

• flexje

flexje

got-father

DropDeadGorgeous schreef op 22 september 2004 @ 13:29:
Misschien op basis van een andere dvd de ifo converteren. en kijken welke waardes van belang zijn om aan te passen in gebruik met een andere divx file?
Al geprobeerd, zie een paar pagina's terug, had de ifo's van Pulp Fiction bekeken :+ werd er niet echt wijzer van. B)

• T.T.

T.T.

Sowieso

Ik heb de MD7457 aangesloten op de TV (Scart) en stereoinstallatie (rode/witte stekker voor stereo). Als ik MP3 tjes wil afspelen, kan ik er dan voor kiezen om niet gebruik te maken van dat menu?
Ik zou bijvoorbeeld gewoon tv willen kijken. Nu krijg ik op alle kanalen echter het DVD beeld door :?

• FragDaddy
T.T. schreef op 22 september 2004 @ 13:36:
Ik heb de MD7457 aangesloten op de TV (Scart) en stereoinstallatie (rode/witte stekker voor stereo). Als ik MP3 tjes wil afspelen, kan ik er dan voor kiezen om niet gebruik te maken van dat menu?
Ik zou bijvoorbeeld gewoon tv willen kijken. Nu krijg ik op alle kanalen echter het DVD beeld door :?
das meer een probleem van je TV (dat ie zodra 'ie een scart signaal detecteerd overspringt naar scart) ipv van je speler. want die werkt prima zonder TV. Ik betwijfel of er ergens een optie in je speler zit van: "stuur geen TV signaal bij afspelen MP3's" ofzo.

Verwijderd

Ik heb em ff heel snel geprobeerd met een sample XVID
(werkte perfect super snel en super beeld/geluid)

Met een Divx
(werkte perfect super snel en super beeld/geluid)

Svcd & Photo cd was ook geen probleem, Orginele Dvds heb ik zelden, Het ging om deze Xvid:
The.I.Inside.2003.PROPER.DVDRip.XviD-iMBT

Ik had ff snel geen andere bij de hand probeer vanavond andere

Verwijderd

ehmz, even vraagje, waarmee kan je het beste een srt bestand in een film zetten??

• Puch-Maxi
flexje schreef op 21 september 2004 @ 22:43:
[...]

Verklaar je is nader?
Heb je de topic wel goed doorgespit? Want niemand heeft subtitles werkend op deze speler....
hoi flexje 'Muxen' is de ondertiteling 'vast' (dus niet op losse bestanden) op de film zetten als beeld dus zegmaar. kun je er dus niet meer uithalen :D

• flexje

flexje

got-father

Puch-Maxi schreef op 22 september 2004 @ 14:16:
[...]

hoi flexje 'Muxen' is de ondertiteling 'vast' (dus niet op losse bestanden) op de film zetten als beeld dus zegmaar. kun je er dus niet meer uithalen :D
Ja daar was ik al achter gekomen ja :D
Alleen gaat dat muxen onwijs langzaam bij mij, hij doet er ongeveer een uur over }:O
Misschien heb ik dan toch een nieuwe pc nodig :/

Verwijderd

Ik maak me niet zo druk over die ondertiteling, Ik kijk alle films engels maar als iemand met een fijne tut zou komen wil ik die beslist wel ens doorlezen.. :P

Verwijderd

flexje schreef op 22 september 2004 @ 14:18:
[...]

Ja daar was ik al achter gekomen ja :D
Alleen gaat dat muxen onwijs langzaam bij mij, hij doet er ongeveer een uur over }:O
Misschien heb ik dan toch een nieuwe pc nodig :/
mag ik vragen met welk progje je dat doet en hoe het werkt??

• Puch-Maxi
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 14:25:
[...]

www.doom9.nl kun je er genoeg over vinden,
MAAR gebruik het alleen om je EIGEN dvd's te backuppen :)
als je Gordian knot rippack download dan heb je heel veel handige tools in een keer

• flexje

flexje

got-father

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 14:25:
[...]

Check hier maar:
http://www.divxland.org/permanentsubtitling.htm

Verwijderd

Ooit was ik ook zo'n DivX fan, heb nog een DP508 in de hoek staan
Ben nu de trotse bezitter van een Marantz DV 4300

Daar zit wel degelijk verschil in met ene dergelijk waaiboom artikel als deze medion.
Zeker als je op een beamer kijkt merk je het.

Ik ben nu ook helemaal DivX af ;)

Verwijderd

hmz, ik heb is even rondgekeken daaro, maaruh als ik dan die ondertitel in de movie wil zetten word dat bestand 8 gig :S. wat doe ik fout.??
<edit>Ik moest even verder kijken dan mijn neus lang is :P, maaruh hoort dat dat het zo lang duurt?? 40 minute ofzo? heb overigens wel gewoon P4 2.6 Ghz, 512 RAM enz</edit>

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 14:49 ]

• flexje

flexje

got-father

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 14:45:
[...]

hmz, ik heb is even rondgekeken daaro, maaruh als ik dan die ondertitel in de movie wil zetten word dat bestand 8 gig :S. wat doe ik fout.??
Je hebt geen video compressie gebruikt, lees je artikeltje nog maar goed door, daar staat in hoe je Divx moet instellen voor je compressie.

Verwijderd

http://www.ekpc.nl/product_info.php?products_id=65 staat hij voor 65 euro. Je kan hem zelf ophalen anders 6 euro verzendkosten.

Lijkt me dat je hem zonder verzendkosten ook kan krijgen nu aldi met deze aanbieding komt.

Verwijderd

flexje schreef op 22 september 2004 @ 14:47:
[...]

Je hebt geen video compressie gebruikt, lees je artikeltje nog maar goed door, daar staat in hoe je Divx moet instellen voor je compressie.
mjah dat heb ik dus nu gevonden, maar instellen van divx snap ik het niet helemaal. Kan je mayb even uitleggen??

• FragDaddy
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 14:35:
Ooit was ik ook zo'n DivX fan, heb nog een DP508 in de hoek staan
Ben nu de trotse bezitter van een Marantz DV 4300

Daar zit wel degelijk verschil in met ene dergelijk waaiboom artikel als deze medion.
Zeker als je op een beamer kijkt merk je het.

Ik ben nu ook helemaal DivX af ;)
Hey. ik heb ook een beamer hangen en een dikke DVD speler eraangeknoopt. natuurlijk geeft dat veel betere kwaliteit. maar ik heb niet honderden DVD's. alleen films die ik echt goed vind.

voor de rest heb ik deze speler gekocht. gewoon aangesloten op mijn tv om eens een vage film te kijken als ik daar zin in heb.

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 22:01

houthakker

Poehé

mmm, ik heb nog eens internet doorgespit, ook een franse en een spaanse pagina, de bak heeft een mt1389 GE chip, rond deze chip zijn meerdere (heel veel zelfs) players gemaakt, inc. die van philips. Dat er een software update binnenkort uitkomt die srt aankan, moet toch wel bijna zeker zijn. (misschien is hij er al, maar ik ga geen vreemde firmware's aangeven van sites die ik niet begrijp). Dus... geduld....

Specs

Verwijderd

Ik heb ook gekocht. Natuurlijk nog niet veel te melden. Wel dat ik hem dus bij de ALDI gehaald hebt, en er nog aardig wat stonden. Maar kan tegen vijven misschien nog storm lopen....

Heb ook dingen uit dit topic opgesomt en neergezet op

http://www.wagenaar.123.nl/Default.aspx?tabid=113
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste