WhatPulse Online keyboard en muis tracker
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 37 38 39 40 last
Nieuw Topicquote:
Sandertje zo'n stats zijn echt handug !
Als je er zin en tijd voor heb wil ik graag iedere dag zo'n stats tabelletje zien
Zo kunnen we volgen goe alles verloopt kan kunnen we na een tijdje zelfs grafiekjes maken van onze vooruitgang
En ik zie heel veel nieuwe leden sinds gisteren, we zitten bijna aan 200, dus nog eens een stuk of 100 erbij en we zijn even groot als het grootste team neowin.net ! Keep it up !
edit : typo
Mr.ChronoM wijzigde dit bericht 11-08-2004 13:37 (3%)
quote:Mr.ChronoM schreef op 11 augustus 2004 @ 13:37:
[...]
Sandertje zo'n stats zijn echt handug !
Als je er zin en tijd voor heb wil ik graag iedere dag zo'n stats tabelletje zien![]()
Zo kunnen we volgen goe alles verloopt kan kunnen we na een tijdje zelfs grafiekjes maken van onze vooruitgang![]()
En ik zie heel veel nieuwe leden sinds gisteren, we zitten bijna aan 200, dus nog eens een stuk of 100 erbij en we zijn even groot als het grootste team neowin.net ! Keep it up !
edit : typo
Ik zal em in iedergeval vanavond nog een keer maken, maar dan met de gegevens van rond de 0:00 uur.
En overigens, als iemand anders zich een keer geroepen voelt, be our beloved guest.
SanderTje! wijzigde dit bericht 11-08-2004 13:48 (5%)
Als 's morgens het haantje heeft gekraaid, is er weer een kipje genaaid.
Honda, The Power of Dreams!
Weg met het onterechte radardetectorverbod!
Hou zoveel mogelijk afstand op je achterligger :D
Reg. datum: 11 november 2003
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Zo gaat het heel goed vooruit, nog een 100tal leden erbij en we zijn het grootste team.
ps : Als ik 's avond online ben en ik zie dat er nog geen stats van die dag gepost zijn dan zal ik er ook wel voor zorgen
Mr.ChronoM wijzigde dit bericht 11-08-2004 15:10 (7%)
FPN Assurantiën tussenpersoon Zoetermeer - www.fpnassurantien.nl
Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.
(http://whatpulse.org/stats/teams.php?page=04)
Het begint erop te lijken dat we de volgende mijlpaal (plek 100) idd binnen het door onszelf gestelde ultimatum van aanstaande vrijdag gaan halen
Volgende mijlpaal is wat mij betreft het inhalen van team GOToc, want een team met zo'n gejatte naam kan natuurlijk niet boven ons staan
quote:Vunzz schreef op 11 augustus 2004 @ 17:26:
Nog een paar toetsaanslagen en we staan alweer op plaats 125 en dus op pagina 4 van de teamstats.
(http://whatpulse.org/stats/teams.php?page=04)
Het begint erop te lijken dat we de volgende mijlpaal (plek 100) idd binnen het door onszelf gestelde ultimatum van aanstaande vrijdag gaan halen![]()
Volgende mijlpaal is wat mij betreft het inhalen van team GOToc, want een team met zo'n gejatte naam kan natuurlijk niet boven ons staan
Die plaatst 125 is zo goed al de onze, want ik heb nog meer dan 14000 keys die ik straks zal pulsen
De oproep die blijkbaar in de HK geplaatst werd om ons team te promoten is goed aangekomen, ik ben nog altijd voorstander om ook op de frontpage eens iets te posten héhé, mss als we op 100 komen ofzo, om het te vieren
Amerasu - lvl 70 Undead Mage - Ghostlands :: Guild Leader of: <-[ Blood and Tears ]-> :: 2/6 SWP
Ik heb helaas nog geen HK-access. Ik kom volgens mij wel in aanmerking. Binnenkort de FAQ nog maar eens doornemen en dan toch maar eens aanvragen.quote:Mr.ChronoM schreef op 11 augustus 2004 @ 17:59:
[...]
De oproep die blijkbaar in de HK geplaatst werd om ons team te promoten is goed aangekomen, ik ben nog altijd voorstander om ook op de frontpage eens iets te posten héhé, mss als we op 100 komen ofzo, om het te vieren
quote:Cyberia schreef op 11 augustus 2004 @ 19:24:
doe ook mee.. maar heb een eigen team opgezet voor onze clan![]()
[afbeelding]
Niet slim
zo maar even een eige plaatje voor m'n sinature maken, maar nu doe ik het even hier mee

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
quote:Vunzz schreef op 11 augustus 2004 @ 18:45:
[...]
Ik heb helaas nog geen HK-access. Ik kom volgens mij wel in aanmerking. Binnenkort de FAQ nog maar eens doornemen en dan toch maar eens aanvragen.
Héhé ik heb ook geen HK access, maar het werd een paar pagina's geleden hier gepost door iemand of door een modje
Denk ook wel dat ik in aanmerking kom eigenlijk, maar weet nog dat ik een paar maanden geleden geen zin had om een motivatie te schrijven enzo
Volgens mij mag ik je alsnog welkom heten bij de club.quote:Cyberia schreef op 11 augustus 2004 @ 19:24:
doe ook mee.. maar heb een eigen team opgezet voor onze clan![]()
[afbeelding]
Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.
quote:blogbuster schreef op 11 augustus 2004 @ 22:07:
[...]
Volgens mij mag ik je alsnog welkom heten bij de club.
Nee, hij is (in z'n eentje
Z'n sig loopt nog een uurtje of wat achter

quote:Vunzz schreef op 11 augustus 2004 @ 22:59:
[...]
Nee, hij is (in z'n eentje) lid van "team" HHFO.
Z'n sig loopt nog een uurtje of wat achter
2 momenteel
heb het op ons forum gepost... dus zal morgen wel wat meer worden.. rofl
maar de meeste zijn wel een beetje panisch dat alles wat ze tikken opgestuurd word..
hahaha..
es ff kijken of er ergens een pagina staat waar dat alles uitgelegd word etc..
WoW: Måce - Officer of The Garrison @ Dunemaul EU
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.