Gathering of Tweakers

Quicksearch
ph34r my [OGR-25] Cows

quote:
sander815 schreef op 07 augustus 2004 @ 16:38:
ik heb me ook aangemeld, allen doet dat programma vreemd bij mij
geen toets ingedrukt, maar dat rood wat steeds aangaat bij elke click en toetsaanslag blijft flikkeren, en ik zit al op 625.000 toetsaanslagen....

ik kan nu ook niet de resultaten posten: activity throttle breached. please wait an hour or so. Ik denk dat da hier mee te maken heeft

mijn sig
[afbeelding]
Cheater >:) Wel grappig trouwens :)

HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel

Iemand er al bij stil gestaan dat we al het op 4-na-grootste team zijn ofzo?

Amerasu - lvl 70 Undead Mage - Ghostlands :: Guild Leader of: <-[ Blood and Tears ]-> :: 2/6 SWP

Nu met werkende signature!

quote:
Whuzz schreef op 07 augustus 2004 @ 17:49:
Nope maar het is wel leuk om te weten. Als iedereen het nu maar blijft draaien :P
killswitch+switch= death switc

quote:
Whuzz schreef op 07 augustus 2004 @ 17:49:
en dat nederland op de 10e plaats staat in de landen top 10 en dat duitsland eerste is en dat we daar echt wat aan moeten doen :P
Op de een of andere manier worden m'n keys/clicks niet automatisch "gepulst". Het maakt niet uit of ik hem op uur of dag heb staan, de tijd "loopt af" en er wordt niets verstuurd. Is er iemand meer die daar last van heeft?

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another! --[Tik je rot!]--

Heb ook nog maar even m'n sig aangepast, want dit is toch een van de nuttigste projecten allertijden! :P

We gaan wel goed trouwens nu als team :)

Border Community _/-\o_
Brand, het bier waar Limburg trots op is.

New member!

http://whatpulse.bounceme.net/sig/lucy.png

Ben wel benieuwd hoeveel ik typ, klik en dat soort zaken ;)

hmm best wel veel mensen hebben Cats Eyes. Maar die is ook wel heel mooi...

Lucy wijzigde dit bericht 08-08-2004 09:04 (24%)

@TS: kun je m'n sig uit de topicstart verwijderen want ik heb een ander team gejoined (ja ik weet het, verrader :P). Het forum waar ik S-MOD op ben begon namenlijk ook een WhatPulse team en als staff member moet je toch meedoen? ;)

Ik laat wel de link in m'n signature hier staan en wens jullie heel veel geluk! http://www.webpost.net/am/amour021/cheer.gif
quote:
amour021 schreef op 08 augustus 2004 @ 12:10:
@TS: kun je m'n sig uit de topicstart verwijderen want ik heb een ander team gejoined (ja ik weet het, verrader :P). Het forum waar ik S-MOD op ben begon namenlijk ook een WhatPulse team en als staff member moet je toch meedoen? ;)

Ik laat wel de link in m'n signature hier staan en wens jullie heel veel geluk! [afbeelding]

Ik hoop dat je toetsenbord stuk gaat &gt;:)

Hmzz ik kom maar niet van die 40e plaats af, zitten jullie allemaal binnen met dit lekkere weer ofzo? :P
quote:
spokje schreef op 08 augustus 2004 @ 12:31:
[...]

Hmzz ik kom maar niet van die 40e plaats af, zitten jullie allemaal binnen met dit lekkere weer ofzo? :P
euh ... JA, anders komen we nooit op 1 tegen volgende week :+
Binnen is het al warm, buiten zal het wel helemaal heet zijn.

Het doel is trouwens volgende week onder de 100 komen, de 1e plaats zal wel niet lukken dan :P

quote:
spokje schreef op 08 augustus 2004 @ 12:31:
[...]

Gewoon wat MSN Messenger gesprekjes doen en het gaat vlot vooruit dan ;)

* amour021 gaat nu eens naar buiten :)
Reg. datum: 31 augustus 2001

quote:
Super__Nerd schreef op 08 augustus 2004 @ 12:54:
Binnen is het al warm, buiten zal het wel helemaal heet zijn.

Het doel is trouwens volgende week onder de 100 komen, de 1e plaats zal wel niet lukken dan :P

13-08-04 om 16h30 CET moeten we op 100 staan om precies te zijn :+
En aangezien we nu alweer op 169 staan denk ik dat het nog wel gaat lukken ook!

Heb er ook eens een poging aan gewaagd....eens kijken wat het is.... 8)7
Ben ik trouwens de eerste die zich afvraagt waarom het team GoT heet, en niet Dutch Power cows? En waarom er nog geen topic over dit ding loopt in DPC?

Was destijds namelijk wel zo, met de oorspronkelijke Pulse client :)

Edit: Hmm, zojuist is hun SQL server plat gegaan. Nu kan ik niet eens een team joinen :P

dawuss wijzigde dit bericht 08-08-2004 14:58 (18%)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Loves Blue-eyess 4 ever
Reg. datum: 07 januari 2001

I'm in. Ik draaide al eeuwen dat Dolphin project maar de laatste tijd kon ik wel flushen maar mijn score ging niet echt omhoog, dus hoor dat dit beter werkt.

Ik mis alleen nog 1 ding, en dat is de afstand in kilometers die je met de muis aflegt. Hier ben ik ook wel eens een tooltje voor tegengekomen &gt;:)

EOS 5D | 17-40L | 24-70 2.8L | 70-200 2.8L IS + 1.4x + 2.0x TCII | 50mm 1.4 | 85mm 1.8 | 580EX + 430EX II
Blue-eyess isse mijn !

ph34r my [OGR-25] Cows

quote:
Fairy schreef op 08 augustus 2004 @ 18:45:
Ik mis alleen nog 1 ding, en dat is de afstand in kilometers die je met de muis aflegt. Hier ben ik ook wel eens een tooltje voor tegengekomen &gt;:)
* nero355 heeft hem gehad en na 3 dagen weggeflikkerd :D

HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel

Lekker Fris

Heren,

Wegens mijn afwezigheid heb ik niemand meer toe kunnen voegen. Ik zit momenteel weer in m'n inheemse stoel en wil vragen of jullie allemaal een reply geven op mijn berichtje hier (een quote eigenlijk) zodat ik jullie op de eerste plek kunnen zetten.

Thnx

Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.

quote:
blogbuster schreef op 08 augustus 2004 @ 20:46:
Heren,

Wegens mijn afwezigheid heb ik niemand meer toe kunnen voegen. Ik zit momenteel weer in m'n inheemse stoel en wil vragen of jullie allemaal een reply geven op mijn berichtje hier (een quote eigenlijk) zodat ik jullie op de eerste plek kunnen zetten.

Thnx

Ik snap je volgens mij niet helemaal, bedoel je dat je iedereen die nog niet toegevoegd zijn in het eerste bericht van dit topic nog gaat toevoegen.

Zo ja dan heb je iig nog veel werk :)
quote:
Vunzz schreef op 08 augustus 2004 @ 14:28:
[...]

13-08-04 om 16h30 CET moeten we op 100 staan om precies te zijn :+
En aangezien we nu alweer op 169 staan denk ik dat het nog wel gaat lukken ook!
Hoezo moeten? :) Is er een bepaalde wedstrijd gaande ofzo zodat de eerste 100 doorgaan voor de eerste plaats? :) heb ik iets gemist?
Reg. datum: 31 augustus 2001

quote:
spokje schreef op 08 augustus 2004 @ 21:03:
[...]

Hoezo moeten? :) Is er een bepaalde wedstrijd gaande ofzo zodat de eerste 100 doorgaan voor de eerste plaats? :) heb ik iets gemist?

Kennelijk heb je iets gemist ja :+
Lees de rest van de draad nog maar eens door, uit m'n hoofd pagina acht...

EDIT:
Hmz... pagina 11--> Friday 06 August 2004 16:33 en de posts daarboven

Vunzz wijzigde dit bericht 08-08-2004 22:51 (12%)

ik kan helaas allen met mouseclicks meedoen, zogauw ik keystrokes aanzet loopt ie vanzelf op, met 100 per second oid....gaat wel hard, alleen niet eerlijk :)
zo staan we zo op de eerste plaats :P

quote:
sander815 schreef op 08 augustus 2004 @ 22:33:
ik kan helaas allen met mouseclicks meedoen, zogauw ik keystrokes aanzet loopt ie vanzelf op, met 100 per second oid....gaat wel hard, alleen niet eerlijk :)
zo staan we zo op de eerste plaats :P
Spijtig dat je rank volgens het aantal keystrokes wordt bepaald en niet volgens het aantal mouseclicks...
Page Not Found

Ik doe ook mee!!!

http://whatpulse.bounceme.net/sig/404error.png

404error wijzigde dit bericht 08-08-2004 23:46 (41%)

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties: [view]

Door: BtM909 Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )

Heb me net toegevoegd :)

You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws