Nikon D50, Nikkor 18-70 f3.5-4.5, Tamron 80-210 f4.5-5.6, Nikkor 50mm f1.8, Crumpler Stunner
[edit]
Het lijken beide dezelfde scripts?
En die .py van onlinestreams.nl is een aangepaste versie van deze 2?
Fire69 wijzigde dit bericht 06-12-2004 19:39 (47%)
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
quote:Fire69 schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:36:
Wat is eigenlijk het verschil tussen KMLBrowse.py en SimpleKML.py?
[edit]
Het lijken beide dezelfde scripts?
En die .py van onlinestreams.nl is een aangepaste versie van deze 2?
Hmm..weet niet.. Ik weet wel dat als ik simplekml.py vervang door die van Onlinestreams dat ik als ik WebRadio start nog steeds de 'oude' webradio heb en niet die van Onlinestreams
Overigens heb ik nu al een aardig lijstje met Bookmarks gemaakt, zowat alle streams doen het bij mij!!
Ik kan tenminste bij de "oude" webradio versie die optie niet zo snel vinden,
maar misschien is dat met de "nieuwe" webradio versie wel makkelijker.
Skillz wijzigde dit bericht 07-12-2004 08:18 (71%)
[wow:damma @ azjol-nerub - minipets]
Reg. datum: 30 mei 2002
I wish there was a button on my monitor to turn up the intelligence. There's a button called 'brightness', but it doesn't work...
quote:Skillz schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 08:14:
Hoe maak je die bookmarks dan
Ik kan tenminste bij de "oude" webradio versie die optie niet zo snel vinden,
maar misschien is dat met de "nieuwe" webradio versie wel makkelijker.
Met de "oude" gaat dat idd niet, je hebt de Onlinestreams.py nodig daarvoor.
Ook via hun site zou je bookmarks moeten kunnen toevoegen.
quote:PrutsGoeroes schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 08:35:
Ik heb even een stuk terug gelezen, maar kwam er niet achter welke versie van XBMC op dit moment de meest recente is. Enig idee welke versie dat zou moeten zijn ???
Recentste die ik momenteel al gezien heb ik die van 04/12.
Maar als je het XBMC_DBR-script dat Schweino hier vernoemde gebruikt, kan je gewoon dagelijks je eigen build maken.
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
quote:Fire69 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 08:50:
[...]
Met de "oude" gaat dat idd niet, je hebt de Onlinestreams.py nodig daarvoor.
Ook via hun site zou je bookmarks moeten kunnen toevoegen.
En dat werkt best leuk...als je een stream selecteert druk je op de S Controller op de A (of
Overigens moet je daarvoor wel 'ingelogd' zijn (volgens mij). Dus een account aanmaken op onlinestreams.nl en dan in je onlinestreams.py (of simplekml.py) je ID vermelden...
Lijkt me wel erg leuk om te gebruiken (zie ik ook eens het journaal
Succesquote:Skillz schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 10:35:
Ik ga het eens uitproberen.
Lijkt me wel erg leuk om te gebruiken (zie ik ook eens het journaal)
Dus.
film.avi
film.idx
film.sub
Hoe krijg ik dit werkend
Nikon D50, Nikkor 18-70 f3.5-4.5, Tamron 80-210 f4.5-5.6, Nikkor 50mm f1.8, Crumpler Stunner
Reg. datum: 19 oktober 2003
Reg. datum: 15 januari 2001
Volgens http://manual.xboxmediacenter.de/wakka.php?wakka=VobSub is dit de correcte manier. Je hebt wel een recente versie ?quote:RobertJ schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 19:38:
Ik heb nu een film, en daar zitten subs bij in de vorm van een .idx file (rond de 100Kb) en een .sub file (rond de 6Mb)... Op de Xbox krijg ik de subs echter niet te zien... Iemand een idee hoe dit kan... Ik heb de files allemaal dezelfde naam gegeven (en de extensies gelaten zoals ze waren...)
Dus.
film.avi
film.idx
film.sub
Hoe krijg ik dit werkend
Quicktime zekersquote:marteltor schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 20:11:
realmedia doet ie geloof ik welquicktime ook dacht ik
6 mb ??? dat is wel heel veel volgens mij.....30 tot 100 kb toch meestal ?quote:en een .sub file (rond de 6Mb
[edit]
Iets correctere uitleg:
quote:
These files will usually be found together in a group of all three, or more recently, in a group of two (.IDX &. SUB). These vobsub files are produced by a Virtual Dub filter called VobSub. VobSub is used to “rip” the subtitles off of a DVD into the vobsub files.
These files can then be used either to create a permanent hardsub on an encoding or used with DirectVobSub to optionally display them when playing the video. Therefore, the former method is “hardsubbing” and the latter method is considered a form of “softsubbing”, although, unlike most softsub file formats, the subtitles in these files are in fact timed bitmap graphics.
Fire69 wijzigde dit bericht 08-12-2004 07:15 (77%)
Heeft iemand dit al goed werkend gekregen
Never be afraid of doing tasks you are not familiar with. Noah's Ark was built by an amateur. Professionals have built the Titanic.
"RSkillz" is an official KAi [GOT] Clan member
Reg. datum: 22 september 2002
maar hosten van een game lukt mij (nog) niet.
tevens het spelen van een game ook niet, ik heb al mijn games op de hdd staan en kai vraagt constant naar dvd.
zoals beschreven staat bij xbmc dat je de games dir moet aanwijzen in de kai settings werkt bij mij ook niet, ik kan die optie geneens vinden.
als iemand mij hiermee kan helpen ben ik diegene zeer dankbaar, mag via dit topic maar hulp over msn is ook goed.
ooz*staartvaneenaap*home.nl
mijn xtag is trouwens [RAG]oOz
een echte ict'er heeft geen vrienden. ;)
Ik heb ontdekt dat als ik het script KMLBrowse.py (of kmlbrowser.py) start hij ook webradio start, dus misschien ff hernoemen?? Ik heb het overigens nog niet geprobeerd...quote:Skillz schreef op woensdag 08 december 2004 @ 08:02:
Ik heb gisteravond de originele SimpleKML.py vervangen door de onlinestreams SimpleKML.py en bij mij start de onlinestreams versie ook niet als ik WebRadio kies.
Heeft iemand dit al goed werkend gekregen
Ik zou graag een ISO hebben met:
*TV Gids
*Weer
*Webradio
*vanaf CD gelijk XBMC als dash.
Ik start nu van CD evoX en dan als app XBMC, ik wil dus gelijk vanaf CD XBMC in.
Ik heb al eea geprobeerd, maar krijg geen werkende build. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij te assisten?
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
Weet iemand waar ik deze kan plaatsen?
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.