Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Tot ziens met zijn allen in de Gathering of Tweakers clan!
Vrijdag: Meet and Greet day! - Maak contact met je nieuwe vrienden.
Zaterdag: Shoot to kill avond! - We spelen vanavond Halo 2 met zijn allen in diverse moeilijkheidsgraden, zodat iedereen lol heeft.
Zondag: Driving miss Daisy: S'middags lekker raggen op de PGR 2 baan, zodat je misselijk wordt van je geslinger op de weg, en je dronken kop kan legen in de toiletpot.
Never be afraid of doing tasks you are not familiar with. Noah's Ark was built by an amateur. Professionals have built the Titanic.
www.onlinestreams.nl
ik kan met ftp m'n xbox accessen, maar er worden niet complete iso's gecopyeerd naar die HD, een soort uigepakte versie oid
is er software die dit in 1 keer kan ?
BitByter wijzigde dit bericht 04-12-2004 18:34 (36%)
WoW Server: Stormrage __ "Axioma:Tauren Warrior LVL60" + "Solipsist: Undead Mage LVL60"
Je wil een iso op je xbox zetten of zo? Daar ben je niks mee, je hebt de "uitgepakte" versie nodig.
Als je bvb Avalaunch en Qwix gebruikt, kan je makkelijk je games op je xbox beheren, ftp'en, ...
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Zodat ik niet eerst alles op mijn PC moet uitpakken.
Wel eens van XISO gehoord ? Hoef je niet naar dvd te branden maar pak je de ISO uit op je pc, daarna kun je hem ftp'en.
@RedHead
Ben je denk ik net zo lang mee bezig als wanneer je het eerst op de pc uitpakt en dan ftpeet naar xbox
fulgore wijzigde dit bericht 05-12-2004 00:52 (43%)
BitByter wil een gewone iso naar de xbox ftp'en maar die wordt bij het overzetten uitgepakt?
Dan gebruik je toch de verkeerde soft? Of op een foute manier? Gewoon Flashfxp of zo gebruiken...
RedHead wil een iso op zijn xbox om hem daar uit te laten pakken?
Als je Qwix gebruikt, laad je een iso in en tijdens het overzetten pakt hij hem voor je uit.
Als je dat dan nog eens in samenwerking met Avalaunch gebruikt, krijg je ook nog supersnelheden.
quote:fulgore schreef op zondag 05 december 2004 @ 00:49:
Wel eens van XISO gehoord ? Hoef je niet naar dvd te branden maar pak je de ISO uit op je pc, daarna kun je hem ftp'en.
Wel eens van Xfer gehoord? On the fly extracten + ftp-en...
Reg. datum: 15 januari 2001
quote:Rev! schreef op zondag 05 december 2004 @ 17:16:
xbmc kan ook iso's lezen kwam ik net achter. ff een iso met een muziek dvd naar de xbox gekopieert, hij speelde em gewoon goed af
Waarom zou je die kopieren als je die ook direct van de Computer af kan spelen
Heb sinds vandaag ook xbmc draaien, ik nog geen nieuwe hd maar tot nu toe doe ik
bijna alles via windows shares (scheelt me een hoop gekopieer
The Condor wijzigde dit bericht 06-12-2004 00:30 (20%)
Reg. datum: 25 december 2002
Zal aan mij liggen, maar waar vind ik die?quote:John_Hoek schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:03:
De agenda voor het komende weekend staat op Kai Xlink.
-+--=_=-=-_=-===____=--+==---_--=-==+++-=-=-=
inloggen op www.teamxlink.com ga daarna naar manage calendar.quote:
Maar kan ik van een laptop ook een XBOX maken?
Ik weet niet of er ook USB game controllers zijn of zo?
Ik begreep dat een xbox eigenlijk ook gewoon een PC was.
Onmogelijk, de Xbox is van heel andere hardware gemaakt.quote:FragNeck schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:27:
Misschien een rare vraag..
Maar kan ik van een laptop ook een XBOX maken?
Ik weet niet of er ook USB game controllers zijn of zo?
Ik begreep dat een xbox eigenlijk ook gewoon een PC was.
Cze, jak leci?
Nee, de xbox is van gelijkaardige hardware gemaakt, maar zit totaal anders in elkaar.quote:Sluuut schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:33:
[...]
Onmogelijk, de Xbox is van heel andere hardware gemaakt.
Hoe kan ik nu vanuit XMBC dat dan starten? In My Programs staat niets? Ik geloof dat ik een mplayer moet hebben waarmee ik dingen kan openen maar hoe doe ik dat?
Nikon D50, Nikkor 18-70 f3.5-4.5, Tamron 80-210 f4.5-5.6, Nikkor 50mm f1.8, Crumpler Stunner
Ik ben ook even aan het goochelen geweest. Ik weet wel dat je als je XBMC gestart hebt je rechts inbeeld een klein wit icoontje hebt (cirkeltje) daarmee kun je WebRadio bv starten. Als je die start zou volgens mij de OnlineStreams kml gestart moeten worden, maar dit gebeurt bij mij (ook nog) niet. Ik start hem ook via het witte icoontje en dan kies je voor scripts en dan start ik het kml script op...ehh...welke software heb jij gedownload trouwens?quote:RobertJ schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:30:
Ik heb nu de software van onlinestreams.nl opgehaald, geunzipt, en op mijn xbox geplaatst in de daarvoor bestemde directory...
Hoe kan ik nu vanuit XMBC dat dan starten? In My Programs staat niets? Ik geloof dat ik een mplayer moet hebben waarmee ik dingen kan openen maar hoe doe ik dat?
De KML browser heb je al als het goed is toch? Of heb je geen WebRadio button?
Tsjah, ik kan idd wel met de KML browser allerlei dingen doen... Maar goed, je ziet altijd van mensen die ook streaming TV hebben o.a. van uitzendinggemist.nl enzo... Dat wilde ik eigenlijk ook wel
Nikon D50, Nikkor 18-70 f3.5-4.5, Tamron 80-210 f4.5-5.6, Nikkor 50mm f1.8, Crumpler Stunner
Jah..die heb je dus dan ook jahquote:RobertJ schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:12:
www.onlinestreams.nl
Tsjah, ik kan idd wel met de KML browser allerlei dingen doen... Maar goed, je ziet altijd van mensen die ook streaming TV hebben o.a. van uitzendinggemist.nl enzo... Dat wilde ik eigenlijk ook wel
Dan zou je (als ik het goed heb) ook bookmarks moeten kunnen maken, want je hebt met die onlinestreams py een enorme hoeveelheid radio/tv streams!!!!
TheVMaster wijzigde dit bericht 06-12-2004 18:20 (28%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.