Hoofdcategorieën
Topicacties

[W&G FAQ] groepsproject

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

Reageer Nieuw Topic
The bird is the word!

En ik dacht aan een wiki-omgeving binnen de kaders van GoT.
Is dat niet mogelijk?!

Acties: [view][quote]

Door: NMe
Admin DevschuurŽ
Koos Alberts-pauper
Reg. datum: 25 februari 2004

quote:
willem169 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:14:
Bedoel je de FAQ opzet zoals deze in de huidige hoedanigheid bestaat of die zoals mophor hem gaat vormgeven?!
De FAQ-opzet moet worden zoals die nu ook al is. We zijn achter de schermen bezig met een grote GoT-wide FAQ-update waarin we alle FAQ's zoveel mogelijk gelijk trekken. Ik wil dan liever niet zien dat deze FAQ's zich daar weer van distantiëren. ;) Nogmaals: het samenstellen van de FAQ kan prima via zo'n wiki, maar als de test "af" is, dan wordt het gewoon een FAQ zoals die nu ook bestaan. :)
quote:
willem169 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:14:
En ik dacht aan een wiki-omgeving binnen de kaders van GoT.
Is dat niet mogelijk?!
Nog niet in elk geval. En voor zover ik weet zijn er geen plannen om dat op korte termijn wél te gaan ondersteunen.

Over MySQL:
NMe: Als je weet waar de gaatjes zitten, dan kun je er prima mee werken.
.oisyn: Tja, dat geldt ook voor vrouwen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet af en toe het bloed onder je nagels vandaan halen.

The bird is the word!

Prima, dan is het in ieder geval wel duidelijk zo. Dan hoeven we geen rare toeren uit te gaan halen om FAQ artikelen in allerlei vormpjes (mophor, wiki) te gieten. Is het een idee om gewoon plain text te posten (in dit topic?) en als de structuur en toepassing klaar zijn deze daarin te copy-pasten? :)

Acties: [view][quote]

Door: NMe
Admin DevschuurŽ
Koos Alberts-pauper
Reg. datum: 25 februari 2004

Het handigste voor ons zou zijn als je meteen rekening houdt met ele's FAQ generator maar anything will do. :)

Over MySQL:
NMe: Als je weet waar de gaatjes zitten, dan kun je er prima mee werken.
.oisyn: Tja, dat geldt ook voor vrouwen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet af en toe het bloed onder je nagels vandaan halen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: