Over MySQL:
NMe: Als je weet waar de gaatjes zitten, dan kun je er prima mee werken.
.oisyn: Tja, dat geldt ook voor vrouwen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet af en toe het bloed onder je nagels vandaan halen.
Als BtM909 een keer z'n msn opneemt tenminstequote:-NMe- schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:34:
BtM909 is (blijkbaar samen met mophor) bezig met dit project. Neem gewoon contact op met hem (of stel hier voor waar je wat over kan schrijven), dan gaat hij daar vast wel op in.
Wat betreft een wiki voor deze FAQ: daar wacht ik liever de GoTWiki voor af.
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
[webhero.nl]
alert(_._);
Voor de inhoudelijke FAQ van WEB hebben we in elk geval stukjes nodig over (X)HTML, CSS, Javascript (en evt. AJAX in het bijzonder) en Flash. Voor GFX heb ik zelf heel wat minder zicht op wat er wenselijk zou zijn, maar ik denk dat daar ook wel wat voor te verzinnen is. Als mophor en BtM909 even laten weten wat er zoal al verzameld/geschreven is aan info, dan lijkt het me een goed plan als gewoon iedereen die iets wil schrijven dat hier meldt, en dan aangeeft waarover hij/zij gaat schrijven zodat niet iedereen aan hetzelfde werkt. Uiteindelijk kan het geschreven verhaal dan ter "eindredactie" opgestuurd worden naar respectievelijk webmods@tweakers.net of gfxmods@tweakers.net voor WEB en GFX.
Ik denk dat we op die manier in elk geval wat schot in de zaak krijgen, want het is eigenlijk downright jammer dat we nog steeds geen inhoudelijke FAQ hebben.
Over MySQL:
.oisyn: Tja, dat geldt ook voor vrouwen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet af en toe het bloed onder je nagels vandaan halen.
dat is er zoal verzameld aan info, best een hoop stiekum al
mophor wijzigde dit bericht 16-08-2007 21:18 (39%)
alert(_._);
Klopt, maar er staat ook niets voor niets groepproject in de titel, als ik het topic zo doorscan, dan zijn er op laatste 100 reacties weinig mensen die concreets iets willen toevoegen. Wellicht handig om naar aanleiding van mophor's link hieronder aan te geven waar men concreet over kan (en wil) schrijven, dan doen mophor en ik wel de coordinatie eromheen. Enige reden om het samen te bekijken, was puur vanwege het ontbreken van overige inzet.quote:-NMe- schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 20:14:
We zouden ook gewoon hier in het topic wat kunnen coördineren; daar is dit topic immers ook voor, en dan blijft "de grote groep" tenminste niet in het duister.
Ik denk nog steeds hoe meer mensen mee willen doen, hoe beter
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like that.
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
KnuffelActie 2009!
http://www.rikkertkoppes.com/thoughts/css-syntax/
alert(_._);
Over MySQL:
http://mondaybynoon.com/2...to-popular-web-typefaces/
Ik ben deze twee links onlangs tegengekomen en vind ze zeer behulpzaam.
Linux en MacOS tegenhangers van Windows fonts. Zeer handig voor gebruik in CSS.
···· - - ·--· ---··· -··-· -··-· ···-- -·· ··-· -··- ·-·-·- - ···-- ····· ·-·-·- -·-· --- --
Kwam toevallig deze tegen: http://layouts.ironmyers.com/. Mijn idee is eigenlijk om die linkjes ook iets toe te lichten.
BtM909 wijzigde dit bericht 09-09-2008 23:39 (20%)
KnuffelActie 2009!
Kan de W&G FAQ Beter? Klik dan hier!
Tweelingpapa: Vader van twee dochters!!
Misschien (aangezien er ook een behoorlijk nieuwe lichting hier is neergestreken) opnieuw kijken naar de animo, 1 of 2 mensen aanstellen voor coordinatie en de subonderwerpen verdelen over de vrijwilligers?
KnuffelActie 2009!
Over MySQL:
* willem169 doet alleen print / web design en alles daaromheen
Helder ★ Logo showcase ★ LinkedIn ★ Twitter
Over MySQL:
Zoiets?
Over MySQL:
Is het ondertussen wellicht handig dit ergens in een wiki te zetten ofzo? Dit is ooit (4,5 jaar terug) in elkaar geflanst toen het woord wiki nog niet eens mainstream was. Ik kan me zo voorstellen dat mijn prutssysteempje niet het meest handige (meer) is.
Overigens geen probleem om het nog een tijdje te blijven hosten
alert(_._);
Een wiki is inderdaad een goed idee en ook hier geldt weer: let's talk
KnuffelActie 2009!
Ik wil ook wat schrijven, bijvoorbeeld over unobtrusive javascript, maar ik wacht liever tot er al iets op poten staat zodat het niet drie jaar duurt voordat het gebruikt wordt.
Over MySQL:
Weer het wiel uitvinden is ook niet echt handig
Daarentegen: als er vanuit W&G iets goeds wordt opgezet is het alleen maar kloek.
Ik zou liever geen wiki-vervanging van de FAQ zien totdat dat GoT-breed toegepast gaat worden én er vanuit de topiclisting naar die wiki gelinkt kan worden. Tot die tijd is de huidige FAQ-opzet makkelijker vindbaar en dus effectiever.
Over MySQL: