Gathering of Tweakers

Quicksearch

Acties: [view][quote]

Door: -NMe- Admin Devschuur®
Watching you I am.

Volgens mij komt het hier op de server, maar daar weten mensen als Spider.007 en de groenen vast meer vanaf, aangezien zij ermee bezig zijn of zijn geweest. :P

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean."
De Tweakers.net Tijdlijn

quote:
-NMe- schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:34:
BtM909 is (blijkbaar samen met mophor) bezig met dit project. Neem gewoon contact op met hem (of stel hier voor waar je wat over kan schrijven), dan gaat hij daar vast wel op in. :)

Wat betreft een wiki voor deze FAQ: daar wacht ik liever de GoTWiki voor af. :)
Als BtM909 een keer z'n msn opneemt tenminste :) Alle input tot nu toe staat iig bij mij op de server

var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);

Gaat hier uberhaupt nog wat gebeuren?

[webhero.nl]

eehm niet heel hard denk ik, BtM909 en ik hadden een date gepland, maar dat is een beetje in het honderd gelopen. Alles wat verzameld is heb ik nog en ik wil best even wat tijd steken in de boel overzetten naar iets anders

alert(_._);

Watching you I am.

We zouden ook gewoon hier in het topic wat kunnen coördineren; daar is dit topic immers ook voor, en dan blijft "de grote groep" tenminste niet in het duister. :)

Voor de inhoudelijke FAQ van WEB hebben we in elk geval stukjes nodig over (X)HTML, CSS, Javascript (en evt. AJAX in het bijzonder) en Flash. Voor GFX heb ik zelf heel wat minder zicht op wat er wenselijk zou zijn, maar ik denk dat daar ook wel wat voor te verzinnen is. Als mophor en BtM909 even laten weten wat er zoal al verzameld/geschreven is aan info, dan lijkt het me een goed plan als gewoon iedereen die iets wil schrijven dat hier meldt, en dan aangeeft waarover hij/zij gaat schrijven zodat niet iedereen aan hetzelfde werkt. Uiteindelijk kan het geschreven verhaal dan ter "eindredactie" opgestuurd worden naar respectievelijk webmods@tweakers.net of gfxmods@tweakers.net voor WEB en GFX.

Ik denk dat we op die manier in elk geval wat schot in de zaak krijgen, want het is eigenlijk downright jammer dat we nog steeds geen inhoudelijke FAQ hebben. :)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean."
De Tweakers.net Tijdlijn

http://www.rikkertkoppes.com/gotfaq/showbook.asp

dat is er zoal verzameld aan info, best een hoop stiekum al

mophor wijzigde dit bericht 16-08-2007 21:18 (39%)

alert(_._);

Door: BtM909 Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )

quote:
-NMe- schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 20:14:
We zouden ook gewoon hier in het topic wat kunnen coördineren; daar is dit topic immers ook voor, en dan blijft "de grote groep" tenminste niet in het duister. :)
Klopt, maar er staat ook niets voor niets groepproject in de titel, als ik het topic zo doorscan, dan zijn er op laatste 100 reacties weinig mensen die concreets iets willen toevoegen. Wellicht handig om naar aanleiding van mophor's link hieronder aan te geven waar men concreet over kan (en wil) schrijven, dan doen mophor en ik wel de coordinatie eromheen. Enige reden om het samen te bekijken, was puur vanwege het ontbreken van overige inzet.

Ik denk nog steeds hoe meer mensen mee willen doen, hoe beter d:)b

You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

alert(_._);

Watching you I am.

Ik zie eigenlijk nu pas dat er iets inhoudelijks gepost is. :X Ziet er goed uit. d:)b

De Tweakers.net Tijdlijn

/63 Roeleert!!!

http://www.ampsoft.net/webdesign-l/WindowsMacFonts.html
http://mondaybynoon.com/2...to-popular-web-typefaces/

Ik ben deze twee links onlangs tegengekomen en vind ze zeer behulpzaam.
Linux en MacOS tegenhangers van Windows fonts. Zeer handig voor gebruik in CSS.

Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws