Ik wou het dus meer als een tutorial doen, waarin wordt uitgelegt hoe je een hele basic pagina maakt, die overeenkomt met de meeste layouts (gecentreert, header erboven, daaroner 2 collumns, de linker menu, de rechter content vak, en daaronder een footer), waarmee iemand dan vervolgens een beetje kan gaan stoeien voor een eigen pagina. Zo heb ik het zelf ook geleerd.
Had zelf ooit een voorbeeltje gevonden van een hele basic pagina, en daar was ik vervolgens mee gaan prutsen voor een eigen pagina. Iets lukte niet, ging beetje rond zoeken, vond een leuk css truukje, en ging weer vorlijk verder. Zo leerde ik langzaam met correcte html en css werken
En dat linken is idd goed idee, en dan kan die tutorial misschien mooi dienen om al die stukjes losse theorie een beetje bij elkaar te brengen
En oh ja, ik zat met een beetje af te vragen wat ik het beste zou kunnen nemen voor de tutorial, html of xhtml (vandaar ook dat * bij (x)html, wilde ik nog deze toelichting bij geven, maar was 't vergeten

). Ik zelf vind xhtml op dit moment nutteloos, maar misschien denken jullie daar nog anders over