Kan de W&G FAQ Beter? Klik dan hier!
Tweelingpapa: Vader van twee dochters!!
andrescholten.nl, SEO en Web Analytics blog
Reg. datum: 16 november 2002
Ik ben benieuwd hoe het tot nu toe met het project staat... Komt er al concreet iets van de grond? Summiere post, maar ben benieuwd.
* Jorgen wil wel een stukkie schrijven over de wysiwyg problemen tussen IE en Gecko.
Verder wil ik ook vooral iedereen uitnodigen eens een kritische blik op alles te werpen.
We begonnen als een trein, maar nu zwakt het wat af (vakantie voorbij ofzo?
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
Zelf heb ik een opzetje gemaakt voor het 3D gedeelte, maar kunnen de échte 3D'ers er nog een keer naar kijken en daar waar nodig aanpassingen maken en uitbreidingen doen?
Verder vroeg ik mij af of er nog iemand met Flash aan de gang ging? Of is het flash een beetje aan het verdwijnen hier in W&G. Het aantal topics loopt mijns inziens wel een beetje terug...
Dat Flash verdwijnt vind ik niet zo raar, het wordt steeds minder gebruikt heb ik het idee, de website worden tegenwoordig strakker en minder flashy gemaakt.
Ik heb iig een link geplaatst bij het hoofdstukje Algemeen -> Browsers, dus die word niet vergeten.quote:crisp schreef op 04 oktober 2004 @ 23:31:
Hier wil ik ook zeker een verwijzing naar vanuit de W&G FAQ: [HowTo] meerdere versies van IE draaien
Als je ziet wat er tegenwoordig in Flash gemaakt wordt geloof ik dat eigenlijk niet zo. Je ziet soms al nauwelijks dat het uberhaupt Flash isquote:André schreef op 04 oktober 2004 @ 23:29:
Dat Flash verdwijnt vind ik niet zo raar, het wordt steeds minder gebruikt heb ik het idee, de website worden tegenwoordig strakker en minder flashy gemaakt.
Zou kunnen, mijn uitspraak was ook puur gevoelsmatig en niet op feiten of getallen gebasseerdquote:OzBoz schreef op 04 oktober 2004 @ 23:40:
[...]
Als je ziet wat er tegenwoordig in Flash gemaakt wordt geloof ik dat eigenlijk niet zo. Je ziet soms al nauwelijks dat het uberhaupt Flash is
quote:mophor schreef op 16 september 2004 @ 17:54:
ga vooral je gang, mail me maar een login name en een password en ik maak een user voor je aan
Verder wil ik ook vooral iedereen uitnodigen eens een kritische blik op alles te werpen.
We begonnen als een trein, maar nu zwakt het wat af (vakantie voorbij ofzo?) het is belangrijk dat iedereen info van elkaar blijft controleren. Dan blijft iig de correctheid gewaarborgd
Je hebt mail.
Hoe zit het met het gebruik van afbeeldingen? (screenshots, thumbnails)
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
afbeeldingen kunnen gewoon geplaatst worden. Host ze zelf even ergens of vraag iemand hier om ze te hosten, tegen de tijd dat de boel ergens centraal komt te staan, hevelen we die plaatjes ook wel over
alert(_._);
Dit is wel een goed overzicht van verschillende CSS bugs in IE: http://www.positioniseverything.net/explorer.html, en dit is wel een goede lowdown: http://www.positioniseverything.net/articles/hollyhack.html
Het verbaast mij elke keer weer... telkens lees ik de topictitel, vraag me af of ik niks toe te voegen heb en berust er dan in... ik heb geloof ik geen scepter in mn mouw verstopt of een zinnige toevoeging aan de faq. En toch wil ik zo graag helpen.
Jij zou bijvoorbeeld nog wat ideeën kunnen verzinnen voor het 3D stuk of die eens kritisch doorlezen en daar waar nodig suggesties aandragen...
Aangezien het momenteel kerstvakantie is en het alweer enige tijd geleden was dacht ik laat ik dit topic weer eens onder de aandacht brengen (nadat ik het in mophor zijn sig zag staan).
Zijn er nog mensen mee bezig geweest? Er waren namelijk wat onderdelen lokaal bij sommige onder handen...
Ik wil de mensen oproepen om het systeem van mophor weer eens wat impuls te geven. Het word wel eens tijd om de W&G FAQ uit te breiden met wat technische zaken. Alle input is gewenst dus brand maar los (in het systeem dan)
http://www.rikkertkoppes.com/gotfaq/
mensen die mee willen doen en zich nog niet hebben aangemeld: mail mij met een username en gewenst password
mensen die hun password vergeten zijn: mail mij ook
alert(_._);
Als jij denkt dat er iets bruikbaars in staat kun je dat toch toevoegen in het systeem?quote:X-Lars schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:21:
Laatst heb ik een verslag gemaakt voor een stage, het staat ook online: http://caseyard.com/htmlindebreedte/. Misschien staat er nog wat bruikbaars in
Het is een groepsproject.
alert(_._);