Hoofdcategorieën
Topicacties

[W&G FAQ] groepsproject

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

Reageer Nieuw Topic
« - _ - »
Reg. datum: 06 november 2001

quote:
André schreef op 23 augustus 2004 @ 13:07:
Mensen moeten wel input blijven leveren natuurlijk :)
Natuurlijk, maar diverse input kan je ook uit (bijvoorbeeld) de topics van de laatste 31 dagen halen. Naar mijn idee zijn er daar wel een aantal die in aanmerking komen:

Kan de W&G FAQ Beter? Klik dan hier!
Tweelingpapa: Vader van twee dochters!!

Acties: [view][quote]

Door: André
Moderator WEB/GFX/DTE
* schop

andrescholten.nl, weblog over SEO en Web Analytics

Reg. datum: 16 november 2002

* Jorgen schopt hem weer eens uit het archief

Ik ben benieuwd hoe het tot nu toe met het project staat... Komt er al concreet iets van de grond? Summiere post, maar ben benieuwd.

* Jorgen wil wel een stukkie schrijven over de wysiwyg problemen tussen IE en Gecko.

zie 23648

ga vooral je gang, mail me maar een login name en een password en ik maak een user voor je aan

Verder wil ik ook vooral iedereen uitnodigen eens een kritische blik op alles te werpen.

We begonnen als een trein, maar nu zwakt het wat af (vakantie voorbij ofzo? :P) het is belangrijk dat iedereen info van elkaar blijft controleren. Dan blijft iig de correctheid gewaarborgd

var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);

« - _ - »

Het is alweer even geleden dat dit topic onder de aandacht is gebracht. Er is UserInput nog wel geuit dat de huidige versie van de FAQ niet erg diep gaat (alleen wat javascript info).

Zelf heb ik een opzetje gemaakt voor het 3D gedeelte, maar kunnen de échte 3D'ers er nog een keer naar kijken en daar waar nodig aanpassingen maken en uitbreidingen doen?

Verder vroeg ik mij af of er nog iemand met Flash aan de gang ging? Of is het flash een beetje aan het verdwijnen hier in W&G. Het aantal topics loopt mijns inziens wel een beetje terug...

Moderator WEB/GFX/DTE
Dus, de vakanties enzo zijn weer voorbij, er moet hier maar weer eens tijd voor gemaakt worden.

Dat Flash verdwijnt vind ik niet zo raar, het wordt steeds minder gebruikt heb ik het idee, de website worden tegenwoordig strakker en minder flashy gemaakt.

Door: crisp
Devver / Moderator WEB
Papa van Jeremy \o/
Reg. datum: 24 februari 2000

Hier wil ik ook zeker een verwijzing naar vanuit de W&G FAQ: [HowTo] meerdere versies van IE draaien :)

Moderator WEB/GFX/DTE
quote:
crisp schreef op 04 oktober 2004 @ 23:31:
Hier wil ik ook zeker een verwijzing naar vanuit de W&G FAQ: [HowTo] meerdere versies van IE draaien :)
Ik heb iig een link geplaatst bij het hoofdstukje Algemeen -> Browsers, dus die word niet vergeten.

.:.H.:.I.:.P.:.

quote:
André schreef op 04 oktober 2004 @ 23:29:
Dat Flash verdwijnt vind ik niet zo raar, het wordt steeds minder gebruikt heb ik het idee, de website worden tegenwoordig strakker en minder flashy gemaakt.
Als je ziet wat er tegenwoordig in Flash gemaakt wordt geloof ik dat eigenlijk niet zo. Je ziet soms al nauwelijks dat het uberhaupt Flash is :)

Moderator WEB/GFX/DTE
quote:
OzBoz schreef op 04 oktober 2004 @ 23:40:
[...]

Als je ziet wat er tegenwoordig in Flash gemaakt wordt geloof ik dat eigenlijk niet zo. Je ziet soms al nauwelijks dat het uberhaupt Flash is :)
Zou kunnen, mijn uitspraak was ook puur gevoelsmatig en niet op feiten of getallen gebasseerd ;)

quote:
mophor schreef op 16 september 2004 @ 17:54:
ga vooral je gang, mail me maar een login name en een password en ik maak een user voor je aan

Verder wil ik ook vooral iedereen uitnodigen eens een kritische blik op alles te werpen.

We begonnen als een trein, maar nu zwakt het wat af (vakantie voorbij ofzo? :P) het is belangrijk dat iedereen info van elkaar blijft controleren. Dan blijft iig de correctheid gewaarborgd

Je hebt mail.

Hoe zit het met het gebruik van afbeeldingen? (screenshots, thumbnails)

Onze short movie!! (updated 11 november!!) -> http://bipolair.wordpress.com

zie 23648

users aangemaakt

afbeeldingen kunnen gewoon geplaatst worden. Host ze zelf even ergens of vraag iemand hier om ze te hosten, tegen de tijd dat de boel ergens centraal komt te staan, hevelen we die plaatjes ook wel over

alert(_._);

De brakste schakel

Ik heb al wat aanpassingen gedaan in het 3d paketten gedeelte van de 3d afdeling. Ik heb bij elk 3d pakket een gallery toegevoegt, zodat mensen kunnen kijken naar wat voorbeelden die met het pakket gemaakt kunnen worden. En vooral bij lightwave de plus en min punten verandert/toegevoegt.

Door: crisp
Devver / Moderator WEB
Papa van Jeremy \o/
Reg. datum: 24 februari 2000

zijn deze links al langsgekomen? (c/p)

Dit is wel een goed overzicht van verschillende CSS bugs in IE: http://www.positioniseverything.net/explorer.html, en dit is wel een goede lowdown: http://www.positioniseverything.net/articles/hollyhack.html
female fronted metal!

offtopic:
Het verbaast mij elke keer weer... telkens lees ik de topictitel, vraag me af of ik niks toe te voegen heb en berust er dan in... ik heb geloof ik geen scepter in mn mouw verstopt of een zinnige toevoeging aan de faq. En toch wil ik zo graag helpen. :{

Dit maak ik. | Innovation won't save the world.

« - _ - »

@ Dark Blue: waarom zou je niets hebben toe te voegen. Iedereen heeft toch wel ideeën van wat ze graag in een FAQ zouden willen zien? Problemen waar je regelmatig vragen over ziet of waar je zelf regelmatig tegenaan bent gelopen...

Jij zou bijvoorbeeld nog wat ideeën kunnen verzinnen voor het 3D stuk of die eens kritisch doorlezen en daar waar nodig suggesties aandragen...

« - _ - »

* Schop * O-)

Aangezien het momenteel kerstvakantie is en het alweer enige tijd geleden was dacht ik laat ik dit topic weer eens onder de aandacht brengen (nadat ik het in mophor zijn sig zag staan).

Zijn er nog mensen mee bezig geweest? Er waren namelijk wat onderdelen lokaal bij sommige onder handen...

Moderator WEB/GFX/DTE
<h1>Schop</h1> :)

Ik wil de mensen oproepen om het systeem van mophor weer eens wat impuls te geven. Het word wel eens tijd om de W&G FAQ uit te breiden met wat technische zaken. Alle input is gewenst dus brand maar los (in het systeem dan) :)

zie 23648

misschien even de link erbij zetten dan:
http://www.rikkertkoppes.com/gotfaq/

mensen die mee willen doen en zich nog niet hebben aangemeld: mail mij met een username en gewenst password

mensen die hun password vergeten zijn: mail mij ook :D

alert(_._);

Just GoT it.
Reg. datum: 14 januari 2004

Laatst heb ik een verslag gemaakt voor een stage, het staat ook online: http://caseyard.com/htmlindebreedte/. Misschien staat er nog wat bruikbaars in :)

Moderator WEB/GFX/DTE
quote:
X-Lars schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:21:
Laatst heb ik een verslag gemaakt voor een stage, het staat ook online: http://caseyard.com/htmlindebreedte/. Misschien staat er nog wat bruikbaars in :)
Als jij denkt dat er iets bruikbaars in staat kun je dat toch toevoegen in het systeem?

Just GoT it.
Reg. datum: 14 januari 2004

Jawel, maar de opzet van mijn (online) verslag is anders dan die van de "books" in de FAQ. Het wordt er niet echt overzichtelijker op dan imo (teveel tekst op 1 pagina) :) Als die structuur wat netter wordt, zet ik er zelf wel wat in.

Kop eens wat anders...

Misschien ook een idee om dat stukje over semantiek van chem mee te nemen.

Moderator WEB/GFX/DTE
Prima, voeg het toe zou ik zeggen ;)

Het is een groepsproject.

zie 23648

alert(_._);

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden