[Cip] Project Red Darkness |
Inleiding : |
Welcom bij project Red Darkness , Ik ga aan dit project beginnen omdat mijn oude system verkocht is en aan een andere uitdaging toe ben als prometia gekoelde systemen.Ik ga in dit project de kleuen Zwart/Uv Red combineren in vele verschillende manieren.Ook ga ik net als de grote A.P Versteeg (Tom Versteeg) gebruik maken van Uv Plexiglass (kleur =rood).Dit systeem is puur een gaming system , word geen bench/oc system. In dit project word ook een r507 WaterChiller gemonteerd.Deze is in de maak bij Haeg Team (www.haegkoeling.nl) De hardware in dit project is grootendeels afkomstig van iComputers (www.icomputers.nl) Er worden ook UV-Plexiglass platen geleverd , hiiervoor danken wij Gs-Systems(www.coolcase.nl) De waterblokken worden gegunt door asetek(www.asetek.com) Alle Shops erg bedankt voor jullie medewerking en samenwerking in de toekomst !! Er zal tevens een verslag op onze website komen. www.voidyourwarranty.nl De modding spullen zijn afkomstig van : - www.tweakstore.net - www.spacepromotion.nl - www.freezinghardware.nl - www.perfect-systems.nl - www.revoltec.de |
behuizing : |
- Lian-Li pc65 Black + windows (word later vervangen door uv red pexiglass) ![]() |
De R507 Water CHiller : |
Komt in een Nventiv Lian-Li kit te zitten. ![]() Verzorgt door HAEG KOELING |
De Voeding : |
- Levicom 550watt (omringd door een Uv red kap en 2x Uv red fans) |
De HardeSchijven : |
- 2x72Gb Western Digital Raptors 10k |
De Cdrom/Brander : |
- Liteon 52x - Liteon 52x32x52 |
De Processor : |
- AMD 64 3200+ 0403 CAATC XPMW (3400+ volgt) ![]() |
Het Moederbord : |
de review op onze site , http://www.voidyourwarranty.nl/content.php?review.37 - Chaintech ZNF3-250 |
De Videokaart : |
http://www.voidyourwarran...0Darkness/vga/ati%20x800/ |
De Geluidskaart : |
- Creative Audigy2 Zs ![]() |
De Netwerkaart : |
- 10/100Mps Lan ![]() |
Het Geheugen: |
- 1024mb Corsair Pc4000Pro/Led ![]() ![]() |
De Waterkoelings Artikelen : |
- Asetek Waterchill Antartica Cpu Blok - Asetek Waterchill Rev 2 Vga Blok - Asetek Waterchill Rev 2 Nb Blok - 2 Flesjes Uv Red Vloeistof chipset vga cpu cpu chipset uv 12x12 chiller fan resevoir |
De Uv Artikelen : |
- 6x Uv CCfl Red Fan Sharkoon 8x8cm - 2x Uv Red Cable sleeving kit Vantec - 15x Uv Red Molex Female - 15x Uv Red Molex Male - 2x 100x100cm Uv Red Plexiglas - 2x Uv Red Ide/Floppy Cabels Revoltec - 2x Uv S-ata Cabels ![]() |
De voeding Gemeshed : |
Fans In De Voeding : |
Voeding Finished : |
Hard Disks Installed : |
Cdrom/Brander Gestealth : |
![]() |
Kabels Wegewerkt : |
Plexiglas : |
Tot Zover |
[ Voor 157% gewijzigd door Gipsy King op 05-06-2004 00:31 ]