Ik flame niemand maar hoe kun je nou zeggen dat hij teveel naar rood toe neigt.eltinio schreef op 06 juni 2004 @ 00:18:
nee vind het toch niet echt geworden wat het had kunnen worden.
op het begin had ik wel het idee dat hij perfect zou passen in het rijdje met kasten van A.P. versteeg ( mod god) maar nu ik hem zo zie vind ik toch dat de combo rood/zwart teveel naar rood toe gaat en dat en dat hij redelijk pre modded is, en dat externe reservoir vind ik 3x niks maar dat is echt een mening.
misschien kan deze mod nog wat worden als de chiller eronder staat de ccfl's ingebouwd zijn en alles aangesloten is maar op dit moment is deze mod niet meer dan middelmatig.
dit is de mening die ik over deze kast heb, er zullen mensen komen die me zullen flamen maar wat heb je aan een forum als je niet je mening kan geven zonder geflamed te worden.
Als ik de foto objectief bekijk zie ik meer zwart dan rood en dan moet er ook nog een zwarte chiller onder geplaatst worden .
Ik ga er zelfs vanuit dat daar ook nog wat roods in komt maar dat beslist de createur uiteraard.
Ik vind het tot nu erg strak eruit zien ga zo door.
Wat zie jij op de foto wat gepre-mod is ? Of had ie z'n moederbord en videokaart zelf moeten maken.
[Voor 5% gewijzigd door Haeg op 06-06-2004 01:33]