Toon posts:

[CiP] Project Red Darkness

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haeg
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:04

Haeg

Water Chiller installed

eltinio schreef op 06 juni 2004 @ 00:18:
nee vind het toch niet echt geworden wat het had kunnen worden.

op het begin had ik wel het idee dat hij perfect zou passen in het rijdje met kasten van A.P. versteeg ( mod god) maar nu ik hem zo zie vind ik toch dat de combo rood/zwart teveel naar rood toe gaat en dat en dat hij redelijk pre modded is, en dat externe reservoir vind ik 3x niks maar dat is echt een mening.

misschien kan deze mod nog wat worden als de chiller eronder staat de ccfl's ingebouwd zijn en alles aangesloten is maar op dit moment is deze mod niet meer dan middelmatig.

dit is de mening die ik over deze kast heb, er zullen mensen komen die me zullen flamen maar wat heb je aan een forum als je niet je mening kan geven zonder geflamed te worden.
Ik flame niemand maar hoe kun je nou zeggen dat hij teveel naar rood toe neigt.
Als ik de foto objectief bekijk zie ik meer zwart dan rood en dan moet er ook nog een zwarte chiller onder geplaatst worden .
Ik ga er zelfs vanuit dat daar ook nog wat roods in komt maar dat beslist de createur uiteraard.
Ik vind het tot nu erg strak eruit zien ga zo door.
Wat zie jij op de foto wat gepre-mod is ? Of had ie z'n moederbord en videokaart zelf moeten maken.

[Voor 5% gewijzigd door Haeg op 06-06-2004 01:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:15
Onder dat metalen plaatje rechtsboven zit ook een chipje wat onnoemelijk warm word, zeker wanneer je overklokt... Dus als ik jou was: plaatje eraf en heatsink erop...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:08
de ding rechts boven is is de molex connector ;)

je hoef me niet te vertellen overder die kaart hoe en wat , ik ken ze vanbinnen en van buiten onderhand >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:52
Haeg schreef op 06 juni 2004 @ 01:27:
[...]

Ik flame niemand maar hoe kun je nou zeggen dat hij teveel naar rood toe neigt.
Als ik de foto objectief bekijk zie ik meer zwart dan rood en dan moet er ook nog een zwarte chiller onder geplaatst worden .
Ik ga er zelfs vanuit dat daar ook nog wat roods in komt maar dat beslist de createur uiteraard.
Ik vind het tot nu erg strak eruit zien ga zo door.
Wat zie jij op de foto wat gepre-mod is ? Of had ie z'n moederbord en videokaart zelf moeten maken.
IMHO heeft eltinio aan een kant wel gelijk, het is misschien geen premod kast, maar zo ziet het er naar mijn idee wel enigszins uit, ook hou ik wel van 1 consequente kleur binnen een casemod, ipv een disco, en wat dat betreft is het een erg goede mod, maar ik vind het er nu ook minder uit zien dan dat ik dacht dat het zou worden..
Maarja, ieder zn eigen mening natuurlijk, en dit was de mijne :)
En wat niet is kan altijd nog komen, dus ik blijf het volgen ;)

[Voor 4% gewijzigd door Sartsj op 06-06-2004 14:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 12:27
wow, ziet er echt gelikt uit dit!! :*) tering jantje... nee echt heel mooi, ga zo door!

3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gipsy King
die heeft haeg geregeld voor me ,

zul je aan hem moeten vragen info@haegkoeling.nl >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 111816

zooooow deze case is / word echt TE meesterlijk!
Hij kan straks zo naast mijn case ;)

zilveren Lian li met UV ccfl, blauwe laserleds, blauwe / uv reactive blue meshes enz...

'slechts' een 9800 XT en geen waterkoeling echter... :(

hehe ach ja :+

Anoniem: 116093

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Blijf zo doorgaan

• Gipsy King
mini update

om jullie een klein ideetje te geven

http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/Red%20Darkness/case/case%203.JPG

http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/Red%20Darkness/case/case%204.JPG

alleen nog afwerken >:)

• Anoniem: 76438
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ziet er goed uit, ben benieuwd hoe het er allenaal uitziet met UV! Ennuh, succes met het vinden van kappen.

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 21:48

PnD

like in Pinda ^_^

lelijke stickers dave :x voor de rest toppie :7

Al mijn oude & nieuwe systemen

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:01
ziet er goed uit, heb je alleen niet overwogen het reservoir een andere afwerking/plaats te geven? dat is het enige waar ik niet zo kapot van ben namelijk :)

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05 10:01
Gipsy King schreef op 11 juni 2004 @ 11:45:
[...]
alleen nog afwerken >:)
is 'ie klaar nu dan?

no offence..maar zo'n flinke mod is het niet dan. alleen wat UV rotzooi erin, cablemesh, en dat was het eigenlijk wel zo'n beetje. ben zelf niet zo kapot van het rode uv allemaal (beetje té kermis imo (met nadruk op de imo)).

maar goed, smaak is smaak en origineel is het zeker wel.
en aangezien er tegenwoordig zo veel mods zijn is het natuurlijk ook wel moeilijk om nieuwe originele dingen te verzinnen. dus vind ik het toch wel een mooie prestatie van je :) dr had alleen wel wat meer aan mogen gebeuren (al kan ik momenteel ook niet verzinnen wat :X)

[Voor 18% gewijzigd door HyperioN op 11-06-2004 13:27]

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 16:43

McFlipp

24...

Ik ben het wel een beetje eens met Hyperion. Eigenlijk heb je niet zoveel ECHT gemod, het is eigenlijk allemaal pre-modded. Zelfs de chiller laat je gewoon door iemand anders maken... Beetje laf om daarna met je chiller te gaan patsen, als ik het geld had ik er ook 1 kunnen kopen en er mee zitten patsen, tsja daar hoef je niet goed voor te kunnen modden hoor.
Voor de rest zit er wel super lekkere hardware in, maarja das slechts een kwestie van geld... Je waterkoeling is ook helemaal kant en klaar, ja die blokjes in bouwen kan ik ook wel, daarvoor ga ik niet in een CiP kijken hoor...

Dus tja beetje hoog pre-mod gehalte, resultaat vind ik ook niet al te speciaal, ik dacht eerst nou nou dat kan er uiteindelijk wel super mooi uit gaan zien, maar van die verwachting is weinig terecht gekomen. Jammer.

Trouwens ik wil hier niet mee zeggen dat mijn case niet bestaat uit pre-modded dingen enzo, maarja ik open daar ook geen CiP voor...

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:14
McFlipp schreef op 11 juni 2004 @ 13:34:
Ik ben het wel een beetje eens met Hyperion. Eigenlijk heb je niet zoveel ECHT gemod, het is eigenlijk allemaal pre-modded. Zelfs de chiller laat je gewoon door iemand anders maken... Beetje laf om daarna met je chiller te gaan patsen, als ik het geld had ik er ook 1 kunnen kopen en er mee zitten patsen, tsja daar hoef je niet goed voor te kunnen modden hoor.
Voor de rest zit er wel super lekkere hardware in, maarja das slechts een kwestie van geld... Je waterkoeling is ook helemaal kant en klaar, ja die blokjes in bouwen kan ik ook wel, daarvoor ga ik niet in een CiP kijken hoor...

Dus tja beetje hoog pre-mod gehalte, resultaat vind ik ook niet al te speciaal, ik dacht eerst nou nou dat kan er uiteindelijk wel super mooi uit gaan zien, maar van die verwachting is weinig terecht gekomen. Jammer.

Trouwens ik wil hier niet mee zeggen dat mijn case niet bestaat uit pre-modded dingen enzo, maarja ik open daar ook geen CiP voor...
er is al eerder door een mod gevraagt om te kappen met het gezeur over het premod gehalte. volgens mij heeft hij toch echt wel flink wat gemod hoor. doe het eerst zelf maar beter en ga dan zitten zijken.

zoals ik altijd zeg de beste schippers staan aan wal.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• McFlipp

McFlipp

24...

Shunt schreef op 11 juni 2004 @ 16:21:
[...]

er is al eerder door een mod gevraagt om te kappen met het gezeur over het premod gehalte. volgens mij heeft hij toch echt wel flink wat gemod hoor. doe het eerst zelf maar beter en ga dan zitten zijken.

zoals ik altijd zeg de beste schippers staan aan wal.
:? Ik zeg niet dat ik het beter kan, anders had ik zelf wel een CiP geopend? En als je een CiP opent moet je ook openstaan voor kritiek toch?
Maarja dat is bijna op heel GoT je mag je nooit negatief uitlaten over iets ofzo, dat wordt meteen als flamen gezien ofzo... 8)7 |:(

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:14
McFlipp schreef op 11 juni 2004 @ 16:28:
[...]

:? Ik zeg niet dat ik het beter kan, anders had ik zelf wel een CiP geopend? En als je een CiP opent moet je ook openstaan voor kritiek toch?
Maarja dat is bijna op heel GoT je mag je nooit negatief uitlaten over iets ofzo, dat wordt meteen als flamen gezien ofzo... 8)7 |:(
het probleem is dat mensen te veel gaan hameren op een ding. en dus het premod gedeelte daar blijven een aantal mensen op zijken en dat is gewoon alles behalve leuk en als dat al aan gegeven is dat dat niet gewenst is doe dat dan ook niet/

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Anoniem: 116093

Voor wat is die chiller dan nu?

Je hebt je CPU, NB en GPU met watercooling? Dus voor wat is die chiller? Gewoon om geld weg te geven?

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05 10:01
Anoniem: 116093 schreef op 11 juni 2004 @ 16:37:

Je hebt je CPU, NB en GPU met watercooling? Dus voor wat is die chiller? Gewoon om geld weg te geven?
wat dacht je van om zijn water te chillen :?

offtopic:
even voor de duidelijkheid, aangezien dr weer een klein relletje is ontstaan na mijn post: ik vind dus niet dat deze case een hoog pre-mod gehalte heeft, maar ik vind dat hij een beetje weinig gemod is. maar verder no offence tegen TS of iemand anders. just my 2 cents.

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-05 14:41

Syngrow

Framerate is life

Anoniem: 116093 schreef op 11 juni 2004 @ 16:37:

Die chiller dient inderdaad als vervanging voor de normale radiator en dit ding houd z'n watertemp netjes op 15 graden. Hierdoor is alles lekker gekoelt en blijft de pc stabiel. Door het nog iets kouder af te stellen kan je er ook nog leuk mee oc'en, al met al dus geen geld verspilling. Deze dingen ownen gewoon hard :P

Overigens ben ik het niet met dit premod gezeik eens. Ik ben van mening dat iemand die van mening is dat het niks waard is zelf maar iets "mooiers" moet gaan maken. Ik vind het een erg geslaagde mod is :)

Prachtige mod Dave, nu alleen die chillerkappen zien aan te komen ;)

[Voor 3% gewijzigd door Syngrow op 11-06-2004 17:02]

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

McFlipp schreef op 11 juni 2004 @ 13:34:

Je zou eens de topic start moeten lezen ,daarin staat precies omschreven wat de doelstelling was van de T.S. en hoe de kast eruit moest gaan zien en wie hier bij betrokken zou worden .
De T.S. heeft zich hier prima aan gehouden en de kast is precies zo geworden zoals hij gezegd had.
Als je dit nou begrepen had had je meteen kunnen besluiten dit topic over te slaan en zou je niet helemaal op pagina 21 hoeven melden dat je er geen hol aan vind aan die kast want daar gaat het helemaal niet om .
Volgens mij is het de bedoeling dat de topic starter het project tot een goed einde brengt en zonodig met onze hulp.
Ik weet niet of je dit flamen noemt maar ik niet dit is gewoon mijn mening :)

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik zie dat jij dit reservoir hebt:
http://shop.freezinghardware.nl/productimages/996-1034G.JPG
Ik vroeg me af, omdat er dus aluminium doppen worden gebruikt, of deze geandizeerd zijn. ofdat er dus waterwetter gebruikt moet worden. Kwam op internet geen info tegen, dus dan maar vragen aan iemand die em zelf bezit ISM koperen blokken. :)

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:41
omg... deze mod wordt errug mooi.. :).. enneh.. dude, heb je geld over ;)... Damn een X800, Waterchiller... :P...

offtopic:
kunnen we m straks ook nog irl komen bewonderen? Campzone/Lan = life/DRoME misschien?

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:42

sapphire

Die-hard pruts0r

_ferry_ schreef op 11 juni 2004 @ 23:50:
Ik zie dat jij dit reservoir hebt:
[afbeelding]
Ik vroeg me af, omdat er dus aluminium doppen worden gebruikt, of deze geandizeerd zijn. ofdat er dus waterwetter gebruikt moet worden. Kwam op internet geen info tegen, dus dan maar vragen aan iemand die em zelf bezit ISM koperen blokken. :)
Bio gebruikt de watterchill van Asetek, koperen bodem ;)

Gabriël ITX

• McFlipp

McFlipp

24...

Ediejo schreef op 12 juni 2004 @ 00:09:
[...]
Je hebt mensen en …….. Ik zeg alleen maar hoe mooier de mod. Hoe jaloerser de mensen worden 8)7 en kunnen dan alleen nog maar dit soort dingen zeggen. Ik zou me er niet druk om maken het is gewoon een super case. Ik ben zeker benieuwd naar het eindresultaat. Keep up modding is hier ook niet meer van toepassing, Je bent (gewoon) erg goed bezig in mijn ogen _/-\o_
Omg echt :r
Ik mag niet eens zeggen dat ik hem wat standaard vind, krijg je meteen allemaal van dit soort gezeur. Wat heerlijke hypocriet zijn we weer |:(

• Gipsy King
heb nog wat dingen erbij geplakt .

http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/Red%20Darkness/case/blade.JPG

http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/Red%20Darkness/case/case%20front.JPG

http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/Red%20Darkness/case/case%20back.JPG

:) still in progress.....

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[Voor 5% gewijzigd door Ediejo op 26-06-2004 00:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gipsy King
update

ik heb hem even gevuld voor de test ..

kga morgen uitgebreid de chiller testen ..

resevoir

http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/Red%20Darkness/case/resevoir.JPG

http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/Red%20Darkness/case/resevoir%202.JPG

case

http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/Red%20Darkness/case/case%20totaal.JPG

http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/Red%20Darkness/case/uv%20scharp.JPG

still in progress..........

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:08

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

mooi gedaan bioblade.
alleen jammer dat het uv effect te weinig is.
het knalt er niet echt uit om het zomaar te zeggen.
misschien wat meer uv ccfls gebruiken?

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gipsy King
alle ccfl's staan nog uit... ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RubenJ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-05 22:49
Ziet er al nice uit, ook al staan de ccfl's nog uit :)
geeft wel een mooi effect.
by the way die vlekjes op de bodem (laatste foto) zijn dat de gaatjes waar de pc-speaker heeft gezeten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gipsy King
yep idd die plek ja :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gipsy King
maximale temp condens vrij

http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/Red%20Darkness/totaal/chiller%20temp.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jack
  • Laatst online: 16:57

Jack

MHz Matters

Gipsy King schreef op 13 juni 2004 @ 13:56:
maximale temp condens vrij
zonder belasting?

offtopic:
in je sign, running moet met dubbel n ;)

[Voor 27% gewijzigd door Jack op 13-06-2004 15:21]

[Specs]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gipsy King
met balasting , hij kan tot ver in de- , maar beneden de 8c heb ik condens :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• struul
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09-2021
isoleren?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 97178

Mooi errug mooi... jammer dat die UV red vloeisof nu nog rose lijkt ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-05 21:41
Nee, denk t niet.
Dan gaat het hele mod effect verloren door die dikke zwarte ... hoe heet dat ook weer? Isolatie, maar er was toch een specifieke naam voor?

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0Henk 'm!

• casemodder
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-05 10:09
El Snorro schreef op 13 juni 2004 @ 19:24:
[...]

Nee, denk t niet.
Dan gaat het hele mod effect verloren door die dikke zwarte ... hoe heet dat ook weer? Isolatie, maar er was toch een specifieke naam voor?
Armaflex???

Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stevenP
wow, even gemist maar ziet er strak uit dit!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jack

Jack

MHz Matters

ik denk dat hij neophreen of sealstring bedoeld :)
de isolatie die men gebruikt bij het isoleren van een prom

[Specs]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gipsy King
die rommel komt er niet in dan heb ik voor niks uv vloeistof etc 8c is koud zat voor een game system ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:24
Ik vind het prachtig alleen vind ik de slangen van de WC niet bij het plexi passen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 14:37
timcooijmans schreef op 13 juni 2004 @ 20:28:
Ik vind het prachtig alleen vind ik de slangen van de WC niet bij het plexi passen
ik denk dat dat veeeel minder opvalt in het echt, als dat het opvalt op de fotows

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 104830

pcies, in het echt is ie altijd veel mooier _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01 04:37
Ik vindt het een mooie mod, maar dat reservoir is dat nou niet extreem onhandig dat het aan de buitenkant zit?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 14:58

MF

Take a Seat

Phant0m schreef op 13 juni 2004 @ 23:04:
Ik vindt het een mooie mod, maar dat reservoir is dat nou niet extreem onhandig dat het aan de buitenkant zit?
het is juist onhandig als je voor het bijvullen van je wc de platen eraf en andere zooi eruit moet halen, aan de buitenkant kan je er het snelste bij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-05 20:47
Eigenlijk moet ie gewoon een mooie tankdop in het dak modden :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:02
wanneer denk je eigenlijk dat je het af gaat hebben of is dat heel erg afhankelijk of je en zo ja hoe snel je aan die lian li kappen kunt komen?

Anoniem: 79743

Gipsy King schreef op 13 juni 2004 @ 16:04:
met balasting , hij kan tot ver in de- , maar beneden de 8c heb ik condens :)
bedenk dat het punt waar je condens krijgt afhankelijk is van de luchtvochtigheidsgraad. Als deze dus hoger is heb je eerder condens.

• McFlipp

McFlipp

24...

Anoniem: 79743 schreef op 14 juni 2004 @ 12:56:
[...]

bedenk dat het punt waar je condens krijgt afhankelijk is van de luchtvochtigheidsgraad. Als deze dus hoger is heb je eerder condens.
Niet eerder, maar meer volgens mij hoor. Als de temperatuur hoger wordt dan heb je eerder condens. Dus dan zal je je water temp wat moeten verhogen.

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-05 18:22
Ligt et nu aan mij of is die chiller veel te klein gebouwd qua frame tov de case ?

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Desolation Angel schreef op 14 juni 2004 @ 22:46:
Ligt et nu aan mij of is die chiller veel te klein gebouwd qua frame tov de case ?
Dat klopt daarom heeft hij ook die lian-li ombouw set nodig van nventiv die failliet is.

• matinez
  • Niet online
Bioblade waar heb je die lian li pc65b + window vandaan getoverd?

- www.tweakstore.net
- www.spacepromotion.nl
- www.freezinghardware.nl
- www.perfect-systems.nl
- www.revoltec.de

op deze site's kan ik hem niet vinden, tevens ook niet op www.alternate.nl.
Moi question waar heb je hem vandaan + window ?

• Biglines
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-02-2011

Biglines

Biglines.nl

heeftie er zelf in gemaakt dacht ik

Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl

Anoniem: 79743

McFlipp schreef op 14 juni 2004 @ 14:46:
[...]

Niet eerder, maar meer volgens mij hoor. Als de temperatuur hoger wordt dan heb je eerder condens. Dus dan zal je je water temp wat moeten verhogen.
http://home.comcast.net/~pelikan/condensationchart.gif

dus als kamer temp 20 graden is en de luchtvochtigheid 50% dan krijg je condensatie bij 9,3 graden. Bij 60% luchtvochtigheid krijg je condensatie bij 12 graden. luchtvochtigheid heeft wel wat te maken met de buitentemperatuur daar heb je gelijk in.

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Anoniem: 79743 schreef op 16 juni 2004 @ 14:33:
[...]

[afbeelding]

dus als kamer temp 20 graden is en de luchtvochtigheid 50% dan krijg je condensatie bij 9,3 graden. Bij 60% luchtvochtigheid krijg je condensatie bij 12 graden. luchtvochtigheid heeft wel wat te maken met de buitentemperatuur daar heb je gelijk in.
Geweldige tabel ,nooit gezien :)

• Gipsy King
ik kan met airco op 18c , gaan tot watertemp van 7graden condens vrij

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stevenP
zo, tijdje niet op GoT geweest *shaamschaam* en ik dacht toch wel dat dit helemaal was doodgepost na mijn laatste view, maar helemaal niks! is dit project uitgestorven of is BioBlade gewoon ff op vakantie ofzo? :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mojo
  • Laatst online: 19:47

Mojo

The Power Within

Gipsy King schreef op 17 juni 2004 @ 08:57:
ik kan met airco op 18c , gaan tot watertemp van 7graden condens vrij
Conclusie:

50% Luchtvochtigheidsgraad? Zou goed kunnen :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000

Epsilon

stevenP schreef op 27 juni 2004 @ 16:23:
zo, tijdje niet op GoT geweest *shaamschaam* en ik dacht toch wel dat dit helemaal was doodgepost na mijn laatste view, maar helemaal niks! is dit project uitgestorven of is BioBlade gewoon ff op vakantie ofzo? :+
Dat laatste als ik me niet vergis :)

Hij zit in turkije :)

edit: nope, volgens mij NOG niet :)

[Voor 5% gewijzigd door Epsilon op 27-06-2004 18:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PASware
  • Laatst online: 20:30
ik vraag me af over dat UV reactive acrylglas:
zonder blacklight lamp kun je er makkelijk doorheen kijken, met blacklight lamp niet echt meer.

Ik heb dat effect nu al gezien met groen, rood en blauw, maar hoe zit het met zwarte UV reactive acrylglas? Zonder blacklight doorzichtig, maar met blacklight niet meer door heen te kijken?

Tesla Model 3 SR+ White / Black / 18" Aero | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:15
UV Zwart bestaat niet, das gewoon getint plexi.... Bioblade, je zou kunnen overwegen om een kleine Shuttle-achtige kast (bv zelfde als Epsilon) te kunnen gebruiken als onderkast....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000

Epsilon

Gr0wLiThE schreef op 27 juni 2004 @ 19:43:
UV Zwart bestaat niet, das gewoon getint plexi.... Bioblade, je zou kunnen overwegen om een kleine Shuttle-achtige kast (bv zelfde als Epsilon) te kunnen gebruiken als onderkast....
de kast die ik gebruik is meer dan 10cm korter dan een pc61. En bovendien bijna net zo duur. Dus dan kan je beter een pc61 aan stukken zagen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gipsy King
ik moet binnenkort echt deel 2 openen heb alleen weinig tijd ervoor, maar ik ga me best ervoor doen :)

• Jack

Jack

MHz Matters

hoe hoog is de chiller eigenlijk (zonder wieltjes)?

[Specs]

• Gipsy King
hier dan nog het einde van dit topic , een fototje hoe het er nu voorstaat :

http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/Red%20Darkness/case/caseaf.JPG

• Gipsy King
Jack schreef op 28 juni 2004 @ 16:43:
hoe hoog is de chiller eigenlijk (zonder wieltjes)?
zonder wiltjes 22cm ongeveer :)

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-03 16:14

X-G

Yeah.

Het is wel mooi geworden :)
Leuk voor een eerste mod...

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 14:37
Het is niet zijn eerste mod ;)
Maar, zijn er ook total view foto's van het geheel? High res bijvoorkeur..

• Gipsy King
ik maak binnekort topic deel 2 met highresolution foto's voor de liefhebbers ;)

konica minolta dimage g500 als toestel :)

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-05 10:19

Haan

dotnetter

Waarom nu al deel 2 dan?

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Mojo

Mojo

The Power Within

Omdat er meer dan 500 posts zijn ;)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-05 19:38

Ibex

^^ met stom.

Mojo schreef op 28 juni 2004 @ 19:12:
[...]

Omdat er meer dan 500 posts zijn ;)
Gaat tot 1000 ;)

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

• Anoniem: 76438
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Gipsy King schreef op 28 juni 2004 @ 17:05:
ik maak binnekort topic deel 2 met highresolution foto's voor de liefhebbers ;)

konica minolta dimage g500 als toestel :)
Ga je dan voor de 'night-shots' ook een statief oid gebruiken?

• Mojo

Mojo

The Power Within

Niet meer toch? ;) dat is toch veranderd naar 500, of is dat niet overal? Lijkt me wel wanneer Bioblade een nieuw topic moet openen.

Ik moet helaas zeggen dat je mod er in het begin beter uit leek te zien dat het in eerste instantie leek. Kijk de afwerking is gewoon erg mooi, geen twijfel aan. Alleen het is niet veel meer dan een "gewone" casemod en dat vind ik jammer. Je hebt namelijk wat Ledfans gepakt, een aantal CCFL's en wat plexiglas en deze in de kast gezet. Om het maar botweg te zeggen. Erg netjes natuurlijk, dat wel :) Maar IMO niet echt een CiP waard... sorry.

Disclaimer:

Bovenstaand verhaal wil natuurlijk niet zeggen dat je mod lelijk is ofzo, in tegendeel... ik vind hem erg mooi! :)

[Voor 77% gewijzigd door Mojo op 28-06-2004 20:47]

• pleasure
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Wat kost nou zo'n waterchiller?

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:18

OcGuru

Giulietta Qv

:9 mooi gedaan _/-\o_

Bl44t

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

pleasure schreef op 21 augustus 2004 @ 00:06:
Wat kost nou zo'n waterchiller?
Moet je daarvoor nou zo'n topic kicken :?

Als je het topic hebt gelezen, staat er dat hij daar met Haeg contact heeft opgenomen. Als je dat ook doet, dan weet je de prijzen. Of je gebruikt gewoon ff de search van dit forum of google, dan weet je zo de prijzen.

[Voor 5% gewijzigd door Mister I op 21-08-2004 08:49]

Anoniem: 47200

Ik mis eigenlijk wel de eindpic's..... Of is hij nog niet helemaal af bio?

• Gipsy King
ik zal zorgen voor de eindpictures

ik ben veels te druk met het maken van me nieuwe site en 2de super mod

Anoniem: 107703

Gipsy King schreef op 21 augustus 2004 @ 15:13:
ik zal zorgen voor de eindpictures

ik ben veels te druk met het maken van me nieuwe site en 2de super mod
Wat wordt je 2e mod dan? :Y)

Anoniem: 61422

Een erg mooie ;) ! Ik hoop dat hij hem binnenkort hier post want hetgeen ik gezien heb ziet er erg geil uit :) !

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 21:48

PnD

like in Pinda ^_^

Met mijn oude kast jaaaa? of bedoel je die mod niet dave

Al mijn oude & nieuwe systemen

• Gipsy King
idd PnD jouwn oude case....

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

ultra strakke mod man! _/-\o_

alleen ERUG jammer van het onderste gedeelte met de chiller :/
ziet er een btje aangeknooit uit, maar daar komen uiteraard nog mooie kapjes op, of niet soms :/

Keep up the good work.

MSI GX660R for the win!

Anoniem: 86836

Mmmm, mega kick ?

Kijk voortaan plz ff naar datum van de laatste reply
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee