Er zijn maar 5 games waarbij Arena werkt als je de games gekopieerd hebt, en daarmee heb ik nog geen multiplayer geprobeerd. Geen connecties met een S60 telefoonHercul3s schreef op 24 mei 2004 @ 19:17:
[...]
Batterij is goeie tip ja, en dode pixels ook. IMEI-nr, waar kun je dat vinden? Of moeten zij dat weten?
[...]
[...]
Ik heb idd al een site gevonden, maar dan met gratis java games, ik wist idd dat je niet op GoT over illigale dingen mag praten en daarom vroeg ik ook alleen of 't mogelijk was
Gebruik jij de game optie trouwens vaak? En is de N-Gage arena wat?
vodafone heeft een prepaid pakket met de n-gage QD voor 169,99Blaz0r schreef op 31 mei 2004 @ 02:02:
Weet iemand waneer de N-gage QD precies beschikbaak zal zijn en wat de prijs nu precies word? Zal de oude n-gage nu nog meteen verder gaan dalen?
Op zich een mooi pakketje, de prijs is zo hoog omdat er een spel bij zit (fifa 2004).Maite schreef op 01 juni 2004 @ 12:10:
[...]
vodafone heeft een prepaid pakket met de n-gage QD voor 169,99
Hij komt in oranje, zal wel een wk pakketje zijn
Ik had zelf trouwens liever 129,99 incl game gezien of gewoon 100 zonder zoals de oude.
[ Voor 13% gewijzigd door Blaz0r op 01-06-2004 12:18 ]
Een spel zit er ook bij de gewone n-gage bij voor 99 euro, maar vind het opzich ook een leuk pakketje. Niet dat ik hem kopen zou, vind de eerste n-gage beter.
Sidetalk loos je op met headset en als je een 256 mb kaart in heb hoef je de kaart helemaal niet te wisselen
.
Sidetalk loos je op met headset en als je een 256 mb kaart in heb hoef je de kaart helemaal niet te wisselen
Anoniem: 117635
ff een vraag, wat houdt dat side-talking nou precies in?
dat je met de onderkant van de ngage langs je hoofd rondloopt? das minder..
side talking had de ngage (dus niet de qd, je als je met iemand aan het praten was moest je hem zo houden:Anoniem: 117635 schreef op 30 juni 2004 @ 23:36:

dit:Anoniem: 117635 schreef op 30 juni 2004 @ 23:36:
http://www.sidetalkin.com

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Anoniem: 30036
Anoniem: 117635 schreef op 01 juli 2004 @ 00:23:
en is de QD nou simlock-vrij?
de ene site zegt wel en de andere niet, ook op het forum hier verschillen de meningen volgens mij..

Dat ligt aan hoe je em koopt
Als je de telefoon met een abonnement koopt, is over het algemeen de telefoon simlockvrij (de provider krijgt dan sowieso een jaar lang z'n abonnementsgeld, dus maakt het niet uit als jij er alsnog een andere sim instopt).
Koop je hem in een prepaid-pakket, dan zal ie hoogstwaarschijnlijk wél een simlock hebben (om te zorgen dat je toch nog geld in het laatje brengt...)
Anoniem: 117635
ok iedereen bedankt voor jullie hulp,
btw TheSnake ik zie dat je 16 juni ook in de arena was..waar zat/stond je?
Helemaal vooraan in de rijAnoniem: 117635 schreef op 01 juli 2004 @ 13:40:
ok iedereen bedankt voor jullie hulp,
Anoniem: 17900
Ik denk erover ook zo'n ding te halen... om de vakantie door te komen 
maar kan ik mn SD kaartje er ook in gebruiken?
maar kan ik mn SD kaartje er ook in gebruiken?
Ik heb hem vandaag in de winkel zien liggen met Ashen er op zag er heel erg mooi uit vond ik.(ook ff gespeeld) Prepaid is hij volgens mij alleen nog maar bij vodafone te krijgen denk ik, die is in het oranje dan (vind ik net wat minder mooi), en ook is vodafone niet zo een goedkope aanbieder.
[ Voor 3% gewijzigd door Blaz0r op 09-07-2004 16:53 ]
Anoniem: 98506
Even een vraagje qua OS. Ik lees overal dat er een oudere versie van Symbian is geinstalleerd, maar kan ik nog wel gewoon BLZinstaller gebruiken om meerdere games op een MMC te zetten (zoals bij de oude N-Gage en de 6600)?
Er is inderdaad een oudere Series 60 OS op geinstalleerd, 1.2 ipv de nieuwste versie 2.0. Dit hebben ze gedaan om de compatibiliteit met alle spellen te garanderen.
Het is dezelfde versie als de originele N-Gage dus BLZ zou gewoon moeten werken.
Het is dezelfde versie als de originele N-Gage dus BLZ zou gewoon moeten werken.
Anoniem: 98506
Oke, dus ik zou er ook gewoon een mp3 speler die geschikt is voor de Nokia 6600 op kunnen installeren?
ja er zijn heeelll veeelll programmas voor symbian 1.2Anoniem: 98506 schreef op 30 augustus 2004 @ 08:23:
Oke, dus ik zou er ook gewoon een mp3 speler die geschikt is voor de Nokia 6600 op kunnen installeren?
dus dat zou gewoon moeten werken, een qd als mp3 speler? adn wl met mono sound 
weet iemand of er 512 mb kaartjes in kunnen? ondanks dat er max 256 mb ondersteund wordt?
weet iemand of er 512 mb kaartjes in kunnen? ondanks dat er max 256 mb ondersteund wordt?
[ Voor 68% gewijzigd door Licko op 15-09-2004 12:49 ]
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Op een QD kun je gewoon een MP3 speler installeren en in mono muziek luisteren. Over de kwaliteit kan ik weinig zeggen, hoewel sommigen zeggen dat je duidelijk verschil merkt met de orginele N-Gage. Ik zou persoonlijk dit als een extraatje zien op de QD. Hij is er niet voor bedoeld en zo wordt je ook niet teleurgesteld.
Volgens mij moeten er gewoon 512 MB kaartjes in kunnen. Ik heb de originele N-Gage en daarmee werk ik al een hele tijd met een 512 MB kaartje.
Volgens mij moeten er gewoon 512 MB kaartjes in kunnen. Ik heb de originele N-Gage en daarmee werk ik al een hele tijd met een 512 MB kaartje.
Anoniem: 5577
Ik ben van plan om over 2 week deze gsm te nemen met mijn abbo verlenging.
Maar 1 ding wordt me niet helemaal duidelijk uit de reviews die ik heb gelezen.
Hoelang gaat de accu mee als je zeg 10-20 minuten per dag belt en een uurtje ermee speelt (spelletjes en klooien met apps en instellingen).
Ik ben namelijk om de week 3 dagen weg en ik zou liever geen lader mee hoeven te nemen.
Hoelang gaat de accu mee als je zeg 10-20 minuten per dag belt en een uurtje ermee speelt (spelletjes en klooien met apps en instellingen).
Ik ben namelijk om de week 3 dagen weg en ik zou liever geen lader mee hoeven te nemen.
*kick* er moet toch wel iemand met een n-gage qd zijn die me kan helpen met mijn vraag ?
Afgaande op mijn 6600 (zelfde OS, zelfde accu dacht ik) denk ik dat je die 3 dagen net niet gaat halen. Tenzij je echt met een helemaal volgeladen accu weggaat en je telefoon niet al te lang aanzet. Ik doe nu zo ongeveer 4 dagen met 1 "laadbeurt", dwz stuk of 5 sms'jes / half uurtje bellen. Telefoon staat wel 24/7 aan.Anoniem: 5577 schreef op 20 september 2004 @ 12:55:
Hmm, dat red je niet echtAnoniem: 5577 schreef op 20 september 2004 @ 12:55:
Nu scheelt het dat de n-gage qd een zwaardere batterij heeft en geen zooi zoals mp3 en fm radio maargoed ik ga er maar vanuit dat 2 dagen dan wel te doen moet zijn als ik hem s'nachts uitzet, gelukkig past elke nokia lader erop dus gebruik ik er wel een op reis.
Heb hem gister trouwens besteld, kan hem maandag ophalen

In prachtig oranje/grijs ipv standaard zwart/rood.
Heb hem gister trouwens besteld, kan hem maandag ophalen

Gebruikt de QD ook niet dezelfde BL-5C accu?
In ieder geval veel plezier, ik zeg alvast wel dat ik het heel erg wennen vond in het begin, hij is namelijk toch echt wel groot. Alleen als je daar na een tijdje over heen kunt kijken is het een prachtige telefoon.
Verder ben ik zelf een beetje twijffelachtig over het 's nachts uit zetten van de telefoon. Als ik hem 's nachts uit zet met 5 streepjes batterij en hem de volgende ochtend aanzet (je kan het trouwens echt bijna booten noemen aangezien het bij mij +-30 secs duurt ..
), geeft ie aan nog maar 2 á 3 streepjes te hebben. Terwijl als ik hem de hele nacht aan laat staan hij vaak nog steeds op 5 staat.
Laat maar wat horen als je je foon gekregen hebt, en als je nog bepaalde game software wil (..
) moet je mij maar even contacten: feikoo at gmail punt com
In ieder geval veel plezier, ik zeg alvast wel dat ik het heel erg wennen vond in het begin, hij is namelijk toch echt wel groot. Alleen als je daar na een tijdje over heen kunt kijken is het een prachtige telefoon.
Verder ben ik zelf een beetje twijffelachtig over het 's nachts uit zetten van de telefoon. Als ik hem 's nachts uit zet met 5 streepjes batterij en hem de volgende ochtend aanzet (je kan het trouwens echt bijna booten noemen aangezien het bij mij +-30 secs duurt ..
Laat maar wat horen als je je foon gekregen hebt, en als je nog bepaalde game software wil (..
Thnx als ik ergens mee zit mail ik je wel ff, ik zal sowieso ff pics posten en een 1e indruk als ik hem maandag heb.Hercul3s schreef op 28 september 2004 @ 11:57:
Gebruikt de QD ook niet dezelfde BL-5C accu?
Verder ben ik zelf een beetje twijffelachtig over het 's nachts uit zetten van de telefoon. Als ik hem 's nachts uit zet met 5 streepjes batterij en hem de volgende ochtend aanzet (je kan het trouwens echt bijna booten noemen aangezien het bij mij +-30 secs duurt ..), geeft ie aan nog maar 2 á 3 streepjes te hebben. Terwijl als ik hem de hele nacht aan laat staan hij vaak nog steeds op 5 staat.
Laat maar wat horen als je je foon gekregen hebt, en als je nog bepaalde game software wil (..) moet je mij maar even contacten: feikoo at gmail punt com
De n-gage qd gebruikt trouwens een BLC-6C die ongeveer 15% meer cappaciteit heeft
"I await your post" 
Edit: Hoe duur was ie, en waar heb je em trouwens besteld?
[ Voor 66% gewijzigd door Hercul3s op 28-09-2004 14:19 ]
Ik wilde hem dus net in de normale kleur halen maar dat kan je niet kiezen bij het prepaid paket van vodavone:( (169,99 euro)Anoniem: 5577 schreef op 28 september 2004 @ 08:28:
[afbeelding]
In de pricewatch heb ik hem gezien voor 179 euro waarschijnlijk ga ik dat dan maar doen omdat ik dat oranje persoonlijk niet echt mooit vind, het niet niet echt oranje maar meer metalic oranje.
[ Voor 5% gewijzigd door Blaz0r op 28-09-2004 18:09 ]
Gratis bij 2 jarige abbo verlening via de belcompany ze hadden hem alleen bij geen enkel filliaal meer dus is ie besteld bij de nokia store.Hercul3s schreef op 28 september 2004 @ 13:35:
"I await your post"
Heb zonet een 256 mb mmc kaartje gehaald bij de norrod, ik ben helemaal klaar voor mijn nieuwe toestel
Heb je niet zoiets als ander frontje kopen?Blaz0r schreef op 28 september 2004 @ 18:08:
[...]
Ik wilde hem dus net in de normale kleur halen maar dat kan je niet kiezen bij het prepaid paket van vodavone:( (169,99 euro)
In de pricewatch heb ik hem gezien voor 179 euro waarschijnlijk ga ik dat dan maar doen omdat ik dat oranje persoonlijk niet echt mooit vind, het niet niet echt oranje maar meer metalic oranje.
haha, packed 'n ready for it
Ben je niet alvast apps aan 't downloaden om er op te zetten?
Kan er een ander frontje op dan?Hercul3s schreef op 28 september 2004 @ 18:42:
[...]
Heb je niet zoiets als ander frontje kopen?
haha, packed 'n ready for it
Ben je niet alvast apps aan 't downloaden om er op te zetten?
Ik heb al wel wat apps gedld jah, maar ze zijn niet allemaal om het er hier over te hebben ivm got regels
frontje van de qd is idd verwisselbaar maar erg moeilijk te krijgenBlaz0r schreef op 28 september 2004 @ 19:07:
[...]
Kan er een ander frontje op dan?
Ik heb al wel wat apps gedld jah, maar ze zijn niet allemaal om het er hier over te hebben ivm got regels
Herhaling van deze vraag eigenlijk, heeft iemand wel eens geprobeerd om een 512mb kaart erin te doen?Licko schreef op 15 september 2004 @ 12:35:
Er zijn bepaalde 512 mb kaarten die werken, er zijn zelfs 1gb kaarten die werken, voor meer info erover zul je even in de nokia forums moeten duiken, er staat ergens een lijst met alle geteste kaarten.Blaz0r schreef op 28 september 2004 @ 21:51:
[...]
Herhaling van deze vraag eigenlijk, heeft iemand wel eens geprobeerd om een 512mb kaart erin te doen?
Bedankt voor de info.Anoniem: 5577 schreef op 28 september 2004 @ 22:01:
[...]
Er zijn bepaalde 512 mb kaarten die werken, er zijn zelfs 1gb kaarten die werken, voor meer info erover zul je even in de nokia forums moeten duiken, er staat ergens een lijst met alle geteste kaarten.
Ik heb naar gsm.tv gemailed voor welke kleur zij leverde en ik kreeg het volgende opmerkelijke bericht terug:
-----------------------------------------------------------------------------------
Wij leveren alleen de oranje versie ( met veel oranje ) voor ? 159,-
De grijze versie die is niet op voorraad en moeten we per stuk bestellen
deze kost ook duurde nl ? 199,-
------------------------------------------------------------------------------------
Beetje rare opmerking van hen.Blaz0r schreef op 28 september 2004 @ 22:30:
[...]
Bedankt voor de info.
Ik heb naar gsm.tv gemailed voor welke kleur zij leverde en ik kreeg het volgende opmerkelijke bericht terug:
-----------------------------------------------------------------------------------
Wij leveren alleen de oranje versie ( met veel oranje ) voor ? 159,-
De grijze versie die is niet op voorraad en moeten we per stuk bestellen
deze kost ook duurde nl ? 199,-
------------------------------------------------------------------------------------
Ik kon zo kiezen uit beide kleuren bij de belcompany zonder enige problemen.
Waarschijnlijk zullen ze geen een partij prepayed van vodafone hebben die ze dan unlocken en cheap doorverkopen.
KlikBlaz0r schreef op 28 september 2004 @ 21:51:
[...]
Herhaling van deze vraag eigenlijk, heeft iemand wel eens geprobeerd om een 512mb kaart erin te doen?
Heb er tijd geleden ook zelf naar gezocht
Ik kon bij de belcompany helemaal nix kiezen behalve de vodafone prepaid(oranje, ook daar hadden ze er maar 2 van liggen) ze zeiden dat ze slechts af en toe een toestel binnenkregen maar dat ze er nu geen hadden, dus zelfs niet met abbo of los.Anoniem: 5577 schreef op 29 september 2004 @ 08:26:
Beetje rare opmerking van hen.
Ik kon zo kiezen uit beide kleuren bij de belcompany zonder enige problemen.
Waarschijnlijk zullen ze geen een partij prepayed van vodafone hebben die ze dan unlocken en cheap doorverkopen.
Ik ben de afgelopen dagen op zoek geweest naar de goedkoopste leverancier van de QD in de default kleur, maar voor minder dan 200 euro kan ik hem niet vinden. Dit terwijl de oranje voor 160 te krijgen is. Weet iemand mischien nog een winkel waar beide modellen evenveel kosten voor onder de 200 euro?
Ik denk niet dat je dat gaat lukken, de QD is raar genoeg bij de meeste winkels niet meer leverbaar, enkel nog in vodafone prepayed (oranje versie).Blaz0r schreef op 02 oktober 2004 @ 22:54:
Ik ben de afgelopen dagen op zoek geweest naar de goedkoopste leverancier van de QD in de default kleur, maar voor minder dan 200 euro kan ik hem niet vinden. Dit terwijl de oranje voor 160 te krijgen is. Weet iemand mischien nog een winkel waar beide modellen evenveel kosten voor onder de 200 euro?
Dit vind ik eigenlijk erg raar omdat de qd pas een maand of 3 te koop is.
Wat nog vreemder is is dat geen enkele zaak nog games heeft, ze hebben wel demo units in de winkels staan maar hebben geen games meer.
Ik denk dat dat ondermeer komt omdat de N-gage QD het verwachte succes niet heeft kunnen waarmaken. Net zoals zoveel andere telefoons verdwijnt ook deze dan weer snel uit de winkels. Mijn inziens is de hele N-gage -commercieel gezien- mislukt. Het zou ondermeer de competitie moeten aangaan met de Gameboy, maar dat is zeker totaal niet gelukt.Anoniem: 5577 schreef op 02 oktober 2004 @ 23:01:
[...]
Ik denk niet dat je dat gaat lukken, de QD is raar genoeg bij de meeste winkels niet meer leverbaar, enkel nog in vodafone prepayed (oranje versie).
Dit vind ik eigenlijk erg raar omdat de qd pas een maand of 3 te koop is.
Wat nog vreemder is is dat geen enkele zaak nog games heeft, ze hebben wel demo units in de winkels staan maar hebben geen games meer.
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Ik heb hem binnen 
Nu zit ik enkel met 1 porbleempje, hoe speel ik .rm bestanden af de ingebouwde videoplayer kan niks vinden terwijl ik dacht dat die ze wel kon afspelen ?
Nu zit ik enkel met 1 porbleempje, hoe speel ik .rm bestanden af de ingebouwde videoplayer kan niks vinden terwijl ik dacht dat die ze wel kon afspelen ?
Er is nieuwe software uit voor dit toestel. Versie 4.10 met de volgende veranderingen:
-------------------------------------------------------------------------------------
Changes/improvements made from MCU SW version 4.00 to version 4.10:
- Call and network management:
- T-Mobile Hungary operator name update
- Chinese operator name list updated
- Applications:
- Arena Launcher update to version 016
- Game Manager icon update
- Refresh of BT On-Off menu
- Voice mail and call divert icon indicator improvement
- Displaying of Chinese and Czech characters improved
- Browser:
- Maximum cookie size increase
- Operator name list updated
--------------------------------------------------------------------------------------
Bron: Nokia
-------------------------------------------------------------------------------------
Changes/improvements made from MCU SW version 4.00 to version 4.10:
- Call and network management:
- T-Mobile Hungary operator name update
- Chinese operator name list updated
- Applications:
- Arena Launcher update to version 016
- Game Manager icon update
- Refresh of BT On-Off menu
- Voice mail and call divert icon indicator improvement
- Displaying of Chinese and Czech characters improved
- Browser:
- Maximum cookie size increase
- Operator name list updated
--------------------------------------------------------------------------------------
Bron: Nokia
don't worry, be happy...
neej dat valt mee... maar goed. Mocht je problemen hebben. Collega van mij heeft m al geupdate maar merkt weinig verschil.
don't worry, be happy...
Welke "goedkope" MMC van 256 mb kan gelezen worden door de Nokia N-gage QD?
Ik lees zoveel verschillende reacties.
Wat gebruiken jullie bijvoorbeeld voor MMC? (Die de QD ECHT goed kan lezen!) en wat voor cardreader gebruiken jullie om de MMC te lezen. Ik zelf heb een goedkope cardreader gezien van Sweex (6 in 1). Maar ik denk dat haast dat alle cardreaders (die MMC's kunnen lezen:)) alle merken MMC's kunnen lezen maar ik was toch even benieuwd naar jullie reacties.
Wat gebruiken jullie bijvoorbeeld voor MMC? (Die de QD ECHT goed kan lezen!) en wat voor cardreader gebruiken jullie om de MMC te lezen. Ik zelf heb een goedkope cardreader gezien van Sweex (6 in 1). Maar ik denk dat haast dat alle cardreaders (die MMC's kunnen lezen:)) alle merken MMC's kunnen lezen maar ik was toch even benieuwd naar jullie reacties.
[ Voor 103% gewijzigd door Laudit op 03-12-2004 20:18 ]
Ik heb zelf een sweex 6-in 1 usb cardreader en een 256mb mmc kaartje van de norrod gewoon no-name en werkt prima.Ajax power schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:27:
Welke "goedkope" MMC van 256 mb kan gelezen worden door de Nokia N-gage QD?
Kunnen N-games, die je bijvoorbeeld van kazaa afhaald, je besturingssysteem van de QD in de war brengen? Kan het simpelweg kwaad om videootjes, plaatjes, geluidsbestanden of N-GAMES via je MMC op je QD te laten draaien?
Je moet alles wat je maar kunt instaleren op je mmc kaartje, als er minder dan 2 mb vrij is in je n-gage kan ie niet meer opstarten en krijg je een wit scherm en moet je naar een nokia punt om hem te laten fixen.Ajax power schreef op donderdag 09 december 2004 @ 09:35:
Kunnen N-games, die je bijvoorbeeld van kazaa afhaald, je besturingssysteem van de QD in de war brengen? Kan het simpelweg kwaad om videootjes, plaatjes, geluidsbestanden of N-GAMES via je MMC op je QD te laten draaien?
Ringtones,games,films allemaal op je mmc zetten, en er zijn sommige programma's die je n-gage ook flink om zeep kunnen helpen zoek maar eens op de nokia forums.
minder dan 2 mb intern geheugen van de n-gage QD zelf? Of wanneer je nog maar 2 mb ruimte op je MMC hebt staan? Want daar zet je natuurlijk plaatjes, games en films op....Anoniem: 5577 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:10:
[...]
Je moet alles wat je maar kunt instaleren op je mmc kaartje, als er minder dan 2 mb vrij is in je n-gage kan ie niet meer opstarten en krijg je een wit scherm en moet je naar een nokia punt om hem te laten fixen.
Ringtones,games,films allemaal op je mmc zetten, en er zijn sommige programma's die je n-gage ook flink om zeep kunnen helpen zoek maar eens op de nokia forums.
Minder dan 2mb op je n-gage zelf kun je controleren met f-explorer erg handig proggie dat werkt zoals de windows verkenner op je pc.Ajax power schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 07:22:
[...]
minder dan 2 mb intern geheugen van de n-gage QD zelf? Of wanneer je nog maar 2 mb ruimte op je MMC hebt staan? Want daar zet je natuurlijk plaatjes, games en films op....
Anoniem: 131290
Weet iemand toevallig of de oude N-Gage nog ergens te koop is?
Ik kan alleen tweedehands nog wat vinden.
Alvast bedankt voor de reacties.
Ik kan alleen tweedehands nog wat vinden.
Alvast bedankt voor de reacties.
Dan moet je wel erge geluk hebben al wil je die vinden. Je moet dat gewoon bij een paar zaakjes vragen. Al heb je mazzel hebben ze er nog 1tje achter liggen. Ze zijn uit de handel dus als ik jou was zou ik voor de QD gaan.... Why not?
mischien omdat de QD mono geluid heeft en de oude stereo ?Ajax power schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:06:
Dan moet je wel erge geluk hebben al wil je die vinden. Je moet dat gewoon bij een paar zaakjes vragen. Al heb je mazzel hebben ze er nog 1tje achter liggen. Ze zijn uit de handel dus als ik jou was zou ik voor de QD gaan.... Why not?
omdat de oude mp3 speler heeft en de qd niet ?
omdat de oude fm radio heeft en de qd niet ?
Je kan er een mp3-programmaatje op zetten zodat je toch mp3tjes kan luisteren.
het blijft mono output tegen stereo op de oude n-gageAjax power schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:13:
Je kan er een mp3-programmaatje op zetten zodat je toch mp3tjes kan luisteren.
Maar dat had je al gezegd. Van het 1 komt het ander. Dus mp3-functie kan wel... stereo niet.
Anoniem: 128500
Ik lees op verschillende sites dat oa. Route 66 Mobile compatible is met de N-gage. Heeft iemand dit geprobeerd? Werkt het goed?
Bedankt alvast voor de reacties
Bedankt alvast voor de reacties
Op mijn N-gage QD werkt Route66 prima! Duurt alleen wel lang voordat ik vanuit een koude start een "fix" heb, iets wat niet kan liggen aan mijn GPS ontvanger (Adapt) aangezien die met TomTom op mijn MDA compact binnen enkele seconden een fix heeft. De N-gage Qd is op deze manier wel een heeeeel goedkoop navigatiesysteem:
Stel, je hebt de software al ;-) :
Adapt Bluetooth 16 kanaals GPS ontvanger a € 99.-
Vodafone gelockte N-gage QD a € 99.-
Sim lock verwijderen is gratis (zal ik ivm policy hier niet verder op in gaan) dus dan heeft men voor € 198.- een Nederlands gesproken navigatiesysteem. En ook nog eens € 15.- beltegoed van vodafone!
Sim lock verwijderen is gratis (zal ik ivm policy hier niet verder op in gaan) dus dan heeft men voor € 198.- een Nederlands gesproken navigatiesysteem. En ook nog eens € 15.- beltegoed van vodafone!
De Vodafone Ngage QD van € 99,- is er nu ook zonder spel voor € 49,99 bij de klantenservice van Vodafone te bestellen. Bij de meeste winkels is hij al uiverkocht. Dus nog een goedkope BT GPS erbij en je zit helemaal goedkoop.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Haha ik heb straks voor 125 euro een navigatie systeem
Het zal wel weer wat drukker gaan worden in dit topic met die actie van Vodafone.
Zijn er ook nog beetje spellen die de moeite waard zijn voor de N-Gage?
En dan het liefst een verslavend spel in de vorm van Tetris ofzo.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dat vraag ik me idd ook wel af ja :dMacer schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:34:
Het zal wel weer wat drukker gaan worden in dit topic met die actie van Vodafone.
Maar eens even gaan zoeken naar spellen voor mijn nt bestelde N-gage QD
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Voor diegene die de actie/meer info zoeken: [rml][ ACTIE] Nokia N-gage QD[/rml]
[ Voor 17% gewijzigd door Gaitman op 27-07-2005 10:07 ]
Ik heb eens gelezen dat als je de symbian kan updaten naar 7.0 dat Tomtom erop gaat draaien?
In hoeverre is dit waar?
In hoeverre is dit waar?
staat er nergens een tutorial over het installeren van route66 of tomtom op internet/
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
geen idee, maar je kunt zelf niet het OS updaten.PnD schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:28:
Ik heb eens gelezen dat als je de symbian kan updaten naar 7.0 dat Tomtom erop gaat draaien?
In hoeverre is dit waar?
Anoniem: 145631
Nu in het goede topic.
Kun je bij deze ook internetten via bluetooth, dus bluetooth stick in de pc(met ADSL) en dan op de N-Gage internetten en MSNen
Kun je bij deze ook internetten via bluetooth, dus bluetooth stick in de pc(met ADSL) en dan op de N-Gage internetten en MSNen
Anoniem: 143134
welke files van route66 moet ik op mijn geheugenkaartje zetten om het werkend te krijgen op de n-gage qd?xvanwaart schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:00:
Op mijn N-gage QD werkt Route66 prima! Duurt alleen wel lang voordat ik vanuit een koude start een "fix" heb, iets wat niet kan liggen aan mijn GPS ontvanger (Adapt) aangezien die met TomTom op mijn MDA compact binnen enkele seconden een fix heeft. De N-gage Qd is op deze manier wel een heeeeel goedkoop navigatiesysteem:
Ik zit te twijfelen tussen hetvolgende geheugen:
13757 Transcend 512MB MULTIMEDIA CARD MMC
13828 Transcend 512MB RS-MMC Reduces size + adapter
Het kost allebei evenveel..Ik wil het gebruiken in mijn Ngage en in mijn Ixus 30.(en misschien in de toekomst een smartphone, vandaar RS)
Er zit toch geen verschil in snelheid van het geheugen? En in principe moet het allebei compatibel zijn toch?
Het kost allebei evenveel..Ik wil het gebruiken in mijn Ngage en in mijn Ixus 30.(en misschien in de toekomst een smartphone, vandaar RS)
Er zit toch geen verschil in snelheid van het geheugen? En in principe moet het allebei compatibel zijn toch?
[ Voor 8% gewijzigd door PnD op 29-07-2005 09:58 ]
Weet iemand of er een tooltje bestaat om je Ngage spellen te reorganiseren? Net zoiets als GBA-renamer/GBC-renamer? Of die GoodGBA?
Gezocht op internet maar dat kan ik nergens vinden. Ben wel andere leuke sites tegengekomen met heel veel andere tips en truuks maar geen reorganisatie tool.
Gezocht op internet maar dat kan ik nergens vinden. Ben wel andere leuke sites tegengekomen met heel veel andere tips en truuks maar geen reorganisatie tool.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Moet volgens mij wel kunnen want je kan bij connection van dat soort dingen gewoon bluetooth aanvinken. Ik weet alleen niet hoe je je pc dan verder moet instellen.Anoniem: 145631 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 18:56:
Nu in het goede topic.
Weet iemand of er een lijst is met geheugenkaartjes die zeker werken? Ik wil graag een 1 GB kaart kopen maar wil zeker weten of hij werkt.
gewoon naar een winkel gaan... van ik moet een kaartje hebben voor deze telefoon... test hem even en hoppa je weet het!!!m3gA schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 08:15:
Weet iemand of er een lijst is met geheugenkaartjes die zeker werken? Ik wil graag een 1 GB kaart kopen maar wil zeker weten of hij werkt.
ik wil op internet bestellen aangezien die stukken goedkoper zijnandreict schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 08:30:
[...]
gewoon naar een winkel gaan... van ik moet een kaartje hebben voor deze telefoon... test hem even en hoppa je weet het!!!
Anoniem: 75597
Let op! De tweede die je noemt is een 'reduced size' (RS) multimediacard, die past als ik het goed heb niet in je N-Gage (tenzij er een soort adapter voor bestaat, maar dat weet ik niet). Die RS-MMC kaarten zijn voor de nieuwere Nokia's.PnD schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:16:
Ik zit te twijfelen tussen hetvolgende geheugen:
Overigens wel vervelend dat ze steeds maar nieuwere opslagkaarten blijven verzinnen...

Anoniem: 75597
Ik zou wat voorzichtiger zijn met deze benadering... Laatst een Dane-Elec 256 MB kaartje voor mijn N-gage gekocht en die werkt op zich wel, maar hij vertoont wel ' vreemd' gedrag. Als ik bijvoorbeeld MP3tjes heb geluisterd zijn de snelkoppelingen van de programma's die op de mmc zijn geinstalleerd verdwenen uit het menu... Moet ik ze via FExplorer starten. Ik heb wel meer van dit soort ervaringen met mmc's en de N-gage.andreict schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 08:30:
[...]
gewoon naar een winkel gaan... van ik moet een kaartje hebben voor deze telefoon... test hem even en hoppa je weet het!!!
Heb 256MB RS besteld, zit een adapter bij dus je kan het gewoon gebruiken.Anoniem: 75597 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 15:43:
[...]
Let op! De tweede die je noemt is een 'reduced size' (RS) multimediacard, die past als ik het goed heb niet in je N-Gage (tenzij er een soort adapter voor bestaat, maar dat weet ik niet). Die RS-MMC kaarten zijn voor de nieuwere Nokia's.
Overigens wel vervelend dat ze steeds maar nieuwere opslagkaarten blijven verzinnen...
Ga het voor mijn nieuwe ixus40 ook gebruiken