De hartelijke groeten van mij!
Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:ShereKahn schreef op 19 maart 2004 @ 23:30:
[...]
En het probleem dat wanneer ik gebeld wordt er eerst heel even een andere beltoon wordt gespeeld, is dat wel normaal? Ik kan er niets over vinden! Misschien zoek ik verkeerd
dat had ook met T-mobile simkaartjes te maken dacht ik... ik hoorde ook dat er mensen zijn ie eerst een piep horen en dan pas hun beltoon.
ik hoor echt wel heel veel rare dingen over t-mobile hoor, rare toko
| specs |
Reg. datum: 12 december 2003
en is ook al vaak over gepraat op de vorige bladzijden.....
Mr TweaK wijzigde dit bericht 20-03-2004 00:11 (3%)
Potverdikkie! Helemaal vergeten in deel 1 te zoeken!quote:Mr TweaK schreef op 20 maart 2004 @ 00:11:
en is ook al vaak over gepraat op de vorige bladzijden.....
Reg. datum: 12 december 2003
HINT dit is bladzijde 10. de startpost staat op bladzijde 1. ergens daartussen in .......
quote:Mr TweaK schreef op 20 maart 2004 @ 09:52:
niet in vorige topic maar in de afgelopen bladzijden![]()
HINT dit is bladzijde 10. de startpost staat op bladzijde 1. ergens daartussen in .......
had het uiteindelijk in deel 1 gevonden door ?limit=999 te doen en dan ctrl+f en zoeken naar beltoon
maargoed, whatever!
On-topic again!
Reg. datum: 12 juni 2003
Tjah dat snap ik ook niet. Wat kan ik van die batterij afleiden dan?!quote:Kintero schreef op 20 maart 2004 @ 18:34:
Er is één ding wat me nog niet helemaal duidelijk is: wat maakt het uit uit welk weeknummer die komt? Het heeft met de accu te maken, maar zijn er dan verschillende gemaakt?
iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.6 :: iPhone 3G 8GB :: Wireless Keyboard :: Magic Mouse :: Samsung LE32R82B :: LG DVD/HDD RH387 :: LG Blu-Ray BD370
oeps... wat had ik ook alweer geschreven?quote:TotallySPY schreef op 19 maart 2004 @ 13:20:
<span style="color:Blue">Dit hoort hier niet, zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) </span>
There's NO life without MUSIC!
Ik had em ook besteld via GSMWeb, kreeg een brief dat ik een ander toestel moest kiezen wegens leveringsproblemen. Dus ben ik ff naar the phone house gerend en em daar gekocht. T-Mobile versie, €0,=quote:100%TUKKER schreef op 17 maart 2004 @ 15:12:
Ik zit al meer dan een maand op mijn T630 te wachten(via gsmweb)
Maar is er iemand die daar een plaatje van heeft geschoten? Dan kan ik van te voren bepalen of ik hem niet beter kan laten zitten namelijk.
...
quote:Haranaka schreef op 21 maart 2004 @ 13:07:
Ik zit inmiddels te wachten op mijn T-mobile versie. Uiteraard wil ik het zelf zo T-mobile loos maken, er schijnt onder het T-mobile stickertje aan de onderkant een lelijk gaatje te zitten.
Maar is er iemand die daar een plaatje van heeft geschoten? Dan kan ik van te voren bepalen of ik hem niet beter kan laten zitten namelijk.
Dat T-Mobile logo op de foon boeit mij persoonlijk niet zo veel. Wat ik wel irritant vind is al die meuk die pre-installed is.
Nu hoor ik wel over die 13 seconden truc enzo, maar ook weer verhalen dat het allemaal gewoon weer terugkomt. Is er definitief van af te komen?
Reg. datum: 12 juni 2003
Er mag hier btw niet over gesproken worden
Waarom zou je niet over de 13 second trick mogen praten? Het is namelijk niet illegaal om de software te flashen. Wel om een SIM-lock te verwijderen!quote:Kintero schreef op 21 maart 2004 @ 14:02:
Met de 13 trick haal je het eraf en als je dan 'Terug naar fabrieksinstellingen' doet, komt het weer terug. Het gaat er alleen af als je de truuk echt goed doet.
Er mag hier btw niet over gesproken worden. Dus hier laat ik het bij.
iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.6 :: iPhone 3G 8GB :: Wireless Keyboard :: Magic Mouse :: Samsung LE32R82B :: LG DVD/HDD RH387 :: LG Blu-Ray BD370
quote:Kintero schreef op 21 maart 2004 @ 14:02:
Met de 13 trick haal je het eraf en als je dan 'Terug naar fabrieksinstellingen' doet, komt het weer terug. Het gaat er alleen af als je de truuk echt goed doet.
Er mag hier btw niet over gesproken worden. Dus hier laat ik het bij.
Volgens mij zit die T-mobile predifined dingen opgeslagen in een apart ROM chipje, die tijdens een masterreset (Terug naar fabrieksinstellingen) in het RAM van de telefoon worden gezet. Met de trick zorg je ervoor dat dus niet gebeurd. Je leegt dus niet de ROM, maar zorgt dat je RAM daarvan vrij blijft.
Als je na de trick nog een keer een masterreset doet komt alles weer netjes terug in de fabrieksinstellingen, dus weer met de T-mobile dingen erbij.
Teminste, dat ik wat ik van google hoor.
...
Die van mij is nou "fully black" i.p.v. "t-mobile black"
Je weet niet wat je niet weet!
Reg. datum: 19 maart 2004
Aviation - You were my everything
JLT
Dat ligt niet aan het operatorlogo, helaas. De naam Orange is gewoon verkeerd, vloekt en is lelijk op een display. Andere provider zoeken dusquote:JLT schreef op 21 maart 2004 @ 14:57:
weet iemand hoe je het operatorlogo weg kan halen (bij mij Orange). Staat namelijk niet mooi in m'n homemade theme
Reg. datum: 21 maart 2004
Ik ben op zoek naar het startupgebeuren van een 'echte' SE T630 die ik over de startup van mijn T-Mobile T630 kan plaatsen?! Wie weet waar ik deze kan vinden?quote:boriske86 schreef op 21 maart 2004 @ 17:34:
Ik heb nu bijna 2weken een T630 en ik zou graag eens via gprs m'n hotmail uittesten. iemand ervaring hiermee? Laat het me weten....
THE_BASE wijzigde dit bericht 21-03-2004 17:37 (27%)
Reg. datum: 21 maart 2004
Als jij mij zou kunnen vertellen waar ik die startup kan vinden en hoe ik die overzet naar men pc (kheb bluetooth) dan kan ik jou dat bezorgen...quote:THE_BASE schreef op 21 maart 2004 @ 17:37:
[...]
Ik ben op zoek naar het startupgebeuren van een 'echte' SE T630 die ik over de startup van mijn T-Mobile T630 kan plaatsen?! Wie weet waar ik deze kan vinden?
quote:boriske86 schreef op 21 maart 2004 @ 17:46:
[...]
Als jij mij zou kunnen vertellen waar ik die startup kan vinden en hoe ik die overzet naar men pc (kheb bluetooth) dan kan ik jou dat bezorgen...
In principe zou die in Mijn Afbeeldingen moeten staan of op de plaats waar ook Screensavers staan. Het zou top zijn als je het kon verzenden!
Daarnaast een andere vraag: als ik mijn toestel oplaad, zie ik netjes het icoontje steeds voller raken. Ondertussen zegt ie: bezig met opladen. Als het icoontje vol is, is het laden klaar en zou het toestel moeten zeggen: klaar met opladen, maar hij blijft, ook als de batterij vol is, zeggen: bezig met opladen. Meer mensen hier problemen mee?
Ik heb de T-Mobile versie.
Is dit dan een "probleem"??? LiON accu's worden op een speciale manier opgeladen. OP een gegeven moment is de accu bijna vol en gaat deze over op "druppellaadmode" Heel normaal gedrag dus...quote:THE_BASE schreef op 21 maart 2004 @ 18:41[/message]:
[...]
Daarnaast een andere vraag: als ik mijn toestel oplaad, zie ik netjes het icoontje steeds voller raken. Ondertussen zegt ie: bezig met opladen. Als het icoontje vol is, is het laden klaar en zou het toestel moeten zeggen: klaar met opladen, maar hij blijft, ook als de batterij vol is, zeggen: bezig met opladen. Meer mensen hier problemen mee?
Ik heb de T-Mobile versie.
Orange is wel de enige provider die mij voor weinig geld een goed toestel kan bieden en een goed bereikquote:THE_BASE schreef op 21 maart 2004 @ 16:01:
[...]
Dat ligt niet aan het operatorlogo, helaas. De naam Orange is gewoon verkeerd, vloekt en is lelijk op een display. Andere provider zoeken dus
JLT
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.