Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 03 november 2001

Ook mijn T630 is kaduuk. Het rechter keuze knopje ( - ) is dood in de zin van dat het knopje niet meer terug veert (snappy click feeling). Na mijn vakantie moet ik um ook laten repareren. Het sony-ericsson center in amsterdam moest um laten opsturen, dus ook ik ben um waarschijnlijk 2 weken kwijt na mijn vakantie :(

Had toch wat meer kwaliteit verwacht maar goed, het kan ook vette pech zijn geweest.

quote:
Miki schreef op 28 juli 2004 @ 14:03:
Ook mijn T630 is kaduuk. Het rechter keuze knopje ( - ) is dood in de zin van dat het knopje niet meer terug veert (snappy click feeling). Na mijn vakantie moet ik um ook laten repareren. Het sony-ericsson center in amsterdam moest um laten opsturen, dus ook ik ben um waarschijnlijk 2 weken kwijt na mijn vakantie :(

Had toch wat meer kwaliteit verwacht maar goed, het kan ook vette pech zijn geweest.

Heb precies hetzelfde gehad (Zie een paar posts terug) Bij bij waren de twaalf onderste knoppen kaduuk. Ik kon echter ermee teruggaan naar The Phone House omdat het toestel een week oude was. Ik kreeg zonder problemen een nieuwe mee!

Alexander

Ik heb sinds enige tijd dat mijn t630 heel irritant kraakt tijdens het bellen. Als ik dan een beetje heen en weer beweeg met het toestel wil het voor even stoppen. Hebben meer mensen dit? Waar zou dit aan kunnen liggen?

Ik zeg maar zo .... ik zeg maar niks :D

quote:
TheGladiator schreef op 24 juli 2004 @ 20:16:
Zou het mogelijk zijn om die mooie icoontjes van de K700i op de t630 te zetten? Het is mogelijk om een theme te maken, maar ook icoontjes? De indeling is vrijwel identiek. Zou erg cool zijn.

[afbeelding]

Ik heb al geprobeerd een k700i theme op mijn t630 te zetten, maar dat werkt niet. Kon niets vinden op Inet of op Got hierover.

Misschien kun je dit thema op je mobiel zetten:

http://www.mobile9.com/4i...f2692f7602420&page=21

Beetje wannabe-achtig maar toch wel leuk voor de echte liefhebbers

BelieveEveryThing, TrustNoThin

quote:
JdeBruijn schreef op 27 juli 2004 @ 17:16:
[...]

Verhaal klinkt wel mooi, maar het komt een beetje op me over alsof een accu nu een organisch ding is dat kan groeien ofzo :)
Hoe verklaar je wat je zegt op moleculair niveau? In de accu dus.. Ik neem aan dat je wel ergens een bron hebt van je kennis, die wil ik nu ook wel zien, je hebt m'n nieuwsgierigheid geprikkeld :)

Als je de accu gebruikt, en je laadt de accu op, dan "onthoudt" de accu waar die gebleven is qua energieniveau....
Maar de accu weet dat niet precies....
De fout die mensen maken is, dat ze de accu meteen opladen als ze zien dat de accu halfvol is...
Da e accu kan het dan niet meer precies en is dan sneller leeg...
Wat de precieze moleculaire verklaring hiervoor is, moet ik je schuldig blijven......

Je kan het weer ongedaan maken door de accu helemaal leeg te trekken
(flits een uur aan laten staan ofzo)

Ik zal het ff uitzoeken voor je

MatJan

Ik heb nou wat raars met me Ti630.
Krijg een smsje van 818, simkaart aanpassing mislukt.
Ook bliijft dat envelopje maar knipperen dat ik een nieuw smsje hebt, of dat hij vol zit. Mijn inbox is nog lang niet vol! Zit op 95 % dus daar zal het niet aanliggen.
Heeft iemand dit ook als is meegemaakt. Ik heb zelfs helemaal niks aangevraagd, om mijn simkaart te laten aanpassen ?

Specs Pctje : Klik hier<- Nieuwe casemod!

Ook bliijft dat envelopje maar knipperen dat ik een nieuw smsje hebt, of dat hij vol zit. Mijn inbox is nog lang niet vol! Zit op 95 % dus daar zal het niet aanliggen.
Heeft iemand dit ook als is meegemaakt. Ik heb zelfs helemaal niks aangevraagd, om mijn simkaart te laten aanpassen ?

Specs Pctje : Klik hier<- Nieuwe casemod!

Acties: [view]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

BelieveEveryThing, TrustNoThin

quote:
bopitje schreef op 29 juli 2004 @ 12:40:

Misschien is er een wap-push bericht naar je gestuurd...
Die moet je dan downloaden... (spelletje misschien?)

MatJan

Vreemd probleempje: ik probeer mijn pop3 account in te stellen in de mail client in de T630, maar in mijn login naam zit een @ symbool (login naam is mijn email adres).

Probleem is dat in de mode waarin je die invoert, enkel letters en cijfers mogelijk zijn! Valt die mss in te voeren via pc en zo die confoguratie met bluetooth naar de t630 laden?

Zo'n dom probleem...
Hallo mensen!

Enige tijd geleden had ik een t610 bij de orange winkel gehaald bij een abo verlenging. Nadat deze is gejat heb ik er een via www.telecomadvies gekocht.

Nu ondervind ik problemen bij het instellen van gprs en mms bij mijn Orange abonnement. Alle denkbare mogelijkheden hebben ik en meerdere servicemedewerkers al geprobeerd om het werkend te krijgen. De services heb ik in het verleden met een andere Sony Ericsson t610 al succesvol kunnen gebruiken.

Na alle netwerk en telefooninstellingen te hebben geprobeerd lijkt het erop dat het de software in het toestel is. Hierop blijft de melding: 'GPRS-parameters niet ondersteund' en 'Communicatiefout. Probeer opnieuw of neem contact op met uw WAP-serviceprovider'. Valt dit onder de garantie?

Naar mijn idee is het toestel van Belgische komaf, dit zou misschien invloed kunnen hebben. Ik vraag mij af of jullie hier eerder van hebben gehoord. Is het anders een idee om een Sony Ericsson service punt te bezoeken?

Owja, voor de mac gebruikers: Salling clicker ROCKS!!!

pisanggoreng

quote:
Joske Pauwels schreef op 01 augustus 2004 @ 20:39:
Vreemd probleempje: ik probeer mijn pop3 account in te stellen in de mail client in de T630, maar in mijn login naam zit een @ symbool (login naam is mijn email adres).

Probleem is dat in de mode waarin je die invoert, enkel letters en cijfers mogelijk zijn! Valt die mss in te voeren via pc en zo die confoguratie met bluetooth naar de t630 laden?

Zo'n dom probleem...

typ je login in een smsje en probeer te knippen/plakken (hoe, zie startpost)
8) kijk maar of ut lukt..

quote:

Zo'n dom probleem...
Als je nou eens gewoon op de 0 drukt krijg je allemaal symbolen.

Centauriprime wijzigde dit bericht 03-08-2004 16:05 (67%)

Net via de operator vernomen dat orange world nu (sinds gisteren) ook gebruikt kan worden met de T630. Wacht nog even op activatie, dus kan het nog niet echt bevestigen, maar de T630 staat nu wel in het overzicht op de orange site in ieder geval.

Oh en over de toetsjes die niet werken, kheb zelf al meerdere keren gehad dat een korreltje zand onder de toetsen kwam. Zeker met dit weer veel strandgangers waarschijnlijk en nee het zand blijft niet alleen tussen de plakkerige billen zitten. :)
Beetje vroeten en zacht klein kwastje wil wel eens helpen.

Update: nog even bevestiging ... werkt als een tierelier... Eindelijk wachte al sinds maart.... |:(

drikus wijzigde dit bericht 03-08-2004 20:14 (12%)
Reden: typo

Als je je telefoon met FMA verbind krijg je dat menutje waar je een script kan kiezen in het beeldscherm van de telefoon. Maar als ik nu eerst iets anders op mijn telefoon wil doen, ff naar het telefoonboek ofzo, kom ik niet meer in dat menu. Heeft iemand al ontdekt hoe dat wel kan, of moet ik de telefoon gewoon opnieuw laten connecten met FMA?

quote:
Dandelion schreef op 04 augustus 2004 @ 12:34:
Als je je telefoon met FMA verbind krijg je dat menutje waar je een script kan kiezen in het beeldscherm van de telefoon. Maar als ik nu eerst iets anders op mijn telefoon wil doen, ff naar het telefoonboek ofzo, kom ik niet meer in dat menu. Heeft iemand al ontdekt hoe dat wel kan, of moet ik de telefoon gewoon opnieuw laten connecten met FMA?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee over welk menu-tje je het hebt. Ik kies het script in FMA en als ik dan connect dan staat er gewoon FMA remote als script in m'n phone aan. Daar kom je bij door --> menu --> verbindingen --> BT --> Accesoires

quote:
JdeBruijn schreef op 04 augustus 2004 @ 14:40:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd geen idee over welk menu-tje je het hebt. Ik kies het script in FMA en als ik dan connect dan staat er gewoon FMA remote als script in m'n phone aan. Daar kom je bij door --> menu --> verbindingen --> BT --> Accesoires

Ja ik heb em nu zelf ook niet meer, ik heb vanmiddag 0.1.2.7 alpha van FMA geïnstalleerd en die geeft em dat menutje niet.
Mijn vorige versie gaf me gelijk een menu waarin ik uit allerlei scripts kon kiezen waaron winamp en power dvd.
Nou ja dan hier maar eens mee aant puzzelen hoe ik die script aanzet, daar meen ik al iets over gelezen te hebben :)

Reg. datum: 03 augustus 2004

ik heb een bluetooth adapterke gekocht van hama een class2. wanneer ik deze installeer vind winxp dit direct. Ik stel mijn seriele poort in en ik kan verbinden.
met float mobile agent kan ik mijn t630 volledig bekijken. Wanneer ik een foto of een liedje wil versturen gaat dit soms, bij het meerendeel van de upload van ringtonez loopt de verbind vast, dit ook bij thema's en foto's. na een paar keer proberen kan ik terug iets verstruren naar de gsm en dan weer niet. Heeft iemand dit ook of weet iemand hoe ik dit kan verhelpen. Is om zot te worden dat het niet werkt .het bluetooth adapterke is via usb. en wanneer ik iets verstuur via mijn gsm naar pc gaat dit altijd. is van zot van te worden.

morgen weer?

hmz.. lompe actie van totally spy.. ik heb per ongeluk de voorkant van mijn t630 op een plasje met cola gelegd.. het toetsenbord plakt nu heel erg en de joystick is vies :( ik heb t-mobile gebeld (ja die versie heb ik) maar zij zeggen dat het niet binnen de garantie vervalt. ik heb hem dus zelf uit elkaar geprobeerd te halen maar ik ga al bij stap 2 de mist in (2 : Het moeilijkste deel: verwijder met behulp van 1 of 2 schroevendraaiers voorzichtig, maar met genoeg kracht het zwarte achterkantje) dat kan ik niet!! nu ben ik bang dat me telefoon beschadigd wordt, want ik denk dat ik het verkeerd doe... kan iemand me helpen??

en ps: áls het me gelukt is.. weet iemand dan ook waar ik een geheel nieuw silver frontje (origineel van se) kan kopen/ruilen??

tlspy

There's NO life without MUSIC!

Trek 6500 powered

Check sig :P Of stuur me even een mailtje.

Betreffende het achterklepje: gewoon veel kracht zetten, wees niet bang dat hij kapot gaat...

-
-

morgen weer?

jamaar ik beschadig wel iets.. en waar en hoe moet ik afzetten met de schroevendraaier?

Trek 6500 powered

quote:
TotallySPY schreef op 05 augustus 2004 @ 13:21:
jamaar ik beschadig wel iets.. en waar en hoe moet ik afzetten met de schroevendraaier?

Kijk schuin onder het kapje, daar zie je 2 haakjes die het achterklepje op zijn plaats houd. Die moet je beide iets omhoog klikken, en daarne met je duimen aan de zijkant het achterklepje omhoog duwen.

Als het nou helemaal niet lukt, dan kan je vanavond (na 21:30) wel even contact met me opnemen via MSN/ICQ, dan zal ik proberen verder te helpen als het op deze manier echt niet lukt.

En als je de achterkant sloop, dan maakt dat niet zo heel veel uit. Bij een nieuwe behuizing zit ook een nieuwe achterkant :P

-
-

morgen weer?

dank je! ik heb het!! whahaha wat een wonder dat mijn telefoon het nog deed; hij zat echt HELEMAAL onder de cola! hij is nu helemaal schoon en hij doet het toppie!! echt bedankt

Ik heb verleden week een T630 aangeschaft. :) Leuk toestel. :P

Nu, ik heb heel wat fora (forums?) doorgezocht en wat gegoogeld maar kon niets vinden. |:( Ik ben namelijk op zoek naar echte telefoongeluiden. Ik heb wat problemen met die polyfonische beltonen en heb het altijd te laat door als ik opgebeld wordt. 8)7 Nu heb je wel die Old phone (die best wel leuk is) maar ik zou het tof vinden om er ook beltonen van nieuwe, moderne telefoons te kunnen opzetten. Herinner jullie die typische beltoon van uit '24' of zoiets.

Kan er mij iemand hiermee helpen of een manier om dat zelf te doen met de muziek dj functie...

Wie kan er mij ook wat uitleg geven over BT dongles, hoe dat in zijn werk gaat. Het is essentieel om thema's en dergelijke bestanden te wisselen tussen beide.
Als je een dongle aansluit op je pc en je connecteert met je telefoon, wordt die dan aanzien als een externe drive waar ik dan de betreffende bestanden er kan naartoe slepen of gaat dat anders in zijn werk en moet ik progjes instaleren??

Thx

My opinions may have changed, but not the fact that I am right.

quote:
ramden schreef op 06 augustus 2004 @ 08:52:

Ik ben namelijk op zoek naar echte telefoongeluiden. Ik heb wat problemen met die polyfonische beltonen en heb het altijd te laat door als ik opgebeld wordt. 8)7 Nu heb je wel die Old phone (die best wel leuk is) maar ik zou het tof vinden om er ook beltonen van nieuwe, moderne telefoons te kunnen opzetten.
Niet polyfone beltone voor deze telefoon hebben de extensie .imy , misschien help het om daarop te zoeken?
OVerigens is de ringtone Digirain behoorlijk luid hoor!

quote:

Wie kan er mij ook wat uitleg geven over BT dongles, hoe dat in zijn werk gaat. Het is essentieel om thema's en dergelijke bestanden te wisselen tussen beide.
Als je een dongle aansluit op je pc en je connecteert met je telefoon, wordt die dan aanzien als een externe drive waar ik dan de betreffende bestanden er kan naartoe slepen of gaat dat anders in zijn werk en moet ik progjes instaleren??

Je hebt sowieso een cd-tje erbij gekregen, daar staat een programma op om je kalender en telefoonboek te synchroniseren.
Daar naast is floAt's Mobile Agent erg handig, maar mag ik je daarvoor adviseren even de startpost van dit topic te lezen, daar staat namelijk een heleboel info over dit soort dingen in.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws