Reg. datum: 29 mei 2004
Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 29 mei 2004
quote:bergd schreef op 02 juli 2004 @ 13:44:
[...]
Als ik nu trouwens bel om Orange World aan te laten zetten wil de klantenservice bij Orange dat ook niet doen. "Oh u heeft een T630, maar dat supporten wij niet op Orange World..". De termijn dat het wel gaat werken is ook al een maand twee weken. Nogmaals ik ben DIEP teleurgesteld in een bedrijf dat ik op afstand erg professioneel vond overkomen.
Je moet ook niet zeggen dat je een T630 hebt
quote:Aan de praat met een nieuw abonnement? (een oude sim deed het gewoon, maw, zouden ze nieuwe aanmeldingen vertragen? Ik kwam van vodafone prepaid...)
Een melding specifiek voor je t630? (niet de standaard :"GPRS parameters not supported, please contact your...bla"?
Wil je zo'n directe link eens posten? (laat ik ze OWorld weer aanzetten, en ga ik weer hacken ).
Het is inderdaad met een oud abonnement. Ben overgestapt van een T68 naar een T630. Ik heb ook een nieuw Orange abonnement met een N-gage en daar werkte het ook meteen in. Ze vroegen trouwens niet eens welke telefoon ik had. Neem aan dat die simkaart ook gewoon werkt in mijn T630.
Ik werd trouwens eerst doorgeleid naar een webpage met de melding: Uw telefoon wordt op dit moment niet ondersteund door Orange World. En dan werd ik naar de standaard wap-site van Orange geleid, de simpele kleurloze versie.
Met een directe link bedoel ik een directe link naar de losse onderdelen van Orange World (je moet dus wel al verbinding hebben en het zijn vaak third-party onderdelen)
BV http://wap.momac.net/pl/wml?cid=2177&scode=film#items voor mijn dagelijkse portie filmnieuws
of http://wap.momac.net/pl/wml?cid=2177&scode=news voor nieuws.nl
Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,01 GHz WC | 4 GB PC8500 SLI-Ready OCZ | GigaByte P35-DS4 | WD Raptor 10K 75G | Asus EN8800GT 512 MB| Dell 2405FPW 24" TFT | Lenovo Thinkpad T61
Reg. datum: 29 mei 2004
Is daar iets aan te doen?
Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,01 GHz WC | 4 GB PC8500 SLI-Ready OCZ | GigaByte P35-DS4 | WD Raptor 10K 75G | Asus EN8800GT 512 MB| Dell 2405FPW 24" TFT | Lenovo Thinkpad T61
AMD 800 Thunderbird A7V Socket A ATA 100 512 MB 133 Mhz Geforce 2 MX Soundblaster Live! 1024 WD 20 GB DMA Zip 100 intern Vision master 410 pro
quote:100%TUKKER schreef op 05 juli 2004 @ 17:41:
Mensen hier met een T630 en Telfortabbo wel eens last van netwerk bezet?
Nope, geen last van.
Wel dat hij vaak een vreemde piep geeft voor het bellen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
E-Developing
E-Developing
Reg. datum: 30 juni 2004
[...]
Je moet ook niet zeggen dat je een T630 hebt
[...]
gister weer eens opnieuw geprobeerd:
moi: "ik wil graag orange world aanzetten"
klantenservice: "wat voor telefoon heeft u?"
moi: "een SE-T610"
klantenservice: "prima, u krijgt een smsje met instellingen, en over een kwartier even uw toestel uit en weer aanzetten."
moi: "heel fijn"
En orange world werkt nu dus prima op mijn T630, met dank aan _Jona_
(email[-client] en pocketpc nog proberen)
quote:Ginz schreef op 05 juli 2004 @ 17:44:
[...]
Nope, geen last van.
Wel dat hij vaak een vreemde piep geeft voor het bellen.
Heb ik geen last van i.c.m. met mijn Telfort 300 abbo.
Ik heb voorheen ook al een x een abbo met Telfort gehad, en ben nu met de SE T630 weer voor het netwerk gegaan.
quote:_Jona_ schreef op 03 juli 2004 @ 12:21:
[...]
Je moet ook niet zeggen dat je een T630 hebt![]()
[...]
gister weer eens opnieuw geprobeerd:
moi: "ik wil graag orange world aanzetten"
klantenservice: "wat voor telefoon heeft u?"
moi: "een SE-T610"![]()
klantenservice: "prima, u krijgt een smsje met instellingen, en over een kwartier even uw toestel uit en weer aanzetten."
moi: "heel fijn"
En orange world werkt nu dus prima op mijn T630, met dank aan _Jona_
(email[-client] en pocketpc nog proberen)
als je ff een stukje terug leest, kon je zien dat je via de site van Orange dat smsje ook had kunnen vragen.
Maarja is opgelost
Reg. datum: 25 mei 2004
Ik heb trouwens t-mobile 150 abbo... enn owwjah hij is al simlockvrij.
Op die brand-ongein na is het een top telefoon btw!
E-Developing
tussen je tobo van je gsm, hoopt zich een hoop stofdeeltjes op.
Ik heb gehoord dat je de "frontjes" eraf kan halen... maar dit niet geheel zonder kans op schade. Iemand een andere manier om dit probleem op te lossen.
* ja ik heb vrij stof vrije zakken.. en doe voor dat ik me broek aan doe.. ff me zakken schoon maken..
Nee daar is niks aan te doen, je moet gewoon een knop indrukken om te zien of je een gemist gesprek of sms hebtquote:Batsies schreef op 12 juli 2004 @ 19:14:
Hierboven stond ook al een soort vraag, maar als je t630 even niet gebruik zie je je klok in het groot (screensaver ? ). Als je dan gebeld bent en dat niet hebt gemerkt en je scherm weer op de klok verschijnt, zie je niet dat je een gemist gesprek hebt, is hier wat aan te doen, of zie ik iets over het hoofd?
nee niet echt een oplossing, voordat je het gemist hebt, in de openingspost staat hoe je het frontje er (goed?) af kan halenquote:matinez schreef op 13 juli 2004 @ 00:54:
Wat ik verwachtte bij de aanschaf van mijn T630 is nog werkelijk uitgekomen ook.
Ik heb gehoord dat je de "frontjes" eraf kan halen... maar dit niet geheel zonder kans op schade. Iemand een andere manier om dit probleem op te lossen.
* ja ik heb vrij stof vrije zakken.. en doe voor dat ik me broek aan doe.. ff me zakken schoon maken..
E-Developing
Reg. datum: 20 januari 2004
Helpt de stofzuiger er ook niet tegen?quote:matinez schreef op 13 juli 2004 @ 00:54:
Wat ik verwachtte bij de aanschaf van mijn T630 is nog werkelijk uitgekomen ook.
Reg. datum: 14 juli 2004
Ik heb sinds gisteren een t630 en ik ben hier tot nu toe erg tevreden over. Maar nou ben ik gister zo'n beetje de halve dag bezig geweest met de e-mail instellingen en ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb het ook via de site van se geprobeert maar het mocht niet baten. Ik kan dus niks ontvangen en versturen ik had nog een e-mail adres bij tiscali maar ik heb vanalles geprobeert. Zijn hier mensen die het wel voor elkaar hebben gekregen met een andere provider zoja zouden jullie de instelleingen hier neer kunnen zetten dan maak ik wel een nieuw e-mail adres ergens aan. Mijn echte e-mail zit bij @home maar dat is kabel internet dus dat zal wel niet kunnen.
Alvast bedankt en sorry voor dit onduidelijke adres.
Ik had al wel jullie topics doorgelezen 1t/m3 maar kon daar niet zosnel iets vinden
Bij welke provider zit je met je mobiel?quote:zxr king schreef op 14 juli 2004 @ 09:40:
goeie morgen ik ben Ronald en ik ben nieuw hier
Ik heb sinds gisteren een t630 en ik ben hier tot nu toe erg tevreden over. Maar nou ben ik gister zo'n beetje de halve dag bezig geweest met de e-mail instellingen en ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb het ook via de site van se geprobeert maar het mocht niet baten. Ik kan dus niks ontvangen en versturen ik had nog een e-mail adres bij tiscali maar ik heb vanalles geprobeert. Zijn hier mensen die het wel voor elkaar hebben gekregen met een andere provider zoja zouden jullie de instelleingen hier neer kunnen zetten dan maak ik wel een nieuw e-mail adres ergens aan. Mijn echte e-mail zit bij @home maar dat is kabel internet dus dat zal wel niet kunnen.
Alvast bedankt en sorry voor dit onduidelijke adres.
Ik had al wel jullie topics doorgelezen 1t/m3 maar kon daar niet zosnel iets vinden
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Reg. datum: 20 januari 2004
Ik heb het zelf niet gedaan omdat ik geen GPRS bundel heb, dan wordt het wel een duur geintje
Reg. datum: 14 juli 2004
en ik heb het via die site gedaan maar dan doet die het nog niet en ik heb geen gprs
zxr king wijzigde dit bericht 14-07-2004 10:40 (71%)
Onder welk menu vind ik dat?
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.