De hartelijke groeten van mij!
Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicIk heb m'n T630 nu een paar maanden, verkleurd is ie zeker niet, de toetsen zijn van hard plastic, die worden dus ook niet geel ofzo.quote:smoken schreef op 22 juni 2004 @ 23:11:
SE T630 ik lees hier in een post dat de witte variant van deze erg gemakkelijk vies wordt.... Hoe stel ik me dit voor: vies in de zin van dat poesten we er wel weer vanaf? Of verkleurd het witte in vaal witte kleur?
Reg. datum: 20 januari 2004
Rox_NL wijzigde dit bericht 24-06-2004 11:22 (22%)
Reg. datum: 13 oktober 2002
Beide opties geprobeerd, maar hij blijft zoeken. Binnenkort is Windows opnieuw installeren en dan kijken of het beter gaat.quote:MarcoC schreef op 23 juni 2004 @ 10:55:
[...]
Staat wel "Show all devices" geselecteerd als 'ie aan het zoeken is? Ik heb wel eens gehad dat dat zonder reden versprongen was naar "Show only computers".
Reg. datum: 27 juni 2004
Ik ga over 3 weken me abbo verlengen en neem daarbij een T630
Nou heb ik even een paar vraagjes.
- Aangezien je er geen geheugen bij kan stoppen via een mmc/sd kaartje
vraag ik me wel eens af of je wel genoeg ruimte heb (2 MB)
voor verschillende foto's, ringtones, games en thema's
Ben nog jong en wil dus mijn T630 aan passen aan mijn stijl.
- Is het een goed keus wou namelijk eerst de nokia 6820 gaan halen.
Kan iemand mij ook gelijk ff zeggen welke beter is.
- Een zelfde soort vraag als hierboven. De K700 of de T630.
De K700 is dat de opvolger van de T630 of niet.
En is het verstandig om te wachten op die of maakt het niet uit.
Ik zit straks wel 2 jaar en de T630 vast dus.
- Ik heb geen bluetooth op mijn pc en nou hoorde ik dat ik gewoon
bluetooth kan kopen voor mijn pc die ik gewoon in mijn USB kan stoppen.
Weet iemand waar ik die kan kopen en hoe duur det is.
Heeft iemand misschien ook een internet adres met pics en prijzen.
Nou dit waren ze voor dit moment weet niet of sommige vragen al aanbod
zijn geweest maar het waren wel heel veel pagina's om door te lezen.
Met vriendelijke groeten
Silverbull wijzigde dit bericht 27-06-2004 09:15 (13%)
Nokia 3210 - Nokia 3310 - Nokia 3510 - Nokia 8210 - Nokia 8310 - Nokia 8850 - Siemens C45 - Samsung C100 - Samsung X600 - Motorola Timeport - Motorola V50 - Motorola V66 - Motorola V70 - Ericsson T10 - Ericsson T20 - Momenteel SE K700i
quote:Silverbull schreef op 27 juni 2004 @ 08:37:
- Aangezien je er geen geheugen bij kan stoppen via een mmc/sd kaartje
vraag ik me wel eens af of je wel genoeg ruimte heb (2 MB)
voor verschillende foto's, ringtones, games en thema's
Ben nog jong en wil dus mijn T630 aan passen aan mijn stijl.
mp3's gaan er niet op als ik het goed heb, maar dat zijn de grootste ruimte verslinders. Verder ben ik een S55 gewent, die heeft nog geen eens 1mb aan geheugen. De eerste maanden is het veels te weinig. Daarna leer je er mee te leven. Een paar games, een paar ringtunes, een paar screensavers en een paar plaatjes. Dan heb je voor de rest nog ruimte voor wat foto's.
Bovendien, mocht je een lading foto's van iets willen gaan maken, dan kan ik op mijn S55 de foto's lekker naar mezelf e-mailen. * Ch!pY-J weet niet of dat dat laatste mogelijk is op de T630, anyone?
Daarnaast, zet ook wat stuff (ringtones, plaatjes, screensavers) op het web. Via bijv Orange World kan je dat allemaal voor ¤ 6,- p.m. onbeperkt downloaden.
quote:- Is het een goed keus wou namelijk eerst de nokia 6820 gaan halen.
Kan iemand mij ook gelijk ff zeggen welke beter is.
Ik ben geen meukia liefhebber, keuze is snel gemaakt
Ik heb een jaar geleden mijn S55 gekocht icm een 2 jarig abo. 'k Heb nog nooit zo veel problemen met een foon gehad. Om die reden koop ik nooit meer een toestel met 2 jarig abo, hooguit icm een 2 jarige verzekering. Bovendien kan je bijvoorbeeld bij Orange beter een duurder abo nemen en die na een half jaar laten verlagen naar een goedkoper abonnement dan wat je eigenlijk wilde. iig een beter alternatief dan een 2 jarig abo...quote:- Een zelfde soort vraag als hierboven. De K700 of de T630.
De K700 is dat de opvolger van de T630 of niet.
En is het verstandig om te wachten op die of maakt het niet uit.
Ik zit straks wel 2 jaar en de T630 vast dus.
quote:- Ik heb geen bluetooth op mijn pc en nou hoorde ik dat ik gewoon
bluetooth kan kopen voor mijn pc die ik gewoon in mijn USB kan stoppen.
Weet iemand waar ik die kan kopen en hoe duur det is.
Heeft iemand misschien ook een internet adres met pics en prijzen.
Dat wat je zoekt heet een USB Bluetooth dongle. Dat is tegenwoordig in zowat elke zichzelf respecterende computerzaak te koop. Prijzen variëren van ¤ 20-25 tot ¤ 50 +. Je hebt verschillende klassen. De goedkopere klassen hebben een bereik tot 10m, de duurdere een bereik tot 100m. De eerste zou ik je willen aanraden omdat het BT gebeuren niet helemaal 100% waterdicht is. Er zijn het afgelopen jaar wat veiligheids lekken gevonden...
De kans dat je een module voor je moederboard kan kopen voor ¤ 10,- zoals ik gedaan heb een jaar geleden is wel heel erg klein. Maar wellicht kan je even kijken naar de specs van je moederboard
quote:Nou dit waren ze voor dit moment weet niet of sommige vragen al aanbod
Een FAQ met veel voorkomende vragen in de startpost zou idd niet misstaan. Overigens wel een hele mooie startpost, op de missende FAQ na niets meer dan lof!
Groeten doen we hier niet op GoTTM, TweakersTM/GoTTM-ers doen elkaar permanent de groeten. Zet anders iets in je sigTM...quote:Met vriendelijke groeten
SE W800i powered
dit gebeurde hierna nog 2 keer dus in totaal 4 keer een maand kwijt geweest. na die laatste keer vond ik toch echt dat ze met een andere oplossing moesten komen. Dus de manager van de PhoneHouse helpdesk van SE gebeld maar die vertelde hem dat hij de manager moest hebben van die ging over de belangrijkere zaken. nou twee dagen later belt PhoneHouse op en vertelt mij dat ik voor het volle aankoop bedrag van de T600 een nieuwe telefoon uit mocht zoeken (210 Euro)
ik dus honderd euro bijgelegd en de SE T630 black gehaald (los toestel)
plus een bluetooth adapter bij gekregen en natuurlijk inc. flitser.
Dus ik ben weer helemaal blij en tot nu toe geen slecht woord over de t630.
de foto's zijn dan niet super maarja de foon's met wel een goede camera zijn gelijk big ass. Nokia 6600 bijv.
geheugen is niet echt veel maarja dan moet je maar een PDA of (big ass) Nokia <-
design vind ik echt schitterend
een mijn complimenten aan de phonehouse...
Reg. datum: 12 december 2003
de aller1ste post van dit topic al gelezen? dat is een soort FAQ....quote:Silverbull schreef op 27 juni 2004 @ 08:37:
Nou dit waren ze voor dit moment weet niet of sommige vragen al aanbod
Reg. datum: 27 juni 2004
Ik weet alleen nog niet of ik nou de k700 moet nemen of de t630
Volgens mij is de k700 beter maasr ook gelijk iets duurder.
Nou vraag ik me af is dat bedrag wat ik meer betaal het waard of niet?
Nokia 3210 - Nokia 3310 - Nokia 3510 - Nokia 8210 - Nokia 8310 - Nokia 8850 - Siemens C45 - Samsung C100 - Samsung X600 - Motorola Timeport - Motorola V50 - Motorola V66 - Motorola V70 - Ericsson T10 - Ericsson T20 - Momenteel SE K700i
de T630 heeft niet echt een camera om over naar huis te schrijven en heeft maar 2 mb geheugen en die kan je niet upgraden.
Dus het is maar net wat je belangrijk vind...
promo-1 wijzigde dit bericht 27-06-2004 19:15 (11%)
Reg. datum: 30 januari 2002

Er zit stof onder mn schermpje, maar ik krijg dat bovenste klepje aan de bovenkant met geen mogelijkheid eraf. 1 schroevendraaier, 2 schroevendraaiers, ik beschadig um alleen maar
* ephymerous hoopt op wat tips
Reg. datum: 25 mei 2004
quote:ephymerous schreef op 28 juni 2004 @ 21:18:
[afbeelding]
Er zit stof onder mn schermpje, maar ik krijg dat bovenste klepje aan de bovenkant met geen mogelijkheid eraf. 1 schroevendraaier, 2 schroevendraaiers, ik beschadig um alleen maar
* ephymerous hoopt op wat tips
Een duitse site met allerlei t610/t630 onderdelen en gevalletjes... Zo ook dit 'öffnungswerkzeug" om je antenne afdekklepje mee te demonteren... Alleen ze leveren niet in nederland
http://www.gerry-mobilfun...mp;bestellung=&konfig=
Misschien zit er iets bij, en ken je iemand in dld waarheen je het kan sturen?
quote:DaFreakhead schreef op 28 juni 2004 @ 21:23:
[...]
Een duitse site met allerlei t610/t630 onderdelen en gevalletjes... Zo ook dit 'öffnungswerkzeug" om je antenne afdekklepje mee te demonteren... Alleen ze leveren niet in nederland![]()
http://www.gerry-mobilfun...mp;bestellung=&konfig=
Misschien zit er iets bij, en ken je iemand in dld waarheen je het kan sturen?
thx, pa van een kameraad werkt in duitsland, eens ff met hem babbelen
Maar is er geen manier om het zonder zo'n ding te doen?
Daarom even een tip, als je telefoon niet in je zak zit, leg hem dan met het beeldscherm naar beneden, dan komt er ook geen stof in
leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.
Ik zeg maar zo .... ik zeg maar niks :D
lijkt me sterk dat het op de T610 dan wel zit.. dacht dat de telefoons hetzelfde waren.quote:renzo4000 schreef op 28 juni 2004 @ 22:25:
Even een vraagje tussendoor, klopt het dat de SE T610 WEL een ingebouwde handsfree functie heeft? Daar staat me namelijk iets van bij toen ik dat toestel nog in mijn bezit had. Met de huidige T630 is dat namelijk NIET het geval. Dat vind ik wel raar want die speaker kan het namelijk makkelijk(kijk maar eens naar de memo functie!).
| specs |
Ik weet niet wat jij allemaal doet met je telefoon als die op tafel ligt, maar zolang je niet gaat airhockeyen oid ermee, dan komen er ook geen krassenquote:
Stof achter het scherm is gewoon erg lastig. Zeker als je buiten bent, dan zie je bijna niets meer op je scherm. Ik maak mijn T610 ongeveer 1x per maand schoon van binnen.quote:Tim Schuhmacher schreef op 29 juni 2004 @ 12:11:
Ik snap niet dat mensen die stof achter het schermpje hebben, allerlei fratsen gaan uithalen om het er weg te krijgen. Grote kans dat er doordat je het niet in een stofvrije ruimte doet en weer stof achterblijft. En na een jaar wil je toch een nieuwe telefoon, toch?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP
Is hij in het zwart leverbaar bij een Orange abbo?
Heeft bij Telfort de T630 besteld i.c.m. Telfort 300 (12 mnd), ¤ 32,50 per maand
telefoon voor 0,00
word dus het witte exemplaar voor mij ..
matinez wijzigde dit bericht 29-06-2004 17:59 (39%)
bij de T600 had ik hier ook al problemen mee (stugge toetsen) maar ja die telefoon was ook echt om van te kotsen, kwam er ook pas later achter waarom die zo klein was, hij was qua functie namelijk zo naakt als een naaktslak
a) toetsen deblokkeren gaat niet meer met C -> Yes maar met Rechts -> *
b) op Links en Rechts staat geen functie meer. Bovendien hebben ze ook een andere functie
c) Bij het sms'en met multitap (en geloof ik ook T9, direct uitgezet) ... is de 1 geen spatie, punt, komma meer, maar tegenwoordig punt, komma. De spatie bevindt zich onder je hekje.
Dat zorgt ervoor dat ik mijn eerste smsjes louter.op.deze.manier.verstuurde. ...
d) Hoe snel gaat de batterij leeg? Toen ik m kreeg was hij half leeg, ik heb m eigenlijk niet eerst een 'uitputtingsslag' gegeven. Hij was nu vrijdagavond opgeladen, en maandagavond praktisch leeg. Vind ik wel kort, mn T68i hield het soms wel een week uit.
Dit maak ik. | Innovation won't save the world.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.